تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بی‌نظیر دوبی


تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بی‌نظیر دوبی

در این مطلب از سایت محشر دات کام با بهترین سواحل دبی که می‌توانید از برخی از این سواحل به صورت رایگان و یا سواحلی که با پرداخت هزینه‌ای کم از آن‌ها لذت ببرید آشنا خواهید شد. بنابراین اگر قصد سفر به دبی را دارید حتما این مطلب را بخوانید و برای حضور و لذت از سواحل عربی خلیج فارس در دبی برنامه ریزی دقیقتری داشته باشید.

در چند سال اخیر سواحل متعدد دبی مقصد بسیاری از مسافران جهت تفریح شده است و با توجه به شرایط آب و هوا تفریح در سواحل دبی یکی از جاذبه های ویژه این شهر زیبا شده است. شهر دبی به بیایان‌های سوزان و آسمان خراش‌های خیره کننده که در شب مانند نگینی در آسمان این شهر می‌درخشد معروف است اما در این میان دارای سواحل زیبایی نیز می‌باشد.

دبی دارای خط ساحلی طویل با ماسه‌های سفید و آبی نیلگون است که هر گردشگری را جذب خود می‌کند. در سواحل دبی امکانات متعددی برای گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده و دوستان ارائه می‌شود مانند تخت‌ها و کابین‌های ساحلی. همچنین درکنار این سواحل رستوران و کامیون‌های غذایی نیز به چشم می‌خورد.

علاوه بر این موارد دولت این کشور در تلاش است تا سواحل شادتر و زیباتر با امنیت بیشتری را برای گردشگران فراهم کند.

سواحل دبی همگی زیبایی خاص خود را دارند و هرکدام از سواحل دبی امکانات رفاهی و تفریحی ویژه‌‌ی خود را دارند، اما در این مطلب ما می‌خواهیم بهترین سواحل دبی را که برای تفریح عموم قابل استفاده هستند معرفی کنیم؛ چون بیشتر سواحل دبی اختصاصی هستند و مختص هتل‌های دبی یا ویلاهای مسکونی لوکس دبی هستند.

سواحل اختصاصی هتل‌های دبی تنها برای مسافرانی که در آن هتل خاص اقامت دارند قابل دسترسی است و برای استفاده عموم آزاد نیست.

در بیشتر این سواحل همیشه غریق نجات، ماسه‌های تمیز و اتاق‌های مخصوص عوض کردن لباس موجود است.

اما شناگران باید توجه داشته باشند که سواحل دبی در ظاهرا آرام به نظر می‌رسند اما موج‌های ناگهانی آب‌های خلیج فارس خطرناک هستند؛ پس هنگام تفریح در سواحل دبی و شنا حتما باید هوشیار و محتاط باشید.

شهر دبی حدود ۶۴ کیلومتر خط ساحلی دارد که بیشترین استفاده را از آن برده‌است. در واقع، تفریحات دبی که روی خط ساحلی این شهر قراردارند شامل سواحل شنی زیبا، پارک‌های آبی هیجان‌انگیز، و جزایر مصنوعی لوکس می‌شوند.

همه ما بارها نام دبی که بزرگترین شهر امارات متحده عربی است را شنیده‌ایم و می‌دانیم که تور دبی در میان ایرانیان از محبوبیت خاصی دارد. نه تنها ایران بلکه از سراسر جهان گردشگران زیادی برای تفریح به دبی سفر می‌کنند در واقع می‌توان گفت که دبی یکی از پربازدیدترین مقاصد سفر دنیا محسوب می‌شود.

امارات متحده عربی در جنوب ایران و حاشیه آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و به دلیل نزدیکی به ایران مقصد سفر خیلی از ایرانی‌ها در فصول مختلف سال به ویژه در تعطیلات است.

البته باید بدانید که بازدید از سواحل دبی در طول روز در ماه‌های بهار و تابستان خیلی عاقلانه نیست و ممکن است به آفتاب سوختگی و کم آبی شدید بدن منجر شود. اگر از عاشقان خورشید داغ هستید رفتن به این سواحل خیلی هم برایتان خوشایند خواهد بود. اما حسابی مواظب سلامتی خود باشید.

سواحل دبی همگی زیبایی خاص خود را دارند و هرکدام از سواحل دبی امکانات رفاهی و تفریحی ویژه‌ی خود را دارند، اما در این مطلب ما می‌خواهیم بهترین سواحل دبی را که برای عموم قابل استفاده هستند معرفی کنیم؛ چون بیشتر سواحل دبی اختصاصی هستند و مختص هتل‌های دبی یا ویلاهای مسکونی لوکس دبی هستند.

سواحل اختصاصی هتل‌های دبی تنها برای مسافرانی که در آن هتل خاص اقامت دارند قابل دسترسی است و برای استفاده عموم آزاد نیست.

سرعت پیشرفت امارات متحده عربی با وجود اینکه از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار نیست و زمانی بیابانی بیش نبود واقعا شگفت‌انگیز است!

اما همانطور که می‌بینید پیشرفت شیخ‌نشین دبی، هتل‌های دبی که در نوع خود بی‌نظیرند و امکانات دبی حتی برای گردشگرانی که از کشورهای پیشرفته به این شهر خاورمیانه‌ای سفر می‌کنند شگفت‌انگیز و غیرقابل باور است!

جاهای دیدنی دبی و تفریحات دبی بی‌شمار هستند، از سواحل دبی گرفته تا پیست اسکی و مراکز خرید لوکس، همگی دبی را به مقصد سفر بی‌نظیر تبدیل کرده‌اند.

Bnazir.com: مشاهده لیست تفریحات دبی به همراه قیمت

Binazir.com: مشاهده اطلاعات دقیق تفریحات دبی و خرید آنلاین

Mahshar.com/Bnazir: تفریحات دبی و کیش با توضیحات و خرید آنلاین

واحد پول دبی درهم امارات است و زبان دبی و در کل زبان امارات متحده عربی به طور رسمی عربی است، اما بیشتر مردم دبی به زبان انگلیسی مسلط هستند. پس اگر تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید در سفر به دبی دچار مشکلی نخواهید شد.

اما به هر حال اگر برای دفعه اول به شیخ‌نشین دبی می‌خواهید سفر کنید بهتر است که تورهای دبی را با لیدر خریداری کنید.

می‌توانید تور دبی، پرواز دبی، یا رزرو هتل‌های دبی را با خیال راحت از شرکت خدمات مسافرتی سفر با ما با مجوز رسمی انجام دهید و توجه داشته باشید، وجود اینکه امارات کشوری آزاد است اما مردم آن مسلمان هستند و به هر صورت قوانین ویژه خود را دارند که احترام به آن‌ها ضروری است.

همانگونه که در جریان هستید، دبی از لحاظ جغرافیایی، آب و هوایی بسیار متفاوتی دارد و به طور کلی از جمله مناطق گرمسیر در جهان به شمار می‌رود.

زمانی که به پاییز می‌رسیم، بسیاری از گردشگران تمایل دارند در بهترین سواحل دبی به شنا بپردازند. البته باید به این نکته توجه داشت، شنا کردن تنها منحصر به فصل پاییز نمی‌باشد، و شما هر زمانی که بخواهید می‌توانید شنا کنید.

با توجه به اقلیم جغرافیایی خاص دبی، بهترین زمان شنا از اواسط پاییز تا اواسط بهار می‌باشد. همچنین می‌توانید جدا از سواحل، از دیگر مراکز تفریحی و سرگرمی‌های بیشمار آن بهره‌مند شوید.

در این موضوع تمرکز ما بر روی سواحل زیبای این شهر ساحلی است. باید این را به سفر دوستدان بگوئیم که، اگر دوست دارید در محیط آرام و به دور از حاشیه اوقات فراغت خود را سپری کنید، مهمترین و بهترین آن استفاده از جزایر دبی است.

جزایری ناب و دوست‌داشتنی که برای استراحت و شنا بسیار مناسب تلقی می‌شوند.

امروزه امکانات و تجهیزات بروز و منحصر به فردی را در دبی مشاهده خواهید کرد. طوریکه کاملا مات و مبهوت از این همه امکانات مدرن خواهید شد.

یکی از مکان‌هایی که در آن تکنولوژی‌های روز دنیا به کار رفته، و شکل زیبا و تجلی بخشی به آن داده و باعث می‌شود مسافران لحظات جذاب، راحت و دلنشین را سپری کنند، جزایر خصوصی دبی است.

همین امر آن‌ها را از جزایر سنتی متمایز ساخته است، البته به این معنا نیست که در جزایر عمومی جذابیتی نهفته نباشد.

تفریح در سواحل دبی: ۸ ساحل بی‌نظیر و تفریحات جذاب آنها

در اینجا لیستی آماده کرده‌ایم از بهترین سواحل دبی برای گردش و تفریح به همراه خانواد و دوستان

تفریح در سواحل دبی
تفریح در سواحل دبی

بهترین سواحل دبی برای شنا، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن

  1. ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی
    ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ (Jumeirah Beach) بدون شک انتخاب اول مردم ایران، و همینطور سایر مردمی که از نقاط مختلف جهان به امارات سفر می‌کنند، شهر دبی و در راس آن ساحل زیبای جمیرا خواهد بود. یکی از معروف‌ترین سواحل دبی است که این ساحل بی‌نظیر دوبی … مشاهده ادامه مطلب
  2. پارک ساحلی الممزار (Al Mamzar Beach Park)
    پارک ساحلی الممزار با ۱۰۶ هکتار مساحت و دارای تاییده پرچم آبی … مشاهده ادامه مطلب
  3. ساحل لا مر (La Mer Beach)؛ از جدیدترین سواحل دبی
    ساحل لا مر دبی یکی از جدیدترین سواحل دبی است که به خاطر رستوران‌ها و کافه‌هایش، … مشاهده ادامه مطلب
  4. ساحل مارینا دبی یا مارینا بیچ (Marina Beach)
    از آنجایی‌که ساحل مارینا یکی از تمیزترین سواحل دبی است، این ساحل بی‌نظیر دوبی کافه رستوران‌های متنوعی دارد گردشگران این ساحل بی‌نظیر دوبی را برای تفریح از بین سواحل دبی انتخاب میکنند …
  5. ساحل ام سقیم یا سان‌سِت بیچ (Sunset Beach)
    در اوج زمستان هم هوای دبی بسیار مطلوب و دلپذیر است و شاید بهترین زمان برای موج سواری باشد. ساحل سان‌سِت بیچ، ساحل بی‌نظیر دوبی است که به خاطر منظره شگفت‌انگیز برج العرب که در نزدیکی آن قرار دارد، شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین ساحل دبی …
  6. ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ
    می‌توان گفت که یکی از دیدنی‌ترین سواحل دبی ساحل کایت (Kite Beach) است که این ساحل بی‌نظیر دوبی درست در پشت … مشاهده ادامه مطلب
  7. ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach)
    دلیل اصلی اینکه نام دیگر ساحل الصفوح سیکرت بیچ است، همین پنهان بودن از چشم گردشگران است! … مشاهده ادامه مطلب
  8. ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا (The Palm Jumeirah)
    نخل جمیرا یا پالم جمیرا یکی از جزیره‌های نخلی دبی است که نمای آن از بالا به شکل نخلی بزرگ دیده می‌شود. این جزیره ساخت دست انسان است و بر روی آب‌های خلیج فارس … مشاهده ادامه مطلب

سواحل دبی بی‌شمار هستند اما همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم بیشتر آن‌ها متعلق به هتل‌های دبی هستند و تنها در صورت اقامت در هتل می‌توانید از ساحل‌های دبی لذت ببرید.

به همین دلیل در این بخش از سایت محشر، سعی ما بر این بود که سواحل عمومی دبی و سواحل رایگان دبی را به شما معرفی کنیم.

در مورد تور دبی

دبی یکی از شهرهای مدرن و گران بین المللی است که سفر به آن شما را متحمل هزینه‌های زیادی می‌کند. قبل از سفر به دبی ابتدا باید ویزای آن را بگیرید.

برای گرفتن ویزای این شهر نیازی به مصاحبه حضوری ندارید، و آژانس‌های هواپیمایی هم می‌توانند این ویزا را برای شما تهیه کنند.

با توجه به بالا بودن هزینه‌ها در این شهر، اگر برای اولین بار است که می‌خواهید به این شهر سفر کنید؛ بهتر راه رزرو تور دبی است.

تور می‌تواند در پایین آوردن هزینه‌ها به شما کمک قابل توجهی کند.

با توجه به مقاله فوق کدام ساحل از بهترین‌های دبی بوده است؟

برای رزرو پرواز دبی، هتل دبی، و یا تور دبی می‌توانید از طریق شرکت خدمات مسافرتی سفر با ما با مجوز رسمی اقدام کنید.

قوانین تفریح در سواحل دبی

لباس مناسب، فقط در محدوده ساحل از لباس شنا استفاده کنید
از رفتن به قسمت‌های که در روزهای مشخصی به زنان اختصاص داده شده خودداری کنید.

در ضمن توجه داشته باشید که ریختن هر گونه زباله چه در سواحل دبی و چه در جاهای تفریحی دبی و خیابان‌های دبی کاملا ممنوع است و جریمه نقدی از عواقب آن محسوب می‌شود!

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بی‌نظیر دوبی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بی‌نظیر دوبی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بی‌نظیر دوبی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بی‌نظیر دوبی در فیسبوک
ارسال تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بی‌نظیر دوبی در تویتر
ارسال تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بی‌نظیر دوبی در واتس آپ
ارسال تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بی‌نظیر دوبی در تلگرام
خبرخوان تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بی‌نظیر دوبی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0