ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach)


ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach)

الصفوح بیچ یا ساحل الصفوح که نام دیگر آن بلَک پالاس بیچ (Black Palace Beach) به معنی ساحل قصر سیاه است در منطقه الصفوح امارات متحده عربی و شهر شیخ‌نشین دبی قرار دارد.

ساحل الصفوح را به نام ساحل قصر سیاه هم می‌شناسند. چرا؟ چون که این ساحل در نزدیکی قصر پادشاهی امیر امارت متحده عربی قرار دارد.

حالا ممکن است بپرسید در میان سواحل دبی برای تفریحات دبی چرا باید ساحل الصفوح را انتخاب کنیم؟ دلیل آن خیلی ساده است. سواحلی که در بخش سواحل جذاب دبی (تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بی‌نظیر دوبی) به آن‌ها اشاره کردیم همگی از محبوبترین سواحل دبی هستند.

برای همین هم نمی‌توانید انتظار داشته باشید محیط خلوتی را آنجا پیدا کنید. درعوض، ساحل الصفوح همیشه از جاهای دیگر خیلی خلوت‌تر است و در آنجا می‌توانید آرامش مطلق را تجربه کنید.

سیکرت بیچ (Secret Beach) به معنای ساحل مخفی

از آنجایی‌که ساحل الصفوح یا بلک پالاس بیچ بین برج العرب و پالم جمیرا یا نخل جمیرا قرار گرفته خیلی‌ها از وجود آن بی‌خبر هستند و لذت بردن از این جواهر مخفی را از دست می‌دهند، به همین دلیل برخی‌ها نام سیکرت بیچ (Secret Beach) به معنای ساحل مخفی، را روی آن گذاشته‌اند.

دلیل اصلی اینکه نام دیگر ساحل الصفوح سیکرت بیچ است، همین پنهان بودن از چشم گردشگران است!

ساحل الصفوح دبی

ساحل الصفوح یا بلک پالاس بیچ یکی از دیگر سواحل دبی است که لذت بردن از آن برای عموم آزاد و رایگان است. ساحل الصفوح دبی با شن‌های سفید رنگش منظره پانورامای فوق‌العاده‌ای از جمیرا پالم و برج العرب دارد.
اگر مسیر منتهی به جاده ساحلی جمیرا را دنبال کنید، به ساحل مخفی و بکر بلک پالاس می‌رسید.

جالب است بدانید که این ساحل امکانات بسیار محدودی دارد ولی با این وجود در میان مردم محلی دبی و اماراتی‌ها و گردشگران محبوبیت خاصی دارد. به طور مثال در این ساحل دبی خبری از رختکن، صندلی مخصوص آفتاب گرفتن، و یا دوش حمام نیست و به گفته گردشگران همین بکر بودنش باعث افزایش جذابیت آن شده است!

البته این یعنی ساحل الصفوح به اندازه ساحل کایت یا ساحل لامر امکانات تفریحی ندارد. همین طور بهتر است اشاره کنیم که ساحل الصفوح رستوران و کافه‌ای هم ندارد برای همین بهتر است از خانه یا هتل خوراکی‌های لازم و مخصوصا آب و نوشیدنی را همراه ببرید.

نهایتا اینکه در میان تفریحات دبی ساحل الصفوح از همه ساده‌تر و کم زرق و برق‌تر است ولی این دقیقا ممکن است چیزی باشد که شما می‌خواهید.

ساحل الصفوح روی گوگل مپ

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach) در فیسبوک
ارسال ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach) در تویتر
ارسال ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach) در واتس آپ
ارسال ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach) در تلگرام
خبرخوان ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0