ساحل لا مر (La Mer Beach)؛ از جدیدترین سواحل دبی


ساحل لا مر (La Mer Beach)؛ از جدیدترین سواحل دبی

ساحل لا مر (La Mer Beach) یکی از جدیدترین سواحل دبی است که به خاطر رستوران‌ها و کافه‌هایش، به ویژه بستنی و خوراکی‌های خوشمزه دیگری که می‌فروشد طرفداران زیادی دارد.

ساحل لامر

ساحل لامر یکی از سواحل دبی است که در حاشیه شهر و در نزدیکی مراکز خرید و رستورآن‌ها قرار دارد. همین عوامل باعث شده این ساحل در میان توریست‌ها طرفداران زیادی داشته باشد. ساحل لامر بین مروارید جمیرا و خلیج جمیرا واقع شده و چهار بخش اصلی دارد:

  • ساحل
  • مرکز تفریحی
  • جزیره شمالی
  • جزیره جنوبی

اگر بخواهید هم خیلی از شهر دور نشوید و هم از بی‌نظیرترین تفریحات دبی بهره ببرید بهتر است که بازدید از ساحل لامر را به هیچ عنوان از دست ندهید.

ساحل لا مر (La Mer Beach) دبی

می‌توانید در تراس کافه‌های ساحلی بنشینید و با آرامش یک نوشیدنی سفارش دهید و از هوای مطبوع و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا لذت ببرید. همچنین از زمان طلوع خورشید تا غروب خورشید فرصت دارید در آب دریا شنا کنید.

تراس ساحل لا مر (La Mer Beach)

اما بعد از غروب آفتاب وقتی هوا تاریک شد دیگر به هیچ وجه حتی اجازه آب تنی هم ندارید ولی می‌توانید در کنار ساحل بنشینید و از تماشا کردن و گوش دادن به صدای موج‌های آرامش بخش دریا لذت ببرید.

فعالیت‌هایی که در لامر انتظار شما را می‌کشند تنوع خیلی زیادی دارند. تمام اعضای خانواده با هر سن و سلیقه‌ای می‌توانند فعالیت مورد علاقه خود را روی این ساحل پیدا کنند.

برای مثال هیجان‌دوستان می‌توانند به سراغ ورزش‌های آبی مانند موج‌سواری و جت‌اسکی بروند. کسانی هم که دوست دارند اوقات آرام و بی‌دردسری را بگذرانند می‌توانند با دامان ساحل زیبا و آرام و کافه‌های روی آن پناه ببرند. برای بچه‌ها هم قلعه‌های بادی و زمین‌های بازی مهیاست و هر چقدر می‌خواهند می‌توانند بازی کنند.

ساحل لامر روی گوگل مپ

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "ساحل لا مر (La Mer Beach)؛ از جدیدترین سواحل دبی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ساحل لا مر (La Mer Beach)؛ از جدیدترین سواحل دبی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ساحل لا مر (La Mer Beach)؛ از جدیدترین سواحل دبی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ساحل لا مر (La Mer Beach)؛ از جدیدترین سواحل دبی در فیسبوک
ارسال ساحل لا مر (La Mer Beach)؛ از جدیدترین سواحل دبی در تویتر
ارسال ساحل لا مر (La Mer Beach)؛ از جدیدترین سواحل دبی در واتس آپ
ارسال ساحل لا مر (La Mer Beach)؛ از جدیدترین سواحل دبی در تلگرام
خبرخوان ساحل لا مر (La Mer Beach)؛ از جدیدترین سواحل دبی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


0