ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا (The Palm Jumeirah)


ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا (The Palm Jumeirah)

نخل جمیرا یا پالم جمیرا یکی از جزیره‌های نخلی دبی است که نمای آن از بالا به شکل نخلی بزرگ دیده می‌شود. این جزیره ساخت دست انسان است و بر روی آب‌های خلیج فارس ساخته شده است.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

در حالی در قسمت‌هایی از پالم جمیرا ساحل صخره‌ای عمومی وجود دارد، اما باید بدانید که نخل جمیرا هیچ ساحل عمومی‌ای ندارد و تمام این سواحل زیبا یا متعلق به اماکن مسکونی لوکس هستند و یا اینکه در اختیار هتل‌های لوکس قرار دارند.

پالم جمیرا دبی

اما کلوپ ساحلی ریوا یا ریوا بیچ کلاب (Riva Beach Club) تنها جایی است که اجازه ورود به ساحل پالم جمیرا را می‌دهد. اما توجه داشته باشید که برای هر یک نفر مبلغی برای ورودی دریافت می‌کند!

ساحل نخل جمیرا امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید و همچنین مناظر زیبایی از دبی را می‌توانید از آنجا تماشا کنید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا (The Palm Jumeirah)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا (The Palm Jumeirah) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا (The Palm Jumeirah) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا (The Palm Jumeirah) در فیسبوک
ارسال ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا (The Palm Jumeirah) در تویتر
ارسال ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا (The Palm Jumeirah) در واتس آپ
ارسال ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا (The Palm Jumeirah) در تلگرام
خبرخوان ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا (The Palm Jumeirah)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0