ساحل ام سقیم یا سان‌سِت بیچ دبی (Sunset Beach)


ساحل ام سقیم یا سان‌سِت بیچ دبی (Sunset Beach)

ساحل ام سقیم (Umm Suqeim Beach) که نام دیگرش ساحل سان‌سِت بیچ است به خاطر منظره شگفت‌انگیز برج العرب که در نزدیکی آن قرار دارد، شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین ساحل دبی بشمار می‌رود. أم سقیم نام یکی از محله‌های شیخ‌نشین دبی است که در امارات متحده عربی قرار دارد. از امکانات این ساحل سایه‌بان، رختکن، امکانات لازم برای دوش گرفتن، اینترنت وای‌فای و چندین نجات غریق هستند. ساحل أم سقیم ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین سواحل دبی در میان ساکنان جمیرا و مهاجران غربی است.

سان‌سِت بیچ از بهترین سواحل دبی

ساحل أم سقیم از ساحل‌های عمومی دبی و رایگان است. این ساحل کافه و رستوران‌های زیادی دارد و همچنین محوطه‌ای مخصوص برای باربیکیو دارد. اگر علاقه‌مند به پیک نیک هستید می‌توانید نوشیدنی و غذای مورد علاقه‌تان را همراه خود ببرید و روزی عالی را همراه با خانواده سپری کنید.

بهتر است بدانید که ساحل ام سقیم در آخر هفته‌ها خیلی شلوغ می‌شود، به همین دلیل بهتر است که صبح زود به آنجا بروید. فاصله ساحل أم سقیم از مرکز شهر ۱۶ کیلومتر است و به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس است. نزدیکترین ایستگاه مترو به ساحل أم سقیم فرست گلف بانک (First Gulf Bank) در خط قرمز است.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "ساحل ام سقیم یا سان‌سِت بیچ دبی (Sunset Beach)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ساحل ام سقیم یا سان‌سِت بیچ دبی (Sunset Beach) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ساحل ام سقیم یا سان‌سِت بیچ دبی (Sunset Beach) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ساحل ام سقیم یا سان‌سِت بیچ دبی (Sunset Beach) در فیسبوک
ارسال ساحل ام سقیم یا سان‌سِت بیچ دبی (Sunset Beach) در تویتر
ارسال ساحل ام سقیم یا سان‌سِت بیچ دبی (Sunset Beach) در واتس آپ
ارسال ساحل ام سقیم یا سان‌سِت بیچ دبی (Sunset Beach) در تلگرام
خبرخوان ساحل ام سقیم یا سان‌سِت بیچ دبی (Sunset Beach)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0