دوربین زنده پل طبیعت تهران


دوربین زنده پل طبیعت تهران

دوربین زنده پل طبیعت تهران

دوربین زنده پل طبیعت تهران مربوط به 3 دقیقه پیش مورخ  میباشد
به منظور مشاهده تصویر جدید دکمه ctrl (کنترل ) را روی صفحه کید کامپیوتر نگهدارید و با استفاده از ماوس روی دکمه ریفرش کلیک کنید

دوربین زنده پل طبیعت تهران
دوربین زنده پل طبیعت تهران

سال ساخت پل طبیعت تهران: 1393

دوره تاریخی پل طبیعت تهران: جمهوری اسلامی دسته بندی جاذبه: جاذبه فرهنگی نوع جاذبه: پل قیمت ورودیه پل طبیعت تهران برای ایرانی: قیمت ورودیه پل طبیعت تهران برای غیر ایرانی: ساعت بازدید از پل طبیعت تهران: الی تلفن پاسخگویی جاذبه: آدرس پل طبیعت تهران: تهران- بزرگراه حقانی غرب به شرق- چهار راه جهان کودک- خیابان دیدار

تهران مدرن را با سازه‌های شگفت‌انگیزی چون تونل توحید، برج میلاد و پل طبیعت می‌شناسند. پل طبیعت که شاهکار طراحی لیلا عراقیان مهندس جوان  26 ساله و علیرضا بهزادی است به سرعت به یکی از ده نماد شهر تهران (در کنار تئاتر شهر، برج آزادی، شمس العماره، کاخ گلستان و … ) بدل شد. طراحی این پل، تلفیقی از سبک‌های معماری سنتی ایران و معماری معاصر بوده است.

دوربین زنده پل طبیعت تهران
دوربین زنده پل طبیعت تهران

پل‌های تاریخی همچون خواجو و سی و سه پل از دیرباز محلی برای تجمع شهروندان، داد و ستد، تفریح و حتی نوشیدن چای در چایخانه‌ها بوده و الهام بخش طراحی پل طبیعت. از آنجایی که ستون‌های این سازه که به شکل شاخه‌های در هم تنیده طراحی شده در فضاهایی قرار گرفته که کمترین درخت‌ها در آن قرار داشته باشد آن را پلی دوست‌دار محیط زیست می‌دانند که البته اصول سازگاری با طبیعت نیز در آن به طور کامل رعایت شده است.

دیدن چشم‌اندازی از پایتخت همیشه بیدار ایران، از روی پل طبیعت، یکی از آن فعالیت‌هایی است که باید در برنامه تهرانگردی خود بگنجانید. این سازه منحصر به فرد که در خاورمیانه، مشابهی ندارد و بزرگترین پل عبور و مرور غیر خودرویی ایران نیز هست، بارها جوایز معتبر معماری و طراحی را به خود اختصاص داده و خبر درخشش آن، در بسیاری از رسانه‌های معتبر جهانی بازتاب یافته است. این پل سه طبقه با ساختار منحنی خود بسیاری از تهرانگردان را به خصوص در شب به خود جذب می‌کند، چرا که نورپردازی ویژه‌اش، آن را به شاهکاری بصری و خالق لحظاتی رویایی تبدیل می‌کند. پل طبیعت در ارتفاع 40 متری ساخته شده و متصل کننده دو پارک بی نظیر و پرطرفدار پایتخت یعنی پارک‌های آب و آتش و طالقانی از طریق بزرگراه مدرس است.
با قدم گذاشتن در 700 متر مربع مساحت این شاهکارمعماری نوین و بر روی کفپوش‌های چوبیش رویایی‌ترین چشم‌اندازهای پایتخت نظیر دامنه‌های جنوبی بوستان طالقانی، فانوس دریایی بوستان بنادر، گنبد مینا و برج‌های آتش در بوستان حضرت ابراهیم را خواهید دید، سومین پرچم بزرگ جهان در بوستان طالقانی و تمامی شاهراه‌های تهران نظیر بزرگراه حقانی، همت، رسالت و مدرس نیز از بالای پل قابل مشاهده‌اند.

bridge tabiat 1 دوربین زنده پل طبیعت تهران 4 دوربین زنده پل طبیعت تهران

سکوهایی بر روی این پل تعبیه شدند تا اگر احساس خستگی کردید و یا خواستید زمان بیشتری را برای تماشای مناظر اطراف استفاده کنید مشکلی نداشته باشید. اگر هوس نوشیدن قهوه یا چشیدن طعم غذا در محیطی متفاوت‌تر از همیشه داشتید، طبقه اول پل با رستوران‌ها، کافه گالری‌ها و کافه‌های متعدد این امکان را به شما می‌دهند تا انتخاب‌های زیادی برای نوشیدن و چشیدن طعم غذاهای لذیذ و خوش‌طعم داشته باشید.
چنانچه قصد بازدید از پل طبیعت تهران را دارید خوب است بدانید ایستگاه مترو شهید حقانی نزدیک این پل قرار گرفته،  و پس از خروج از مترو با چند دقیقه پیاده‌روی به سمت پارک طالقانی و گذر از پیاده راه چوبی می‌توانید به آنجا بروید. اگر می‌خواهید از خودروی شخصی استفاده کنید، از بزرگراه شهید حقانی غرب خود را به خروجی ایستگاه مترو رسانده و خودرویتان را در پارکینگ آنجا پارک کنید.

راه دیگر، آن است که در خیابان نلسون ماندلا(جردن) به سمت شمال بروید و خودروی خود را پس از خروجی بزرگراه همت پارک کنید تا به ورودی پارک آب و آتش رسیده و خود را به این پل برسانید. با سوار شدن بر اتوبوس‌های خط رسالت – ونک (آخرین ایستگاه) و یا ونک – رسالت (اولین ایستگاه) و کمی پیاده روی تا بوستان آب و آتش نیز می‌توانید به دیدن این شاهکار هنری مدرن شهر تهران بروید.

پیشنهادات بیشتر برای گشت و گذار در شهرهای ایران را از طریق بخش جاذبه‌های سفر و گردشگری در سایت محشر دات کام، پیگیری کنید.

بهترین زمان برای دیدن پل طبیعت

دوربین زنده پل طبیعت تهران
دوربین زنده پل طبیعت تهران
پل طبیعت پلی است که در منطقه‌ای مملو از درختان سبز و تنومند قرار دارد. پلی که همیشه نیاز شما از تنفس یک هوای تازه را برطرف خواهد کرد. علاوه بر این، قرار داشتن این پل بر روی بزرگراه مدرس و احاطه شدن آن با 4 بزرگراه اصلی شهر، همه دلیلی برای جذابیت این پل در هر فصل و هر زمانی از سال است. مسلماً سلایق همه ما در مورد انتخاب زیبایی‌های یک فصل متفاوت است. اما پل طبیعت طوری ساخته شده است که چه در پاییز و زمستان و چه در بهار و تابستان منظره‌ای دیدنی، جذاب و متفاوت از شهر تهران برای شما پدید می‌آورد. فضای زیبای پل طبیعت و دو پارک بزرگ اطراف آن باعث شده تا در همه فصول سال جاذبه‌های زیادی برای عکاسی وجود داشته باشد و همواره تعدادی را در حال عکاسی روی این پل مشاهده کنید.

bridge tabiatt دوربین زنده پل طبیعت تهران2 7 دوربین زنده پل طبیعت تهران

نگاهی به زندگینامه لیلا عراقیان

لیلا عراقیان مهندس و معمار در سال ۱۳۶۲ دیده به جهان گشود. شهرت او به خاطر معماری و طراحی پل طبیعت در تهران است.

bridge tabiatt دوربین زنده پل طبیعت تهران2 لیلا عراقیان 9 دوربین زنده پل طبیعت تهران

وی در رشته ریاضی دیپلم گرفت و به نقاشی هم علاقه داشت. از این که می‌دید معماری ترکیبی از ریاضیات و نقاشی است به این رشته علاقه‌مند شد. در سال ۱۳۸۰ خورشیدی در دانشگاه شهید بهشتی تحصیل در رشته معماری را آغاز کرد.

لیلا عراقیان دارای مدرک لیسانس معماری از دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس از دانشگاه بریتیش کلمبیا است. وی در سال ۱۳۸۷ در مسابقهٔ طراحی پل طبیعت شرکت کرد و در سال ۱۳۸۸ طرحش برگزیده شد و پل طبیعت در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "دوربین زنده پل طبیعت تهران" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: دوربین زنده پل طبیعت تهران در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب دوربین زنده پل طبیعت تهران را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال دوربین زنده پل طبیعت تهران در فیسبوک
ارسال دوربین زنده پل طبیعت تهران در تویتر
ارسال دوربین زنده پل طبیعت تهران در واتس آپ
ارسال دوربین زنده پل طبیعت تهران در تلگرام
خبرخوان دوربین زنده پل طبیعت تهران

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0