پاویون های کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی


پاویون های کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

طرح نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی

محل برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی از یک میدان بزرگ که سه منطقه اصلی را به یکدیگر متصل می‌کند تشکیل شده است. همچنین این مجموعه یک گنبد باز با گنجایش ۱۰ هزار نفر را دارد. قطر این گنبد ۱۵۰ متر و ارتفاع آن ۶۵ متر است. این مجموعه در یک منطقه ۴۳۸ هکتاری بین دبی و ابوظبی ساخته شده است. برای دسترسی بهتر به محل نمایشگاه، مترو نمایشگاه نیز یک  سال قبل از گشایش نمایشگاه راه اندازی خواهد شد.

داستان لوگوی اکسپو۲۰۲۰

مسئولان اکسپو ۲۰۲۰ دبی برای این نمایشگاه تلاش می‌کنند تا بهترین‌ها فراهم شده و نمایشگاهی بی‌نظیر برپا گردد. یکی از دغدغه‌های مسئولان این کشور انتخاب لوگو بود که این لوگو چگونه انتخاب گردد و چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

آن‌ها برای انتخاب لوگو از یک حلقه در یک مکان باستان‌شناسی که حدود ۴ هزار سال قدمت دارد و در منطقه المرموم یافت شده است بهره برده‌اند و این لوگو را طراحی کرده اند.

شیخ محمد در برج خلیفه از این لوگو رونمایی کرده است و اظهار داشته: این لوگو نشانگر این است که تمدن ما ریشه‌های عمیقی دارد ما مانند گلی هستیم که همه تمدن‌ها را به سوی خود جمع می‌کند.

شگفتی‌های  محل برگزاری اکسپو ۲۰۲۰

مکان برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ بسیار زیباست و به بهترین شکل طراحی شده است. در این  مکان شما هر آنچه شگفتی  است خواهید دید و لحظاتی متفاوت را تجربه خواهید کرد. در این مکان میدانی وجود دارد که در بالای آن  گنبدی بسیار زیبا تعبیه شده است در شب این گنبد به یک صفحه نمایش ۳۶۰ درجه تبدیل می‌شود و تصاویر زیادی در آن خواهید دید که شاید تا به حال ندیده باشید. مهندسین و طراحان زیادی تلاش کرده‌اند تا بتوانند این مکان را به بهترین شکل طراحی کنند و مکانی خاطره‌انگیز و جذاب بسازند تا سبب حیرت همگان شود.

بلیط ورود به نمایشگاه اکسپو دبی

برای ورود به نمایشگاه اکسپو 2020 دبی به غیر از نیاز به تهیه تور دبی ( شامل ویزا دبی + بیمه، بلیط و احیانا محل اقامت یا هتل دبی) شما باید بلیط ورودی به نمایشگاه اکسپو دبی تهیه کنید بلیط ورودی اکسپو جلو درب نمایشگاه اکسپو دبی به قیمت 100 درهم فروخته می شود.

در صوت تمایل میتوانید با تماس با شماره 09123833830 و یا پیام در واتس آپ به این شماره با کلیک بر روی این قسمت با تخفیف ویژه بلیط خود را خریداری کنید.

محل برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۰ پس از نمایشگاه چه می‌شود؟  

دولت امارات قصد دارد بعد از اتمام اکسپو ۲۰۲۰ از آن  به عنوان یک طرح موروثی نگهداری کند و این منطقه به عنوان منطقه تجاری و مسکونی حفظ خواهد شد. این منطقه دارای  ۶۵.۰۰۰ متر مربع از فضای مسکونی، ۱۰ کیلومتر مسیرهای دوچرخه، ۴۴.۹۰۰ متر مربع پارک و ۱۳۵.۰۰۰ متر مربع  فضای اداری خواهد بود.

این منطقه همچنین دارای امکانات نوآوری، آموزشی، فرهنگی و تفریحی و همچنین مرکز کنفرانس و نمایشگاه است.

مسئولان کشور امارات تلاش می‌کنند تا نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ که در نوع خود بی‌نظیر است را به بهترین شکل برگزار کنند و امیدوارند، بیش از ۲۵ میلون نفر از این نمایشگاه بازدید نمایند.

موضوع انتخاب شده برای اکسپو ۲۰۲۰ اتصال ذهن  و ساختن آینده است و این شهر میزبانی برای مسائل مهم بین المللی مانند توسعه پایدار و پویایی و فرصت‌ها خواهد بود. در این نمایشگاه همه ایده‌ها و تجارب و فرهنگ‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و تجربه‌ای بسیار به یاد ماندنی برای علاقه مندان خواهد بود.

موضوعات اکسپو ۲۰۲۰ دبی
موضوعات اکسپو ۲۰۲۰ دبی

بازدید کنندگان نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی:

  • فعالان صنعت توریسم
  • خرده فروشان
  • فعالان صنعت حمل و نقل
  • سرمایه گذاران
  • فعالان اقتصادی
  • محققین و…

مزایای بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی:

  • بازدید از مهم‌ترین نمایشگاه جهان
  • آشنایی با شرکت‌های معتبر جهانی
  • آشنایی با همه برندهای معتبر
  • فروش کالا ها
  • توسعه کسب و کار
  • علاقه مندان به آینده جهان

آشنایی بیشتر با نمایشگاه اکسپو دبی

امروز با ما در محشر همراه باشید تا با هم سری به این زیرساخت باشکوه و فوق مدرن بزنیم و در مورد نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی بیشتر صحبت کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اکسپو 2020 دبی اینجا کلیک کنید: اطلاعات کامل نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی

پاویون استرالیا پاویون استرالیا پاویون اتریش پاویون اتریش پاویون بحرین پاویون بحرین پاویون بلاروس پاویون بلاروس پاویون بلژیک پاویون بلژیک پاویون برزیل پاویون برزیل پاویون جمهوری بروندی پاویون جمهوری بروندی پاویون کانادا پاویون کانادا پاویون چین پاویون چین پاویون جمهوری چک پاویون جمهوری چک پاویون جیبوتی پاویون جیبوتی پاویون استونی پاویون استونی پاویون فنلاند پاویون فنلاند پاویون فرانسه پاویون فرانسه پاویون آلمان پاویون آلمان پاویون گرانادا پاویون گرانادا پاویون اندونزی پاویون اندونزی پاویون ایران پاویون ایران پاویون ایرلند پاویون ایرلند پاویون ایتالیا پاویون ایتالیا پاویون ژاپن پاویون ژاپن پاویون کره جنوبی پاویون کره جنوبی پاویون کویت پاویون کویت پاویون لوکزامبورگ پاویون لوکزامبورگ پاویون مالاوی پاویون مالاوی پاویون مالزی پاویون مالزی پاویون موناکو پاویون موناکو پاویون مونته نگرو پاویون مونته نگرو پاویون مراکش پاویون مراکش پاویون میانمار پاویون میانمار پاویون هلند پاویون هلند پاویون نیوزلند پاویون نیوزلند پاویون نروژ پاویون نروژ پاویون عمان پاویون عمان پاویون پرو پاویون پرو پاویون فیلیپین پاویون فیلیپین پاویون لهستان پاویون لهستان پاویون پرتغال پاویون پرتغال پاویون رومانی پاویون رومانی پاویون روسیه پاویون روسیه پاویون عربستان سعودی پاویون عربستان سعودی پاویون سنگاپور پاویون سنگاپور پاویون اسپانیا پاویون اسپانیا پاویون سریلانکا پاویون سریلانکا پاویون سن کیتز پاویون سن کیتز پاویون سودان پاویون سودان پاویون سورینام پاویون سورینام پاویون سوئد پاویون سوئد پاویون سوئیس پاویون سوئیس پاویون تایلند پاویون تایلند پاویون ترکمنستان پاویون ترکمنستان پاویون امارات متحده عربی پاویون امارات متحده عربی پاویون انگلیس پاویون انگلیس پاویون امریکا پاویون امریکا پاویون زیمباوه پاویون زیمباوه

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "پاویون های کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: پاویون های کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب پاویون های کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال پاویون های کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در فیسبوک
ارسال پاویون های کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در تویتر
ارسال پاویون های کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در واتس آپ
ارسال پاویون های کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در تلگرام
خبرخوان پاویون های کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0