آموزش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مفید


آموزش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مفید

ایزی تریدر یک پلتفرم معاملاتی بسیار مناسب و سامانه اختصاصی معاملات آنلاین، برخط کارگزاری مفید می باشد.از سری ویژگی های این نرم افزار می توان به این اشاره کرد که می توانید با کلید و بدون هیچ کلیکی معامله نمایید، و همچنین به صورت بر عکس به معامله بپردازید.

آموزش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مفید

پیشنهاد سریع و هوشمند یک نماد هنگام جستجو براساس سوابق جستجوهای قبلی و نمایش تصویری کلیه اطلاعات ضروری یک نماد بخش کوچکی از امکانات ایزی‌تریدر است نشانی سایت: https://www.emofid.com/easytrader-newversion/
ایزی‌تریدر همراه از چند بعد تفاوت پررنگی با سایر سامانه‌های موجود در بازار دارد که شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی را سرعت بالا در ارسال سفارش خرید و فروش عنوان کرد. در ایزی تریدر همراه شما هیچ محدودیتی برای حجم بالای سفارش‌ها ندارید. ایزی تریدر سفارش‌های بزرگ شما را به‌صورت خودکار به سفارش‌های کوچک قابل پذیرش تبدیل می‌کند و سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد.

آموزش ایزی تریدر کارگزاری مفید

شما می‌توانید حجم پیش‌فرض خرید و فروش را در ایزی تریدر همراه تعیین کنید تا سرعت عمل بیشتری در ارسال سفارش داشته باشید.با استفاده از ایزی تریدر سفارش‌هایتان را تنظیم کنید و به‌صورت همزمان در یک لحظه ارسال کنید تا سرعت عمل بیشتری در ارسال سفارش داشته باشید. اگر شما هم از سرمایه گذاران بازار بورس و فرابورس ایران هستید به راحتی می توانید با نصب و دانلود ایزی تریدر بر روی موبایل خود از امکانات کامل و فوق العاده این نرم افزار استفاده کنید.

ویژگی های ایزی تریدر همراه.

  • دارای کیبورد اختصاصی که برای تایپ و وارد کردن اعداد طراحی شده است
  • اطلاعات کامل از هر نماد مانند نمودار در بازه های زمانی مختلف و میزان تغییرات قیمت و …
  • امکان استفاده از انواع اندیکاتور ها و ابزار های رسم در نرم افزار Easy Trader
  • دارای قسمتی به نام پرتفوی لحظه ای برای نمایش لحظه ای دارای و قیمت سهم ها
  • دیده بان بازار و سبدبان
  • تمامی پیام های بازار و پیام های مربوط به سهم های شما به طور خاص
  • تاریخچه کامل از تمامی معاملات شما و همچنین واریزی ها و برداشتی ها
  • امکان تقسیم سفارش های بزرگ به سفارش هایی با حجم کم تر
  • امکان دریافت قیمت انواع سهم ها از سر خط برای دقت هر چه بالا تر در معامله
  • امکان خرید و فروش تنها در چند ثانیه
  • امکان ارسال سفارش ها به صورت دسته ای
آموزش ایزی تریدر کارگزاری مفید
آموزش ایزی تریدر کارگزاری مفید

ویژگی و امکانات کامل ایزی تریدر همراه

  • کیبورد اختصاصی: با نظر معامله گران حرفه ای کیبورد ویژه ای مناسب صفحه موبایل برای شما طراحی شده است تا با تنظیم مقادیر پیش فرض سریع تر سفارشتان را ارسال کنید.
  • صفر تا صد نماد: صف های خرید و فروش، تغییرات قیمتی، وضعیت فعالیت افراد حقیقی و حقوقی، اطلاعات بنیادی و تکنیکال نماد را در یک جا مشاهده کنید و هرلحظه که تصمیم گرفتید به راحتی سفارشتان را ارسال کنید.
  • تکنیکال همراه: ایزی چارت همراه به شما امکان می دهد تا انواع نمودار را به صورت لگاریتمی و حسابی رسم کرده و از اندیکارتورها و ابزارهای رسم متنوع برای تحلیل تکنیکال استفاده کنید.
  • تکنیکال همراه
    • پرتفوی لحظه ای: در هرلحظه وضعیت تغییرات در دارایی خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز به راحتی سفارشتان را ارسال کنید.نظارت پیوسته بر پرتفوی یا همان دارایی‌ها برای تمام سرمایه‌گذاران بورس مهم است. اینکه هر نماد چند درصد از دارایی شما را تشکیل یا با توجه به نوسانات بازار در همین لحظه چند درصد بازدهی کسب کرده‌اید، برای معامله‌گران از اهمیت بسزایی برخوردار است.
    • فروختن سهم با سه اشاره: اگر تصمیم بگیرید سبدتان را از سهمی خالی کنید، می‌توانید با سه اشاره و به بهترین قیمت تقاضای بازار آن سهم را بفروشید.

امکانات ایزی تریدر همراه

Easy Trader Mobile علاوه بر امکان خرید و فروش و یا اطلاع از قیمت انواع سهم های مختلف بازار سرمایه. به شما امکان خرید اینترنتی سهم و انجام معاملات در سریع ترین زمان٬ انجام امور بانکی مربوط به واریز به حساب خود و یا برداشت از ان٬ امکان استفاده از انواع اندیکاتور ها نمایش پرتفوی لحظه‌ای٬ صفر تا صد یک نماد از قیمت لحظه ای تا میزان فعالیت افراد حقیقی و حقوقی٬ سبد بان و دیده بان سهام٬ تمامی پیام های بازار و پیام های سهم های شما به طور خاص و کلی امکانات دیگر که قطعا برای هر کسی که قصد فعالیت در بازار سرمایه را دارد به صورت رایگان به شما ارائه می دهد.

ایزی‌تریدر یکی از برترین سامانه‌های معاملات آنلاین سهام در بورس ایران به ویژه از طریق گوشی‌های تلفن همراه است. این سامانه به ‌گونه‌ای طراحی شده که هم برای سرمایه‌گذار حرفه‌ای بورس امکانات پیشرفته‌ای دارد و هم افراد مبتدی به ‌سادگی می‌توانند از آن روی گوشی نسخه‌های اندروید یا آی‌.او‌.اس ایزی‌تریدر برای معاملات آنلاین سهام بهره‌مند شوید.

آموزش سامانه معاملاتی (ایزی تریدر) – خرید مجازی

نسخه IOS و اندروید نرم افزار ایزی تریدر

نکته‌ای که ایزی‌تریدر همراه را از سایر اپلیکیشن ‌های بورس متمایز می‌کند و شاید باعث شده تا این اپلیکیشن یک ابزار سریع برای معامله‌گران بازار باشد، رویکرد نوینی است که توسعه‌دهندگان ایزی‌تریدر همراه در دو بعد زیرساخت توسعه و همچنین رابط کاربری و نحوه تعامل دنبال کرده‌اند.

در بخش زیر فیلم های آموزشی ایزی تریدر را می توانید مشاهده نمایید.

تقسیم سفارش‌های بزرگ.

در ایزی تریدر همراه شما هیچ محدودیتی برای حجم بالای سفارش‌ها ندارید. ایزی تریدر سفارش‌های بزرگ شما را به‌صورت خودکار به سفارش‌های کوچک قابل پذیرش تبدیل می‌کند و سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد.

گرفتن قیمت از سرخط.

ایزی تریدر همراه می‌تواند در هنگام تنظیم سفارش، قیمت را از سرخط بخواند و سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد.

حجم پیش‌فرض.

شما می‌توانید حجم پیش‌فرض خرید و فروش را در ایزی تریدر همراه تعیین کنید تا سرعت عمل بیشتری در ارسال سفارش داشته باشید

ارسال دسته‌ای سفارش‌ها.

با استفاده از ایزی تریدر سفارش‌هایتان را تنظیم کنید و به‌صورت همزمان در یک لحظه ارسال کنید تا سرعت عمل بیشتری در ارسال سفارش داشته باشید.

فروختن سهم با سه اشاره

اگر در شرایط بازار سهمی در سبد شما موجود باشد که نیاز داشته باشید به سرعت تمام آن را از سبدتان خارج کنید ایزی‌تریدر همراه این امکان را به شما می‌دهد که تنها با سه اشاره و با بیش‌ترین سرعت ممکن آن سهم را بفروشید

برای مشاهده اطلاعات تکمیلی از دارایی‌هاتان می‌توانید بر تب «پرتفوی» در نوار پایین اپلیکیشن کلیک کنید. در این بخش سه گزینه «پرتفوی»، «پرتفوی لحظه‌ای» و «نمودار» برای انتخاب وجود دارد. در تب «پرتفوی» دارایی‌هایتان را با اطلاعاتی نظیر تعداد سهم‌های خریداری شده، ارزش ریالی آن‌ها و قیمت پایانی را مشاهده می‌کنید.

ایزی‌تریدر همراه  با قابلیت جست‌و‌جوی راحت، هوشمند و مطابق با دسته‌بندی نمادهای صنایع مختلف فعال نسبت به سایر اپ‌های بورسی متمایز شده است.

از دیگر ویژگی‌های ایزی‌تریدر همراه مخصوصا در نسخه‌ی iOS، در دسترس بودن دائمی و به‌روزرسانی خودکار در داخل اپلیکیشن است. همان‌طور که می‌دانید، در ماه‌های اخیر اپل به بهانه‌های مختلف مجوز اپلیکیشن‌های ایرانی را در اپ‌استور باطل کرده و از این‌ رو بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانی در نسخه‌ی iOS اپلیکیشن خود با مشکل رو‌به‌رو شده‌اند؛ همین موضوع باعث شده تا ایزی‌تریدر همراه‌با مشکلات نسخه‌ی iOS اپلیکیشن‌های ایرانی رو‌به‌رو نشود.

دانلود نسخه آندروید ایزی تریدر

جهت دانلود نسخه اندروید ایزی تریدر بر روی دکمه ی زیر کلیک نمایید تا نرم افزار بر روی دستگاه شما دانلود شود.پس از دانلود نسخه اندروید ایزی تریدر دکمه نصب را انتخاب نمایید تا نرم افزار ایزی تریدر بر روی گوشی اندرویدی شما نصب شود.پس از نصب نرم افزار ایزی تریدر همراه کافی است آن را اجرا نمایید.
دانلود نسخه اندروید ایزی تریدر.

آموزش نصب نسخه ios ایزی تریدر

جهت نصب ایزی تریدر نسخه ios و مخصوص گوشی های شرکت اپل مراحل زیر را دانبال نمایید هم چنین فیلم آموزش نصب در گوشی های آیفون در بخش زیر قرار گرفته شده است.

راهنمای نصب نسخه ios..

  1. در مرورگر سافاری بر روی دکمه  ورود بزنید
  2. وارد ایزی تریدر شوید
  3. در مرورگر سافاری روی کلید بزنید
  4. در نوار پایینی منو باز شده روی کلید (add to home screen)  بزنید
  5. در بالا سمت راست روی کلید Add بزنید.
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "آموزش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مفید" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: آموزش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مفید در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب آموزش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مفید را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال آموزش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مفید در فیسبوک
ارسال آموزش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مفید در تویتر
ارسال آموزش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مفید در واتس آپ
ارسال آموزش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مفید در تلگرام
خبرخوان آموزش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین کارگزاری مفید

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0