آب نمای دبی فواره های دبی مال +1 فیلم


آب نمای دبی فواره های دبی مال +1 فیلم

سالهاست در اکثر نقاط جهان شاهد آب نماهای گوناگون با نمایی از زیبایی که با رقصاندن آب همراه با نور‌های متفاوت شاهد بوده ایم.

آب نمای دبی یک منظره فراموش نشدنی

تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید یک جاذبه دیدنی را از نزدیک تماشا کنید و خاطره‌اش را همیشه با خود داشته باشید؟ سفر به دبی و بازدید از آب نمای زیبا و مرتفع آن چنین حسی را برایتان ایجاد خواهد کرد.

این آب نما یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین آب نماهای دنیاست که توانسته است نظر مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کند. شما که نمی‌خواهید به دبی سفر کنید و بازدید از یک جاذبه بی‌نظیر و موزیکال و رایگان را از دست بدهید؟

برای افرادی که با دبی آشنا هستند دیدن عناصری که به دست انسان ساخته شده‌اند زیاد دور از ذهن نیست. در میان همه گزینه‌های متعددی که دبی را به یک مقصد بی‌نظیر تبدیل می‌کند، دریاچه مصنوعی که ۳۰ هکتار وسعت دارد بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد.

این دریاچه همانطور که از نامش پیداست یک دریاچه دست ساز است و با نام دریاچه برج خلیفه نیز شناخته می‌شود. در کنار این دریاچه چشم نواز آب نمای موزیکال و رقصانی ساخته شده است که جذابیت بی‌نظیری دارد و دیدنش می‌تواند خاطره فراموش نشدنی برایتان باشد.

این آبنمای زیبا در کنار مرکز خریدی به نام دبی مال ساخته شده است و همین امر آن را به یک جاذبه توریستی منحصر به فرد تبدیل می‌کند. ساخت این آب نما برای مسئولان دبی چیزی حدود ۸۰۰ میلیون درهم هزینه داشته است.

آب نمای دبی

آب نمای دبی یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های این شهر است. دبی یکی از مقاصد توریستی جذابی است که در طول سال‌های اخیر نظر مسافران مختلفی را به سمت خود جذب کرده است. اگرچه بیشتر افراد این شهر شگفت‌انگیز را برای آسمان خراش‌ها و امکانات مدرنی که در آن‌ها گنجانده شده است دوست دارند، اما جاذبه‌های طبیعی و حتی مصنوعی متعددی در آن دیده می‌شود.

یکی از همین جاذبه‌ها آب نمای زیبایی است که بازدید از آن می‌تواند برایتان جالب باشد. در این مقاله قصد داریم به اختصار به بررسی این آب نمای زیبا بپردازیم و اطلاعات بیشتری درباره آن ارائه کنیم.

فواره ای دبی مال

حاکم شهر دبی محمد بن راشد آل مکتوم با دقت بر موضوع خاص بودن و تک بودن آب نما در دبی تلاش و فکر بسیار نو و جذابی ارائه کرده است و آن هم آب نمای دبی می‌باشد.

آب نمای دبی یکی از نمونه پروژه‌های تفریحی دبی می‌باشد که ساختنش حدود ۲۱۸ میلیون دلار هزینه در بر داشته است.

فواره ای دبی مال روبروی برج خلیفه و مرکز خرید بزرگ دبی مال می‌باشد.

آب نمای دبی از ۵ دایره در ۲۵ رنگ گوناگون که زیبایی آن را دو چندان کرده است در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته شده است! این سازه تا حدود ۲۷۵ متر آب را به بالا پرتاب می‌کند و این خود یک طراحی عالی و منحصر به فرد می‌باشد.

جذابیت‌های چشم نواز آب نمای دبی

بهتر است بدانید که این آب نمای جذاب و شگفت‌انگیز توسط طراحان و مهندسان مشهور جهان ساخته شده است و یکی از جاذبه‌های معروف دبی به حساب می‌آید.

چیزی که این آب نما را از سایر آب نماهای مشابه موجود در جهان متمایز می‌کند استفاده از ۶۶۰۰ لامپ در چندین رنگ مختلف است که نمای بی‌نظیر و رنگارنگی به آن می‌بخشد.

زمانی که رقص آب را در کنار رقص نورهای رنگی می‌بینید باید دوربین‌تان را در بیاورید و عکس‌های به یاد ماندنی از این صحنه بگیرید. این آب نما به گونه‌ای طراحی شده است که ارتفاع آن به ۲۷۵ متر نیز می‌رسد. پس منتظر دیدن رقص آب در نزدیکی آسمان باشید.

زمانی که خودتان را به بالای برج خلیفه می‌رسانید، می‌توانید چهره جذاب این آب نما را هم مشاهده کنید. ( برای تهیه بلیط برج خلیفه با تخفیف اینجا کلیک کنید)

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این آب نما موزیکال هم هست و در کنار رقص نور و آب موسیقی‌های گوش نوازی را از سبک‌های مختلف عربی، بی‌کلام و پاپ در اختیارتان می‌گذارد.

این سازه از ۵ دایره شکل گرفته است که هر کدام از آن‌ها قوس‌های مختلفی دارند. در ساخت این آب نما از پمپ‌ها و تجهیزات بی‌نظیر و پیشرفته‌ای استفاده شده است.

همین امر موجب می‌شود بیش از ۸۳ هزار لیتر آب در آنِ واحد به سمت آب نما کشیده شود و با قدرت هر چه تمام به سمت آسمان پرواز کند. این پرواز در دو سطح انجام می‌شود.

سطح اول در ارتفاع ۷۶ متری دیده می‌شود و سطح دوم ارتفاع ۱۵۲ متری را از آنِ خود می‌کند. به همین خاطر است که می‌توان ساعت‌ها کنار این آب نما ایستاد و به عظمت و زیبایی آن چشم دوخت.

موردی که این آب نما را از سایر آب نماها متمایز کرده است موسیقی این آب نما است که در میان شهری شلوغ و پر ازدحام غرق در قطرات آب به همراه یک موسیقی خاطره‌انگیز و دلچسب دنیای احساسات را در شما برانگیخته می‌کند.

فیلم زیباترین آبنمای موزیکال جهان در دبی با ویولون بیژن مرتضوی

بهترین زمان بازدید از آب نمای دبی چه زمانی است؟

آب نمای دبی یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های این شهر به حساب می‌آید. این آب نما در سال ۲۰۰۹ ساخته شد و جذابیت‌های آن در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفت.

برای اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از این منظره زیبا ببرید باید بهترین زمان را برای بازدید از آن انتخاب نمایید. بیشتر افرادی که به دبی سفر کرده‌اند فصل بهار و تابستان را بهترین بازه زمانی برای بازدید از این شهر رنگارنگ توصیف کرده اند.

با اینحال باید به خاطر داشته باشید که دبی در هر فصلی که به آن سفر کنید جذاب است و بازدید از آن می‌تواند خاطره بی‌نظیری برایتان رقم بزند.

بهتر است بدانید که آب نمای دبی هر روز از ساعت ۱۳ تا ۱۳.۳۰ پذیرای گردشگران و مسافران است و هر نیم ساعت یکبار رقص آب و نور را در کنار هم تقدیم مسافران می‌کند.

اگر تصمیم گرفته‌اید روز جمعه را به بازدید از این سازه بی‌نظیر و البته منحصر به فرد اختصاص دهید بهتر است ساعت ۱۳ تا ۱۴ را برای اینکار در نظر داشته باشید.

بازدید از این جاذبه برای همه گردشگران رایگان است و هزینه‌ای بابت آن دریافت نمی‌شود. پس با خیال راحت کنار این آب نمای موزیکارل بایستید و خودنمایی آب، نور و موسیقی را کنار هم تجربه کنید.

چه جاذبه‌هایی در نزدیکی آب نمای دبی وجود دارد؟

حالا که آب نمای ساخته شده در دبی را زیر و رو کردید و حال و هوایتان را با این منظره جذاب بهبود بخشیدید می‌توانید سری به جاذبه‌های دیگر این شهر بزنید. در ادامه سعی می‌کنیم به اختصار برخی از جاذبه‌هایی که در نزدیکی آب نما جا خوش کرده‌اند را با هم مرور کنیم.

برج خلیفه

همه افرادی که به دبی سفر کرده اند، برج خلیفه را بهترین و جذاب‌ترین بنای ساخت دست بشر عنوان کرده اند. بهتر است بدانید که این برج یکی از مرتفع‌ترین بنایی است که در دبی دیده می‌شود و مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشد.

اگر به دنبال یک بنای زیبا هستید و می‌خواهید چند ساعتی را به گشت و گذار در آن بپردازید بدون شک برج خلیفه بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

مرکز خرید دبی مال

زمانی که صحبت از دبی به میان می‌آید یک موضوع مهم نظرمان را به سمت خود جلب می‌کند. خرید یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان در دبی با خیال آسوده دنبال کرد.

این شهر توریست‌پذیر در دل خود مراکز خرید مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز خرید دبی مال اشاره کرد. بعد از دیدن رقص نور و آب، سر زدن به یک مرکز خرید و بازدید از فروشگاه‌های آن می‌تواند کیف‌تان را کوک کند.

دبی مال بزرگترین فروشگاه جهان است!

پارک برج خلیفه دبی

این پارک یکی از پارک‌های جذابی است که نشستن در آن به تنهایی می‌تواند مزایای بی‌شماری برایتان به ارمغان بیاورد.

اگرچه در این پارک امکانات بازی برای کودکان گنجانده نشده است، اما شما می‌توانید در صندلی‌هایش بنشینید و مناظر اطراف همچون آب نمای دبی و فواره های دبی مال را ببینید.

یادتان باشد که در این پارک دوچرخه‌های مختلفی به شما کرایه داده می‌شوند تا سفرتان را بیشتر از قبل جذاب سازند.

چگونه خودمان را به آب نمای دبی برسانیم؟

اگر به اندازه کافی ترغیب شده‌اید و دلتان می‌خواهد فواره های دبی مال، این سازه مصنوعی اما زیبا را از نزدیک تماشا کنید کار سختی در پیش ندارید. همانطور که در بخش‌های مختلف این مقاله بیان کردیم، آب نمای زیبای دبی در کنار مراکز دیدنی مشهور همچون برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال قرار دارد و رسیدن به آن چندان سخت نیست.

شما می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی که در اختیارتان قرار دارد استفاده کنید یا خودروی شخصی‌تان را برای اینکار در نظر بگیرید.

اگر استفاده از وسایل نقلیه عمومی را ترجیح می‌دهید بهتر است به سمت ایستگاه مترو مرکز خرید دبی مال بروید و از مترو استفاده کنید. حالا تنها کاری که باید انجام دهید پیاده شدن از مترو یا اتوبوس در ایستگاه برج خلیفه است.

آب نمای دبی
آب نمای دبی

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "آب نمای دبی فواره های دبی مال +1 فیلم" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: آب نمای دبی فواره های دبی مال +1 فیلم در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب آب نمای دبی فواره های دبی مال +1 فیلم را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال آب نمای دبی فواره های دبی مال +1 فیلم در فیسبوک
ارسال آب نمای دبی فواره های دبی مال +1 فیلم در تویتر
ارسال آب نمای دبی فواره های دبی مال +1 فیلم در واتس آپ
ارسال آب نمای دبی فواره های دبی مال +1 فیلم در تلگرام
خبرخوان آب نمای دبی فواره های دبی مال +1 فیلم

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0