پارک ساحلی مرجان کیش


پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

ساحلی مرجان کیش ترکیب مدرن از ساحل،بازار،دریا است.
برای کسانی که قصد سفر به جزیره‌ی زیبا‌ی کیش را دارند ، شناخت مختصری از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات توریستی این جزیره ، لازم است که بدون اتلاف زمان ، از تمام امکانات تفریحی این جزیره‌ی زیبا بهره‌مند شوند.اگر به جزیره‌ی کیش سفر می‌کنید، حتما به غیر از تماشای دریا و ساحل ، به مکانی نیازمندید که علاوه بر محیط سالم و پاکیزه ، به شما این امکان را بدهد که از سایر تفریحات آبی و ساحلی مدرن نیز استفاده کنید.ساحل مرجانی کیش و پارک ساحل مرجان این امکان را برای گردشگران و شهروندان فراهم کرده است.

پارک ساحلی مرجان، در شرق جزیره‌ی کیش و در مجاورت بازار مرجان جزیره کیش واقع شده است.این مجاورت موجب آن می‌شود که مسافران ‌و گردشگران ، به راحتی رهاورد وکالاهای مورد نیاز خودرا خریداری و پس از خرید ، برای استراحت و استفاده از امکانات دلپذیر ساحل ، به راحتی به این مکان بیایند.ساحل پاکیزه و مطبوع و نقره‌ای رنگ با منظره‌ی دریای شفاف و نیلگون و آفتاب تابان و هوای مطبوع جزیره ، خستگی را از تن بازدید کنندگان به در می‌کند.نمای مرجان‌های مرده که به ساحل افتاده‌اند ، زیبایی ساحل مرجانی را دوچندان می‌کند.مرجان‌هایی که میمیرند، به شکل اسفنج ‌های متراکم با حفره‌های ریز و بسیار زیبا و عجیب ، به همراه سنگ‌های ریز و درشت و صدف‌ها و حلزون‌های زیبایی که امواج خروشان با خود از دل دریا به ساحل مرجانی می‌آورند، صحنه‌ای را به نمایش می‌گذارد که در سواحل دیگر نمی‌توان دید.آب دریا در این ناحیه از جزیره به قدری شفاف و زلال است ، که به راحتی می‌توان کفِ دریا و شن‌های نقره‌ای و نرم آن را دید.پارک ساحلی مرجان، با محیط سالم و امن و بانشاط خود به گردشگران و شهروندان این امکان را می‌دهد که پس از یک خرید طولانی و احتمالا خسته‌کننده ، ساعاتی را به تماشای دریا و شنیدن صدای امواج خروشان بگذرانند.اگر علاقمند به تماشای طلوع آفتاب هستید، پارک ساحلی مرجان این امکان را به شما می‌دهد که به تماشای بر‌آمدن آفتاب از فراز آب‌های نیلگون و آرام خلیج فارس بنشینید. همچنین شما می‌توانید غروب دل‌انگیز و بی‌نظیر جزیره کیش را در این پارک به یک خاطره‌ی فراموش نشدنی تبدیل کنید.

آلاچیق هایی که به صورت پراکنده در پارک ساحلی مرجان وجود دارند ، مکان دل‌انگیز و زیبایی را برای گذران چند ساعت در این مکان و رفع خستگی به مسافران و گردشگران و ساکنان جزیزه هدیه می‌کند از امکانات رفاهی پارک ساحلی مرجان می‌توان به کافی‌ شاپ ، فودکورت، آلاچیق های متعدد در محیطی دلنشین با منظره دریای نیلگون ، بوفه ، و سرویس بهداشتی اشاره کرد. این امکانات موجب شده که بازدید کنندگان این پارک ، تمام نیاز‌های خود را در همین محیط و بدون اتلاف زمان و هزینه‌ی اضافه برطرف سازند. همچنین در پارک ساحلی مرجان ،یک پیست دوچرخه سواری وجود دارد که گردشگران می‌توانند تجربه‌ی دل‌انگیز دوچرخه‌سواری در محیط سالم و شادِ ساحل جزیره کیش را داشته باشند.

در پارک ساحلی مرجان ، تفریحات ساحلی و دریایی هیجان انگیزی نیز برای آن دسته از گردشگران که تفریحات پرهیجان را ترجیح می‌دهند نیز فراهم است. امکانات تفریحی مانند جت اسکی ؛ بنانا ؛ شاتل و پاراسل و همچنین غواصی.به این ترتیب شما می‌توانید با جت‌اسکی و شاتل ، هیجان جهش روی آب‌های خوشرنگ و گرم و با پاراسل تجربه‌ی هیجان انگیز پرواز بر فراز دریای نیلگون جزیره‌ کیش  را داشته باشید.

همانطور که گفته شد، درساحل مرجانی برای علاقمندان امکان غواصی هم فراهم شده است. به این ترتیب ، گردشگرانبه غیر از تجربه‌ی محیط زیبای ساحل ، و استفاده از امکانات هیجان انگیز آن ، می‌توانند دنیای شگفت انگیز و زیبای زیر آب را هم تجربه کنند.تماشای ماهی های گوناگون و رنگارنگ و جانوران و آب‌زیانی که مخصوص آب گرم هستند و تنها در خلیج فارس یافت می‌شوند ، یک خاطره ی به یاد ماندنی را می‌سازد. همچنین امکان عکاسی و فیلم‌ برداری نیز برای افرادی که خواهان ِ این تجربه‌ی هیجان‌انگیز هستنند ، وجود دارد.پیشنهاد ما به شما تجربه‌ی یک روز هیجان‌انگیز و دلچسب در جزیره‌ی کیش ، در این پارک ساحلی است.

آدرس پارک ساحلی مرجان:هرمزگان، جزیره‌ی کیش، جاده جهان ، پارک ساحلی مرجان.

برخلاف تصور مردم ، سفر به جزیره‌ی کیش همیشه گران و پرهزینه نیست و شما می‌توانید برنامه ریزی این سفر را به آژانس‌های گردشگری دارای مجوز رسمی از وزارت گردشگری ( به عنوان مثال سفر با ما )  بسپارید و با خیالی راحت خود را  برای سفری مقرون به صرفه آماده کنید و از تخفیفات ویژه‌ی تور کیش بهره‌مند شوند.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "پارک ساحلی مرجان کیش" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: پارک ساحلی مرجان کیش در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب پارک ساحلی مرجان کیش را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال پارک ساحلی مرجان کیش در فیسبوک
ارسال پارک ساحلی مرجان کیش در تویتر
ارسال پارک ساحلی مرجان کیش در واتس آپ
ارسال پارک ساحلی مرجان کیش در تلگرام
خبرخوان پارک ساحلی مرجان کیش

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0