هیچ وقت به این شهرهای خطرناک سفر نکنید!


هیچ وقت به این شهرهای خطرناک سفر نکنید!

خطرناک ترین شهرهای دنیا

سفر به کشورهای مختلف راهی عالی برای گذراندن تعطیلات و اوغات فراغت است اما بعضی از شهرها مثل شهرهای معروف و توریستی نیستند که جذابیت زیادی برای سفر داشته باشند. هر چند که هر شهر بزرگی مشکلات خاص خودش را دارد اما مسافرت به بعضی از شهرها آنقدر خطرناک است که بهتر است دور سفر به آن ها را خط بکشید! در این پست می خواهیم از خطرناک ترین شهرهای دنیا بگوییم تا اگر هوای سفر داشتید به این شهرهای دردسرساز نروید،.

سن پدرو سولا (San Pedro Sula)، هندوراس

«سن پدرو سولا» سال هاست که یکی از خشن ترین شهرهای دنیا به شمار می رود و منابع زیادی بیشترین نرخ قتل و آدم کشی در جهان را متعلق به این شهر می دانند چون در آن از هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۶۹ نفر به قتل می رسد! به غیر از آدم کشی، قاچاق اسلحه هم یکی ازبزرگ ترین مشکلات این شهر است و دیدن اسلحه های غیر مجاز دست مردم اصلا اتفاق عجیبی نیست پس سعی کنید تا جایی که می توانید نزدیک این شهر نشوید!

کراچی، پاکستان

پاکستان مدت هاست که دچار ناآرامی های سیاسی است و  در جای جای آن جنایت و تروریسم اتفاق می اقتد. ترور، انفجار بمب های انتحاری و جنگ های داخلی آنقدر در این کشور شایع است که دیگر چندان به چشم نمی آید! کراچی هم یکی از مراکز این آشوب هاست پس سفر به آن اصلا توصیه نمی شود!

آکاپولکو (Acapulco)، مکزیک

در گذشته های نه چندان دور این شهر از تفریحگاه های لوکس و امن بود، تصویر زیر به خوبی گویای روزهای خوش این شهر بوده است. در حالی که هنوز هم این شهر از مقاصد محبوب گردشگری است اما خشونت های مربوط به مواد مخدر آن را تبدیل به مکان خطرناکی کرده است. آمارهایی که اخیرا جمع آوری شده نشان می دهد که این شهر یکی از بیشترین نرخ های کشت و کشتار را دارد و از هر ۱۰۰ هزار نفرش، ۱۴۲۲ نفر به قتل می رسند! به همه کسانیکه به این شهر سفر می کنند توصیه می شود که تا جایی که می توانند در اقامتگاه های خودشان بمانند و در سطح شهر آفتابی نشوند!

گواتمالا سیتی، گواتمالا

گواتمالا از کشورهای آمریکای مرکزی در کارائیب است و جاذبه های گردشگری زیادی دارد اما گرفتار خشونت های مربوط به مواد مخدر است. در این شهر نرخ قتل بسیار بالا و جرم های دیگر مثل جیب بری و ماشین دزدی هم خیلی شایع است. اگر به گواتمالا سفر می کنید به شهرهای امن آن بروید و شهر گواتمالا سیتی را انتخاب نکنید.

ریو دو ژانیرو، برزیل

شهرهای زیادی در برزیل هستند که آمار جرم و جنایت بالایی دارند و بعضی از آن ها حتی از ریو دو ژانیرو هم خطرناک تر هستند اما از آنجاییکه ریو محبوب ترین شهر گردشگری برزیل است درباره آن صحبت می کنیم. با اینکه این شهر نسبت به دهه گذشته امن تر شده اما هنوز هم مخصوصا اگر بعد از تاریکی هوا به جاههای مختلف شهر بروید جرم و جنایت های خیابانی را زیاد می بینید. اگر باز هم دلتان می خواهد به این شهر سفر کنید می توانید از بودن در اقامت گاههای ساحلی آن لذت ببرید اما خیلی مراقب خودتان باشید!

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "هیچ وقت به این شهرهای خطرناک سفر نکنید!" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: هیچ وقت به این شهرهای خطرناک سفر نکنید! در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب هیچ وقت به این شهرهای خطرناک سفر نکنید! را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال هیچ وقت به این شهرهای خطرناک سفر نکنید! در فیسبوک
ارسال هیچ وقت به این شهرهای خطرناک سفر نکنید! در تویتر
ارسال هیچ وقت به این شهرهای خطرناک سفر نکنید! در واتس آپ
ارسال هیچ وقت به این شهرهای خطرناک سفر نکنید! در تلگرام
خبرخوان هیچ وقت به این شهرهای خطرناک سفر نکنید!

فال حافظ

0