مراکز خرید کیش


مراکز خرید کیش

انکار نمی توان کرد که از مهمترین جاذبه های تور کیش، بازار گردی و خرید کردن است. کیش دو بخش مهم دارد: ساحل و مراکز خرید. در خیابان های جزیره که قدم می زنی قدم به قدم، پاساژها خودنمایی می کنند. کیش بیش از همه به دلیل برخورداری از مراکز خرید در منطقه آزاد اهمیت پیدا کرده است.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

کیش، منطقه آزاد است و جنبه های تجاری و اقتصادی در آن اهمیت زیادی دارد. بسیاری از بندها و محصولات برتر، اول به کیش می آیند. به همین دلیل گردشگرانی که به کیش می آیند نمی توانند در برابر وسوسه خریدن این محصولات رنگ و وارنگ از خود مقاومت نشان دهند.

در بسیاری از فصول سال به خصوص در ایامی که تور کیش با استقبال کمتری مواجه می شود، بسیاری از محصولات و فروشگاه ها، تخفیف های باورنکردنی می خورد.

در مراکز خرید کیش می توان انواع برندهای مطرح ایران و جهان در زمینه پوشاک، عطر و ادکلن، شکلات و قهوه و لوازم الکترونیکی را خریداری نمود.

بازار پردیس 1 و 2، بازار ونوس، مرکز تجاری کیش، بازار مریم، بازار عرب ها ، مرکز خرید هایپر مارکت کیش، مرکز خرید دامون، مرکز خرید پدیده، بازار صدف، بازار دیپلمات، بازار شارستان، بازار هرمز و بازار پادنا، تنها گوشه ای از بازارهای کیش محسوب می شوند.

مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش
مراکز خرید کیش

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "مراکز خرید کیش" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: مراکز خرید کیش در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب مراکز خرید کیش را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال مراکز خرید کیش در فیسبوک
ارسال مراکز خرید کیش در تویتر
ارسال مراکز خرید کیش در واتس آپ
ارسال مراکز خرید کیش در تلگرام
خبرخوان مراکز خرید کیش

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0