آیا اینترنت وای فای شما کند است؟ با روش های افزایش سرعت اینترنت مودم آشنا شوید


آیا اینترنت وای فای شما کند است؟ با روش های افزایش سرعت اینترنت مودم آشنا شوید

افزایش سرعت اینترنت، با استفاده از جزییاتی که از این مطلب محشر دات کام، می آموزید می توانید سرعت اینترنت وای فای خود را تا سه برابر افزایش دهید. بدون شک شما هم با ما موافق هستید که بیشتر شرکت های تامین کننده اینترنت فقط ادعا می کنند که بهترین سرعت اینترنت را فراهم می کنند و از رقبایشان سرتر هستند اما وقتی نوبت به عمل می رسد، حتما شما هم متوجه شده اید که اغلب آنها کند هستند یا گاه و بیگاه دچار قطعی اینترنت می شوید. به نظر شما چرا این اتفاق می افتد؟

وقتی شما در حال دانلود فایلی باشید ( این فایل هر چیزی می تواند باشد مثل فیلم، موسیقی یا اسناد آفیس) یا به صورت آنلاین فیلم تماشا می کنید، واقعا کندی سرعت اینترنت و قطع شدن آن  می تواند اعصاب خردکن و کلافه کننده باشد. دسترسی و تماس با تامین کننده اینترنت هم می تواند خیلی سخت باشد؛ حتی گاهی باید مدت ها پشت تلفن در حال انتظار باشید تا نوبت به شکایت شما برسد. اما خوشبختانه راهکارها و ترفندهای زیادی وجود دارد که می توانید خودتان برای افزایش سرعت اینترنت مودم امتحان کنید.

افزایش سرعت اینترنت

امواج وای فای در واقع درست مثل امواج رادیویی هستند اما طول موج کوتاه تری دارند. به این معنی که هر چه دورتر از روتر یا مودم نشسته باشید، اینترنت شما کندتر می شود. متوسط بُرد روتر فقط به حدود ۴۵ متر می رسد! علاوه بر این، دیوارها هم می توانند سیگنال را کند کنند.

افزایش سرعت اینترنت با تغییر محل قرار گرفتن مودم

سرعت وای فای شما تحت تاثیر مکانی قرار می گیرد که روتر را در آنجا قرار می دهید. به همین دلیل است که قرار دادن روتر در مرکز خانه و ترجیحا نه در کمد یا کشو از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای افزایش سرعت اینترنت دستگاه مودم را کف زمین نگذارید

نکته مهم دیگر این است که شما نباید روتر یا مودم خود را روی زمین قرار دهید. سیگنال هنگام انتشار با برخورد به مواد خاصی که کف اتاق از آن ساخته شده است دچار مشکل می شود. هم چنین، بیشتر مودم ها به روشی ساخته شده اند که سیگنال خود را کمی به سمت پایین ارسال می کنند. بنابراین، بهترین کار این است که مودم روتر را روی چیزی قرار دهید.

لوازم الکترونیک

توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که باید مودم روتر را از دستگاه های الکترونیک دور نگه دارید. لوازم الکترونیک می توانند سیگنال روتر را دچار اختلال کنند و سیگنال را تحت تاثیر منفی خود قرار دهند.

آنتن

نکته چهارم جهت افزایش سرعت اینترنت این است که دو آنتن مودم روتر را تنظیم کنید. حتما اطمینان حاصل کنید که یکی از آنتن ها افقی و دیگری عمودی قرار گرفته باشد. در این صورت است که شما بهترین شانس را خواهید داشت که در تمام دستگاه های متصل به اینترنت سرعت بالاییرا تجربه کنید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "آیا اینترنت وای فای شما کند است؟ با روش های افزایش سرعت اینترنت مودم آشنا شوید" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: آیا اینترنت وای فای شما کند است؟ با روش های افزایش سرعت اینترنت مودم آشنا شوید در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب آیا اینترنت وای فای شما کند است؟ با روش های افزایش سرعت اینترنت مودم آشنا شوید را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال آیا اینترنت وای فای شما کند است؟ با روش های افزایش سرعت اینترنت مودم آشنا شوید در فیسبوک
ارسال آیا اینترنت وای فای شما کند است؟ با روش های افزایش سرعت اینترنت مودم آشنا شوید در تویتر
ارسال آیا اینترنت وای فای شما کند است؟ با روش های افزایش سرعت اینترنت مودم آشنا شوید در واتس آپ
ارسال آیا اینترنت وای فای شما کند است؟ با روش های افزایش سرعت اینترنت مودم آشنا شوید در تلگرام
خبرخوان آیا اینترنت وای فای شما کند است؟ با روش های افزایش سرعت اینترنت مودم آشنا شوید

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0