پارک آبی لگولند (LEGOLAND Water Park)


پارک آبی لگولند (LEGOLAND Water Park)

پارک آبی لگولند یکی از تفریحات دبی است که به شهربازی‌های زنجیره‌ای لگولند تعلق دارد.

مطمئنا با لگو آشنا هستید و تمام دوران کودکی خود را در حال بازی کردن و ساختن شکل‌های مختلف از قطعات لگو گذرانده‌اید. در این پارک می‌توانید قایق‌های لگویی واقعی را بسازید و آن را در موج‌های واقعی آزمایش کنید.

تا به حال لگوی بالشتی دیده‌اید؟ قبل از اینکه قایق‌های بادی رودخانه را امتحان کنید، می‌توانید قطعات لگوی مورد علاقه خود را به قایق‌تان اضافه کنید.

از جمله امکاناتی که برای کودکان و خردسالان تهیه شده می‌توان به انواع سرسره، استخر موجی، تونل‌های موجی، و قایق‌های خانوادگی اشاره کرد.

پارک آبی لگولند را می‌توانید در خیابان شیخ زاید پیدا کنید و از ۱۰ صبح تا ۷ عصر در آن مشغول خوشگذرانی شوید.

پارک آبی لگولند

«پارک آبی لگولند» (LEGOLAND Water Park)، یک پارک موضوعی با تم لگو است که برای بسیاری از کودکان جذابیت دارد و انتخاب مناسبی برای سرگرمی کودکان دو تا ۱۲ سال به حساب می‌آید.

پارک آبی لگولند، یک پارک موضوعی با تم لگو است

کودکان می‌توانند در رودخانه مصنوعی پارک سوار قایق شوند و حسابی تفریح کنند یا از بیش از ۱۵ سرسره‌ آبی آن به پایین سر بخورند. اکثر سرسره‌ها به بچه‌های کوچک این امکان را می‌دهد تا به‌صورت گروهی با هم سر بخورند یا با یکدیگر مسابقه دهند. از آنجا که این پارک فضای ایمنی برای کودکان دارد، با خیال راحت می‌توانید ساعات خوشی را در کنار فرزندانتان داشته باشید.

از سرسره‌های پارک آبی می‌توان به «توئیست ان اسپین» (Twist N Spin) اشاره کرد که با پیچ‌وخم‌های زیادش، تجربه متفاوتی را برایتان می‌سازد.

توئین چیزرز، ویو رایدر، اسپلش اوت، تیدال تیوپ، رد راش، استخر موج لگو، اسپلش سافاری دوپلو، جوکر سوکر و… سایر بخش‌های این مجموعه هستند.

یک بخش جالب موسوم به «یک قایق بساز» (Build-A-Boat) نیز در پارک وجود دارد که کودکان می‌توانند سلول‌های مغزی خود را تمرین دهند و هر نوع قایقی را بسازند و آن را در جریان آب آزمایش کنند تا بفهمند که چقدر کارایی دارد.

  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۱۹
  • آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید، مقابل مجمع الجزایر جبل علی، پارک آبی لگولند

پارک آبی لگولند روی گوگل مپ

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "پارک آبی لگولند (LEGOLAND Water Park)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: پارک آبی لگولند (LEGOLAND Water Park) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب پارک آبی لگولند (LEGOLAND Water Park) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال پارک آبی لگولند (LEGOLAND Water Park) در فیسبوک
ارسال پارک آبی لگولند (LEGOLAND Water Park) در تویتر
ارسال پارک آبی لگولند (LEGOLAND Water Park) در واتس آپ
ارسال پارک آبی لگولند (LEGOLAND Water Park) در تلگرام
خبرخوان پارک آبی لگولند (LEGOLAND Water Park)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0