ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ


ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ

چرا اسم این ساحل را ساحل کایت گذاشته‌اند؟ خوب البته به خاطر کایت‌ها یا همان بادبادک‌های آن. این یکی از سواحل دبی است که در جای جای آن می‌توانید بادبادک‌هایی را در انواع و اقسام ببینید.

البته به جز بادبادک و موج سواری با بادبادک، تفریحات دیگری هم در این ساحل انتظارتان را می‌کشد.

می‌توان گفت که یکی از دیدنی‌ترین سواحل دبی ساحل کایت (Kite Beach) است که درست در پشت دانشگاه وولونگونگ (Wollongong) قرار دارد.

این ساحل معمولا مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال، والیبال و کایاکرها (kayakers) است. اگر سری به این ساحل دبی بزنید خواهید دید که افراد به صورت گروهی به هم می‌پیوندند و فعالیت‌های ورزشی گروهی را با یکدیگر انجام می‌دهند.

ساحل کایت دبی یکی از اجتماعی‌ترین سواحل دبی است که می‌توانید در آنجا دوستانی با علایق مشترک خود پیدا کنید.

اسکیت سواری، مینی بانجی جامپینگ و همچنین دویدن در مسیر مخصوص دو از فعالیت‌های دیگری هستند که می‌توانید در کنار آب‌های گرم لذت ببرید.

ساحل وولونگونگ نام دیگر ساحل کایت دبی

ساحل کایت ساحلی بکر و عالی برای تفریح است اما متاسفانه هیچ امکاناتی برای آفتاب گرفتن و دوش گرفتن ندارد. پس اگر می‌خواهید در ساحل کایت آفتاب بگیرید یا شنا کنید حتما وسایل مورد نیازتان را همراه خود ببرید.

وقتی جزر و مد کم می‌شود می‌توانید از یک پیاده روی طولانی در کنار ساحل دریا با منظره شگفت‌انگیز برج العرب و غروب آفتاب خیره کننده نهایت لذت را ببرید.

از تفریحات دبی در منطقه جمیرا ۳ که ساحل کایت برای شما تدارک دیده می‌توان به دویدن در پیست حرفه‌ای، والیبال ساحلی، پارک اسکیت، و پارک آبی می‌توان اشاره کرد.

اگر بعد از این همه فعالیت بدنی و ورزش گرسنه شدید هم اصلا نگران نباشید، ون‌های رنگارنگ غذا با منوهای مختلف و غذاهای خوشمزه در انتظار شما هستند.

ساحل کایت روی گوگل مپ

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ در فیسبوک
ارسال ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ در تویتر
ارسال ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ در واتس آپ
ارسال ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ در تلگرام
خبرخوان ساحل کایت دبی یا ساحل وولونگونگ

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0