شارژ شدن تلفن شما تنها در سه ثانیه


شارژ شدن تلفن شما تنها در سه ثانیه

جالب است نه؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از یک روز طولانی باتری تلفن تان رو به اتمام بوده و زمانی هم برای شارژ شدن آن در طول شب ندارید و باید بلافاصله آن را با خود حمل کنید. خوب چه باید کرد؟ خود این موضوع یک معضل بسیار بزرگ می باشد که البته کمپانی های تولید تلفن همراه با اتصال های شارژر یو اس بی و فندکی تا حدودی به کاربران خود کمک کرده اند اما این تنها کمی ساده کردن موضوع است.

شارژ شدن تلفن شما تنها در سه ثانیه

دانشمندان دانشکده ایلینویز یک نوع باتری را معرفی کرده اند که علاوه بر قدرت و میزان نگه داری شارژ بالا نسبت به باتری های فعلی بازار می تواند در عرض تنها سه ثانیه کاملا شارژ شده و آماده مصرف دوباره قرار بگیرد. بله به همین راحتی تلفن خود را هنوز به برق متصل نکرده اید تنها با شمردن یک! دو! سه! تمام الان است که باید فیش شارژ آن را قطع کنید. اگر بخواهیم در مورد قدرت این باتری ها سخن بگوییم طبق گفته دانشمندان مخترع این باتری شما با یک نمونه از این محصول در ابعاد کوچک می توانید اتومبیل تان را استارت بزنید.

این باتری های جدید الورود در حال حاضر هزینه زیادی برای ساخت و تولید طلب می کند که محققان آن در تلاش هستند تا بتوانند با کمترین قیمت این باتری های کاربردی را به بازار ارائه کنند. امیدواریم با رسیدن این باتری ها به بازار تولید رکورد دوازده ساله عدم تغییر در ساختار باتری های تلفن همراه را بشکنیم.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "شارژ شدن تلفن شما تنها در سه ثانیه" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: شارژ شدن تلفن شما تنها در سه ثانیه در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب شارژ شدن تلفن شما تنها در سه ثانیه را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال شارژ شدن تلفن شما تنها در سه ثانیه در فیسبوک
ارسال شارژ شدن تلفن شما تنها در سه ثانیه در تویتر
ارسال شارژ شدن تلفن شما تنها در سه ثانیه در واتس آپ
ارسال شارژ شدن تلفن شما تنها در سه ثانیه در تلگرام
خبرخوان شارژ شدن تلفن شما تنها در سه ثانیه

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0