آداب لباس پوشیدن


آداب لباس پوشیدن

شما باید آداب لباس پوشیدن را بدانید، لباس پوشیدن سرِ کار یا هنگام مصاحبه، آداب خاصی دارد. شما باید بدانید در هر مراسمی چگونه لباس بپوشید. عروسی، مهمانی شام، مراسم نامزدی، تدفین، تولد و گردش هر کدام لباسی خاص و مناسب دارند به نکات زیر توجه کنید:

  1. لباس کار و مصاحبه: بعضی از مشاغل مانند ساخت و ساز، جاده‌سازی و برق‌کاری لباسِ مخصوص دارند. اگر شما در یک دفتر مشغول به کار باشید، باید مانند رئیس خود لباس بپوشید. در بعضی از دفاتر، کارمندان باید لباس رسمی بپوشند.
  2. مجالس عروسی، شب‌نشینی، تدفین: در بیشتر موارد در چنین مراسم‌هایی کت و شلوار برای مردان و لباس‌های رسمی برای خانم‌ها مناسب است. بعضی فرهنگ‌ها برای چنین مراسم‌هایی لباس‌های خاصی دارند که افراد باید آن لباس را به تن کنند.
  3. مراسم رسمی: در مراسم رسمی نیز مردان بهتر است کت و شلوار سیاه یا سفید بپوشند. به همراه کت و شلوار مشکی باید کفش تیره و به همراه کت و شلوار روشن باید بر عکس لباس بپوشند. خانم‌ها نیز بهتر است لباس بلند همراه با کفش پاشنه‌دار بپوشند.
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "آداب لباس پوشیدن" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: آداب لباس پوشیدن در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب آداب لباس پوشیدن را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال آداب لباس پوشیدن در فیسبوک
ارسال آداب لباس پوشیدن در تویتر
ارسال آداب لباس پوشیدن در واتس آپ
ارسال آداب لباس پوشیدن در تلگرام
خبرخوان آداب لباس پوشیدن

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0