ثبت نام همراه بانک صادرات


ثبت نام همراه بانک صادرات

ثبت نام همراه بانک صادرات

در این مرحله تصویری همانند تصویر برای شما نمایش داده می‌شود که جهت ثبت نام دکمه «ثبت نام» را لمس نمایید.

گام اول ثبت نام همراه بانک صادرات

در صورتی که شما قبلا از همراه بانک صادرات استفاده می‌کردید گزینه بازیابی اطلاعات را فشار دهید. همچنین در صورتی که از موبایل نسخه IOS استفاده می‌کنید نیاز به تراست کردن می‌باشد.

گام دوم ثبت نام همراه بانک صادرات

در این مرحله شما می‌بایست اطلاعات خواسته شده همانند تصویر را به صورت صحیح وارد کنید. همچنین در صورتی که رمز یکبار مصرف پیامکی را فعال کرده باشید با لمس گزینه دریافت رمز پویا، رمز دوم شما برای شما پیامک می‌گردد. همچنین عبارت امنیتی که به جهت افزایش ضریب امنیت تعبیه گردیده را عینا وارد کنید.

دقت کنید که مدت زمان ورود اطلاعات محدود است.

گام سوم ثبت نام همراه بانک صادرات

در این مرحله بانک صادرات یک پیامک حاوی کد تایید را برای شما به شماره تلفن ثبت شده در سیستم بانک صادرات ارسال می‌کند که لازم است شما آن را تایپ کرده و تایید را فشار دهید. نکته حائز اهمیت در این مرحله این نکته می‌باشد که در برخی از نسخ اندروید پیامک دریافتی به صورت خودکار ثبت شده و به صورت خودکار به مرحله بعدی وارد می‌شوید.

در برخی نسخ اندروید لازم است به صندوق دریافت پیامک‌ها رفته واز انجا پیامک فعال‌سازی را مشاهده نماییم.

گام چهارم ثبت نام همراه بانک صادرات

در نهایت در این مرحله همانند تصویر برای شما پنجره‌ای باز می‌شود که نیاز است نام کاربری دلخواه و کلمه عبور مد نظر خود را وارد نمایید. در هنگام ورود نام کاربری این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قبل از شما فرد دیگر آن نام کاربری را ثبت کرده باشد شما دیگر امکان ثبت آن نام کاربری را نخواهید داشت.

برای نام کاربری می‌توانید از شماره موبایل و یا کد ملی به همراه کلمات دیگر استفاده کنید. همچنین در هنگام ثبت کلمه عبور این نکته را در نظر داشته باشید کلمه عبور شما ساده نباشد و ترکیبی از اعداد و حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و علامت‌های خاص نظیر *&^٪)#@! _ و… باشد و حداقل ۸ کارکتر را شامل شود. همچنین در کادر تکرار کلمه عبور باید عینا و دقیقا مانند کلمه عبور کامل شود. پس از این مرحله با فشردن دکمه ثبت نام عملیات ثبت نام شما کامل میگردد.

نکته دیگری که در انجام فرایند ثبت نام از یاد نبرید این است که شما حداکثر ۲ دقیقه زمان برای اتمام عملیات ثبت نام از شروع تا پایان ثبت نام دارید.

ورود به همراه بانک صادرات

پس از نصب همراه بانک صادرات و پس از ثبت نام در همراه بانک صادرات برای استفاده باید به نرم افزار همراه بانک صادرات خود ورود کنید، برای آموزش دقیق ورود به همراه بانک صادرات اینجا کلیک کنید

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "ثبت نام همراه بانک صادرات" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ثبت نام همراه بانک صادرات در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ثبت نام همراه بانک صادرات را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ثبت نام همراه بانک صادرات در فیسبوک
ارسال ثبت نام همراه بانک صادرات در تویتر
ارسال ثبت نام همراه بانک صادرات در واتس آپ
ارسال ثبت نام همراه بانک صادرات در تلگرام
خبرخوان ثبت نام همراه بانک صادرات

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0