رستوران های کیش

رستوران های کیش نیز از اماکنی است که قطعا گردشگران نیاز به مراجعه به آن ها خواهند داشت.

هر یک از این رستوران ها با تنوع در منوی غذایی و دکوراسیون جاذبه ای منحصر به فرد محسوب می شوند. بعضی رستوران ها به ارائه غذاهای سنتی و غذاهای محلی کیش به خصوص غذاهایی که با ماهی تهیه می شوند مشهورند. بعضی غذاخوری ها نیز به ارائه فست فود یا حتی غذاهای خیابانی مشغول اند. علاوه بر صرف غذا، در فصل پیک سفر معمولا برنامه اجرای زنده موسیقی و برنامه های شبانه نیز در رستوران ها اجرا می شود.

شهرهای توریستی و پر مسافر معمولا رستوران‌های زیادی دارند و جزیره کیش نیز از این قاعده جدا نیست. اگر قصد سفر با تور کیش را دارید، حتماً می دانید برای اینکه بهترین خاطره را از این سفر در ذهنتان حک کنید خوب است که به بهترین رستوران های کیش هم مراجعه کنید و غذاهای خوشمزه را هم در این جزیره‌ی زیبا امتحان کنید.

بهترین رستوران های کیش

در این قسمت از سایت محشر دات کام، قصد داریم ۱۴ رستوران فوق‌العاده در کیش که حداقل یک بار باید امتحان کنید را از نظر tripadvisor به شما معرفی کنیم.

جزیره کیش یکی از جزایر زیبا واقع در خلیج فارس می باشد. این جزیره هرساله میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران و مسافران است. در جزیره کیش یکی از موارد قابل توجه و مهم بهترین رستوران کیش از نظر مسافران می باشد.

در جزیره کیش تعداد زیادی رستوران، فست فود و… می باشد که بی شک تصمیم گیری در مورد انتخاب آنها بسیار مشکل می باشد با این حال در مورد بیشتر این رستوران ها در فایل رستوران های کیش توضیحات کامل داده شده است.

اکثر رستورانهای جزیره کیش انواع غذا های سنتی، فرنگی و فست فود را دارند و بعضی از آنها علاوه بر سرو غذا برای مهمانان موسیقی زنده را فراهم کرده اند.

در ادامه نظرات مسافران جزیره کیش درباره بهترین رستوران کیش آورده شده است تا شما بتوانید با اطلاعات بیشتر رستوران مورد علاقه خود را در تور کیش انتخاب کنید.

بهترین رستوران های کیش

توجه: مطلبی دیگر با عنوان بهترین هتل های کیش از نظر مسافران در سایت قرار داده ایم

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "رستوران های کیش" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: رستوران های کیش در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب رستوران های کیش را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال رستوران های کیش در فیسبوک
ارسال رستوران های کیش در تویتر
ارسال رستوران های کیش در واتس آپ
ارسال رستوران های کیش در تلگرام
خبرخوان رستوران های کیش

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس

فال حافظ

24 thoughts on “رستوران های کیش

• اکتبر 6, 2020 at 2:14 ب.ظ
    Permalink

سلام دوستان، من توی شهریور 98 کلا 5 روز تور کیش بودم و بهترین رستوران های کیش رو میخوام بهتون معرفی کنم، فود کورت دامون غذاهایی با کیفیت عالی و تنوع بالا داره، فودلند در بازار مرجان، توتی فروتی جای خیلی خوبی داره و غذاهاش هم عالیه،ایرانویچ و پیتزا بومرنگ هم کیفیت خوبی داشت مخصوصا پیتزاهاش ولی کباب بناب کیفیت غذاش معمولی بود.

• اکتبر 6, 2020 at 2:15 ب.ظ

سلام به نظرم اگر در تور کیش خواستید به رستوران برید اگر فست فود خواستین بوف و تازگیا پدر خوب هم اونجا شعبه زده باید خوب باشه و حتما یک روز شام برید شاندیز صفدری خیلی خوش میگذره 4 و 5 ساعت برنامه داره باحاله غذاشم خوبه اما گرونه دیگه.

Permalink

ما این سری که تور کیش بودیم همه غذاهامونو رو در خاطره خوردیم و نسبت به قیمتش کیفیتش کاملا قابل قبوله و ایرادی نمیشه بهش گرفت. چلو ماهی کباب 5 تومن و چلو میگو هم 8000 تومن. ماه رمضون هم باز بود. منتها حصیر می کشید. یکبار هم رفتیم ایرانویچ پیتزا 9500 شد که چیز خیلی معمولی بود.

• اکتبر 6, 2020 at 2:15 ب.ظ

سلام..به نظر من بهترین رستوران کیش پدیده هست هم غذاش خوبه هم میز اردو داره..قیمتش هم بهتر از همه جا هست.

Permalink

سلام دوستان من به مدت یه هفته تور کیش بودم و تنها رستورانی که واقعا عالی بود رستوران رویال استار بود، به نظر من استیکش بینظیره یه سالاد مخصوص هم داشتن که خیلی خیلی خوشمزه بود، از نظر من بهترین رستوران کیش بود.

• اکتبر 6, 2020 at 2:16 ب.ظ

اگر قصد دارید یه غذایی بخورید که نسبت به بقیه رستوران های گرون جزیره ارزون تر اما با کیفیت بهتر تو مکانی زیبا تر باشه، پیشنهاد میدم حتما به رستوران فودلند واقع در انتهای بازار مرجان سر بزنید چون همه نوع غذایی داره و قیمتاش هم عالیه.

Permalink

دوستان در تور کیش حتما فست فود بومرنگ رو امتحان کنید چون غذاهاش فوق العاده خوشمزه است و ارزشه رفتن را داره آدرسشم توی راسته مرواریده بین کی اف سی و مایده.

• اکتبر 6, 2020 at 2:16 ب.ظ

روبروی هاپر استار رستوران خوان سالار کیش غذاهای خوبی داره که بعد از چرخیدن در بازارها میتونین غذاهای برنجی صرف کنید ولی خوبیش اینه مطمعنه

Permalink

من دیروز از تور کیش برگشتم ٦ روز اقامت داشتم اونجا رستوران ایرانویچ که روبه رویه مجتمع پردیس غذاش قابل قبول بود. هایپرمارکت هم غذاش نسبت به قیمتش خوب بود ولی به نظرم فودلند مرجان از همه بهتر بود همه جور غذا ایرانی،عربی و.. داشت قیمتاشم نسبتا مناسب بود.

• اکتبر 6, 2020 at 2:16 ب.ظ

رستوران شاندیر vip خیلی خوب بود و قیمت غذاهاش مثل جاهای دیگه بود.برنامه و موزیکش خیلی خوب بود. فقط یادتون باشه زودتر برید تا جای بهتری پیدا کنید. اگر رزرو کنید باهاتون تماس میگیرند و بدون هزینه دنبالتون می آیند.

Permalink

رستوران فودلند فوق العاده بود اصلأ به حرف راننده تاکسی ها گوش ندید ما ساعت ٣ظهر برای نهار میخواستیم بریم فودلند راننده تاکسی گفت که اونجا الان تعطیله بیاین جای دیگه ببرمتون البته ما قبول نکردیم ووقتی رفتیم متوجه شدیم که کلأ رستوران فودلند یکسره بعد از نهار تا شب هست پیشنهاد میکنم سالاد فتوش وکباب لقمه وکباب عنتبلی رو امتحان کنید فوق العاده بود

• اکتبر 6, 2020 at 2:17 ب.ظ

رستوران شاندیز وی ای پی غذاء افتضاح سرویس دهی زیر صفر میزها به هم چسبیده کلی پول دادیم اصلا نفهمیدیم چی خوردیم موقع شام چراغ ها رو خاموش کردن بچه من تو تاریکی نمیتونست درست غذا بخوره کباب ملل توی ایوان مروارید هم تجربه جدیدی بود به رفتنش برای یک بار می ارزه رستوران کوه سنگی هم دیزی گرفتیم خیلی خوشمزه بود خودشون هم یک سبد ریحان تازه آورده بودند برای ما که بچه داشتیم محیطش که تخت داشت و غذای سنتیش خیلی خوب بود.

Permalink

سلام به نظرم رستوران های موزیکال غذای خوبی ندارن اما رستوران های عادی خوبی وجود داره که غذای با کیفیت دارن.ما چون هتل مریم ساکن بودیم چند بار رستوران صبای اصفهان رفتیم که کنار هتله تقریبا.واقعا غذاش عالی بود و خیلی هم نسبت به جزیره کیش قیمتش مناسبی داشت.از همین بی نظیر دات کام گرفتم.

• اکتبر 6, 2020 at 2:17 ب.ظ

رستورانهایی که در بازه زمانی 5 روزه در کیش تجربه کردم و از همشون راضی بودم رو برای استفاده کسانی که قصد مسافرت به کیش رو دارند معرفی می کنم؛(1) فود کورت دامون که کیفیت عالی و تنوع بالایی داشت و شامل رستوران سنتی – مکزیکی – چینی – غذای سلامت – فست فود بود.(2)فود لند مرجان هم کیفیتش عالی بود خصوصا غذای دریایی!(3) توتی فروتی موقعیت مکانی اش عالی بود و غذاهاش کیفیت خیلی خوبی داشت وعلیرغم ساحلی بودنش خدمات باکیفیت و تمیز بود.(4)کوه سنگی غذای سنتی اش خصوصا کوبیده و جوجه با نان سنگک و دوغ محلی پارچی خوب بود.(5)ایرانویچ هم نسبت به قبل تجملات و زرق و برقش کم شده ولی کیفیت برگرهاش هنوز عالیه.(6) پیتزا بومرنگ پیتزایی که هر 2 قاچ پیتزا یک مزه است و مجموع 8 قاچ آن مزه 4 پیتزا را دارد.(7) کباب بناب هم کیفیت معمولی داشت.

Permalink

سلام من هم از قیمت و هم از کیفیت غذاهای رستوران های کیش بشدت ناراضی هستم در طول چهار روز اقامت فقط دو غذای نسبتا خوب خوردم که اونم یکیش رستوران عمو اکبر بود و رستوران کوه سنگی مقابل درب مجتمع پردیس 2 که غذاهای سنتی داره. جوجه و میرزا قاسمیش عالی بود.

• اکتبر 6, 2020 at 2:18 ب.ظ

من بهار تور کیش بودم حتما به رویال استار برید آدرسش سمت شهرک صدفه خیلی جای باحالی داره گارسونهای مودب و موزیک و رفتار بسیار عالی داره پیشنهاد میکنم استیک رو هم امتحان کنید تازه علاوه بر اون میتونید توی سالن یا رو به ویو شهرک صدف بشینید.ویو بیرونش واقعا عالیه نگران گرما هم نباشید فکر همه جاشو کردن.

Permalink

سلام من به همراه خانواده عید تور کیش بودیم چندتا فست فود رفتیم که از نظرمن بومرنگ بهترینشون بود. شاندیزصفدری و باغ صباملک هم کیفیت غذای عالی داشت ولی کمی قیمتا بالا بود اما به برنامه شاد و خواننده های خوبشون می ارزید.

• اکتبر 6, 2020 at 2:18 ب.ظ

من از بین رستوران های کیش رستوران صبا ملک رفتم غذاهاش خیلی گران بود و پذیرایی هم بد بود ولی موزیک زنده عالی داشت.

Permalink

واسه غذا باید بگم اصلا رستوران های کیش خیلی خوب نیست اونا هم که غذاش خوبه قیمتش بالاس من همیشه یه نهار تو هتل مارینا پارک میرم غذاش خوبه فضای دلنشینه دید دریا داره سلف سرویسه که انواع نوشیدنی هم با سلفه نفری 50000 هزارتومان حدودا توی هایپر کنار پاساژ پانیذ هم یه تهیه غذا هست که قیمتش نسبت به کیفیتش خوبه پشت بازار مروارید هم چنتا غذاخوری هست که بد نیست.

• اکتبر 6, 2020 at 2:18 ب.ظ

سلام ما هتل سارا بودیم یه هتل با محیط آروم و دوست داشتنی بود که برخورد کارکنان فوق العاده خوبه اتاقها هم تمیز و نور گیریشم خوبه درکل من خیلی دوسش داشتمو احساس آرامش میکردم. موقع غذا هم گارسونهاش نگاهت نمیکردن که معذب باشی. رستوران پدر ایلیا رو حتما امتحان کنید قیمت و غذاهاش عالیه آدرسشم کنار پردیس یک هست خانه اسپاگتی رو هم امتحان کنید سالاد سزارش عالیه.

• اکتبر 6, 2020 at 2:19 ب.ظ
    Permalink

سلام ما چند روز پیش تور کیش بودیم. رفتیم رستوران میرمهنا،اتفاقا ورودی رستوران هم سایت بی نظیر خریدیم و خیلی توی هزینه ها به نفعمون شد چون اکثر رستوران‌های کیش ورودی‌های زیادی داشتن ولی ما چون ورودیها را از تهران از این سایت گرفتیم خیلی در هزینه هامون صرفه جویی شد. راستی رستوران میرمهنا فقط برای شب عالی و قشنگه و روز بدرد نمیخوره ولی با این حال غذاهاش کیفیتش قابل قبوله.

• اکتبر 6, 2020 at 2:20 ب.ظ

ما چند روز پیش تور کیش بودیم و یک شب رفتیم رستوران میرمهنا، علیرغم تبلیغات زیاد واقعا بدون کیفیت بود ۵ نفر سیصد هزار تومان دادیم.

• اکتبر 6, 2020 at 2:21 ب.ظ
    Permalink

با سلام. ما از 24 دی تا 28 تور کیش بودیم. به رستوران شاندیز صفدری رفتیم که کلی تعریفش و شنیده بودیم ولی واقعا مزخرف بود فقط 40000 تومن کرایه رفت و برگشت دادیم. غذا یه پرس شیشلیک سفارش دادیم 89000 تومن که گفت برای نفر دوم 45000 میگیرن ما هم مجبور شدیم جوجه سفارش بدیم 49000 تومن.

کیش رستوران‌های زیادی داره ولی من و خانوادم رستوران شاندیز صفدری و فود کورت دامون رو خیلی دوست داشتیم، هم از لحاظ فضا و هم کیفیت غذا.