بازار سنتی اصفهان


بازار سنتی اصفهان

بازار اصفهان، به تنهایی یک جاذبه بزرگ گردشگری محسوب می شود. بنای این بازارکه یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای تاریخی خاورمیانه‌ است و از سردر قیصریه تا مسجد اصفهان امتداد دارد، در زمان صفویه بنا نهاده شده و هنوز هم با گذشت چندین قرن جلال و شکوه خود را به رخ بینندگان می کشد. این بازار به دلیل مجاورت با گنبد نظام‌الملک و مسجد جامع، بازار نظامیه یا نظام‌الملکی نیز نامیده می شود و شامل راسته‌های متعدد و بازارهای متنوع می شود.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

بازار سنتی اصفهان

در این مجموعه آثار تاریخی دیگری از جمله مدرسه‌های تاریخی، کاروانسراها، حمام‌ها و تیمچه‌های تاریخی از زمان صفویه و قاجار نیز وجود دارد. تمام این بناهای تاریخی در کنار معماری زیبا و صنایع دستی ظریف ارائه شده توسط هنرمندان اصفهانی، بازدید از این بازار را تبدیل به تجربه‌ای لذت‌بخش برای هر مسافری خواهد کرد.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "بازار سنتی اصفهان" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: بازار سنتی اصفهان در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب بازار سنتی اصفهان را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال بازار سنتی اصفهان در فیسبوک
ارسال بازار سنتی اصفهان در تویتر
ارسال بازار سنتی اصفهان در واتس آپ
ارسال بازار سنتی اصفهان در تلگرام
خبرخوان بازار سنتی اصفهان

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0