مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید! مکان های دیدنی ایران


مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید! مکان های دیدنی ایران

ایران زمین، یکی از دیرپا‌ترین تمدن‌های بشری است و به دلیل جاذبه‌های گوناگون خود از دیرباز مورد توجه جهانگردان و ماجراجویان جهان بوده است. طبیعت زیبا و چهار فصل، میراث فرهنگی غنی چند هزارساله و مردم مهمان‌نواز و خونگرم کشور زیبای ما در کنار مکان های دیدنی ایران باعث شده‌اند تا ایران همواره یکی از مقاصد مورد توجه گردشگران بین‌المللی باشد.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

در جهت افزایش ظرفیت و درآمدزایی صنعت گردشگری، دولتمردان ایرانی نیز در مصاحبه با رسانه‌های خارجی خبر از گشایش در وضعیت صدور ویزا برای اتباع بیگانه، بهبود وضعیت ناوگان هوایی و زیرساخت‌های رفاهی داده و نسبت به آینده صنعت گردشگری در ایران ابراز امیدواری کرده‌اند. این تحولات از دید رسانه‌های خارجی پنهان نمانده و در چندماه اخیر بسیاری از نشریات معتبر غربی اقدام به نشر مطالبی با موضوع معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران کرده‌اند. روزنامه دیلی میل، چاپ انگلستان، در مطلبی اختصاصی اقدام به ارائه فهرستی از مکان‌های دیدنی که گردشگران غربی باید به هنگام سفر به ایران از آن‌ها دیدن کنند، کرده است.

در سایت محشر دات کام فهرستی از جاذبه های گردشگری ایران و مکان های دیدنی ایران تهیه شده است،  این فهرست شامل گستره متنوعی از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی می شود و به نظر می رسد برای بسیاری از ما ایرانی‌ها که هنوز کشور پهناور و پرجاذبه خود را به خوبی ندیده‌ایم، جذاب باشد. شاید با دیدن این فهرست مکان های دیدنی ایران که از دید دو کارشناس انگلیسی تهیه شده است، بهتر بتوانید برای سفرهای ایران‌گردی خود برنامه‌ریزی کنید.

مکان های دیدنی ایران

تخت جمشید

میدان نقش جهان اصفهان

دره الموت

دریاچه سد دربندیخان

قله دماوند

بازار سنتی اصفهان

مجموعه نقش رستم

تخت مادر سلیمان

پیست‌های اسکی

مسجد نصیرالملک

عمارت بروجردی‌ها

روستای تاریخی ابیانه

ارگ سریزد

 

 

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید! مکان های دیدنی ایران" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید! مکان های دیدنی ایران در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید! مکان های دیدنی ایران را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید! مکان های دیدنی ایران در فیسبوک
ارسال مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید! مکان های دیدنی ایران در تویتر
ارسال مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید! مکان های دیدنی ایران در واتس آپ
ارسال مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید! مکان های دیدنی ایران در تلگرام
خبرخوان مکان‌هایی در ایران که حتما باید دید! مکان های دیدنی ایران

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0