میدان نقش جهان


میدان نقش جهان

تمام ایرانی‌ها، چه آن‌ها که فرصت دیدار از شهر تاریخی و فرهنگی اصفهان را داشته‌اند و چه کسانی که هنوز موفق به انجام چنین سفری نشده‌اند، با میدان نقش جهان در قلب اصفهان آشنا هستند. این میدان که در دوران صفویه و در زمان اوج شکوه و عظمت اصفهان بنا نهاده‌ شده، یکی از شاهکارهای معماری جهان به شمار رفته و در فهرست میراث فرهنگی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. این میدان بزرگ نه تنها مرکز به هم رسیدن چند راسته از بازارهای سنتی اصفهان است که بناهای زیبا و مهمی از جمله عمارت عالی‌قاپو، مسجد جامع و مسجد شیخ‌لطف‌الله را در خود جای داده و به تنهایی یک تور گردشگری کامل به حساب می آید.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

میدان نقش جهان

بازدید از بناهای تاریخی، خرید صنایع دستی و سوغات محلی، بازارهای سنتی و درشکه‌سواری در خود میدان از جمله فعالیت‌هایی است که می توانید در این محوطه تاریخی به انجام برسانید. پیشنهاد می کنیم فرصت قرار گرفتن در مرکز میدان و مشاهده به‌هم پیوستن آسمان و محدوده محصور در این میدان قدیمی را از دست ندهید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "میدان نقش جهان" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: میدان نقش جهان در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب میدان نقش جهان را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال میدان نقش جهان در فیسبوک
ارسال میدان نقش جهان در تویتر
ارسال میدان نقش جهان در واتس آپ
ارسال میدان نقش جهان در تلگرام
خبرخوان میدان نقش جهان

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0