۵۲ خوراکی برای نعوظ کامل و طولانی و رفع اختلال نعوظ مردان


۵۲ خوراکی برای نعوظ کامل و طولانی و رفع اختلال نعوظ مردان

بیشتر مردان در حالت نعوظ‌ کامل به بهترین شکل می‌توانند از عهده‌ی کار برآیند؛ ولی گاهی اوقات، همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود. بعضی وقت‌ها آن‌چنان که دل‌تان می‌خواهد آلت جنسی‌تان سفت نمی‌شود یا گاهی اوقات، آرزو می‌کنید ای کاش رابطه‌ی جنسی‌تان کمی بیش‌تر طول می‌کشید؛ زیرا قطعا دل‌تان نمی‌خواهد علائم ناامیدی و افسردگی را در چشمان همسرتان مشاهده کنید.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

در واقع، داشتن نعوظ کامل فرایندی ساده نیست؛ بلکه لازم است قلب، مغز و دیگر عوامل بیرونی نظیر اضطراب و برانگیختگی جنسی در هماهنگی کامل با یکدیگر قرار داشته باشند. در این نوشتار به ۵۲ ابر خوراکی برای درمان اختلال نعوظ و برخورداری از نعوظ کامل و طولانی پرداخته می شود. با ما همراه باشید.  

درمان ناتوانی جنسی مردان
درمان ناتوانی جنسی مردان

درمان ناتوانی جنسی مردان

اولین و مهم‌ترین نکته‌‌ای که فرد مبتلا به ناتوانی جنسی که به علت عدم یا ناکافی بودن نعوظ و سفتی آلت قادر به انجام عمل جنسی موفقیت‌‌آمیز نمی‌باشد این است که او … درمان ناتوانی جنسی مردان را در محشر بخوانید  

 

بهترین خوراکی‌ها برای قدرت نعوظ – بهترین خوراکی‌ها برای نعوظ قوی

مصرف غذاهای مناسب و به اندازه، برای سلامتی زندگی جنسی مردان به شدت حیاتی و واجب است. یک رژیم غذایی سالم باید مملو از سبزیجات و میوه‌هایی باشد که سرشار از آنتی‌اکسیدان هستند. این رژیم غذایی سالم با افزایش گردش خون در آلت جنسی مردان به بهبود وضع نعوظ در آن‌ها کمک می‌کند. در این مقاله، به بهترین خوراکی‌های طبیعی برای افزایش قدرت نعوظ اشاره می‌کنیم که بسیاری از کارشناسان و متخصصان تغذیه آن‌ها را توصیه می‌کنند. لطفا این مقاله را با دقت و به طور کامل مطالعه نمایید و تمام این موارد را به یاد بسپارید! مطلب مرتبط:زود انزالی: ۴ روش درمان زود انزالی که تاثیر آنی دارند

۱. پاستای گیاهی

پاستای گیاهی اولین مورد از فهرست بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ است که قصد داریم در ادامه‌ی این مقاله به تفصیل به همه‌ی آن‌ها اشاره کنیم؛ امیدوار هستیم مخاطبان گرامی، این مقاله را تا انتها مطالعه کنند و آن را به خاطر بسپارند. پاستا مقدار زیادی کربوهیدرات در خود جای داده است و می‌تواند به افزایش سطح انرژی مورد نیاز برای انجام یک معاشقه‌ی دلپذیر کمک کند. مواد گیاهی موجود در پاستای گیاهی نظیر فلفل هندی و جوز هندی، این غذا را بیش از حد معمول جذاب و مردانه (محرک هورمون‌های مردانگی) کرده‌اند. بنابراین، برای رسیدن به نتایج دلخواه و رضایت‌بخش باید این مورد را از فهرست بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ امتحان کنید.

۲. هریسه

رعایت رژیم غذایی سالم یکی از مهم‌ترین قواعدی است که کمک‌تان می‌کند همان مردی باشید که زنان به دنبال‌اش هستند. بنابراین، مثلا جو دو سر از جمله غذاهای سالمی است که علاوه بر فواید بی‌نظیرش برای قلب، معده‌تان را پر می‌کند، چربی‌های ناسالم را از بدن خارج می‌کند، و هم‌چنین شما را در تخت‌خواب به مردی قوی و پرانرژی تبدیل می‌کند. در واقع، هریسه نیز یکی دیگر از بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ و هم‌چنین سفت‌تر شدن آلت جنسی است که می‌‌توانید به آسانی از آن استفاده کنید.

درمان اختلال نعوظ: زعفران

۳. زعفران

زعفران می‌تواند به تسکین دردها و ناراحتی‌های بدن کمک کند؛ و از این طریق می‌تواند بدن‌تان را در برابر لمس شدن و احساسات حساس‌تر نماید. زعفران هم‌چنین کمک می‌کند نیروی جنسی زنان و مردان افزایش یابد. و در واقع همین مسئله باعث شده است این ماده‌ی خوراکی نیز در فهرست مفیدترین و بهترین خوراکی برای افزایش قدرت نعوظ قرار بگیرد؛ و باید به شکل مرتب آن را در رژیم غذایی‌تان قرار دهید تا زندگی جنسی بهتری را تجربه کنید.

۴. میخک

میخک از زمان‌های گذشته به عنوان بخش مهمی از ادویه‌ی گرام ماسالا شناخته می‌شود؛ گرام ماسالا ترکیبی از ادویه‌هایی است که به طور گسترده در آشپزی هندی مورد استفاده قرار می‌گیرند. میخک می‌تواند به افزایش دمای بدن کمک کند و میزان گردش خون را در آلت جنسی مردان افزایش دهد. معمولا هر چیزی که بتواند بدن‌تان را “داغ‌تر‌” کند، شما را در تخت‌خواب قوی می‌سازد!

۵. غلات کامل

اگر در رژیم غذایی‌تان کربوهیدرات بیش‌تری مصرف کنید نعوظ قوی‌تر و سفت‌تری خواهید داشت. ولی منظورمان از کربوهیدرات لزوما آن‌هایی نیستند که از خوراکی‌های حیوانی و چاق کننده سرچشمه می‌گیرند. همیشه کربوهیدرات ضروری بدن‌تان را می‌توانید از طریق غلات کاملی تامین کنید که سرشار از فیبر و برای سلامت قلب مفید هستند. در مجموع، این نوع خوراکی‌ها نیز در زمره‌ی بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ قرار می‌گیرند که هرگز نباید نادیده گرفته شوند؛ زیرا هم‌چنین می‌توانند باعث سفت‌تر شدن نعوظ نیز بشوند.

۶. هل

هل در طب آیورودا نیز برای افزایش میل و شهوت جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده‌ی غذایی به مردان گرما و حرارت می‌بخشد و استقامت‌شان را در تخت‌خواب افزایش می‌دهد. در واقع، هل یکی از بهترین خوراکی‌ها برای قدرت نعوظ به شمار می‌رود که همه‌ی مردان باید آن را به خوبی بشناسند. مطلب مرتبط: ۷ دلیل برای داشتن رابطه جنسی بیشتر

۷. هندوانه

هندوانه نیز می‌تواند به شکل موثر باعث گشاد شدن یا آرامش رگ‌های خونی‌تان شود؛ و از این طریق، گردش خون را در آلت جنسی‌تان افزایش می‌دهد. از این رو، ‌هندوانه نیز واقعا جزء خوراکی‌های فوق‌العاده برای نعوظ به شمار می‌رود که در تخت‌خواب به خوبی به شما کمک می‌کند، زیرا این میوه‌ی خوشمزه یکی از بهترین مواد غذایی برای سفت‌تر شدن نعوظ است که در اطراف‌تان می‌توانید پیدا کنید.

۸. چای سبز

چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان است که برای حفظ سلامتی مفید و ضروری است؛ زیرا می‌تواند به پاکسازی بدن از رادیکال‌های آزاد کمک نماید. چای سبز هم‌چنین می‌تواند به شادابی جسم، ذهن، و به خصوص بخش‌هایی از بدن کمک کند که سلامت آن‌ها برای داشتن زندگی جنسی دلپذیر و رضایت‌بخش بسیار ضروری است.

۹. دانه‌ی رازیانه

یکی دیگر از اقلام موجود در فهرست بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ که قصد داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم و آگاهی از فواید و خواص آن برای‌تان بسیار ضروری است، دانه‌ی رازیانه است. رازیانه می‌تواند میزان تعریق بدن‌تان را افزایش دهد و به پاکسازی بدن از سموم و مواد زائد کمک نماید. از این رو،‌ این ادویه می‌تواند به پاکسازی تمام دستگاه‌ها و اندام‌های بدن‌تان کمک کند و باعث شود نعوظ بیش‌تر، قوی‌تر، و سالم‌تری داشته باشید. بنابراین، هرگز نباید رازیانه را نادیده بگیرید، زیرا این ماده‌ی غذایی جزء بهترین خوراکی‌های زمین به شمار می‌رود که می‌تواند قدرت نعوظ را در همه‌ی مردان تقویت کند.

۱۰. چای تلخ

چای حاوی آنتی‌اکسیدانی است به نام کاتچین که می‌تواند به افزایش گردش و جریان خون در سراسر بدن کمک کند؛ و از این طریق، باعث تقویت قدرت مغز و هم‌چنین قدرت جنسی‌تان ‌شود. چای می‌تواند به بهبود تمرکز، خلق‌ و خو، و حافظه نیز کمک نماید. یک نوع خاص و قویِ کاتچین – ترکیبی به نام ECGC است که به وفور در چای یافت می‌شود؛ بر اساس شواهد علمی، این ترکیب دارای قدرت بالایی در چربی سوزی است. دانشمندان طی پژوهشی که نتایج آن در مجله‌ی تغذیه منتشر شد، دریافتند مردان و زنانی که به مدت ۱۲ هفته، به طور مرتب و روزانه به اندازه‌ی ۳ تا ۵ فنجان چای بنوشند، شاهد کاهش تقریبا ۵ درصد از وزن بدن‌شان خواهند بود. مصرف روزانه‌ی چای سیاه یا سبزِ تازه دم کرده – چه گرم و چه سرد – فواید زیادی برای بدن‌تان به همراه خواهد داشت.

همیشه به خاطرتان بسپارید چای‌های آماده‌ای که در بطری‌های در بسته در فروشگاه‌های مواد غذایی به فروش می‌رسند، خاصیت چندانی ندارند.

هم‌چنین همواره باید از افزودن قند یا شکر به چای خودداری نمایید. چای تلخ بهترین جایگزین برای آب میوه‌های بسته بندی شده یا نوشابه‌هایی است که مملو از قند هستند. در یک قوطی حاوی حدودا ۳۵۰ میلی‌لیتر نوشابه‌ی گازدار تقریبا ۱۰ قاشق چای خوری شکر وجود دارد. شربت ذرت موجود در انواع مختلف نوشیدنی‌های شیرین که مملو از فروکتوز هستند، باعث افزایش بیش از حد انسولین در بدن می‌شوند؛ و همین عامل به مرور زمان می‌تواند به دیابت بیانجامد. هم‌چنین پژوهشگران دریافتند مصرف بیش از اندازه‌ی قند توانایی بدن را در تولید اندورفین کاهش می‌دهد. کاهش اندورفین می‌تواند به افسردگی منجر شود؛ و یک نکته‌ی مهم وجود دارد که باید در مورد افسردگی بدانید؛ ابتلا به افسردگی می‌تواند نیرو و قدرت جنسی‌تان را نابود نماید. به طور خلاصه، چای تلخ حقیقتا یکی از بهترین و مفیدترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ است که اگر به دنبال تقویت نیرو و بنیه‌تان در تخت‌خواب هستید، هرگز نباید آن را نادیده بگیرید. در واقع، چای تلخ جزء بهترین خوراکی‌هایی است که می‌تواند نعوظی سفت و قوی را برای‌تان به ارمغان بیاورد! مطلب مرتبط: رابطه جنسی هر روزه به ۱۰ دلیل مهم

۱۱. هلو

اگر به دنبال راه‌های طبیعی هستید که بتوانند به حضور پر قدرت‌تان در تخت‌خواب کمک کنند، توصیه می‌شود میوه‌هایی نظیر هلو، پرتقال، و گریپ فروت بیش‌تری مصرف کنید. بر اساس نتایج مطالعاتی در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه تگزاس، مردانی که حداقل روزانه ۲۰۰ میلی ‌گرم ویتامین C مصرف می‌کنند دارای قدرت جنبندگی و تحرک هستند و هم‌چنین میزان اسپرم‌های‌شان نسبت به سایرین بیش‌تر است. در این پژوهش، ۷۵ مرد ۲۰ تا ۳۵ ساله (که همگی به شدت سیگار می‌کشیدند و دارای اسپرم‌های کم کیفیتی بودند) به سه گروه تقسیم شدند: به گروه اول دارونما (پلاسیبو)، به گروه دوم ۲۰۰ میلی ‌گرم، و به گروه سوم ۱۰۰۰ میلی ‌گرم ویتامین C داده شد. میزان کیفیت اسپرم در دو گروهی که ویتامین C مصرف کرده بودند به شکل چشمگیری بهبود یافته بود؛ نکته‌ی مهم‌تر این که، میزان بهبودی در تعداد اسپرم‌های آن گروهی که ۱۰۰۰ میلی گرم ویتامین C مصرف کرده بودند، از گروه دوم نیز بسیار بهتر شده بود. ویتامین C حتی می‌تواند احتمال بچه‌دار شدن زوج‌ها را نیز بالا ببرد. قدرت باروری برخی شرکت‌کنندگان این پژوهش ظرف ۴ روز بهبود یافت.

۱۲. پسته

به گزارش نشریه‌‌ی وابسته به کالج آمریکایی تغذیه، پسته دارای کلسترول گیاهی است که می‌تواند حدود ۱۰ واحد تری‌گلیسریدو ۱۶ واحد کلسترول بد (LDL) را کاهش دهد. بادام برزیلی منبعی بسیار غنی از سلنیوم است که یکی از بهترین مواد معدنی موجود به شمار می‌رود که به پیشگیری از ابتلا به سرطان‌های پروستات و روده‌ی بزرگ کمک می‌کنند. گردوی پیکن بیش از هرآجیل دیگری می‌تواند بدن‌تان را سرشار از آنتی‌اکسیدان کند. با افزایش مصرف روزانه‌ی آجیل در رژیم غذایی‌تان قادر خواهید بود خطر ابتلا به بیماری قلبی، بیماری آلزایمر، و سرطان را از خود دور کنید. هم‌چنین طبق نتایج مطالعه‌ای که در سالنامه‌ی پزشکی داخلی منتشر شد، بادام، گردو و دیگر اجزای آجیل می‌توانند به کاهش سطح کلسترول ‌LDL و ترکیباتی به نام لیپوپروتئین کمک کنند؛ افزایش این ترکیبات در بدن ممکن است احتمال ایجاد لخته‌های خونی و سکته‌ی مغزی را بالا ببرد. بنابراین، پسته نیز در فهرست بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ جایگاه بسیار خوبی دارد؛ و به همین دلیل، تصمیم گرفتیم آن را در این مقاله قرار دهیم تا خوانندگان عزیز بتوانند نهایت استفاده را از این خوراکی‌ سودمند ببرند. مطلب مرتبط: دلایل رابطه‌ی جنسی : ۱۳ دلیل که چرا آدم ‌ها رابطه‌ی جنسی دارند

۱۳. آجیل‌ها و دانه‌ها

تخمه‌ی آفتابگردان، تخمه‌ی کدو، گردو، بادام زمینی، بادام،‌ و دیگر اجزای مختلف آجیل همگی حاوی چربی‌های مهم تک غیر اشباع هستند که به تولید کلسترول مفید کمک می‌کنند – و هورمون‌های جنسی نیز برای بهبود عملکردشان به این نوع کلسترول نیاز دارند. شاید وقتی رومی‌های قدیم به نشانه‌ی شانس برای تقویت باروری به عروس‌ها و دامادها گردو می‌دادند، به شکل علمی از این مسئله مطلع نبودند. آجیل حقیقتا یکی از جذاب‌ترین و سالم‌ترین تنقلات موجود است. آجیل سرشار از فیبر و پروتئین است که هم می‌تواند گرسنگی را رفع کند و هم باعث تولید ماهیچه شود؛ و اگر چه برای سلامت قلب بسیار مفید است، ولی کالری بسیار زیادی دارد. ولی در واقع، انواع دانه‌ها و آجیل‌ها در زمره‌ی بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ قرار دارند، و مردان هرگز نباید از این گونه خوراکی‌ها به راحتی بگذرند.

۱۴. لوبیا و پروتئین اضافی

پروتئین برای حفظ و کنترل وزن بسیار با اهمیت است؛ به همین خاطر افراد باید در هر وعده‌ی غذایی و به همراه تنقلات‌شان پروتئین مصرف نمایند. پروتئین بهتر از هر نوع ماده‌ی خوراکی دیگری می‌تواند در فرایند هضم غذا به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کند. به علاوه، پروتئین می‌تواند با تاثیر مثبت خود در ساخت ماهیچه‌ها و به تاخیر انداختن روند زوال آن‌ها – که به صورت طبیعی در فرایند پیر شدنِ بافت‌های بدن رخ می‌دهد – به سوخت و ساز بدن کمک کند. ماهیچه‌ها از لحاظ سوخت و سازی نسبت به چربی‌ها بسیار فعال‌تر هستند. بنابراین، چنان‌چه بدن دارای ماهیچه‌های بدون چربی باشد، قادر خواهد بود میزان بیش‌تری کالری بسوزاند. به علاوه، در این حالت وقتی لباس‌های‌تان را در می‌آورید، ران‌ها و شکم خوش حالت و زیبای‌تان بسیار جذاب‌تر خواهند بود. سوال اصلی و نگرانی بسیاری از آدم‌ها این است که چگونه می‌توانند بدون خوردن بیش از اندازه‌ی گوشت و تخم مرغ، پروتئین مصرفی‌شان را افزایش دهند؛ پاسخ این سوال مصرف لوبیا است. در واقع، لوبیا برای ماهیچه‌های سرینی و هم‌چنین سلامت قلب‌تان بسیار مفید است.

لوبیا قرمز، لوبیا سفید، و هم‌چنین نخود سرشار از پروتئین‌های ماهیچه ساز هستند. حقیقتا، لوبیا را می‌توان یکی از بهترین مواد غذایی برای افزایش قدرت نعوظ دانست که همه‌ی مردان باید از خواص آن آگاه باشند و همیشه آن را مصرف نمایند؛ زیرا هم‌چنین جزء بهترین خوراکی‌ها برای سفت شدن آلت جنسی است که همه‌ی مردان می‌توانند آن را جایگزین داروها و قرص‌های زیان‌آور و پرهزینه کنند.

با این‌که نمی‌توان لوبیا را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای غذاهای جانبی و دسر دانست، انتخاب برنامه‌ی غذایی که عمدتا بر پایه‌ی حبوبات و لوبیا باشد، سرانجام می‌تواند از لحاظ جنسی بسیار به سودتان تمام شود. بر اساس نتایج بسیاری از پژوهش‌ها، آدم‌هایی که مقدار زیادی لوبیا نوش جان می‌کنند نسبت به سایر آدم‌هایی که مصرف لوبیا در برنامه‌ی غذایی روزانه‌شان وجود ندارد، سالم‌تر و لاغرتر هستند. طبق نتایج پژوهشی که در نشریه‌ی وابسته به کالج آمریکایی تغذیه منتشر شد، آدم‌هایی که روزانه سه‌چهارم فنجان حبوبات و لوبیا مصرف می‌کنند نسبت به آن‌هایی که پروتئین مورد نیاز بدن‌شان را عمدتا از گوشت تامین می‌نمایند، دارای کمری باریک‌تر و فشار خون پایین‌تری هستند.

هم‌چنین لوبیا سرشار از فیبر محلولی است که می‌تواند سطح کلسترول خون را پایین بیاورد. یک‌چهارم فنجان لوبیا قرمز حاوی ۳ گرم فیبر و هم‌چنین ۶۰۰۰ آنتی‌اکسیدان است که می‌توانند در مبارزه علیه بیماری‌ها به شما کمک کنند. لوبیا سفید نیز سرشار از پتاسیم است و می‌تواند به تنظیم انقباضات ماهیچه‌ی قلب و سطح فشار خون کمک کند؛ لوبیا همان چیزی است که در هنگامی که ضربان قلب‌تان تحت تاثیر حرکات خاص شریک جنسی‌تان به اوج می‌رسد بیش از هر چیز دیگر به آن نیاز دارید تا بتوانید جسم و ذهن‌تان را در حرارت عشق و لذت ذوب کنید.

۱۵. بلغور جو دو سر

بلغور جو دو سر به خاطر وجود فواید خارق‌العاده‌اش برای سلامتی و زیبایی انسان بسیار مشهور است؛ و تقویت نیروی جنسی فقط یکی از موارد موجود در فهرست بلند بالای فواید بلغور جو دو سر است که همه‌ی آدم‌ها باید آن را در برنامه‌ی غذایی روزانه‌شان بگنجانند. در واقع، بلغور جو دو سر یکی از بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ است که همه‌ی مردان دنیا باید آن را امتحان کنند. مصرف بلغور جو دو سر در زمره‌ی معدود راه‌های طبیعی برای افزایش تستوسترون در گردش خون قرار دارد.

مطلب مرتبط: قطع رابطه‌ی جنسی ۱۰ضرر به بدن می رساند

هورمون‌های مردانه در قدرت ارگاسم و نیروی جنسی – هم در زنان و هم در مردان – نقش مهمی ایفا می‌کنند.

جو دو سر (مانند لبنیات، آجیل، جینسنگ، دانه‌های خوراکی،‌ سبزیجات پهن برگ) حاوی ال آرژینین است – اسید آمینه‌ای که می‌تواند به بهبود تاثیر اکسید نیتریک بر کاهش سفتی (تصلب) رگ‌های (شریان‌ها) خونی کمک کند. ال آرژینین در مبحث خوراکی‌های طبیعی که می‌توانند به بهبود اختلالات نعوظ کمک کنند، تا حدودی رایج و شناخته شده است.

بلغور جو دو سر درست مانند ویاگرا می‌تواند به آرام شدن ماهیچه‌های آلت جنسی مردان (اطراف رگ‌های خونی) کمک کند. با گشاد شدن رگ‌های خونی آلت جنسی، گردش خون در آن‌ها افزایش می‌یابد؛ از این رو، مردان قادر خواهند بود به نعوظ کامل برسند و مدت زمان بیش‌تری در آن حالت بمانند.

هم‌چنین بلغور جو دو سر و دیگر انواع غلات کامل نظیر برنج قهوه‌ای، نان کامل، و جو به عنوان خوراکی‌هایی شناخته می‌شوند که نه فقط برای سلامت قلب بسیار خوب و مفید هستند، بلکه برای دستگاه گوارش نیز فوایدی دوچندان دارند. این مواد غذایی دارای کربوهیدرات‌های پیچیده و دیر هضمی هستند که هرگز باعث افزایش ناگهانی قند خون نمی‌شوند.

این قبیل خوراکی‌ها می‌توانند زمان گرسنگی مردان را به تعویق بیندازند و انرژی زیادی به آن‌ها ببخشند. پس این بار، پیش از انجام رابطه‌ی جنسی‌تان موز، توت تازه، بلغور جو دو سر خرد شده و مقداری عسل را در یک کاسه با هم مخلوط کنید و نوش جان فرمایید تا در این کشمکش دلپذیر و نفسگیر با انرژی مضاعفی شرکت کنید.

۱۶. صدف آبالون

آبالون نوعی غذای دریایی است که به عنوان مکمل غذایی فوق‌العاده‌ای برای بهبود سلامت ذهن، عملکرد کلیه‌ها، تقویت بدن،تقویت قوه‌ی بینایی و بهبود سلامت چشم شناخته می‌شود. آبالون را یک “‌غذای طلایی‌”‌ می‌دانند که می‌تواند به افزایش قدرت نعوظ، و بنیه و انرژی مردان کمک کند.

به همین خاطر، از این غذای دریایی در فهرست بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ در مردان یاد نمودیم.

۱۷. ماهی

انواع ماهی‌ها به ویژه سالمون و تن حاوی آرژینین هستند – اسید آمینه‌ای مهم که می‌تواند به ترشح هورمون و گشاد شدن رگ‌های خونی کمک کند. گشاد شدن رگ‌های خونی به افزایش جریان خون در آلت جنسی مردان منجر می‌شود؛ و همین عامل، باعث افزایش قدرت نعوظ در آن‌ها می‌شود. از این رو، ماهی‌ نیز در زمره‌ی بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ قرار دارد که همه‌ی مردان دنیا باید آن را عاشقانه دوست بدارند و در رژیم غذایی روزانه‌شان قرار دهند؛ زیرا می‌دانند ماهی یکی از بهترین غذاهایی است که می‌توانند برای افزایش قدرت نعوظ در دنیا پیدا کنند.

۱۸. هویج

هویج از آن دسته خوراکی‌های سرشار از ویتامین A است که نه فقط برای سلامت چشم مفید است، بلکه هم‌چنین می‌تواند باعث بهبود گردش خون در بدن شود؛ و از این راه، به طور موثر به بهبود عملکرد جنسی و درمان اختلالات نعوظ کمک می‌کند. به همین دلیل، هویج را نیز می‌توان یکی از بهترین غذاها برای افزایش قدرت نعوظ نامید.

۱۹. آب زنجبیل و عسل

این نیز از دیگر خوراکی‌های موجود در فهرست بهترین مواد غذایی برای افزایش قدرت نعوظ است که لازم بود در این مقاله از آن نام برده شود؛ و مخاطبان گرامی نیز باید حتما فواید آن را در نظر داشته باشند.

نوشیدن ترکیبی از دو قاشق غذاخوری آب زنجبیل و عسل به عنوان درمان طبیعی به مردان کمک می‌کند بر ناتوانی جنسی‌شان فائق بیایند.

۲۰. بامیه

بامیه حاوی پلی‌ساکارید و دیگر ترکیبات مغذی است که می‌توانند به بهبود گردش خون در نواحی تناسلی مردان کمک کنند؛ و از این طریق، به شکلی موثر سبب افزایش قدرت نعوظ در آن‌ها شوند. از این رو، مردان همواره باید بامیه‌ی بیش‌تری به رژیم غذایی‌شان بیفزایند، تا بتوانند قوی‌تر و با اعتماد به نفس بیش‌تری وارد تخت‌خواب شوند.

۲۱. میوه‌ی خشک

بر اساس شواهد علمی، افزودن میوه‌ی خشک به رژیم غذایی روزانه و مصرف مرتب آن، روشی موثر در درمان ناتوانی جنسی در آقایان به شمار می‌رود. خرمای خشک و کشمش حاوی مقادیر زیادی فیبر هستند که می‌تواند مقدار بسیار زیادی از انرژی مورد نیاز بدن مردان را تامین کند.

به علاوه، میوه‌ی خشک منبعی عالی برای روی، آهن، پتاسیم، و پروتئین محسوب می‌شود که از این طریق نیز به بهبود عملکرد جنسی در مردان کمک می‌کند. بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ به این جا ختم نمی‌شود و خوانندگان عزیز را به ادامه‌ی مطالعه‌ی ۵2  بهترین خوراکی برای نعوظ قدرتمند و سفت‌تر در مردان دعوت می‌نماییم.

۲۲. آب خالص

مصرف آب خالص نیز می‌تواند به طور موثر به درمان عارضه‌ی اختلال نعوظ کمک کند. آب مواد مغذی را به تمام بخش‌های بدن منتقل می‌نماید. هم‌چنین آب کمک می‌‌کند مواد زائد و سموم از بدن دفع شوند. از این رو، مردان برای داشتن نعوظ قدرتمند باید مقدار زیادی آب خالص یا آب آشامیدنی سالم مصرف کنند.

مطلب مرتبط: ۷ دلیل برای داشتن رابطه‌ی جنسی بیشتر

۲۳. توت فرنگی

توت فرنگی نیز مانند صدف به خاطر اثرات تقویتی بر نیروی جنسی بسیار محبوب است. این میوه‌ی قرمز رنگ می‌تواند با پاکسازی عروق خونی به افزایش قدرت نعوظ در مردان کمک کند. با مصرف مرتب توت فرنگی می‌توانید از عدم انسداد رگ‌های خونی و سلامت دستگاه گردش خون اطمینان حاصل کنید.

از این رو، توت فرنگی نیز از دیگر خوراکی‌هایی است که می‌توان نام آن‌ها را در فهرست بهترین خوراکی‌ها برای نعوظ قدرتمند و سفت‌تر قرار داد؛ و مصرف آن به مردانی توصیه می‌شود که واقعا دوست دارند با نعوظ قوی‌تر و سفت‌تر خود بتوانند به بهترین نحو همسرشان را ارضا کنند.

۲۴. تخم مرغ

تخم مرغ نیز جزء غذاهای بسیار مفید برای مردان به شمار می‌رود؛ زیرا این ماده‌ی خوراکی محبوب سرشار از روی است. بر اساس یافته‌ها و شواهد علمی دانشمندان، تولید هورمون جنسی مردانه – تستوسترون – بدون حضور روی غیرممکن است.

از طرفی، برای آن‌که بتوانید فاتح همیشگی تخت‌خواب‌تان شوید، به تستوسترون نیاز مبرم دارید. انواع مختلف تخم پرندگان سرشار از ویتامین‌های B5 و B6 هستند؛ که هر دوی این ویتامین‌ها برای حفظ تعادل هورمون‌ها و کاهش استرس ضروری‌اند. به علاوه، تخم مرغ حاوی کلسترول است؛ کلسترول یکی از پیش‌ نیازهای مهم برای تولید هورمون‌های مهم جنسی – تستوسترون و استروژن است.

۲۵. آب نارگیل

آب نارگیل حاوی الکترولیت‌های بسیاری نظیر پتاسیم و منیزیوم است. وجود چنین الکترولیت‌هایی در آب نارگیل باعث می‌شود مصرف این ماده‌ی غذایی خوشمزه بتواند به حفظ تعادل مایعات بدن کمک کند، و هم‌چنین انرژی بسیاری را برای مردان به ارمغان بیاورد.

آب نارگیل هم‌چنین به انقباض‌های ماهیچه‌ی قلب کمک می‌کند؛ و از این طریق باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود؛ افزایش گردش خون نیز به افزایش قدرت نعوظ در مردان کمک می‌کند. در واقع، آب نارگیل یکی از بهترین، خوشمزه‌ترین، و مغذی‌ترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ است.

۲۶. پتاسیم بیش‌تری مصرف کنید

خوراکی‌های سرشار از پتاسیم می‌توانند به کاهش اثر سدیم در رژیم غذایی‌تان کمک کنند. سیب زمینی، موز، لوبیا لیما و دیگر غذاهای سرشار از پتاسیم نسبت به دیگر خوراکی‌ها دارای سطح سدیم کم‌تری هستند. محدود کردن سدیم و افزایش مصرف پتاسیم به عنوان یکی از روش‌های عالی برای کاهش فشار خون بالا و بهبود اختلال نعوظ در مردان به شمار می‌رود. مطلب مرتبط: رابطه‌ی جنسی بهتر با مصرف ۷ خوراکی بی نظیر

۲۷. خوراکی‌های قرمزِ بیش‌تری مصرف کنید

خوراکی‌های قرمز رنگ منبع خوبی برای لیکوپن محسوب می‌شوند؛ این رنگدانه می‌تواند به بهبود گردش خون در بدن کمک کند. کچاپ، توت فرنگی، و هندوانه همگی جزء منابع غذایی هستند که می‌توانند به مقدار زیادی لیکوپن مورد نیاز بدن را تامین نمایند. آلت جنسی مردان دارای دو بخش اصلی است؛ از این رو، به ویژه هنگام نعوظ دارای بیش‌ترین گردش خون خواهد بود.

لیکوپن باعث آرامش ماهیچه‌ها و رگ‌های خونی آلت جنسی مردان می‌شود؛ و از این طریق، خون بیش‌تری را وارد آن می‌کند و باعث افزایش قدرت نعوظ می‌شود. بنابراین، خوراکی‌های قرمز رنگ حقیقتا جزء بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ به شمار می‌روند؛ و چنان‌چه مردان می‌خواهند از لحاظ جنسی قوی‌تر شوند و بتوانند همیشه تا سر حد ممکن همسرشان را شگفت‌زده کنند، باید دائما از این‌گونه خوراکی‌ها مصرف نمایند.

۲۸. مواد خوراکی رنگی مصرف کنید

مردان می‌توانند به جای حفظ کردن نام هر یک از انواع خوراکی‌های مفید برای افزایش قدرت نعوظ، آن‌ها را بر اساس رنگ‌شان به خاطر بسپارند. مثلا اگر با نگریستن به غذای داخل بشقاب‌تان متوجه شوید رنگ غالب آن بژ یا قهوه‌ای است، باید در مورد سالم بودن این غذا شک کنید. ولی در عین حال، هر چه رنگ‌های بیش‌تری بخورید (یعنی خوراکی‌هایی با رنگ‌های مختلف .م)، ویتامین‌ها و مواد مغذی بیش‌تری نصیب بدن‌تان می‌شود.

با اعمال این تغییر در رژیم غذایی‌تان، تنها ظرف یک هفته شاهد تفاوت بزرگی در خلق و خو، انرژی، میل جنسی، و قدرت نعوظ خود خواهید بود. بنابراین، خوراکی‌های رنگی نیز به واقع یکی از بهترین خوراکی‌هایی هستند که می‌توانید برای افزایش قدرت نعوظ مصرف نمایید؛ از این رو، به خوانندگان عزیز توصیه می‌کنیم برای بهبود زندگی جنسی خود و همسرتان و داشتن نعوظ قدرتمند و سفت‌تر این نکات را به خاطر داشته باشید و از آن‌ها استفاده کنید.

۲۹. جلبک دریایی

جلبک دریایی می‌تواند نیروی جنسی مردان را افزایش دهد. اسپرم مردان حاوی مقدار زیادی روی است. کمبود روی در بدن بر کیفیت و کمیت اسپرم‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. غذاهای دریایی نظیر صدف، میگو و غیره حاوی مقدار زیادی روی هستند؛ از این رو، مردان باید مصرف روزانه‌ی جلبک دریایی و سایر غذاهای دریایی را در رژیم غذایی‌شان افزایش دهند. جلبک دریایی یکی دیگر از بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ در مردان است که آن‌ها باید همیشه در رژیم غذایی‌شان داشته باشند.

۳۰. خوراکی‌های سرشار از ویتامین C

کیفیت و کمیت اسپرم مردان بعد از ۲۴ سالگی رو به افول می‌رود؛ ولی ویتامین C می‌تواند به این اسپرم ضعیف و فرتوت قدرت و تحرک دوباره‌ای ببخشد. منابع غذایی سرشار از ویتامین C نظیر کیوی، گریپ فروت، پرتقال، نارنگی، مارچوبه، بروکلی و غیره می‌توانند به عملکرد مناسب غدد فوق کلیوی کمک کنند. این‌ها نیز در زمره‌ی بهترین خوراکی‌هایی قرار دارند که مردان باید برای افزایش قدرت نعوظ خود مصرف‌شان کنند.

۳۱. انجیر

انجیر حاوی مقدار زیادی ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B2، کلسیم، آهن، فسفر، منگنز، سدیم، پتاسیم، کلر است. این میوه می‌تواند به افزایش قدرت باروری کمک کند؛ از طرفی، فیبرهای محلول و نامحلول موجود در انجیر که برای سلامت دستگاه قلبی و عروقی ضروری و مهم هستند، تاثیر زیادی نیز بر افزایش میل جنسی دارند. به علاوه، فیبر موجود در انجیر به آسانی می‌تواند به ایجاد تناسب و زیبایی اندام‌ها و رسیدن به شکم عضلانی کمک کند.

۳۲. روغن زیتون

افزودن روغن زیتون به بعضی غذاهای سرخ کردنی نه فقط خوشمزه‌ترشان می‌کند، بلکه باعث بهبود موثر فرایند هضم و کمک به حفظ حرارت بدن می‌شود. زنان و مردان در طول یک رابطه‌ی جنسی به سوزاندن مقدار قابل توجهی کالری نیاز دارند؛ روغن زیتون به حفظ و تثبیت سلامت جسمانی و بهبود ذخیره سازی کالری در بدن کمک می‌کند؛ و از این طریق باعث می‌شود هنگامی که به شدت به حفظ تعادل نیاز دارید، ناگهان انرژی‌تان فروکش نکند و سرنگون نشوید. بنابراین، روغن زیتون نیز به عنوان یکی از بهترین خوراکی‌هایی به شمار می‌رود که مردان برای داشتن نعوظ قدرتمند باید همواره از آن استفاده کنند.

۳۳. گوشت بز

از آن‌جا که بز این قابلیت را دارد که در طول یک روز بارها جفت گیری کند، بسیاری از آدم‌ها بر این باور هستند که گوشت این حیوان و محصولات مرتبط با آن می‌تواند به عنوان یک داروی افزایش قابلیت فیزیولوژیک، به بهبود توانایی‌های جنسی در مردان کمک کند. از این رو، گوشت بز را نیز می‌توان به فهرست بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ در مردان اضافه کرد.

۳۴. گردو

گردو نیز یکی دیگر از بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ است که لازم بود در این مقاله از آن نام ببریم. این خوراکی محبوب به واقع منبعی عالی برای اسیدهای چرب امگا-۶ و آرژینین به شمار می‌رود که برای تولید اکسید نیتریک بسیار مفید هستند؛ اکسید نیتریک نیز در گشاد شدن عروق و افزایش جریان خون در آلت جنسی مردان نقش مهمی ایفا می‌کند. با وجود تمام این‌ها، نکته‌ی مهمی که باید به آن اشاره کرد اهمیت برخی تاثیرات دیابت بر اختلالات نعوظ است. از این رو،‌ کنترل و حفظ تعادل سطح قند خون، به همراه رعایت رژیم غذایی سالم از نکات کلیدی و مهم در حفظ سلامت زندگی جنسی افراد است.

۳۵. پیاز

این ماده‌ی گیاهی پرخاصیت نیز از جمله بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ محسوب می‌شود که مردان هرگز نباید آن را فراموش کنند. پیاز، درست مانند سیر، حاوی ماده‌ی شیمیایی گیاهی به نام آلیسین است که به رقیق شدن خون و افزایش جریان آن در بدن و هم‌چنین پیشگیری از ایجاد لخته و انسداد در رگ‌های خونی کمک می‌کند. از آن‌جا که ممکن است برخی افراد به خاطر بوی بد ناشی از مصرف آن، از این خوراکی پرخاصیت دوری ‌کنند،‌ توصیه می‌کنیم برای برطرف کردن این مشکل پس از خوردن پیاز، نعناع فلفلی یا جعفری بجوید.

۳۶. گیلاس و هم‌خانواده‌های آن

این میوه‌ی خوش رنگ و خوشمزه سرشار از آنتوسیانین است – ماده‌ی شیمیایی گیاهی و رنگی که می‌تواند به محافظت از دیواره‌ی رگ‌های خونی و پیشگیری از تشکیل پلاک‌های چربی کمک کند؛ و از این طریق، خطر ابتلا به تصلب شرایین (یا همان انسداد شریان‌ها) را در افراد کاهش دهد. البته هم‌چنین، مصرف مداوم انواع توت‌ها و دیگر میوه‌هایی با رنگ‌های روشن نظیر آلو، شلیل، و هلو نیز رگ‌های‌تان را به نرمی رگ‌های کودک می‌کند.

از این رو، این قبیل میوه‌ها را نیز می‌توان در زمره‌ی بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ در مردان دانست که لازم است مصرف مداوم آن‌ها و گنجاندن‌شان در رژیم غذایی را به خوانندگان عزیز این مقاله خاطر نشان کنیم. این میوه‌ها نه تنها به نعوظ مردان کمک می‌کنند، بلکه باعث سفت‌تر شدن آلت جنسی مردان و طولانی‌تر شدن زمان لذت هر دو طرف از رابطه‌ی جنسی می‌شوند.

۳۷. ماهی سالمون

ماهی سالمون همواره در فهرست بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ از جایگاهی بالایی برخوردار بوده است؛ و توصیه می‌شود مردان همیشه آن را در رژیم غذایی‌شان قرار دهند. ماهی سالمون هم‌چنین به خاطر غنی بودن از اسیدهای چرب امگا-۳  و خواص مرتبط به آن مشهور بوده است. اسیدهای چرب امگا-۳ موجود در سالمون و دیگر ماهی‌های چرب می‌توانند غلظت خون را کاهش و گردش خون را در نواحی مورد نیاز بدن‌تان افزایش دهند. برای داشتن نعوظ قدرتمند و بنیه‌ی قوی‌تر در طول رابطه‌ی جنسی باید مصرف ماهی‌های چرب نظیر ماهی خال‌ خالی، سالمون، تن، و قزل‌آلا را تا دو بار در هفته افزایش دهید تا رگ‌های‌تان به خوبی روغن کاری شوند.

۳۸. موز

مردان قوی و نیرومند دارای قلبی سالم هستند. بنابراین، برای داشتن نعوظی قوی‌تر و سفت‌تر باید از سلامت قلب‌تان بیش از پیش محافظت نمایید. موز یکی از بهترین خوراکی‌ها برای سلامت قلب و دستگاه گردش خون است. هر مردی برای تامین پتاسیم مورد نیاز بدن‌اش باید موز مصرف کند تا قلب و گردش خون سالمی داشته باشد. مصرف پتاسیم به اندازه‌ی کافی به کنترل کامل سطح سدیم بدن‌تان‌ کمک می‌کند، و با جلوگیری از افزایش شدید فشار خون خطر مشکلات قلبی را نیز کاهش می‌دهد. چنان‌چه بیش از اندازه نمک مصرف می‌کنید و به موز نیز علاقه‌ ندارید، برای تامین پتاسیم مورد نیاز بدن‌تان باید سیب زمینی پخته یا پرتقال میل بفرمایید.

در مجموع، باید خاطر نشان کرد موز یکی از بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ به شمار می‌رود که هر مردی که می‌خواهد قدرت و استقامت بیش‌تری در تخت‌خواب داشته باشد، باید از آن استفاده نماید.

بنابراین، از همین امروز خوراکی‌های موجود در این فهرست را به برنامه‌ی غذایی‌تان اضافه نمایید و تاثیرات آن را در خود و رابطه‌ی جنسی‌تان مشاهده کنید.

۳۹. فلفل و خوراکی‌های تند

مصرف فلفل یکی از راه‌هایی است که با آن می‌توانید زندگی جنسی‌تان را تند و پر حرارت کنید. چهره‌تان پس از مصرف کاری به این دلیل سرخ و گلگون می‌شود که تحت تاثیر این خوراکی تند، رگ‌های خونی‌ صورت‌تان گشادتر می‌شوند. و البته، این افزایش جریان خون فقط در صورت‌تان اتفاق نمی‌افتد؛ آن‌چه در طول یک رابطه‌ی جنسی پر حرارت و دلپذیر نیاز دارید قلب قدرتمند و جریان خون سالم و روان است؛ از لحاظ علمی و بیولوژیک، فرایند نعوظ و سفت شدن آلت جنسی مردان یک پدیده‌ی هیدرولیک (فیزیک سیالات) ساده است؛ یعنی هر چه مایع (خون) بیش‌تری با فشار وارد رگ‌های کوچک خونی آلت جنسی‌تان شود، نعوظ آسان‌تر و سفت‌تری خواهید داشت.

۴۰. صدف

صدف همواره جزء بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ در مردان به شمار می‌آید؛ و این مسئله بر اساس شواهد علمی و مطالعاتی به اثبات رسیده است. البته، تاثیر فوق‌العاده‌ی صدف بر قدرت جنسی مردان به واقع یک دلیل مهم دارد. صدف سرشار از ویتامین B6 و ماده‌ی معدنی روی است – که هر دوی‌ آن‌ها برای تولید تستوسترون ضروری هستند؛ و قطعا می‌دانید، بدون تستوسترون قادر نخواهید بود به میل جنسی‌تان دست یابید. چنان‌چه علاقه‌ای به خوردن این سخت پوست خاکستری ندارید، باید برای بهبود سطح تستوسترون بدن‌تان از دانه‌های خوراکی و آجیل استفاده نمایید.

۴۱. قهوه

قهوه هرگز به عنوان یک نوشیدنی فوق‌العاده برای انسان توصیه نمی‌شود، زیرا مصرف آن برای سلامتی عوارض جانبی به همراه دارد. با وجود این، کافئین موجود در یک فنجان قهوه به بالا رفتن سوخت و ساز بدن کمک می‌کند، گردش خون را بهبود می‌بخشد، با سوزاندن چربی‌های ذخیره شده قدرت بدنی و استقامت‌تان را به شکلی موثری بهبود می‌بخشد، هم‌چنین میزان انرژی مورد نیازتان را برای داشتن معاشقه‌ای طولانی‌تر تامین می‌کند، و در نهایت آن‌چنان همسرتان را از شما راضی نگه می‌دارد که هر شب شما را بیش‌تر طلب می‌کند. در واقع، قهوه یکی از بهترین خوراکی‌های طبیعی است که قبل از شروع رابطه‌ی جنسی و برای داشتن نعوظی قدرتمند باید مقدار بیش‌تری از آن نوش جان نمایید.

۴۲. اسفناج

اسفناج به طور غیر قابل باوری سرشار از نیترات طبیعی است. این نیترات‌های طبیعی تحت تاثیر باکتری‌های موجود در دستگاه گوارش و فعل و انفعالات داخل دهان به اکسید نیتریک تبدیل می‌شوند؛ و از این طریق باعث گشاد شدن رگ‌های خونی می‌شوند. (فعل و انفعالات داخل دهان در این فرایند بسیار موثر هستند، به همین خاطر نیز توصیه می‌شود از دهان‌ شویه‌ها استفاده نکنید زیرا باعث می‌شوند باکتری‌های مورد نیاز برای این فعل و انفعالات در دهان از بین بروند.) اسفناج سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که بدن برای تولید تستوسترون و اکسید نیتریک به شدت به آن‌ها نیاز دارد. هم‌چنین اسفناج و دیگر سبزی‌های پهن برگ مانند کلم بروکسل، کلم بروکلی، کلم، کالی، بوک چوی (کلم چینی)، و برگ چغندرمنبع خوبی برای اسید فولیک – یکی از مواد مغذی ضروری برای بهبود قوای جنسی – به شمار می‌روند.

اسید فولیک علاوه بر تضمین سلامت تناسلی انسان، می‌تواند سطح ماده‌ی خطرناک و مضری به نام هموسیستئین را در خون کاهش دهد. این اسید آمینه با جذب پلاک‌ها به خود باعث آسیب رسانی و خراشیدگی دیواره‌ی عروق خونی می‌شود. هم‌چنین طبق یافته‌های پژوهشگران ژاپنی، اسفناج منبعی عالی برای منیزیوم است که می‌تواند به گشاد شدن رگ‌های خونی کمک نماید. همان طور که همه می‌دانید، هر چه جریان خون در اندام‌های تناسلی بیش‌تر و روان‌تر باشد، تحریک جنسی، هم در زنان و هم در مردان، بیش‌تر خواهد بود.

۴۳. انار

انار نیز از جمله بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ است که هرگز نباید آن را نادیده بگیرید. شاید حتی به جرات بتوان گفت، انار بهترین خوراکی برای افزایش قدرت نعوظ در مردان است که می‌توان در دنیا پیدا کرد. متخصصان سراسر دنیا از خواص درمانی موجود در این میوه‌ی محبوب در شگفت هستند.

با این اوصاف، دلیل اصلی شگفت‌انگیز بودن این میوه عمدتا به دلیل تاثیر آن بر تولید تستوسترون و بهبود سلامت قلب و عروق است. انار علاوه بر آن‌که قادر است میزان تولید اکسید نیتریک را در بدن به اندازه‌ی چشمگیری افزایش ‌دهد، می‌تواند هم‌زمان آلت جنسی مردان را از خطر اکسیده شدن و رادیکال‌های آزاد دور کند. هم‌چنین، انار می‌تواند تولید تستوسترون را در بدن افزایش دهد؛ و در نهایت، طی یک مطالعه دانشمندان دریافتند این میوه می‌تواند میزان فعالیت سنتز اکسید نیتریک (NOS) را نیز افزایش دهد.

۴۴. سیر

اگر چه این حبه‌ی پر خاصیت باعث بد بو شدن دهان و تنفس می‌شود، آن را هم‌چنان می‌توان به عنوان یکی از بهترین خوراکی‌های طبیعی برای افزایش قدرت نعوظ دانست که توصیه می‌شود مردان میزان بیش‌تری از آن را مصرف کنند. سیر عامل افزاینده‌ی بسیار قدرتمندی برای تستوسترون است؛ و همان طور که می‌دانید تستوسترون نیز عامل اصلی نعوظ قوی در مردان  محسوب می‌شود. طی مطالعه‌ای بر روی حیوانات، دانشمندان دریافتند سیر می‌تواند تا ۱۵ درصد گردش خون را در بدن گوساله‌ها افزایش دهد. به گفته‌ی متخصصان ساز و کار عمل سیر در بدن انسان نیز به همین صورت است، و حتی شاید تاثیرات سیر بر بدن انسان چشمگیرتر باشد.

۴۵. کاکائوی خام و محصولات مرتبط با آن

کاکائوی خام یکی از بهترین مواد خوراکی برای نعوظ است. ولی متاسفانه برای تولید پودر شیر کاکائو، آن قدر کاکائوی خام را فرآوری می‌کنند و آن را چنان حرارت می‌دهند که تمام ترکیبات افزایش دهنده‌ی اکسید نیتریک و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن از بین می‌روند و فقط ماده‌ی خوراکی بی‌ارزشی از آن به جای می‌ماند. شکلات خام نیز بسیار مغذی است – این خوراکی در زمره‌ی بهترین خوراکی‌های روی کره‌ی زمین قرار دارد و هزاران سال است که مورد استفاده‌ی انسان قرار می‌گیرد.

جای تاسف دارد که امروزه جوامع مدرن چیزی از قدرت درمانی این اَبَر خوراکی نمی‌دانند و آن را فقط برای فروش در جعبه‌های لوکس و پر زرق و برق فرآوری می‌کنند، نه برای سلامتی و طول عمر انسان.

۴۶. جگر

جگر نیز جزء بهترین مواد خوراکی برای افزایش قدرت نعوظ محسوب می‌شود که لازم بود در این مقاله از آن یاد کنیم و به مردان توصیه نماییم برای داشتن نعوظ قدرتمند از این خوراکی تغذیه کنند. ولی شاید این خوراکی آن‌چنان با سلیقه‌ی همگانی جور نباشد؛ اگرچه برخی‌ها نیز عاشقانه آن را دوست دارند. با وجود این، در واقع اگر جگر را با برخی مواد دیگر مخلوط کنید و در کنار آن از ادویه‌های خوش طعم کننده نیز استفاده نمایید، می‌توان غذای خوشمزه‌ای از آن درست که بیش‌تر افراد به آن علاقه داشته باشند. علاوه بر آن که جگر سرشار از کلسیم است،‌ حاوی مقدار زیادی گلوتامین نیز هست –  این ماده به افزایش قدرت ایمنی بدنمردان و تحریک جنسی آن‌ها کمک می‌کند. این خوراکی هم‌چنین به خوبی می‌تواند به قدرت نعوظ مردان کمک کند و این امکان را به آن‌ها بدهد تا مدت زمان بیش‌تری به معاشقه بپردازند.

۴۷. گوشت

گوشت ماده‌ای خوراکی است که آن را به عنوان منبعی غنی از تستوسترون می‌شناسند. گوشت حاوی مقادیر زیادی پروتئین است. وقتی یک ماده‌ی غذایی بتواند پروتئین و مواد معدنی نظیر روی را کنار هم داشته باشد قادر خواهد بود به تقویت بدن و افزایش تستوسترون کمک نماید. گوشت سفید نظیر گوشت مرغ جزء بهترین و سالم‌ترین خوراکی‌هایی است که می‌تواند به افزایش سطح تستوسترون در بدن کمک کند. با وجود این، باید همیشه به خاطرتان بسپارید که میزان مصرف روزانه‌ی گوشت را در رژیم غذایی‌تان کنترل نمایید، زیرا اگر در مصرف گوشت زیاده‌روی کنید، میزان چربی و کربوهیدرات موجود در بدن‌تان افزایش می‌یابد و باعث بروز بیماری‌های خطرناکی می‌شود.

۴۸. مرکبات

وقتی صحبت از بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ آقایان در میان است، نمی‌تواند تاثیر مرکبات را در این زمینه نادیده گرفت. این دسته از میوه‌ها سرشار از ویتامین C هستند. به گفته‌ی پژوهشگران دانشگاه تگزاس ایالات متحده، مردانی که روزانه دست کم ۲۰۰ میلی گرم ویتامین C مصرف می‌کنند نسبت به آن‌هایی که مرکبات کم‌تری مصرف کرده‌اند یا به طور کلی مرکبات مصرف نمی‌کنند از قابلیت تولید اسپرم بیش‌تری برخوردار هستند. در واقع، برای بهبود زندگی جنسی‌تان بهتر است میزان مصرف مرکبات را در رژیم غذایی‌تان افزایش دهید، زیرا این میوه‌ها جزء بهترین میوه‌های دنیا برای افزایش قدرت نعوظ هستند.

۴۹. بلوبری

بلوبری را به عنوان ویاگرای طبیعی می‌شناسند که هیچ عارضه‌ی جانبی نیز برای سلامتی انسان به همراه ندارد. طبق شواهد علمی، بلوبری سرشار از فیبر محلول است که می‌تواند پیش از جذب و ذخیره‌ی کلسترول اضافه‌ در رگ‌های خونی به دفع آن از جریان خون کمک کند. این تاثیر بلوبری برای بدن بسیار مثبت و مفید است زیرا می‌تواند از چسبیدن کلسترول به دیواره‌ی رگ‌های خونی و تنگ شدن عروق قلب پیشگیری کند. به این ترتیب، بلوبری کمک می‌کند عروق خونی قلب کاملا باز باشد و خون بیش‌تری به آلت جنسی مردان سرازیر شود؛ و آن‌ها از این طریق نعوظ قدرتمندی داشته باشند. برای بهره‌مندی از حداکثر تاثیرات مثبت بلوبری بر سلامتی و قوای جنسی‌تان باید به طور مرتب هفته‌ای ۳ تا ۴ وعده از این میوه‌ی خوش طعم مصرف نمایید.

۵۰. کرفس

کرفس نیز یکی دیگر از بهترین خوراکی‌هایی است که مردان می‌توانند برای داشتن نعوظی قدرتمند و میل جنسی عالی از آن بهره‌مند شوند. این خاصیت کرفس از وجود مقدار بالایی اندروسترون در این سبزی پر خاصیت سرچشمه می‌گیرد – اندروسترون هورمونی است که توسط غدد تعریق در پوست مردان ترشح می‌شود؛ این هورمون بدون بو است، ولی باعث تهییج و جذب زنان می‌شود. از این رو، بهتر است برای داشتن نعوظی قوی میزان مصرف این سبزی پر خاصیت را در رژیم غذایی‌تان افزایش دهید. قطعا از این کار پشیمان نخواهید شد.

درمان اختلال نعوظ ۵۱: دارچین

دارچین یکی از ادویه‌های محبوب آشپزها است که طعم و بوی فوق‌العاده‌ای به غذاها می‌بخشد. رایحه‌ی دارچین نه تنها به مردان کمک می‌کند در برابر زنان جذاب‌تر به نظر برسند، بلکه حتی هیجان و حرارت‌شان را نیز در طول معاشقه بیش‌تر می‌کند. طبق نتایج پژوهشی که به تازگی توسط دانشمندان به عمل آمده است، مردانی که به طور مرتب بوی دارچین را استشمام می‌کنند در مقایسه با آن‌هایی که به دارچین علاقه ندارند یا کم‌تر در معرض آن هستند، می‌توانند نعوظ قوی‌تری داشته باشند. از این رو، اگر دل‌تان می‌خواهد همین امشب همسرتان را بار دیگر به سمت خود جذب کنید، دارچین را فراموش نکنید.

درمان اختلال نعوظ ۵۲: شکلات

شکلات نیز یکی دیگر از بهترین خوراکی‌ها برای افزایش قدرت نعوظ به شمار می‌رود. می‌توان ادعا کرد تقریبا همه‌ی آدم‌های روی زمین عاشق‌ شکلات هستند. این همان ماده‌ی خوراکی است که غالبا زنان از آن به عنوان ‌”‌خوراکی عشق‌”‌ یاد می‌کنند زیرا حاوی مواد تحریک کننده‌ی جنسی است که حساسیت پوست را نسبت به نوازش بالا می‌برد. به علاوه، شکلات حاوی ترکیباتی مشابه‌ی هورمون جنسی است که در طول معاشقه و رابطه‌ی جنسی توسط بدن مرد تولید می‌شود. از این رو، برای ایجاد بهبود موثر و قابل توجهی در زندگی جنسی‌تان باید بیش‌تر شکلات بخورید. البته فراموش هم نکنید،‌ شکلات‌هایی مصرف نمایید که حاوی مقدار بیش‌تری کاکائو باشند و هم‌چنین در مصرف آن زیاده‌روی نکنید، تا هم به بهترین نتیجه برسید و هم دچار مشکل اضافه نشوید.  

درمان ناتوانی جنسی مردان
درمان ناتوانی جنسی مردان

درمان ناتوانی جنسی مردان

اولین و مهم‌ترین نکته‌‌ای که فرد مبتلا به ناتوانی جنسی که به علت عدم یا ناکافی بودن نعوظ و سفتی آلت قادر به انجام عمل جنسی موفقیت‌‌آمیز نمی‌باشد این است که او … درمان ناتوانی جنسی مردان را در محشر بخوانید

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "۵۲ خوراکی برای نعوظ کامل و طولانی و رفع اختلال نعوظ مردان" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ۵۲ خوراکی برای نعوظ کامل و طولانی و رفع اختلال نعوظ مردان در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ۵۲ خوراکی برای نعوظ کامل و طولانی و رفع اختلال نعوظ مردان را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ۵۲ خوراکی برای نعوظ کامل و طولانی و رفع اختلال نعوظ مردان در فیسبوک
ارسال ۵۲ خوراکی برای نعوظ کامل و طولانی و رفع اختلال نعوظ مردان در تویتر
ارسال ۵۲ خوراکی برای نعوظ کامل و طولانی و رفع اختلال نعوظ مردان در واتس آپ
ارسال ۵۲ خوراکی برای نعوظ کامل و طولانی و رفع اختلال نعوظ مردان در تلگرام
خبرخوان ۵۲ خوراکی برای نعوظ کامل و طولانی و رفع اختلال نعوظ مردان

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0