ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی


ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی

ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ (Jumeirah Beach) یکی از معروف‌ترین سواحل دبی است که برای عموم آزاد است. جمیرا بیچ در میان محبوب‌ترین سواحل دبی هم قرار دارد، چون به خاطر رعایت استانداردهای بین‌المللی تاییدیه پرچم آبی ساحل (Blue Flag beach) دریافت کرده است.

یکی از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین سواحل دبی یعنی ساحل جمیرا دبی میباشد.

ساحل سفید و زیبا در امتداد دریا تا چشم کار می‌کند ادامه دارد، فرصتی برای آرام گرفتن و جدا شدن از شلوغی و استرس زندگی شهری. روی ساحل چندین رستوران و چند مورد از مراکز خرید دبی هست که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

اگر به همراه کودکان خود به ساحل جمیرا آمده‌اید هم خیالتان راحت باشد. تفریحات دبی شامل حال آن‌ها هم می‌شود. کودکان دلبند شما می‌توانند هر چقدر می‌خواهند روی ساحل بازی کنند یا به پارک بازی کنار ساحل بروند.

پرچم آبی ساحل (Blue Flag beach) تاییدیه‌ای است که توسط بنیاد آموزش محیط زیست (Foundation for Environmental Education) صادر می‌شود و نشان می‌دهد که آن ساحل یا اپراتور گردشگری ساحلی و قایقرانی مطابق استانداردهای بین‌المللی حفاظت از محیط زیست عمل می‌کند. پرچم آبی موسسه‌ای غیر دولتی و غیر انتفاعی است که شامل ۶۵ سازمان در ۶۰ کشور عضو شده در سازمان است.

معیارهای سازمان پرچم آبی (FEE’s Blue Flag) شامل دارا بودن استانداردهایی از قبیل کیفیت، امنیت، آموزش و اطلاعات محیط زیست و مدیریت کلی محیط زیست و محافظت از آن است و نشانه‌ای برای دارا بودن استانداردهای بالای زیست محیط و کیفیت است.

پرچم آبی جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی

ساحل جمیرا محلی ایده‌آل برای پیک‌نیک‌های خانوادگی و تفریح است. جمیرا بیچ دارای امکاناتی از قبیل خدمات غریق نجات و تفریحات ورزشی است؛ همچنین این ساحل کتابخانه‌ای دارد که به صورت رایگان می‌توانید کتاب قرض بگیرید و هنگامی که با آرامش بر روی شن‌های نرم طلایی رنگ دراز کشیده‌اید و از نسیم خنک دریا لذت می‌برید کتابی مطالعه کنید.

ساحل طلایی رنگ، نخل‌های سرسبز و فضای سبز ساحل جمیرا باعث دو چندان شدن جذابیت آن شده‌اند. پارک جمیرا بیچ در مجاورت ساحل قرار دارد و دارای زمین بازی برای کودکان، کافه، محوطه مخصوص باربیکیو و فضای سبز دلنشین است.

پالم جمیرا از زیباترین سواحل دبی

ساحل نخل جمیرا امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید و همچنین مناظر زیبایی از دبی را می‌توانید از آنجا تماشا کنید.

اکثر مسافران دبی بعد از ساعت‌ها خرید و گشت و گذار در مراکز خرید برای استراحت به ساحل جمیرا می‌آیند. برای همین هم این ساحل ممکن است گاهی اوقات خیلی شلوغ شود.

ساحل جمیرا یک گزینه هیجان‌انگیز دیگر هم برای شما دارد: مرکز ماساژ جمیرا.

این مرکز انواع ماساژ را در محیطی لوکس و زیبا در اختیار شما می‌گذارد، مگر از این بهتر هم داریم؟

ساحل جمیرا روی گوگل مپ

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی در فیسبوک
ارسال ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی در تویتر
ارسال ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی در واتس آپ
ارسال ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی در تلگرام
خبرخوان ساحل جمیرا یا جمیرا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0