جزئیاتی که مردم بر اساس آنها شخصیت شما را قضاوت می‌کنند


جزئیاتی که مردم بر اساس آنها شخصیت شما را قضاوت می‌کنند

ما معمولا فکر می‌کنیم قضاوت‌ مردم از شخصیت آدم‌ها بر اساس محتوای مکالمات و سایر رفتارهای مشخص آنها است، در حالی که تحقیقات چیز دیگری را نشان می‌دهند. در واقع بیشتر قضاوت‌های ما بر اساس جزئیات کوچک‌تر و ظریف‌تری است، مانند دست دادن و زبان بدن. معمولا عقیده‌ی کامل ما درباره‌ی افراد تنها بر اساس این رفتارها شکل می‌گیرد.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

قضاوت کردن عمل ذاتی و جدانشدنی مغز انسان است. این عملکرد باعث می‌شود نتوانیم به سادگی از ارزش‌گذاری و تفسیر رفتار افرادی که ملاقات می‌کنیم بگذریم.

در واقع مهارت ما در قضاوت شخصیت افراد بر اساس جزئیات آنقدر زیاد است که در تحقیقی که در دانشگاه کانزاس انجام شد افراد مورد آزمایش توانستند ویژگی‌های شخصیتی‌ای نظیر درون‌گرایی/برون‌گرایی، پایداری احساسات، دلپذیر بودن، با وجدان بودن و صریح بودن افراد را تنها با نگاه کردن به تصویر کفش‌‌های آنها به درستی تشخیص دهند.

رفتار‌های ناخودآگاه ما زبان مخصوص به خود را دارند و لزوما مطالب خوبی را بیان نمی‌کنند. این رفتارها به بخش جدانشدنی شخصیت شما تبدیل شده‌اند و اگر تا کنون به اندازه‌ی کافی به آنها اهمیت نداده‌اید، بهتر است هر چه زود‌‌تر شروع کنید چون آنها می‌توانند زندگی حرفه‌ای شما را خراب کنند.

 

 

 

در نهایت

گاهی چیز‌های کوچک در زندگی تفاوت‌های بزرگی ایجاد می‌کنند. خوب است برای آنها آماده باشیم تا بتوانیم در ارتباط با دیگران تاثیر خوبی بر آنها بگذاریم.

اگر جزئیات رفتاری دیگری را می‌شناسید که بر قضاوت از شخصیت و بر برداشت اولیه در ارتباطات روزمره تأثیر می‌گذارند لطفا در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "جزئیاتی که مردم بر اساس آنها شخصیت شما را قضاوت می‌کنند" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: جزئیاتی که مردم بر اساس آنها شخصیت شما را قضاوت می‌کنند در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب جزئیاتی که مردم بر اساس آنها شخصیت شما را قضاوت می‌کنند را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال جزئیاتی که مردم بر اساس آنها شخصیت شما را قضاوت می‌کنند در فیسبوک
ارسال جزئیاتی که مردم بر اساس آنها شخصیت شما را قضاوت می‌کنند در تویتر
ارسال جزئیاتی که مردم بر اساس آنها شخصیت شما را قضاوت می‌کنند در واتس آپ
ارسال جزئیاتی که مردم بر اساس آنها شخصیت شما را قضاوت می‌کنند در تلگرام
خبرخوان جزئیاتی که مردم بر اساس آنها شخصیت شما را قضاوت می‌کنند

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0