لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401


لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401

همه ما دوست داریم از سال قبل بدانیم که چه اتفاقاتی قرار است برایمان رخ دهد. باید به چه چیز‌هایی بیشتر توجه کنیم و چه موضوعاتی را بیشتر در نظر بگیریم و ببینیم که چه اتفاقاتی در انتظار ماست. به همین دلیل در این قسمت از محشر قصد داریم که طالع بینی چینی سال ۲۰۲۲ را برای همه ماه‌ها در اختیارتان قرار دهیم.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

محشر دات کام قدیمی‌ترین وب سایتی است که از سال ۱۳۸۱ هرساله اولین وب سایت فارسی زبان است که فال و طالع بینی سال جدید را بر اساس وب سایت‌های معتبر خارجی ترجمه و ارایه مینماید.

سال ۱۴۰۱ و فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه کاربران و مردم خوب سرزمینم ایران تبریک و تهنیت می‌گوییم امیدواریم سالی سرشار از برکت، سلامتی و شادکامی پیش رو داشته باشید.

سال تحویل ۱۴۰۱ و سال تحویل امسال و شمارش معکوس سال تحویل و لحظه‌ی دقیق تحویل سال موسسه‌ی ژئوفیزیک و لحظه تحویل امسال چه ساعتی است و لحظه تحویل سال و لحظه تحویل سال و لحظه تحویل سال و تحویل سال و سال تحویل ۱۴۰۱ چه ساعتی است و سال تحویل ۱۴۰۱ چه حیوانی است و سال تحویل ۱۴۰۱ رنگ در محشر بخوانید.

لحظه‌ی دقیق تحویل سال

لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران، ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه بعد از ظهر است.

روز تحویل سال ۱۴۰۱ هجری شمسی

روز تحویل سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، روز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ هجری شمسی، مطابق ۰۸ شعبان ۱۴۴۳ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۲۲ میلادی می‌باشد.

دعای لحظه تحویل سال به سه زبان

یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار

Oh reformer of hearts and minds

ای دگرگون کننده‌ی قلب‌ها و چشم‌ها

یا مُدبِّرَ اللیلِ و النَّهار

Director of day and night

ای گرداننده و تنظیم کننده‌ی روزها و شبها

یا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال

and transformer of conditions

ای تغییر دهنده‌ی حال انسان و طبیعت

حوِّل حالَنا إلی أحسنِ الحال

Change ours to the best in accordance with your will

حال ما را به بهترین حال دگرگون فرما

طالع بینی چینی

در طالع بینی چینی، در نامگذاری سال‌ها از نام ۱۲ حیوان استفاده می‌شود، بنابراین بعد از هر ۱۲ سال، نام سال‌ها تکرار می شود. سگ، موش، گاو، ببر، گربه یا خرگوش، نهنگ یا اژدها، مار، اسب، گوسفند یا بز، میمون، مرغ یا خروس و خوک حیواناتی هستند که در نامگذاری سال‌ها از آن‌ها استفاده شده است.

ch icons rat 01 2 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 ch 4 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 ch icons tiger 01 6 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 ch icons rabbit 01 8 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 ch icons dragon 01 10 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 ch icons snake 01 12 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 ch icons horse 01 14 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 ch icons goat 01 16 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 ch icons monkey 01 18 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 ch icons rooster 01 20 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 ch icons dog 01 22 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 ch icons pig 01 24 لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401
موش گاو ببر گربه یا خرگوش آزدها یا نهنگ مار اسب بز میمون خروس سگ خوک

حیوان نماد سال ۱۴۰۱

حیوان زودیاک چین؛ ببر ۲۰۲۲ بر اساس زودیاک چینی سال ببر است. این سال ببر آبی است که از سال نوی چینی ۲۰۲۲ در ۱ فوریه شروع می‌شود و تا شب سال نو قمری در ۲۱ ژانویه ۲۰۲۳ ادامه دارد.

ببر رتبه سوم را در چرخه ۱۲ساله علائم زودیاک چینی دارد.

سال‌های میلادی ببر شامل ۱۹۱۴.۱۹۲۶، ۱۹۳۸.۱۹۵۰، ۱۹۶۲.۱۹۷۴، ۱۹۸۶.۱۹۹۸، ۲۰۱۰.۲۰۲۲، ۲۰۳۴…

حیوان سال ۱۴۰۱، ببر است و این سال در طالع بینی چینی به نام سال ببر نامگذاری شده است.

برای مشاهده طالع بینی هر شخص بر اساس سال تولد وی روی این قسمت کلیک کنید!

آیا شما متولد سال ببر هستید؟

متولدین سال ببر:

۱۲۸۱ – ۱۲۹۳ – ۱۳۰۵ – ۱۳۱۷ – ۱۳۲۹ – ۱۳۴۱ – ۱۳۵۳ – ۱۳۶۵ – ۱۳۷۷ – ۱۳۸۹ – ۱۴۰۱ – ۱۴۱۳ ( سال ببر بعدی 1413 خواهد بود!)

طالع بینی متولدین سال ببر

افرادی که تحت این علامت به دنیا آمده اند، افرادی شکیبا، ثابت قدم، دلیر، و قابل احترام هستند.

نقاط قوت: شجاع، پرشور، خوش بین، عاشق چالش‌ها و ماجراجویی‌ها
نقاط ضعف: سرکش، با اعتماد به نفس بیش از حد، سرسخت، احساساتی

مشخصات كلي متولدين سال ببر
مشاغل مناسب متولد سال ببر
افراد مشهور متولد سال ببر
متولدین ماههای سال ببر
ارتباط میان پدر و مادرمتولد سال ببر و فرزندان متولد سالهای دیگر
رابطه شغلی متولدین سال ببر
رابطه دوستی متولدین سال ببر
رابطه عاطفی (مرد) متولدین سال ببر
رابطه عاطفی (زن) متولدین سال ببر

انواع سال‌های تولد و ویژگی‌های شخصیتیمتولدین سال ببر

ببر چوبی ۱۹۱۴.۱۹۷۴ فقط، دلسوز، مایل به کمک به ضعیفان، اما رد فرمان دیگران.
ببر آتش ۱۹۲۶.۱۹۸۶ خوش بین، موثر در اجرا، مستقل و شجاع.
Earth Tiger ۱۹۳۸.۱۹۹۸ سخت کوش، عملی، سرشار از روحیه مبتکرانه.
ببر فلزی ۱۹۵۰.۲۰۱۰ فعال، جاه طلب، عاشق آزادی، مراقبت از خانواده.
ببر آبی ۱۹۶۲.۲۰۲۲ با اعتماد به نفس، کنجکاو، پتانسیل یادگیری بالا. احتمالا با عزت نفس بالا

سال ببر نماد چیست؟

ببر یک عصیانگر و شورشی ناراضی است، او با شتاب زدگی خاص خودش، همیشه علیه قدرت‌های برتر طغیان می‌کند و سرکشی و نارضایتی با خونش در آمیخته است.

ببر دوست دارد سردمدار باشد، ولی متاسفانه شایستگی رهبری را ندارد. او همیشه اولین کسی است که شعار حرکت کردن می‌دهد. اما در کسب و کار، عشق و جنگ، احتیاط حکم می‌کند که دیگران کورکورانه از او پیروی نکنند و حتی گاهی جلوی حرکت او را بگیرند.

رنگ سال ۱۴۰۱ -۲۰۲۲

کمپانی پنتون که هر سال یک رنگ را به عنوان رنگ سال معرفی می‌کند، رنگ «very peri» را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ انتخاب کرده است.

پنتون چیست؟

پنتون یا پانتون (Pantone) نام شرکتی است که منبع معتبر و مشهور جهانی در زمینه رنگ است. بیش از ۴۰ سال است که پنتون با محصولات، خدمات و تکنولوژی خود الهام بخش متخصصین طراحی در شناسایی رنگ‌ها و ایجاد خلاقیت است و از ۲۰۰۰ به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال، شهرت جهانی دارد.

رنگ very pery (رنگ آبی بنفش تقریبا به رنگ گل پریوش) از سوی کمپانی پنتون به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ معرفی شد و طراحان از آن در مد و پوشاک، دکوراسیون، مبلمان و لوازم جانبی سال ۱۴۰۱ استفاده می‌کنند.

very pery یک رنگ آبی بنفش است که در معنا و مفهوم پویایی، ابتکار و خلاقیت را تشویق و ترویج می‌کند و در آن وفاداری و ثبات رنگ آبی با شور و هیجان رنگ قرمز ترکیب شده‌اند.

کد رنگ سال ۲۰۲۲

آبی بنفش (Very Peri) با کد PANTONE ۱۷-۳۹۳۸ رنگ سال ۲۰۲۲ است.

ویژگی‌های رنگ سال ۲۰۲۲

Very Peri در عین این‌که به رنگ آبی نزدیکی زیادی دارد و طرفداران این رنگ را راضی می‌کند، در ترکیبات خود کمی رنگ قرمز هم دارد و شاید به‌همین دلیل در کنار احساس آرامش، حس حرکت را نیز القا می‌کند و حس خلاقیت را برمی‌انگیزد. لوری پرسمن، معاون رنگ در مؤسسه پنتون می‌گوید: ساخت یک رنگ جدید بعد از مدت‌ها برای اولین‌بار در این شرکت اتفاق افتاده و این نیز نمادی از تغییراتی است که در سال آتی پیش روی ما قرار می‌گیرد؛ رنگ سال آینده منعکس کننده اتفاقاتی است که در فرهنگ جهانی می‌گذرد و بیانگر سوالاتی است که مردم در تلاش برای دریافت پاسخ آن‌ها هستند.

او افزود که PANTONE ۱۷-۳۹۳۸ Very Peri با ترکیب طیف‌های آبی و بنفش-قرمز، شادابی و حضور پویا را نشان داده و بیان خلاقیت خود را تشویق می‌کند.

ست کردن رنگ سال ۲۰۲۲

از آنجا که رنگ سال ۲۰۲۲ جذاب و نو به‌شمار می‌آید، برای ست کردن هم چالش‌برانگیز است. شرکت پنتون برای آسان کردن کار، چهار پالت رنگی متعادل‌کننده برای این رنگ جدید ارائه کرده که استفاده از این رنگ‌های مکمل کمک می‌کند تا رنگ سال جلوه بهتری داشته باشد.

رنگ سال 1401
رنگ سال 1401 – ست کردن رنگ سال ۲۰۲۲

مشاهیر متولد سال ببر

لولا مونتز، ایزادورا دونکن، امیلی برونته و مریلین مونرو، روبسپیر، بایار و سن فرانسوا، مولوتوف، هوشی مینه، لویی کارل مارکس، آیزنهاور، بولیوار و ژنرال دوگل، بتهوون، مارکوپولو، تیبریوس سزار، چارلز لیندبرگ، سن دومینیک و آلک گینس

طالع بینی سال و پیشگویی سال ۱۴۰۱

پیشگویی فال 1401 و 2022 میلادی از سایت معتبر و پربازدید https://www.hindustantimes.com/astrology/horoscope/yearly-horoscope-2022-check-out-what-is-in-store-for-all-zodiac-signs-101641006621049.html ترجمعه و در اختیار شما قرار داده شده است:

فال سالانه ۲۰۲۲: شروع جدیدی در افق است. ببینید چه چیزی برای همه علائم زودیاک در سال جدید ۲۰۲۲ وجود دارد.

معنی و مفهوم زودیاک و سمبل ماه ها و حیوان سال تولد

اگر زودیاک و نماد ماه تولد خود را نمیدانید ابتدا این قسمت را ببینید!

برج حمل

آغازی جدید در افق در انتظار شما متولد برج حمل است در حالی که با شادی به استقبال سال ۲۰۲۲ می‌روید. ثبات مالی در طول سال بسیار مشخص است. اگر چه باید خود را برای وام دادن پول با سرقفلی در نیمه دوم محدود کنید. برخی از شما ممکن است تمایل بیشتری به دنبال رضایت معنوی در پایان سه ماهه اول داشته باشید.

کار سخت شما احتمالاً نتیجه خوبی خواهد داشت، زیرا رویای خرید خانه خود اکنون به حقیقت می‌پیوندد. از هر گونه منفی که ممکن است از همسالان خود برای انتخاب‌های ازدواج و شغل خود دریافت کنید، دوری کنید.

قرار است همه چیز در زمان مناسب اتفاق بیفتد و مطمئناً زمان مناسب برای لذت بردن شما در سال ۲۰۲۲ فرا می‌رسد. گرمای فشار ممکن است در ابتدای سه ماهه دوم در محل کار شما افزایش یابد. گنجاندن یوگا و مدیتیشن در روال خود احتمالاً به شما احساس رضایت می‌دهد.

رنگ خوش شانس: صورتی

شماره خوش شانس: 2، 6

ماه های خوش شانس: ژانویه، جولای و نوامبر.

برج ثور

برج ثور، این حال و هوا را بالا ببرید و بهترین لباس خود را بپوشید، زیرا سال ۲۰۲۲ سال جشن و شادی خواهد بود. شما ممکن است رشد فوق العاده‌ای را در جبهه شخصی و حرفه‌ای مشاهده کنید. دانش‌آموزانی که امیدوارند از دانشگاه‌های مورد علاقه‌شان خبر داشته باشند، ممکن است چمدان‌های خود را ببندند زیرا اخبار پذیرش ممکن است در آخرین لحظه برسد. قراردادهای اجتماعی غیراختیاری ممکن است در شروع سه ماهه دوم برای شما گران تمام شود، با این حال، برنامه ریزی مالی دقیق ممکن است ارزش خالص شما را تا پایان سال به بالاترین سطح برساند.

در سفرهای خارج از کشور احتیاط کنید. تاجران و کارمندان دولت در سال ۲۰۲۲ جوایز بزرگی را دریافت خواهند کرد. معرفی برخی از تغییرات رژیم غذایی سالم در سه ماهه دوم پیش‌بینی شده است که احتمالاً به طور کلی برای سلامتی شما مفید است. احتمالاً شما و معشوق شما قبل از شروع سه ماهه سوم از درخشش زناشویی لذت خواهید برد. برخی از شما ممکن است در نیمه دوم سال جایزه معتبری را نیز دریافت کنید.

رنگ خوش شانس: زرد

شماره خوش شانس: ۳.۹

ماه‌های خوش شانس: جولای، سپتامبر و دسامبر

برج جوزا

سال ۲۰۲۲ برای شما فرخنده خواهد بود، جمینی. سال برای موجودی بانکی شما مناسب است. ممکن است در سه ماهه سوم سودهای پولی ناگهانی پیش بینی شود. سخت کوشی و عزم راسخ ممکن است شما را از ژنده پوشی به ثروت برساند. همراهی خانوادگی احتمالاً نقطه قوت امسال شما خواهد بود. برخی از شما ممکن است رویای خود را برای زیارت یا شروع یک سفر معنوی محقق کنید. یک مربی Godsent احتمالاً در سفر حرفه‌ای شما برای بهتر شدن مداخله خواهد کرد. با خیال راحت از ستاره‌ها بخاطر آن تشکر کنید.

کسانی که به دنبال شغل هستند احتمالاً نیمه اول را کاملاً پرسود خواهند یافت. سلامتی نیاز به مراقبت دارد و شما نمی‌توانید این واقعیت را نادیده بگیرید. یک رژیم بهداشتی منضبط مطمئناً مفید خواهد بود. این مجردها احتمالاً فردی را پیدا می‌کنند که بتوانند داستان عشق خود را با او شروع کنند. سفر و لذت زیادی در سه ماهه سوم سال پیش بینی می‌شود که به شما فرصتی برای ملاقات با مردم و ایجاد ارتباطات بیشتر می‌دهد. تعهدات اجتماعی ممکن است در سه ماهه اول و آخر سال در حال افزایش باشد.

رنگ خوش شانس: مارونی

شماره خوش شانس: ۱.۴

ماه‌های خوش شانس: فوریه، مارس، آگوست و اکتبر

برج سرطان

سال ۲۰۲۲ دلایل زیادی برای لبخند زدن خواهد داشت، سرطان! فرصت‌ها و فرصت‌های جدیدی در جبهه شغلی در انتظار شما هستند. پول سرمایه‌گذاری شده در گذشته احتمالاً با سود چند برابری همراه خواهد بود. کسانی که هوس خرید یک وسیله نقلیه لوکس یا یک ملک بزرگتر دارند، احتمالا امسال بسیار خوش شانس خواهند بود. عشق و هماهنگی احتمالاً در سه ماهه اول رابطه شما را سرشار از شادی می‌کند در حالی که دریانوردی آرام در طول سال تضمین می‌شود. دستاوردهای فرزندانتان ممکن است به شما کمک کند موقعیت اجتماعی خود را ارتقا دهید. جویندگان کار ممکن است سه ماهه دوم را بسیار سودمند بدانند، زیرا ممکن است با امنیت شغلی بهتر شغل پیدا کنند. روی آوردن به طب جایگزین برای مزایای سلامتی ممکن است برای برخی از شما تغییر کند. یوگا و پرانایاما احتمالاً به شما نشاط و قدرت می‌بخشند. رانندگی طولانی، شام‌های خانوادگی و سایر فعالیت‌های سرگرمی احتمالاً در سال جاری نوشیدنی‌های شما خواهند بود.

رنگ خوش شانس: سفید

شماره خوش شانس: ۶.۹

ماه‌های خوش شانس: ژانویه، مه و سپتامبر.

برج لئو

خودت را آزاد کن و با جریان برو، لئو. از هر چیزی که به آن برخورد می‌کنید شاد باشید! خود را به روی تمام چشم اندازهای زیبایی که سال ۲۰۲۲ ارائه می‌دهد باز کنید. یک سرگرمی پاره وقت ممکن است به یک سرمایه‌گذاری تجاری تمام عیار تبدیل شود. کسانی که قصد دارند افق‌های تجاری خود را گسترش دهند احتمالاً در اواسط سال وارد شراکت می‌شوند. در نظر گرفتن یک تعطیلات خانوادگی گسترده نیز ممکن است در سه ماهه دوم در ذهن شما باشد.

به نظر می‌رسد این سال برای کسانی که در زمینه علوم، مهندسی یا IT کار می‌کنند، مثمر ثمر باشد. کسانی که امسال فارغ التحصیل می‌شوند، ممکن است فرصت‌های شغلی خوبی را از طریق محل قرارگیری در دانشگاه یا سایر مراجع ارائه دهند. به لطف عادات غذایی منظم شما، شادی و هیجان بهترین دوستان جدید شما در سال ۲۰۲۲ خواهند بود. زندگی عشقی شما ممکن است در اواسط سال مرحله سختی را پشت سر بگذارد. مطمئن شوید که آن را در یک آدرس می‌دهید

اولویت به جای طفره رفتن توپ از اینجا و آنجا.

رنگ خوش شانس: قهوه‌ای

شماره خوش شانس: ۵.۱۱

ماه‌های خوش شانس: می، اکتبر و دسامبر

برج باکره

برخیز و بدرخش، باکره! ۲۰۲۲ سال شما برای دستیابی به تمام آنچه تاکنون برای خود آرزو کرده‌اید است. اما ممکن است سواری آنطور که به نظر می‌رسد آسان نباشد. به خود یادآوری کنید – شما قوی‌تر از چالش‌هایی هستید که با آن‌ها روبرو می‌شوید! منابع غیرفعال درآمد ممکن است در سه ماهه دوم ظاهر شوند و رشد مالی شما را بالا ببرد. آغاز سال ۲۰۲۲ ممکن است از نظر خانواده مثمر ثمر نباشد، اما اواسط سال ممکن است شادی زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد

یک خانه شاد ممکن است منبع آرامش روحی شما باشد. حجم کار احتمالاً افزایش می‌یابد و شانس شما برای ارتقاء نیز افزایش می‌یابد. فعالیت‌های بدنی یا تمرینات پرخطر را از لیست کارهای خود حذف کنید. سبک زندگی شما نیز بدون آن ممکن است بهتر باشد. در سه ماهه اول از گرفتن هرگونه تصمیم اساسی در زمینه عشق خودداری کنید. درک متقابل و علاقه به یکدیگر احتمالاً به رابطه شما نسبت به نیمه دوم سال اوج می‌دهد

رنگ خوش شانس: سبز

شماره خوش شانس: ۶.۸

ماه‌های خوش شانس: آوریل، سپتامبر و دسامبر

برج ترازو

سال ۲۰۲۲ مطمئناً با حالات خوب برای بومیان لیبرا همراه است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به جای اینکه عجله داشته باشید، همه چیز را یکی یکی بررسی کنید. صمیمیت فزاینده در میان اعضای خانواده شما احتمالاً انگیزه شما را افزایش می‌دهد. مشارکت شما ممکن است به کسی کمک کند تا در یک کالج یا دانشگاه معتبر پذیرش بگیرد. صبر و سخت کوشی در نیمه اول سال ممکن است منجر به ارتقای زودهنگام در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ شود. کسانی که سعی در کاهش وزن دارند احتمالاً نتایج قابل مشاهده نیز خواهند دید.

تعهد و فداکاری برای برتری در زمینه انتخابی شما لحظاتی را به شما هدیه می‌دهد. کسانی که در سال ۲۰۲۲ ازدواج می‌کنند، احتمالاً درگیر یک پیوند سعادتمند و هماهنگ خواهند بود. اگرچه ثبات مالی برای شما مهم است، اما ممکن است مجبور شوید در نیمه دوم سال طبیعت ولخرج خود را محدود کنید. خروج پول نقد ممکن است نزدیک به سه ماهه آخر افزایش یابد.

رنگ خوش شانس: خاکستری

شماره خوش شانس: ۳.۶

ماه‌های خوش شانس: فوریه، جولای و آگوست.

برج عقرب

به عقرب روحیه بده! احتمالاً امسال بار اضافی بار تخلیه می‌شود. ممکن است شخصی داوطلب شود که به شما کمک کند یا ممکن است شما از کسی کمک بگیرید – نکته اصلی این است که تمام کارهای در انتظار شما به موقع انجام می‌شود. برخی از شما ممکن است بخواهید یک خط کسب و کار جدید را با یک ایده نوآورانه شروع کنید. هم مخارج و هم درآمد شما احتمالاً در ابتدا افزایش شدیدی خواهند داشت. هنگام خرید یک معامله املاک و مستغلات، یک مسیر دقیق را در نظر بگیرید. ممکن است برای یک سالمند خانواده بیمار به کمک پزشکی نیاز باشد. موفقیت در عرصه حرفه‌ای بسیار نشان داده شده است. فداکاری، سخت کوشی و عزم راسخ عواملی هستند که ممکن است در سال جاری باعث رشد شما شوند.

برای جلوگیری از احساس بی‌حالی، سبزیجات بیشتری در بشقاب خود قرار دهید. به طور کلی چیزها از نظر سلامتی عالی به نظر می‌رسند – و این باید شما را وادار کند که یک رژیم تمرینی جدید را امتحان کنید نه اینکه از رژیمی که قبلاً انجام می‌دادید دوری کنید. ممکن است در اواسط سال اصطکاک بین شما و معشوقتان ایجاد شود، اما می‌توانید به خوبی اوضاع را مدیریت کنید.

رنگ خوش شانس: هلویی

شماره خوش شانس: ۵.۹

ماه‌های خوش شانس: ژانویه، مه و اکتبر.

برج قوس

سال ۲۰۲۲ به شما نوید موفقیت و رشد عظیم می‌دهد. شما ممکن است در هر کاری پیروز ظاهر شوید. با یک قدم جلوتر ماندن از روند، تمام رقابت‌ها را از بین ببرید. به غریزه خود اعتماد کنید – امسال به شما کمک زیادی خواهد کرد. به دست آوردن دارایی از طریق ارث ممکن است نقطه برجسته سال برای شما باشد.

سرمایه‌گذاری‌های پرخطر ممکن است جذاب به نظر برسند، اما اجازه ندهید شما را فریب دهند. یک اتحاد زناشویی ممکن است با کسانی که به دنبال استقرار در جبهه ازدواج هستند، بسیار خوب باشد. ممکن است آغاز سال در عرصه شغلی مفید نباشد، اما ممکن است بعد از آوریل همه چیز رو به بهبودی برود. اجازه ندهید مشغله کاری شما سلامت شما را مختل کند.

زمان‌بندی برای شما برای بهبود سرزندگی و استقامت بسیار مهم است. کسانی که ورزش می‌کنند احتمالاً یک جایزه یا تقدیرنامه معتبر دریافت می‌کنند. ممکن است زمان با کیفیت بیشتری برای گذراندن با خانواده خود داشته باشید. زندگی اجتماعی احتمالاً در نیمه دوم رونق بیشتری خواهد داشت.

رنگ خوش شانس: لیمویی

شماره خوش شانس: ۷.۹

ماه‌های خوش شانس: مارس، ژوئن و اکتبر.

برج جدی

سال ۲۰۲۲ همراه با آرامش و رضایت در زندگی شماست. تمام رزروهای گذشته را که مانع شما شده بود را رها کنید. ارتقا حقوق پیش بینی شده است که به شما امکان می‌دهد در نهایت در یک ملک، وسیله نقلیه یا بازار سهام سرمایه‌گذاری کنید. نبوغ اقتصادی شما ممکن است شما را در طول سال ثروتمند نگه دارد. به احتمال زیاد صلح در خانه حاکم خواهد شد. سفرهای متعددی در خارج از کشور پیش بینی شده است که احتمالاً درهای ارتباطی جدیدی را برای برخی باز می‌کند. جشن‌ها درست است، زیرا ممکن است یک عضو جدید به خانواده شما اضافه شود.

روابط دوستانه با همکاران و کارمندان اداری احتمالاً به نفع شما خواهد بود. جرأت کنید رویاپردازی کنید و به دنبال قلب و خواسته‌های خود باشید زیرا احتمالاً آن را نیز در یک نکته خوب آشکار خواهید کرد. چیزها به راحتی در جبهه عاشقانه حرکت می‌کنند، اما جای تعجب نیست که تلاش بیشتر برای آن توجه ویژه معشوق شما را به خود جلب کند. شب‌های قرار ملاقات، آخر هفته‌ها را با تم برنامه‌ریزی کنید تا گرما را افزایش دهید یا هر چیزی که لازم است برای ایجاد احساس خاص‌تر در فرد مورد علاقه‌تان لازم باشد. سه ماهه آخر سال باید مراقب سلامتی خود باشید.

رنگ خوش شانس: آبی تیره

شماره خوش شانس: ۴.۸

ماه‌های خوش شانس: ژانویه، مه و سپتامبر

برج دلو

سال ۲۰۲۲ سالی است برای هماهنگ کردن اهداف و تعریف مجدد اولویت‌های خود. امسال ممکن است شما را به خود اولیه‌تان نزدیک‌تر کند و به شما در ارتباط با طبیعت کمک کند. سرمایه‌گذاری در اوراق قرضه طلا در ابتدای سال ممکن است زودتر از آنچه انتظار دارید بازدهی خوبی برای شما به همراه داشته باشد. اجتماعات اجتماعی در خانه ممکن است نیاز به حضور شما داشته باشد. قدم بردارید و مسئولیت‌های بیشتری را در محل کار خود بر عهده بگیرید. اواسط سال به احتمال زیاد فرصت‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا رابطه خوبی با همکاران و افراد ارشد خود ایجاد کنید.

ستارگان همچنین به شما توصیه می‌کنند با افرادی که نمی‌توانند از انتشار افکار منفی خودداری کنند، فاصله بگیرید. پذیرش حیوان خانگی به دلیل تقاضای کودک نیز در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ امکان‌پذیر است. یک مربی بهداشتی احتمالاً تمدید خواهد شد

نکات پایانی برای برگرداندن شما به فرم کسانی که عاشق هستند ممکن است رابطه خود را به سطح بالاتری ببرند. برخی از شما احتمالاً فرآیند روابط عمومی را پشت سر می‌گذارید و پایگاه خود را به مکان رویایی خود تغییر می‌دهید.

رنگ خوش شانس: بنفش

شماره خوش شانس: ۶.۹

ماه‌های خوش شانس: آوریل و آگوست

برج ماهی

بهترین راه برای شروع سال ۲۰۲۲ این است که تمام نقاط قوت خود را بشناسید و معایب خود را بپذیرید. از دیپلماسی به عنوان سلاحی برای رهایی از موقعیت‌های ناخوشایند بدون آشکار کردن دست خود استفاده کنید.

هر گونه دعوای حقوقی در مورد ملک اجدادی ممکن است به نفع شما منتهی شود و به درستی چنین است. شما پس از موفقیت‌های زیادی در دوران حرفه‌ای خود مستحق یک جام هستید. از استدلال منطقی برای رفع هرگونه سوء تفاهم بین خود و شریک زندگی خود استفاده کنید.

سالی است که باید با یکدیگر در ارتباط باشید و در واقع این باید تمرکز اصلی شما باشد. والدین جدید احتمالاً بهترین دوران زندگی خود را می‌گذرانند و هر لحظه را با کودک خود می‌گذرانند.

اگر به دنبال تغییر شغل خود هستید، باید حرکت خود را طراحی کنید. تحقیق و برنامه ریزی صحیح ممکن است شما را در هر کاری که می‌خواهید در آن امتحان کنید، سر به فلک بکشد. به احتمال زیاد در تمام طول مدت سال دلسرد و دلچسب خواهید بود.

رنگ خوش شانس: قرمز

شماره خوش شانس: ۲.۹

ماه‌های خوش شانس: مارس، ژوئن و دسامبر

طالع بینی چینی سال۱۴۰۱ شمسی و فال سال ۲۰۲۲ میلادی برای متولدین ۱۲ ماه سال

فال سال
فال سال

طالع بینی متولدین فروردین در سال 1401

طالع بینی چینی سال ۲۰۲۲ برای فروردین ماهی‌ها سال نسبتاً خوبی را پیش‌بینی می‌کند که انتظارات شما تا حد زیادی برآورده می‌شود. سال ۲۰۲۲ سال ببر است و برای فروردین ماهی‌ها خوش یمن است. البته شاید در موارد مختلفی در زندگی رضایت پیدا نکنند اما به طور کل شرایط برای متولدین فروردین معمولی پیش می‌رود.

گاهی اوقات ناامید می‌شوند اما باید خودشان را دوباره پیدا کنند.

سختی‌هایی در پیش دارید که می‌توانید آن‌ها را کنار بزنید و خیلی شما را به چالش نمی‌کشد. آب یک عنصر قوی در سال ۲۰۲۲ برای شما محسوب می‌شود و از آن انرژی می‌گیرید. احتمالاً در این سال دیگر تنها نباشید و زمان زیادی را با دوستان نزدیک خود سپری کنید.

ناامنی‌هایی را در زندگی عشقی و عاطفی احساس می‌کنید و باید در خودتان، انگیزه و قدرت مواجه شدن با مشکلات را ایجاد کنید و اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرید.

هر اتفاقی که بیفتد، شما نباید از انجام کار‌های مهم کنار بکشید. ارزش‌های خود را بشناسید. از لحاظ کاری وضعیت خوبی پیدا می‌کنید و به تعادل می‌رسید. گاهی اوقات به صورت موقتی احساس ضعیف بودن به شما دست می‌دهد و استرس و اضطراب به شما غلبه می‌کند اما باید از یک مشاور کمک بگیرید تا دوباره درایت و خوش بینی خود را برگردانید.

با کمی انعطاف‌پذیری و هوش بالا می‌توانید از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید و در بلند مدت به موفقیت‌های بزرگی برسید.

طالع بینی متولدین اردیبهشت در سال ۱۴۰۱

سال ۲۰۲۲ برای اردیبهشت ماهی‌ها سرشار از کشمکش، جنگ و جدل و تلاش‌های بسیار زیاد است که آن‌ها می‌خواهند از خودشان خیلی مراقبت کنند و کارهای بزرگی انجام دهند. در طول این سال اردیبهشت ماهی‌ها پاسخ سوالات خود را پیدا می‌کنند، مسیر و جهت اصلی زندگی خود را می‌شناسند. در مسیر کاری کار‌های بزرگی انجام می‌دهند؛ حتی ممکن است جهت و مسیر خود را تغییر دهند و بیشتر روی مسائل مالی تمرکز می‌کنند.

شاید گاهی اوقات در انجام کار‌های نوآورانه شکست بخورند اما دوباره خودشان را پیدا می‌کنند. آن‌ها کارفرمای خودشان می‌شوند. حتی ممکن است شهر یا کشور خود را ترک کنند و کار‌های جدیدی انجام دهند.

آن‌ها مجبورند از ترکیب خانواده و زندگی شغلی خود چیز جدیدی ایجاد کنند. باید خیلی مراقب و محافظه‌کارانه عمل کنند. معمولاً کار را به عشق ترجیح می‌دهند. در سختی‌ها تسلیم نمی‌شوند و توصیه ما به اردیبهشتی‌ها این است که در سال جدید برای انجام کار‌های ماجراجویانه‌ی یک همراه داشته باشند تا انگیزه‌شان از بین نرود. خوشبختانه انتخاب‌های خوبی خواهند داشت و اقداماتشان به موفقیت می‌رسد و می‌توانند پازل زندگی خود را تکمیل کنند و کاملاً روی پای خودشان بایستند.

طالع بینی متولدین خرداد در سال ۱۴۰۱

سال ۲۰۲۲ برای خرداد ماهی‌ها ترکیبی از اتفاقات مختلف است. بعضی از تصمیماتشان با موفقیت‌های خیلی بزرگ و بعضی‌ها با شکست‌های بزرگ مواجه می‌شود. در مورد کار و شغل باید روی تخصص خودشان تمرکز کنند و به دنبال کاری غیر از این نروند. باید کمی رقابتی عمل کنند، خودشان را ارتقا دهند و مراقب آینده شغلی خود باشند. باید کمی عمیق‌تر فکر کنند. اگر لازم است محل کار خود را تغییر دهند.

باید با اعتماد به نفس در قرار‌های ملاقات و مصاحبه‌های شغلی آماده شوند تا تصمیم درست بگیرند. سخنرانی‌های انگیزشی می‌تواند تا حد زیادی به آن‌ها کمک کند. باید سعی کنند منابع مالی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند و از بهترین فرصت‌های زندگی کمک بگیرند. خیلی تعهدات مالی پر از ریسک و خطر نداشته باشند. باید مراقب بدشانسی‌ها باشند و در نتیجه هیچ تصمیم غیر منطقی نگیرند و به شانس تکیه نکنند، زیرا امسال از لحاظ شانس، اتفاقات خوبی برایشان نمی‌افتد. اگر بخواهند تصمیم ناگهانی بگیرند و به یکباره تصمیم به سفر به خارج از کشور داشته باشند، احتمالاً پشیمان می‌شوند. باید سعی کنند که قدم‌های کوچک و موثر بردارند و به طور ناگهانی بلندپروازی نکنند.

طالع بینی متولدین تیر در سال ۱۴۰۱

سال ۲۰۲۲ برای تیر ماهی‌ها سال معمولی است کاری که آن‌ها باید انجام دهند، این است که انتظارات خود را در زندگی کمتر کنند، شرایط همسر را بیشتر درک کنند و باید در محیط‌های اجتماعی بیشتر قرار بگیرند. خودشان هم تلاش کنند تا ناامید نشوند و بتوانند در کنار یکدیگر زندگی را بسازند.

تیر ماهی‌ها باید باهوش عمل کنند، دقت خود را در مدیریت اموال و پول‌هایشان افزایش دهند و باید برای خودشان شغلی ایجاد کنند و مهارت‌های خود را ارتقا دهند.

تیرماهی‌ها باید همیشه جنبه و ماهیت بخشنده‌ای داشته باشند و سعی کنند که روی خودشان تکیه کنند، روی پای خودشان بایستند و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

توصیه‌ای که برای افراد تیر ماهی در سال ۲۰۲۲ داریم، این است که به دنبال یک کار جدید باشند و خیلی به دیگران وابسته نباشند.

از طرفی از موقعیتی که هم اکنون در شغل خود دارند، محافظت کنند. ممکن است که جدایی موقت در رابطه عاشقانه داشته باشند و با کشمکش‌های زیادی مواجه شوند. مشاوره می‌تواند وضعیت‌شان را بهتر کند اما نکته‌ای که باید در نظر بگیرند، این است که از هیچ اتفاقی نترسند و به خودشان ایمان داشته باشند و مسائل را بیش از حد برای خودشان سخت و جدی نکنند و کاملاً با احتیاط رفتار کنند.

طالع بینی متولدین مرداد در سال ۱۴۰۱

سال ۲۰۲۲ برای مرداد ماهی‌ها پر از چالش از لحاظ شغلی است. آن‌ها می‌توانند در زمینه مالی اتفاقات هیجان‌انگیزی را تجربه کنند. از لحاظ احساسی ساختار زندگی‌شان تغییر می‌کند. می‌توانند یکی از بهترین حمایت کنندگان از اطرافیانشان باشند. باید کمی به خودشان فشار بیاورند و خودشان را قوی کنند تا در برابر مشکلات زندگی مقاوم‌تر باشند.

مرداد ماهی‌ها در سال ۲۰۲۲ تصمیمات سختی پیش روی خود دارند. معمولاً پروژه‌های خود را به تعویق می‌اندازند که بعداً باعث پشیمانی‌شان می‌شود. موانع کمی بر سر راهشان قرار می‌گیرد که آن‌ها را با موفقیت کنار می‌گذارند و به رضایت حداکثری می‌رسند. البته گاهی اوقات تصمیمات غلطی هم می‌گیرند و احساس پشیمانی می‌کنند. علت آن هم احساسی عمل کردن است.

معمولاً مرداد ماهی‌ها در سال آینده پروژه‌های خود را به تعویق می‌اندازند و نمی‌توانند خیلی قوی باشند و از لحاظ مالی هم به مشکل بر می‌خورند.

در روابط اجتماعی فرصت‌های زیادی برایشان اتفاق می‌افتد که روی خودشان سرمایه‌گذاری کنند و استعداد خود را به دیگران نشان دهند. احتمالاً با کسی که دوستش دارند، دچار اختلاف می‌شوند و از لحاظ احساسی مشکلات زیادی سر راهشان قرار می‌گیرد اما باید سعی کنند قوی باشند، خجالت را کنار بگذارند و احساسات خود را مدیریت کنند.

طالع بینی متولدین شهریور در سال ۱۴۰۱

شهریور ماهی‌ها در سال ۲۰۲۲ اوضاع پیچیده و به هم ریخته‌ای دارند. آن‌ها تجربیات مختلفی را در این سال پشت سر می‌گذارند. حتی بعضی از آن‌ها به شغل معلمی هم رو می‌آورند و این می‌تواند فواید زیادی در سال جدید برایشان داشته باشد.

شهریور ماهی‌ها در سال جدید به آرزوهای خودشان می‌رسند و تا حد خوبی پیشرفت می‌کنند. از لحاظ شغلی پیشنهادات زیادی دارند. باید از ابزار و امکانات خود استفاده کنند تا بتوانند کار‌های بهتر و پرسودتری را به انجام برسانند.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنند، این است که در کار خود ثابت قدم بمانند، عوامل حواس پرتی را از خودشان دور کنند و خوشگذرانی‌های خود را کم‌تر کنند و همیشه حساب شده عمل کنند. این افراد باید بپذیرند که برای موفقیت گاهی اوقات باید محدود باشند. باید با همسرشان در کنار یکدیگر تلاش کنند و عامل انگیزه بخشی به هم باشند و استقامت و پایداری خود را افزایش دهند. شاید در رابطه عاطفی با همسر دچار مشکل شوند و از او فاصله بگیرند اما باید بدانند که این کار هیچ نتیجه‌ای نمی‌دهد و ممکن است در نهایت منجر به جدایی‌شان شود. حس انتقام جویی در آن‌ها به شدت قوی خواهد بود اما از انجامش پشیمان خواهند شد. مهم‌ترین کاری که باید انجام دهند، این است که کمی مکث کنند، نقطه تعادل را در زندگی پیدا کنند و بدانند که واقعاً چه می‌خواهند و تمام تلاش‌شان را برای آن هدف مشخص به کار بگیرند.

طالع بینی متولدین مهر در سال ۱۴۰۱

سال ۲۰۲۲ برای مهر ماهی‌ها سالی پر از هیجان است. این افراد در این سال خوش بینی زیادی به زندگی دارند. ماجراجویی‌های زیادی انجام می‌دهند و شاید تاخیر در بعضی از کارها شرایط را برایشان سخت کند اما بالاخره در لحظات آخر راه حل‌های مفید پیدا می‌کنند. خیلی خوب به موانع و مشکلات زندگی غلبه می‌کنند و هر کاری را تا انت‌ها پیش می‌برند.

از لحاظ کاری اگر کمی مطالعه داشته باشند و از افراد متخصص مشاوره بگیرند، به همه اهداف خود می‌رسند. احتمالاً درآمدشان افزایش پیدا می‌کند، ارتقای شغلی می‌گیرند و پاداش تلاش‌هایشان به آن‌ها داده می‌شود.

مهر ماهی‌هایی که محصل هستند، پیشرفت زیادی را تجربه می‌کنند. کلاً مهر ماهی‌ها در سال ۲۰۲۲ از لحاظ امرار معاش رضایت حداکثری را پیدا می‌کنند. البته بعضی از آن‌ها از لحاظ احساسی و عاطفی تصمیماتشان کمی نگران کننده می‌شود و شاید آن‌ها را با شکست مواجه کند اما خوشبختانه این شکست‌ها خیلی عمیق نیست و می‌توانند دوباره خودشان را پیدا کنند.

مهم‌تر از همه اینکه مهر ماهی‌ها باید یاد بگیرند که صبور باشند و در ازدواج طرف مقابل را محدود نکنند و با او همراه و همدل باشند.

طالع بینی متولدین آبان در سال ۱۴۰۱

سال ۲۰۲۲ برای آبان ماهی‌ها سال ریکاوری و خوش بینی است. یعنی اگر بیماری داشته باشند یا از لحاظ ذهنی دل مشغولی‌هایی داشته باشند، همه این‌ها ریکاوری و ترمیم می‌شود. آن‌ها در سال گذشته مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و باید بدانند که در سال جدید تمام اتفاقات بد پایان می‌یابد و می‌توانند به آسایش و راحتی برسند. کاملاً توانایی مقابله بر مشکلات و موانع زندگی را دارند. خوش شانسی‌های زیادی می‌آورند و در سرمایه‌گذاری‌های خود سود زیادی می‌کنند و می‌توانند حداکثر شادی، نشاط و موفقیت را تجربه کنند و خوشبختانه انگیزه‌شان هم بالا می‌رود و بیشتر تلاش می‌کنند.

پس‌انداز هایِ سال گذشته آن ها؛ در سالِ جدید خیلی به دردشان می‌خورد. حساب بانکی آن‌ها پر از پول می‌شود و از لحاظ مالی کاملاً مستقل می‌شوند و می‌توانند از دیگران هم حمایت کنند. البته خبری از ازدواج در سال جدید برای آن‌ها نیست اما ممکن است درگیر یک رابطه عاشقانه شوند. آبان ماهی‌ها در سال جدید نباید چشم و گوش بسته به دیگران اعتماد کنند. باید سعی کنند که رفت و آمد بیشتری داشته باشند تا آن‌ها را بهتر بشناسند.

طالع بینی متولدین آذر در سال ۱۴۰۱

شرایط آذر ماهی‌ها در سال ۲۰۲۲ کمی پیچیده یا کلافه کننده می‌شود. چالش‌های زیادی پیش رو دارند. باید از خودشان بیشتر مراقبت کنند و در دوره زمانی گیر می‌کنند که اتفاقات سخت، مشکلات و ناامنی‌های به آن‌ها غلبه می‌کند.

از لحاظ کاری باید تلاش‌شان را بیشتر از حالت معمولی کنند. احتمالاً نتایج کم‌تری هم می‌گیرند اما باید هر طور که شده، گلیم خود را از آب بیرون بکشند. تمایل آن‌ها به رقابت جویی در سال ۲۰۲۲ خیلی شدید می‌شود.

هنگامی که از لحاظ ایده با تیم و گروه خود اختلاف نظر داشته باشند، عصبانی می‌شوند. آن‌ها باید سعی کنند که آرامش داشته باشند تا بتوانند بازی را برنده شوند. به دنبال انتقام هستند اما خودشان قربانی انتقام می‌شوند.

توصیه ما به آذر ماهی‌ها در سال جدید این است که صبر خود را افزایش دهند و از چیزهایی که آن‌ها را عصبانی می‌کند فاصله بگیرند. اگر خیلی فشار به آن‌ها وارد شود، باید مدتی سفر کنند. در سال آینده هیچ سرمایه‌گذاری مطمئنی را به تعویق نیندازند و حتما با مشورت افراد با تجربه کارهای بزرگی را به انجام برسانند.

مطمئن باشند که توانایی غلبه به سختی‌ها و مشکلات را دارند؛ فقط باید ریلکس کنند و آرامش داشته باشند. در سال جدید خیلی خوب می‌توانند روی دیگران تاثیر بگذارند و حتی از هر اتفاق ناخوشایندی، بهترین استفاده و نتیجه گیری را داشته باشند.

طالع بینی متولدین دی در سال ۱۴۰۱

سال ۲۰۲۲ برای دی ماهی‌ها سالی پر از شادابی و سرزندگی است. آن‌ها می‌توانند دوباره خودشان را پیدا کنند و می‌توانند از خودشان مراقبت کنند. به راحتی و آرامش حداکثری برسند و دوباره شروع به انجام کارهای جدید کنند و احتمالاً انگیزه بگیرند تا اهداف جدیدی برای خودشان ایجاد کنند.

آن‌ها اولویت‌های خود را در این سال پیدا می‌کنند و کمی نگران هستند اما در نهایت اتفاقات خوبی برایشان رخ می‌دهد. امسال سال تغییر دی ماهی‌ها است.

آن‌ها کاملا از لحاظ انرژی پر ارتعاش می‌شوند و می‌توانند عامل انگیزه و آرامش به دیگران باشند.

آن‌ها در سال جدید سمبل کامل تغییر شخصیتی و حتی تغییر شغلی هم هستند. در اواسط سال از لحاظ مالی تصمیمات خوبی می‌گیرند و وضع مالی‌شان به شدت ارتقا پیدا می‌کند. سرعت ثروتمند شدن آن‌ها به شدت بالا می‌رود و متوجه می‌شوند که چه قدر استعداد دارند اما ممکن است از لحاظ عشقی و رمانتیک کمی ناپایدار شوند و اتفاقات خوبی برای‌شان رخ ندهد؛ اما در نهایت همه چیز به نفع آن‌ها تمام می‌شود؛ به شرطی که بدبین نباشند و اعتماد به نفسشان را بالا ببرند.

طالع بینی متولدین بهمن در سال ۱۴۰۱

سال ۲۰۲۲ برای بهمن ماهی‌ها سالی پر از زیبایی، غافلگیری و سوپرایز‌های بسیار جذاب است. آن‌ها در این سال احساس قدرت بسیار بالایی دارند و با دوستان‌شان زمان زیادی را در کنار هم سپری می‌کنند. آن‌ها شبیه به یک نگین در هر مجلسی می‌درخشند و در هر کاری که تلاش و اراده داشته باشند، به موفقیت می‌رسند. سرمایه گذاری‌های آن‌ها نتیجه می‌دهد و می‌توانند به عنوان یک زن یا یک مرد، کاملا موفق شده و به سایرین دیگران تبدیل شوند.

از لحاظ مالی تعادل پیدا می‌کنند و سرمایه گذاری‌هایشان سود می‌دهد.

توصیه ما این است که از لحاظ تحصیلی و علمی خودشان را ارتقا دهند. حس رقابت جویی را در خودشان ایجاد کنند. خیلی به ظاهر اهمیت ندهند و در سطح اجتماع تاثیر گذار باشند و سعی کنند کارهای فرهنگی به انجام برسانند.

البته ممکن است بعضی از بهمن ماهی‌ها در سال جدید به مشکلات قلبی دچار شوند اما بدون شک با پیگیری، همه چیز بهبود پیدا می‌کند.

شاید بتوانند عشق واقعی زندگی خود را پیدا کنند و در کنار او موفقیت‌های بزرگی را رقم بزنند. البته به خاطر غروری که دارند، احتمالاً فرصت‌های عشقی را از دست می‌دهند و بهتر است که در رفتارشان تجدید نظر داشته باشند. برای خودشان بیشتر زمان بگذارند و خود را بهتر بشناسند.

به طور کلی زندگی آن‌ها در سال جدید بسیار خوب پیش خواهد رفت.

طالع بینی متولدین اسفند در سال ۱۴۰۱

سال ۲۰۲۲میلادی و 1401 شمسی، برای اسفند ماهی‌ها پر از هیجان است. انرژیِ آن‌ها در سال جدید خیلی افزایش پیدا می‌کند. کارهای تاثیرگذاری انجام می‌دهند و تصمیمات خوبی می‌گیرند. احساس می‌کنند که از لحاظ روحی و روانی ظرفیت‌شان افزایش پیدا کرده و در شرایط سخت و پیچیده خیلی قوی عمل می‌کنند. از لحاظ شغلی به یک وضعیت پایدار می‌رسند و می‌توانند قرض‌ها و بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

آن‌ها در سال جدید اهداف واضح و مشخصی دارند و می‌دانند که باید چه مسیری را در پیش بگیرند تا به آن‌ها برسند.

شاید نسبت به زندگی شخصی و عاطفی کمی بی‌توجه شوند و از این موضوع پشیمان خواهند شد.

توصیه ما این است که به تعهدات خود بعد از ازدواج بیشتر پایبند بمانند. شاید هزینه‌های غیر منتظره برای آن‌ها رخ بدهد اما خوشبختانه توان مدیریت‌شان را دارند.

در پروژه‌های جدیدی سرمایه‌گذاری می‌کنند. از احساسات خودشان فاصله می‌گیرند. گاهی اوقات تلخ می‌شوند اما دوباره به ماهیت لطیف و مهربان خود برمی گردند.

اسفند ماهی‌ها در سال جدید می‌توانند پیشنهادات خوبی برای دیگران داشته باشند و باید فکر خود را از لحاظ پولی و مالی به کار بیندازند و کمی ریسک‌پذیر باشند. آنها باید عامل امیدبخشی به دیگران باشند.

در نهایت تمام کاریِ که باید انجام دهند، این است که بین احساس و منطق خود تعادل ایجاد کنند.

ترجمه شده از سایت یاهو!
https://www.yahoo.com/lifestyle/horoscope/

سایر طالع بینی های جذاب زیر را نیز بخوانید:

مردان متولد فروردين
مردان متولد ارديبهشت
مردان متولد خرداد
مردان متولد تير
مردان متولد مرداد
مردان متولد شهريور
مردان متواد مهر
مردان متولد آبان
مردان متولد آذر
مردان متولد دی
مردان متولد بهمن
مردان متولد اسفند
زنان متولد فروردين
زنان متولد ارديبهشت
زنان متولد خرداد
زنان متولد تير
زنان متولد مرداد
زنان متولد شهريور
زنان متولد مهر
زنان متولد آبان
زنان متولد آذر
زنان متولد دی
زنان متولد بهمن
زنان متولد اسفند
متولدين سال موش
متولدين سال گاو
متولدين سال ببر
متولدين سال خرگوش(گربه)
متولدين سال اژدها
متولدين سال مار
متولدين سال اسب
متولدين سال بز
متولدين سال ميمون
متولدين سال خروس
متولدين سال سگ
متولدين سال خوك
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 در فیسبوک
ارسال لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 در تویتر
ارسال لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 در واتس آپ
ارسال لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401 در تلگرام
خبرخوان لحظه تحویل سال و فال و طالع بینی سال 1401

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0