فال و طالع بینی کار و موفقیت برای متولدین ماه های مختلف


فال و طالع بینی کار و موفقیت برای متولدین ماه های مختلف

فال و طالع بینی موفقیت

در این مطلب می خوانید ... پنهان

فال و طالع بینی ماه تولد و موفقیت یکی دیگر از فال های جذاب و خواندنی است که هر کدام از شما می توانید با خواندن آن خصوصیات خوبی را جایگزین دیگر خصوصیاتتان که مانع موفقیتتان می شود کنید و در انتظار آینده ای شیرین و امیدوار کننده باشید.

فال و طالع بینی کار و موفقیت

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه فروردین

چه هدفی دارید؟
طبیعت شما به گونه ای است که چندان با برنامه ریزی سازگاری ندارد چون تصور می کنید که با این کار خود را تحت فشار قرار می دهید. با این که همیشه برای به دست آوردن هر چیزی بیش از توان تان برنامه ریزی می کنید اما نتیجه آنطور که باید نیست. یادتان باشد که انسان های موفق در زندگی برای خود برنامه و هدف از پیش تعیین شده ای دارند و قبل از شروع هرکاری دقیقا می دانند چه می خواهند. از خودتان بپرسید در زندگی به دنبال چه هستید، جواب این سوال همان راهی است که باید برایش انرژی بگذارید.

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه اردیبهشت

اعتماد به نفس تان را حفظ کنید!
شما بیش از حد احساساتی و زودرنج هستید و به همین دلیل بیش از دیگران آسیب می بینید. راز زندگی در عشق و دوست داشتن بدون چشمداشت همه انسان های روی زمین است اما یادتان باشد همه عشق تان را به دیگران بدهید نه همه اعتمادتان را. قدرت تاثیر خود را هرگز دست کم نگیرید. توانایی شما در مدیریت و کنترل امور زبانزد همه است. می توانید از این قدرت خدادادی به بهترین صورت استفاده کنید البته به شرطی که اعتماد به نفس تان را حفظ کنید و به توانایی های خود ایمان داشته باشید. یک هشدار کوچک را جدی بگیرید؛تلاش و پشتکار در هر کاری خوب است اما به شرطی که قدری به فکر خودتان باشید. موفقیت زمانی به دست می آید که در هر کاری تعادل داشته باشید.

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه خرداد

دنیا را تغییر دهید!
به خاطر شخصیت تان دوست دارید جدی باشید و از ارتباط با دیگران کناره گیری می کنید. شما نسبت به همه اتفاقات اطراف تان بی تفاوت هستید و این موضوع خانواده شما را خیلی نگران می کند. هرچند به خاطر طبیعتی که دارید این حالت شما خیلی طول نخواهد کشید و دوباره روحیه و انرژی تان را به دست می آورید اما به خاطر داشته باشید که تنهایی راه حل مناسبی برای شما نیست. خودتان را از دیگران جدا ندانید و به جای گوشه گیری سعی کنید برنامه ای را در کارهای روزانه تان بگنجانید تا اوقات تان به بطالت صرف نشود. یادتان باشد که داشتن کینه و نفرت فقط به خود شما آسیب می رساند. از تغییرات بزرگ استقبال کنید. دیگران را دوست داشته باشید و قدری بیشتر به آن ها احترام بگذارید. بلند شوید و بایستید و با صدای بلند بگویید« تا زمانی که من تغییر نکنم دنیای بیرون من هم تغییر نخواهد کرد».

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه تیر

خوش بین باشید
متولدین تیرماه همیشه به دنبال پذیرش دیگران هستند و به همین خاطر همه تلا ش شان را به راضی نگه داشتن انسان های اطراف شان معطوف می کنند. دست از این کار بردارید و این حقیقت را برای همیشه در ذهن تان ثبت کنید که هرگز نمی شود همه آدم ها را راضی نگه داشت. ترس طرد شدن همیشه در شما وجود دارد و به همین دلیل حاضرید هرکاری انجام دهید تا این استرس را تحمل نکنید. آرامش تان را حفظ کنید و در هر کاری اولویت را با خودتان قرار دهید به خاطر داشته باشیدکه توانایی های شما بیش از آن چیزی است که تصور می کنید. خوش بین باشید چون موفقیت های بعدی در راه هستند.

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه مرداد

دوستان تان را درک کنید
هرچند صادق بودن با دیگران ویژگی بسیار خوبی است اما آن را با رک گویی افراطی اشتباه نگیرید و قدری بیشتر مراقب زبان تان باشید. در محیط کارتان استرس زیادی را حس می کنید و دائم در حال انتقاد دیگران هستید اما به خاطر داشته باشید که نخستین گام برای بهتر کردن امور اطراف تان، تغییر خودتان است. تغییر را از خودتان شروع کرده و سعی داشته باشید بیشتر از گذشته دوستان تان را درک کنید. انجام دادن کارهای روزانه باعث شده که اوضاع زندگی تان حالت تکراری و کسل کننده به خودش بگیرد و این موضوع در روحیه شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. اگراز انجام دادن کاری لذت نبرید، نمی توانید انتظار نتیجه خوبی را داشته باشید. به کارتان عشق بورزید و سعی کنید که در هر کاری بهترین باشید.

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه شهریور

تو می توانی!
شما اصلا انتقادپذیر نیستید و در مقابل ایده های مخالف دیگران بسیار سرسختانه مقاومت می کنید. قدری انعطاف پذیری باعث برقراری تعادل در زندگی تان خواهد شد و شخصیت شما را جالب تر نشان خواهد داد. یک نکته دیگر را نیز به خاطر داشته باشید. هرگز تصمیم های تان را قبل از این که عملی نشده با دیگران در میان نگذارید دوستان تان به اندازه خود شما با توانایی های تان آگاهی ندارند و ممکن است شما را در همان شروع کار متوقف کنند. سعی کنید با انرژی مثبت همه توان تان را روی کار متمرکز کنید و فقط به پایانی خوش فکر کنید. دیگر زمان آن رسیده که تغییری بزرگ را در زندگی تان به وجود بیاورید و به جملاتی مانند«تو نمی توانی» یا «محال است» توجه نکنید. کسی به کمک شما می آید ، از راهنمایی او استفاده کنید.

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه مهر

تو بهترین مشاور جهان هستی
بی دلیل نیست که به متولدین این ماه لقب هوشمندترین مشاورین جهان را داده اند. با وجود این که در هر موضوعی می توانید پیش بینی های درستی انجام دهید اما قدری منفی باف هستید و این باعث می شود با وجود درایت و توانمندی تان در بعضی اوقات روی حرف تان حساب نکنند. بهتر از آنچه را که از دست داده اید به دست خواهید آورد اما به خاطر داشته باشید که باید قدری مثبت اندیشی را چاشنی کار کنید. بعضی اوقات انسان هایی که به شما رجوع می کنند دقیقا می دانند به دنبال چه هستند اما با در میان گذاشتن مسئله شان با شما تنها به دنبال تایید و انگیزه شما هستند. قدرت تخیل شما بسیار زیاد است و تمامی اتفاقات را با جزئیات در خاطره می سپارید. از این ویژگی برای تجسم رویاهای تان استفاده کنید چون نتیجه شگفت انگیزی را برای تان به دنبال خواهد داشت.

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه آبان

مبارزه کن
با این که بیشتر دوستان و نزدیکان تان از توانایی های شما صحبت می کنند اما شرایط زندگی تان با وجود استعدادهایی که دارید سازگاری ندارد و علت این موضوع صبر و حوصله بیش از حد شماست.
دیگر زمان آن رسیده که دست به کار شوید و آنچه را که به آن اعتقاد دارید به مرحله عمل بگذارید. هرگز نترسید و برای آنچه لایق آن هستید مبارزه کنید اما به یاد داشته باشید که مبارزه را با تلاش همراه با استرس و فشار اشتباه نگیرید.
وقتی چیزی را طلب می کنید آن را با عشق و علاقه بخواهید و انرژی منفی را از خود دور کنید چون وقتی با تردید و نگرانی خواسته های تان را بیان می کنید، ترس کاذب تان باعث دوری شما از خواسته های تان می شود. آرام باشید.

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه آذر

دوباره آغاز کنید
هرچند علاقه به تفریح و سرگرمی جزو ویژگی های جدا نشدنی متولدین این ماه است اما به خاطر داشته باشید که نداشتن تعادل بین کار و تفریح نتیجه خوبی برای تان نخواهد داشت. شاید برای خلاص شدن از روزمرگی تلاش می کنید که تفریح را در اولویت قرار دهید اما برای این کار هم برنامه داشته باشید. منطقی بودن شما باعث شده که رویاهای خودتان را خیلی جدی نگیرید اما باور کنید که شما توانایی انجام هر کاری را دارید و اگر تخیل خود را چاشنی منطق خود کنید به مرور زمان رویاهای تان به حقیقت می پیوندد. این که در شروع یک کار جدید با مشکلات روبه رو می شوید نشان دهنده ضعف شما یا غیرممکن بودن آن کار نیست. هرگز تسلیم نشوید و از نو شروع کنید.

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه دی

مغرور نباش!
شما بیش از اندازه رک هستید و گاهی با زبان تلخ تان دوستان و نزدیکان تان را آزار می دهید درحالی که قلب بسیار مهربانی دارید. دست از غرورتان بردارید و درون مهربان و سخاوتمندتان را برای دیگران آشکار کنید. با روحیه نکته سنجی که دارید از هر چیز کوچکی دلخوری به دل می گیرید و گاهی دنیا را تیره و تار می بینید. زندگی آن چیزی نیست که دیگران برای شما به تصویر کشیده اند. از دیدگاه خودتان به زندگی نگاه کنید و به ندای درون تان گوش دهید چون بهترین راهنمای شماست. همیشه نیمه پر لیوان را ببینید و در دیگران به دنبال خوبی باشید. یادتان باشد که شما همان چیزی را می بینید و به همان چیزی دست پیدا می کنید که در ذهن تان نسبت به آن به باور رسیده اید.

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه بهمن

رویاها را جدی بگیرید
سعی کنید قدری بیشتر به خودتان توجه کنید و روحیه تان را دوباره به دست آورید. شاید یک سفر بتواند به بازگرداندن انرژی تان کمک کند اما بیشتر از آن کیفیت زندگی تان مهم ترین چیزی است که باید تغییر کند. تنها صحبت کردن در مورد رویاها برای تحقق آن کافی نیست بلکه لازم است برای یک بار جرات به خرج دهید تا نتایج باورنکردنی را تجربه کنید. زندگی قانون عمل و عکس العمل است. وقتی صدایی از شما بلند نمی شود چطور انتظار پژواک صدای تان را دارید. خبرهای خوش هرگز غیرمنتظره به سمت شما نمی آید بلکه این شما هستید که با خواستن می توانید نتایج خوب را به سمت خود بکشانید. در زندگی شخصی تان مسائلی وجود دارد که حل نشده باقی مانده است. در این شرایط هیچ چیزی جز اصلاح آن ها برای شما در اولویت نیست. زمان را از دست ندهید.

فال و طالع بینی موفقیت برای متولدین ماه اسفند

روی دوستان تان حساب کنید
ظاهر سازی نکنید و در عوض سعی کنید خود واقعی تان را نشان دهید. شما دوستانی دارید که بیش از آنچه تصور می کنید، می توانید روی آن ها حساب کنید اما در این زمینه باید کمی محتاط باشید و اعتماد افراطی نسبت به انسان های اطراف تان نداشته باشید. گاهی اوقات دوست دارید به صورت پنهانی به دیگران کمک کنید. این کار خیلی خوبی است و می تواند انرژی زیادی را وارد زندگی تان کند اما باز هم به شما توصیه می کنیم که تعادل را برقرار کنید و هرگز در کمک به دیگران از خود نگذرید. چون تا زمانی که شما نیازهای تان را به طور کامل برآورده نکنید نمی توانید تاثیرات خوبی را تجربه کنید.

فال موفقیت در کار
فال موفقیت در کار

فال موفقیت در کار [ بر اساس ماه تولد ]

فال موفقیت متولدین فروردین (برج حمل)

اگر متولد فروردین ماه هستید باید بدانید که شما یک رهبر به دنیا آمده اید و دوست دارید مسئولیت هر کاری را قبول کنید. نشانه متولدین این ماه جنگجوست . به همین خاطر شما نیز دوست دارید هر چالشی را در آغوش بکشید و در هر پروژه ای حضور موفق داشته باشید. اگر موقعیتی بتواند هیجان و کنترل کافی برای شما داشته باشد، قادر خواهید بود از آن برای افزایش حس رهبری و بالا رفتن از پله‌های موفقیت استفاده کنید.

یکی از دام‌های معمولی که افراد برج فلکی حمل به آن دچار می‌شوند؟ قبول مسئولیت بیش از آن چیزی که قادر به انجامش هستید. برج فلکی قوچ یا همان حمل نشانه تنهایی است و اگر مراقب نباشید ممکن است در پایان، مجبور شوید تمامی کارها را خودتان انجام دهید! ( شما خواهید گفت که فقط به این خاطر که کارها به درستی انجام شوند.) اگر دفتر ساعت پنج بسته می‌شود، نیازی به ماندن تا نیمه‌شب نیست. هنر محول کردن کارها را یاد بگیرید، و کارهای ریز را به افرادی از برج فلکی ثور یا جزئی‌گرای کژدم واگذار نمایید که می‌توانند آن کار را در نیمی از زمان انجام دهند.

تمامی انرژی‌های مستقل می‌توانند شما را به شخصیتی ریاست‌طلب تبدیل نمایند. مراقب باشید که از مرز تعیین‌کنندگی به سمت دیکتاتوری نروید. اگر با یک تیم کار می‌کنید، مطمئن شوید که آن‌ها نیز مانند شما مشتاق و با انگیزه هستند. آنها را بی‌نهایت تشویق کنید و از آن‌ها قدردانی نمایید تا با اشتیاق به کار خود ادامه دهند. ستایش شما، بیش از هر چیز دیگری می‌توانند مانند سوخت موشک برای تیم شما نقش ایفا نماید.

بی‌تابی ، شما را به یک فرد مشتاق در رسیدن به هدف تبدیل می‌نماید. در برخی مواقع بایست بین اشتیاق و تحمیل قوانین را اجرا نمایید. برخی اوقات، بایست به تعهدات خود عمل نمایید و این بیش از آنچه که دوست دارید، طول خواهد کشید. فقط به علت اینکه به نتیجه آنی نمی‌رسید، چیزی را غلط تصور نکنید، در این صورت زود تسلیم خواهید شد یا خطای جبران ناپذیری را انجام خواهید داد. بذرهای خود را بکارید، آن‌ها را آبیاری نمایید، و رشد آن‌ها را تماشا نمایید.

در نهایت، عصبانی نشوید، افراد برج فلکی قوچ براحتی دچار خشم می‌شوند و اگر برای هر چیزی کوچکی عصبی شوید، متحدان ارزشمند خود را از دست خواهید داد. اما اگر خشم خود را در درون خود نگاه دارید، برایش یک خروجی مانند باشگاه پیدا نمایید یا با کسی که می‌تواند به شما کمک کند صحبت کنید، به سلامتی شما آسیبی وارد نمی‌شود.

بهترین شغل‌ها برای متولدین فروردین ماه : کارآفرین، روزنامه‌نگار، وکیل مدافع، شفادهنده مقدس، استاد، سخنران انگیزشی، دلقک، آرایشگر، فروشنده، سردبیر مجله، مامور

فال موفقیت متولدین اردیبهشت (برج ثور)

برج فلکی ثور یکی از سخت‌ترین نشانه‌های بروج فلکی زودیاک است. این افراد وفادار، سازمان‌یافته و مداوم هستند. زمانی که شما دوست دارید همچنان به کار خود ادامه دهید، حتی زمانی که ساعت کاری به اتمام رسیده است، زمانی که کاری برای انجام دادن باشد، هیچ کس به اندازه شما خود را در اختیار کار نمی‌گذارد. شما آنچیزی را که شروع کرده‌اید به اتمام خواهید رساند، حتی اگر  این موضوع به معنی بیدار ماندن تا دیر وقت و تحمل استرس فراوان باشد. این شرایط  موفقیت شما را تضمین می کند. دلیل آن نیز بسیار ساده است، شما تا زمانی که کار را به اتمام نرسانید از آن دست نخواهید کشید.

برج ثور دومین برج از بروج زودیاک محسوب می‌شود. بنابراین یک حقوق و درآمد ثابت برای آرامش درونی شما حیاتی می‌باشد. اگرچه شما می‌توانید یک مدیر کسب و کار پر رونق باشید، امنیت اولین اولویت در زندگی شماست.

سوار بر مرکب کارآفرینی شدن، ممکن است تنها باعث بد شدن حال شما گردد. در نتیجه، بسیاری از افراد برج ثور در پست‌های مدیریتی رده بالا قرار می‌گیرند، اغلب در سازمان‌های بزرگ و پایدار، یا صنعتی مانند بانک‌های بزرگ مشغول می‌گردند.

تحت حکمرانی ونوس، برج ثور یکی از نشانه‌های خلاقیت بالاست. مطمئن شوید که داشتن یک درآمد ثابت و پایدار برای خود را نادیده نمی‌گیرید. بسیاری از افراد برج فلکی ثور در هنر شکوفا می‌شوند، نظیر رقصنده‌ها، نقاشان ( سالوادور دالی)، بازیگران ( Uma Thurman، پنه‌لوپه کروز). به این دلیل که افراد برج ثور در حواس پنج‌گانه حکم‌فرمایی می‌کنند، شما حس قوی‌ای درباره رنگ‌ها دارید، چشایی بی‌نظیر و گوشی مشتاق به موسیقی. در کمترین حالت، در هر محیطی که وارد شوید، آن را بهبود خواهید داد. شما می‌دانید که تصویر یک کمپانی نقش حیاتی در موفقیتش دارد و شما می‌دانید که چطور یک محصول را بسته‌بندی کنید یا برندسازی نمایید تا آن را به یک محصول رده بالا تبدیل نمایید.

افراد برج فلکی ثور از تغییر متنفر هستند، به این دلیل بایست بسیار دقیق در مورد کمپانی یا شغل خود مطالعه نمایید. ممکن است بخواهید برای مدت طولانی در آن‌جا بمانید، پس باید از اینکه با خصوصیات شما یکسان است، اطمینان حاصل نمایید. ماخوذ به حیا بودن در رابطه با خود یکی از دیگر از عادات آسیب زننده به شماست که باید ترک کنید. شما تمایل دارید که با ادب و منظم باشید و احترام قابل توجه‌ای به افراد رده بالاتر نشان دهید. اگر با مقام بالادست خود دچار مشکل شوید، به او نخواهید گفت. در مقابل، اعتراض و صحبت در مورد او را به میان همکاران خود خواهید برد. در نهایت به خودتان آسیب خواهید زد و شهرت خود را خدشه‌دار می‌نمایید و پل‌های ارزشمندی را تخریب خواهید نمود. بهتر است آرام باشید، زمانی که مشکلی ایجاد می‌شود بهتر است مستقیم صحبت نمایید. قبل از اینکه این صحبت‌ها پراکنده شوند.

فال موفقیت متولدین خرداد (برج جوزا)

بیش‌فعالان برج فلکی جوزا بسیار بی‌تاب، لحظه‌ای و همواره نیازمند تحریک هستند. شما در یک شغل همه‌کاره و در یک محیط شلوغ شکوفا خواهید شد. مشابه نشانه دوقلوها، شما نیاز به یک کاری دارید که کارهای زیادی را در خود داشته باشد. چند کار همزمان را بخوبی انجام می‌دهید. شما به سادگی برای انجام یک کار ساخته نشده‌اید. در حالی که دیگر افراد با چنین حجم کاری دچار خستگی خواهند شد، شما احساس راحتی و آزادی خواهید نمود.

افراد برج فلکی جوزا، سلطان ارتباطات هستند، شما در محیط هایی با تعداد زیادی ایمیل، تلفن، کمی وظایف و صحبت‌های کوتاه شکوفا خواهید شد. یک دفتر ساکت شما را دیوانه می‌کند. اگر روی یک میز کار کنید، بهتر است که آن شغل دارای یک کامپیوتر عالی باشد، که بتوانید با دیگران ارتباط داشته باشید و بین پروژه‌های خود در تمام روز سرک بکشید. افراد برج فلکی جوزا همچنین سلطان مسافرت‌های کوتاه هستند. شما از انجام ماموریت‌های سفرگونه لذت می‌برید، یا انتقال مواد لازم برای دپارتمان های مختلف و صحبت با ‌آنها در طول کار شما را راضی خواهد نمود. به عنوان دوقلوی بروج فلکی زودیاک، شما نیازمند یک زوج هستید که هرجا می‌روید با شما باشد. که این می‌تواند رئیس شما باشد یا یک همکار حمایت کننده – هر شخصی که بتواند با شما در رابطه با مشکلات و ایده‌هایتان گفت و گو نماید.

جوزا نشانه‌ی معلمی است. بنابراین شما از سرپرستی افراد جدید در سر کار لذت می‌برید—البته که در برابر یادگیران کند، کمی بی‌تابی خواهید نمود. شما مطالب جدید را سریع یاد می‌گیرید ولی در نظر داشته باشید که ذهن همه افراد به سرعت شما نیست! همچنین به دوستی با دیگران علاقه دارید و همواره سعی در یافتن فرصت‌های جدید دارید. به دلیل اینکه جوزا تحت سلطه عطارد است، سیاره اطلاعات، شما معمولا اولین کسی هستید که در مورد هر چیزی اطلاعات کسب می‌کنید. با قدرت ذهنی خود و توانایی جستجوی سریع هر چیزی در گوگل، شما یک متصل کننده سریع بین همه دوستان خود خواهید بود.

مخاطره اصلی یک جوزایی چیست؟ تردید. بخاطر اینکه شما چند وجهی هستید، ممکن است در انتخاب مسیر شغلی خود دچار تردید شوید و ترس از به دام افتادن داشته باشید. در نتیجه، به این ترتیب شما درگیر یک کلاف سر در گم در بین شغل‌ها خواهید شد، به این خاطر که هیچ‌گاه قصد تلاش کامل برای یک شغل را ندارید. در ادامه چند پیشنهاد برای شما داریم که خود را در برابر دشمن خود شدن محافظت کنید:

یک مشاور یا مدیر پروژه باشید. پس از اتمام کار به کمپانی دیگری بروید و یا سراغ پروژه دیگری بروید، یا در پروژه‌هایی با زمان‌های کوتاه کار کنید، کلمه کلیدی در اینجا کوتاه بودن زمان کار است که هیچ گاه احساس در دام افتادن را نخواهید داشت.

از خلاقیت خود استفاده کنید. جوزایی ها تصور خارق‌العاده‌ای دارند. کاری که دوست دارید را نمی‌توانید بیابید، یا موقعیت مناسب خود در کمپانی را نمی‌یابید؟ یکی درست کنید!
برای خودتان کار کنید. حداقل همیشه آزادی مورد نیازتان را دارید. چه تعداد جوزایی خویش فرما می‌شناسیم؟ آرایشگر مو و گریمور. همه آن رنگ‌ها و مدل‌های جدید تصورشان را درگیر خواهد نمود.
به خودتان یک فرصت یک ساله بدهید. اگر بر سر یک کار معمول در یک کمپانی بزرگ هستید و حس می‌کنید که گیر افتاده‌اید، حداقل به خود یک فرصت یک ساله یا شش ماهه بدهید و در آن زمان دوباره بازنگری نمایید. اگر همچنان کار را دوست دارید بمانید، اگر نه که به سوی مقصد بعدی حرکت نمایید.

فال موفقیت متولدین تیر (برج سرطان)

امنیت شغلی اولویت نخست افراد برج فلکی سرطان است. شما به یک شغل نیاز دارید که در آن و در خانه احساس امنیت کنید. شما با همان روحیه‌ای که به دنبال لوازم گرم منزل هستید در کار خود به آسودگی دست می‌یابید. فضای کاری خود را با وسایل خاص خود دنج خواهید نمود، مانند یک ظرف آبناب، یک اثر هنری خاص و یا یک بالش راحت.

افراد برج فلکی سرطان در خانه و خانواده و مهمان‌نوازی سلطان هستند. این افراد در مشاغلی چون هتل، رستوران و صنایع مربوط به کودکان عالی خواهند بود. شما نشانه‌ی مادر زودیاک هستید . شما هر کسی را که در جوارتان باشد، پرورش خواهید داد. این به معنای محکوم به فنای مادر زمین بودن برای زندگی نیستید. شما بسیار حساس هستید و احساس خود را در هر چیزی وارد خواهید کرد، چه در کار هنری باشید، یا در یک شغل سخت در شرکت بزرگ (هر دو بخش مکان شکوفایی افراد برج سرطان است).

به عنوان یک شخص خانه نشین، شغل‌هایی که در خانه انجام می‌شوند نیز برازنده شما هستند. کد نویسی یا نوشتن مقاله به صورت آزاد برای دیگران از خانه – هر چیزی که بتوانید در خانه و با پوشیدن پیراهن مورد علاقه‌تان انجامش دهید.

اخطار: آن‌چنان خود را منزوی نکنید که ارتباط خود با دنیای بیرون را از دست دهید. افراد برج فلکی سرطان می‌توانند در کنج خود غرق شوند، اما صرف زمان زیادی در تنهایی خود باعث از دست رفتن دید شما خواهد شد. شما می‌توانید افسرده و عبوس و بد‌خلق گردید. اگر اینطور شد، بیرون بروید و با دوستان خود معاشرت کنید.

همانطور که گفته شد، افراد برج فلکی سرطان می‌توانند خود را در دژی مستحکم از یک دفتر کار قرار دهند. شما ممکن است خود را پشت کار خود پنهان نمایید یا یک دفتر کوچک برای خود ایجاد کنید تا از همه چیز اجتناب کنید. ممکن است اتفاق بیفتد، خودتان را به بیرون از منطقه آسایش خود روانه کنید و افراد و موقعیت‌های جدیدی را ببینید و تجربه نمایید. همواره بهترین  توانایی خود را انجام خواهید داد اگر به افق خود اجازه گسترش دهید. به یاد داشته باشید، که آن بیرون، امن‌تر از چیزی است که تصورش را می‌نمایید.

فال موفقیت متولدین مرداد (برج اسد)

افراد با افتخار و وفادار برج فلکی اسد روح و قلب هر سازمانی هستند. این برج فلکی تحت سلطه خورشید قرار دارد. شما هیجان و گرمای خود را به محیط کار خود وارد می‌کنید. هیچ شکی نیست، که شما در مسند قدرت هستید و همه افراد آن را درک می‌کنند. همانند بانوی جنگل، رنک سلطنتی شیر نر خود را شناخته می‌نماید.

مشتاق و پویا هستید. شما شغل‌هایی را که بتوانید در میان افراد به قهرمان تبدیل شوید، دوست دارید. افراد برج فلکی اسد، در سخنرانی عمومی، اجرا و دیپلمات بودن عالی هستند. شما صحبت کردن با دیگران را دوست دارید. به طور فوق‌العاده‌ای خلاق هستید و با اشتیاق کودکانه خود، به همکارانتان نیز روحیه می‌دهید(تا زمانی که بیش از حد در این ورطه نروید) . شما برای تولد همکار خود در دفتر کیک خواهید پخت یا برای جشن بدنیا آمدن نوزاد برنامه‌ریزی می‌کنید، مانند یک شیر وفادار، همگی نیز بخشی از کار شما خواهند شد. فقط زمانی که دیگران لطف شما را بی پاسخ می‌گذارند، ناراحت نشوید. همگی، آن‌چنان که شما به اطراف می‌نگرید به دنیا نگاه نمی‌کنند، پس مطمئن شوید که آن‌چیزی را که برای دیگران می‌خواهید از جهت برگشت آن در آینده نباشد.

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده افراد برج فلکی اسد آن است که شما می‌دانید که جایگاه شما در آن بالاست. حتی زمانی که در جایگاه رئیس حضور ندارید، افراد به رهبری و قدرت شما واکنش نشان می‌دهند. این امر در نهایت یا شما را در جایگاه رهبری قرار می‌دهد یا برای خود دشمنانی تراشیده‌اید. تا زمانی که تصور بالایی که از خود دارید با واقعیت صدق کنید، شما یک رهبر دوست داشتنی هستید. اگرچه، یک فرد از برج فلکی اسد ممکن است این احساس را داشته باشد که شغل رده‌بالایی که دارد با پرداخت کافی همراه نیست. اگر شما به سرعتی که دوست دارید در حال پیشرفت نیستید، از یک دوست نزدیک بخواهید که به شدت شما را در بوته آزمایش قرار دهد. آیا بیش از حد دیکتاتور گونه رفتار کرده‌اید یا بالعکس؟ یک مقدار تحمل، مقداری فروتنی و کار فراوان ( که توانایی آن را دارید) مسیر طولانی را پیش خواهد برد که احترام کسب کنید.

از سوی دیگر مورد ستایش قرار گرفتن برای یک فرد از برج فلکی اسد بسیار مهم است. بسیاری در شغل‌های با درآمد کم باقی می‌مانند، تنها به این علت که این نیاز را حس کنند. تشکر و قدردانی در تانک شما سوخت می‌ریزد، اما توجه کنید که در حساب شما پول قرار نمی‌دهد. مطمئن شوید که به اندازه‌ای که استحقاق دارید کسب درآمد می‌کنید. به یاد داشته باشید، شما ستاره‌ی زودیاک هستید، شما لایق درخشیدنید.

فال موفقیت متولدین شهریور (برج سنبله)

افراد برج فلکی عذار مانند زنبوران عاشق کار کردن هستند. این برج فلکی در سلطه‌ عطارد، سیاره ارتباطات است. شما مداوم در حال تفکر و چیدن استراتژی هستید. شما همواره کاری برای انجام دادن نیاز دارید! غرق در سازمان و سازمان‌دهی هستید، بسیاری از افراد این برج فلکی در نهایت شغل مدیریت دفاتر یا اداره کردن یک دپارتمان را بر عهده می‌گیرند. ذهن جزئی گرای شما همه چیز را دنبال می‌کند و شما همیشه در حال برنامه ریزی برای آینده هستید. دسته‌بندی و مدیریت داده‌ها اگر چه برای دیگران یک کار عادی و روزمرگی به شمار می‌آید، ولی برای شما یک روز خوب در دفتر را رقم می‌زند. شما تحمل نبود هر چیزی در سر جای خود را ندارید! شما یک طراح داخلی عالی یا مشاور فوق‌العاده‌ای برای افراد مختلف در جهت سازمان‌دهی آنان می‌شوید( از قضا، شما از دور انداختن وسایل بیزار هستید ولی حداقل آن‌ها را در یک جا مرتب و سازمان‌دهی خواهید نمود).

با ذهن تیز و تند خود و گوش شنوای خود، شما یک ژورنالیست بی‌نظیر می‌شوید. شما می‌دانید که به چه طریق حقایق را بیابید و مانند داستان آن‌ها را کنار هم قرار دهید. شما از پرسش سوالات سخت از دیگران نمی‌هراسید تا انتهای قضیه را متوجه شوید. شما مسحور این هستید که بهفمید چه چیز دیگران را وادار به رفتاری خاص می‌کند و دوست دارید که در مورد هر شخصی که ملاقات می‌کنید اطلاعاتی کسب نمایید. این مورد شما را به یک درمان‌شناس، کارمند امور اجتماعی یا مدیر منابع انسانی عالی بدل خواهد نمود. بسیاری از افراد برج فلکی عذرا  مشغول حسابداری هستند و به عنوان نشانه‌ی زمین، شما در علوم طبیعی مانند بیولوژی یا گیاه‌شناسی بهتر هستید. شما از بیرون بودن لذت می‌برید، پس چرا طبیعت را به عنوان دفتر کار مجازی خود قرار ندهید؟ همچنین در باغ‌داری و مراقبت از گل و گیاه نیز بی‌نظیر هستید.

به عنوان ششمین خانه سلامت و سازمان زودیاک، بسیاری از افراد برج فلکی عذرا در مشاغل مربوط به سلامت مشغول می‌گردند. به عنوان معلم یوگا، طب سوزنی یا متخصصان تغذیه. به احتمال زیاد شما کابینتی پر از ویتامین‌ها و داروهای گیاهی در اختیار دارید، بنابراین، شما همواره یک دکتر غیررسمی هستید، فارغ از اینکه در کجا کار می‌کنید.

حرف آخر، شما انتخاب‌های فراوانی دارید. تنها چیزی که می‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد، کمال طلبی شماست. افراد این برج فلکی بسیار خود را مورد انتقاد قرار می‌دهند، و ممکن است شما به سمت شغل رویایی خود نروید به خاطر اینکه شما فکر می‌کنید آماده نیستید. ریسک را بپذیرید و تلاش کنید! احتمالا بیش از آن چیزی که نیاز دارید شایسته کار هستید. همچنین، عطارد به عنوان سلطان عذرا شما را به یک آهنربای اطلاعاتی تبدیل خواهد نمود. شما همواره اولین نفر در دفتر هستید که خبرها به گوشتان می‌رسد.اما از وسوسه پخش آن اجتناب کنید. در نهایت، شما باید بدانید که کی دست بکشید و آرام شوید، اگر بیش از حد در جزئیات وسواس نشان می‌دهید، می‌توانید به یک همکار دمدمی مزاج برای همکاران تبدیل و موجب تهدید آن‌ها گردید. به یاد داشته باشید که همه نیاز دارید بعضی اوقات به خانه بروند، از جمله شما!

فال موفقیت متولدین مهر (برج میزان)

متخصصان کسب و کار می‌گویند که در اقتصاد امروز، اینکه چه کسی را می‌شناسید همه چیز است. یا یک معلم کسب و کار به نام Tim Sanders به این شکل می‌گوید «شبکه‌ی شما میزان درآمد شماست».

خوش به حال شما، افراد برج میزان، شما سلطان خانه هفتم زودیاک، ارتباط هستید: مردم تخصص شما هستند! شما در شغل‌هایی که به شما اجازه کار با دیگران را می دهند بهترین هستید—احتیاج داشتن و مورد نیاز واقع شدن. شما در یک تیم شکوفا می‌شوید، یا به عنوان یک مامور در مشکل دیگران قهرمان می‌شوید، یا به عنوان یک واسط یا نماینده نیز موفق خواهید شد. با افسون و دیپلماسی خود، افراد کمی هستند که می‌توانند به یک فرد از برج فلکی میزان نه بگویند!

این افراد دوست دارند که دیگران را بشناسند.شما ممکن است یک لیست بلند بالای دفترچه تلفن در گوشی خود داشته باشید. این راز مخفی موفقیت شماست. برخلاف دیگر نشان‌ها، به ندرت از یک مراسم جشن و همایش‌های شبکه خجالت می‌کشید. زمانی که صحبت می‌کنید و حرفها را منتقل می‌کنید در بهترین شرایط خود هستید، اما همچنین از حالت سرسری خود فراتر می‌روید و نظرات آگاهانه را به اشتراک می‌گذارید. اگر به دنبال ساخت آینده شغلی خود هستید در جشن‌های مجلل شرکت کنید و تعداد زیادی کارت ویزیت به دیگران بدهید. ما همچنین کتاب” هیچ وقت تنها غذا نخورید” را پیشنهاد می‌کنیم، که هر آنچه که برای موفقیت در شغل نیاز دارید را در قالب حیطه شما به شما نشان خواهد داد. این برج فلکی تحت سلطه سیاره زهره است. تعداد زیادی از افراد برج فلکی میزان در زمینه‌ی هنری فعالیت دارند، یا در صنایع زیبایی، مد و طراحی حضور دارند. از آنجایی که شما به طور طبیعی تعادل را درک می‌کنید، می‌توانید همچنین به عنوان آرشیتکت، طراحی و گرافیک یا مهندس کار کنید. شما به رنگ دکور و تناسب حساس هستید. در هر صورت، یک محیط کاری با ذوق، یک باید برای شماست. اگر شخص تازه کاری هستید، محیط کار خود را در کنار پنجره برگزینید و محیط را با وسایلی چون گل، قاب عکس و لوازم دفتر کار مزین نمایید.

برج میزان نشانه صلح است. شما از درگیری بیزارید. شما یا از درگیری با کار در یک محیط هماهنگ دوری می‌جویید یا به عنوان یک وکیل، یا فعال صلح طلب و یا حامی عدالت وارد یک نزاع بزرگ خواهید شد. به عنوان نشانه‌ی میزان، شما دائما در حال اندازه‌گیری و سنجش اطلاعات هستید و می‌توانید به عنوان یک قاضی عاقل یا یک منبع قوی عقاید شناخته شوید. به عنوان یک قاضی صریح آمریکایی، Simon Cowell این ویژگی را با ذوق هنری شما در می‌آمیزد.

دام اصلی شما تعلل است. افراد برج میزان از تعجیل بیزارند و ممکن است در مورد یک کولر آب یا یک گزارش کار، زمان زیادی را صرف نمایند. شما همچنین ممکن است شب‌های زیادی را برای یک پروژه بیدار بمانید و از استراحت خود غافل شوید. همچنین ضرب‌الاجل‌های زیادی را برای پروژه ها رد می‌کنید. لباس پوشیدن برای کار یکی دیگر از دام‌هاست. از آنجایی که به طور عمدی و دائمی در مورد چه پوشیدن دچار مشکل هستید. به یاد داشته باشید که توانایی شما در رسیدن به ضرب الاجل‌ها شهرت شما را شکل خواهد داد به همان مقدار که لباس پوشیدن شما آن کار را خواهد کرد. در مورد دقت با خود سخت‌گیر باشید. دو ساعت زودتر برخیزید تا لباس ابریشمی خود را اتو کنید و یا مژه‌های خود را حلقه کنید، ولی مطمئن شوید که به موقع به قرار خود می‌رسید.

فال موفقیت متولدین آبان (برج عقرب)

وقتی صحبت شغل شما می‌شود، شما در یک ماموریت مهم هستید. شما آنچنان خود را در کار دخیل می‌کنید همانند سوختن به شدت زیاد و آن را به تمامی کارهایی که انجام می‌دهید، منتقل خواهید کرد. هیچ جز‌ئیاتی از دید شما مخفی نمی‌ماند و شما تقریبا هر کاری را انجام خواهید داد تا آنچه را که می‌خواهید بدست آورید.

کژدم نشانه قدرت و کنترل است. اگرچه شما طالب امنیت هستید، همچنین در رقابت شکوفا خواهید شد. هیچ چیز مانند یک هدف دور از دسترس که به قدرت، امنیت مالی یا یک شانس برای بهترین بودن در زمینه کاری خود منجر شود، یک کژدمی را درگیر کار نخواهد کرد.

کژدم هشتمین نشانه زودیاک است. شما می‌توانید به عنوان یک غول املاک و مستغلات، وکیل مالیات، سرمایه‌گذار حرفه‌ای، غول رسانه یا هر چیزی که مرتبط با کنترل مقدار زیادی سود است، شکوفا شوید. افراد برج فلکی کژدم مطیع هستند. از توانایی بدن خود آگاه هستند. ممکن است شما قوت خود را از طریق شغل فیزیکی نشان دهید: یک بدنساز، معلم یوگایا فیزیوتراپیست. بخاطر اینکه شما سلطان تولد و مرگ هستید، می‌توانید یک متصدی کفن و دفن نیز باشید! ( هی، یه نفر باید این کار رو انجام بده).

افراد برج کژدم توجه خاصی به جزئیات دارند.شما دوست دارید که عمق هر چیزی را درک کنید. شما یک سردبیر عالی یا روانشناس فوق‌العاده خواهید شد. با خلاقیت طبیعی خود، شما می‌توانید یک هنرمند بزرگ یا موسیقیدان گردید—در کمترین حالت می‌توانید، یک متخصص در موسیقی های مبهم یا تهیه کننده بزرگ گردید.

اگرچه که به دنبال شهرت هستید، افراد مرموز برج کژدم در لاف زندن متبحر نیستند. فخرفروشی در نزد شما نشانه ناخوشایندی است و شما را درمانده و ناراضی خواهد نمود—که تهدید آمیز است. یک حس قدرتمند در کژدمی ها که ما هم آن را دوست داریم و هم از آن می‌ترسیم.

این نشانه آن است که مخفی‌کاری بیش از حد می‌تواند علیه شما عمل کند. به این دلیل که شما با چنان انرژی قدرتمندی به جوش و خروش در می‌آیید، افرادی که شما را نمی‌شناسند ممکن است با دیدن کنش شما دچار حیرت زدگی گردند. یا آنها ممکن است به سادگی به چیزی مشکوک شوند و تصور کنند که شما چیزی را مخفی می‌کنید.

شما نشانه‌ی افراط هستید، بنابراین مراقب باشید که عجول و بی پروا رفتار نکنید—و مطمئن گردید که قصد خود را در میان جمع نمایان کنید بجای آنکه مرموز باشید.

افراد برج فلکی کژدم به جای این‌کار بایست به دنبال راه‌هایی باشند که بدون اینکه در تصور دیگران حالت توطئه چینی ایجاد نماید، آنچه دارند عرضه کنند. نشان شما مانند آهن‌رباست. بنابراین روی جلب نظر دیگران با خلق یک برند جدید تمرکز کنید تا اینکه به دنبال افراد دیگر باشید. دوست خوب ما Debbie Stoller، ناشر مجله BUST، به تنهایی در بافندگی انقلاب ایجاد کرد و یک سرگرمی را به یکی از پرفروش‌ترین کتاب ها بدل کرد. هیچ چیز سلطه بر دنیا را بیش از سکوت بیان نمی‌کند و این قدرتی است که در افراد برج فلکی کژدم می‌یابید.

فال موفقیت متولدین آذر (برج قوس)

شما به عنوان یک شخص در برج فلکی کماندار نیازمند یک شغل با میدان کاری وسیع با آزادی عمل بالا و هیجان بالا هستید. شما نشانه سفر هستید، یک فرد رویاپرداز که نیازمند رویاهای بزرگ است. یک جا نشستن برای شما چالش محسوب می‌شود!

یک کارآفرین طبیعی، نشانه شما زمانی که برای خود کار کنید شکوفا می‌گردد، زمانی که هیچ کس به شما نمی‌گوید که چه کار کنید و یا کی بیدار شوید. کماندارها دوست دارند که کارها را با روش خود انجام دهند، مطابق تصور و رویای خود.

به این خاطر که علایق فراوانی دارید، ممکن است تمرکز بر یکی کار دشواری باشد. شما اکتشاف را دوست دارید، اما از از خود گذشتن به طور کامل بیزارید، به این خاطر که ترس از دادن دارید. برای جلوگیری از سرگردانی ابدی، ما به شما کتاب Doing Work You Love را پیشنهاد می‌کنیم، عنوان این کتاب نیاز اساسی شغل Sag را بیان می‌کند. بدون اشتیاق و الهام، شما در افسردگیغرق خواهید شد.

همانطور که این نشان سلطان آموزش است، شما آموزنده و معلم ابدی می‌باشید. پر از کلاس‌ها و کتابهایی خواهید بود که ذهن شما را گسترش دهد و ایده‌های جدید را برای شما رقم بزند. شما دوست دارید که دیگران را وادار به تفکر و خنده کنید، مانند کماندارانی چون مارک تواین، Winston Churchill و Jay-Z. افراد برج فلکی کماندار سلطان انتشار و صحبت در جمع هستند که دو خروجی بزرگ برای ایده‌های غیر معمول شما به شمار می‌آیند.

افراد این برج فلکی در پروژه‌ای جدیدی پیش از اتمام ده پروژه قبلی حضور خواهند داشت. تحمل، نقطه قوت شما نیست. شما نشانه‌ی کماندار هستید، بنابراین شما نیازمند یک هدف هستید. داشتن یک هدف پروژه محور می‌تواند در بهبود مهارت ها به شما کمک نماید.

اگر شما به شدت یک کمان‌دار بدون استراحت هستید، کار در بیرون را در نظر داشته باشید، مانند پدرانمان، یک کمان‌دار آرشیتکت که برای خود کار می‌کرد. نشان شما همچنین سلطان مسافرت است. بنابراین شما در کشوری دیگر نیز می‌توانید کار کنید. همچنین به عنوان یک مامور مسافرت یا در کاری که شما را در راه نگاه دارد.

به یاد داشته باشید که نباید به یک چیز خود را اختصاص دهید، با این کار حیرت‌زده خواهید شد. اگر به دنبال تنوع هستید، به دنبال کارهای فصلی باشید. مشاوره، یا به عنوان یک پیمانکار مستقل بجای داشتن یک شغل دائم. این حالت به شما یک امنیت مالی خواهد داد و شرایط خوب و منعطفی را برای شما بوجود خواهد آورد.

فال موفقیت متولدین دی  (برج جدی)

همین نشانه زودیاک، بز کوهی است که نشانه موفقیت و حرفه است. شما در سر کار خود شاد و خوشحال هستید! شما عاشق برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری هستید. شما اهمیتی نمی‌دهید که اگر ده سال طول بکشد تا به هدفتان برسید.  جدی با علامت بز کوهی شناخته می‌شود و شما به زندگی مانند یک صخره که بایست از آن بالا رفت، نگاه می‌کنید. برخلاف نشانه‌های دیگر، شما انتظار تپه‌های کمی را در مسیر دارید. حتی اگر دلسرد شوید، به ندرت اجازه می‌دهید که موانع برای مدتی جلوی شما را بگیرد.

جدی سلطان ساختار است و شما به آن نیاز دارید. اگرچه که می‌توانید یک مدیر موفق باشید، سرعت حرکت کارآفرینی شما را دیوانه می‌کند. اگر دوست دارید که یک کسب و کار را اداره کنید و بچرخانید، بهتر است با تحقیق یک صنعت مناسب که درآمد آن تضمین شده است را انتخاب نمایید. کلید موفقیت افراد برج فلکی جدی، برنامه ریزی است. در حیطه خود تحقیق نمایید، یا یک برنامه کسب و کار بنویسید. شما می‌توانید یک حق امتیاز مدل کسب و کار موجود را به دست گیرید و مراحل را قدم به قدم برای رسیدن به موفقیت در آن انجام دهید.

اگرچه که می‌توانید به سمت شغل‌های معمول در شرکت‌های بزرگ صوق پیدا کنید، افراد برج فلکی جدی می‌توانند بسیار هنرمند باشند. با استعدادی که در ساخت و ساز دارید، می‌توانید یک طراح عالی، آرشیتکت گردید یا یک دپارتمان خلاقیت را اداره نمایید. نشانه زمین بودن، شما در اشکال، رنگ‌ها و طرح‌ها فوق‌العاده هستید. توانایی موسیقیایی نیز یک چیز معمول در میان شماست و شما ممکن است صدایی عمیق و غنی داشته باشید.

برج فلکی جدی نشانه افتخار و شهرت است. شما دوست دارید که برای انجام درست مورد تقدیر قرار گیرید. جوایز، پاداش‌ها و عناوین شما را فعال می‌نماید. شما تمام پیچ و تاب های یک شغل موفق را دوست دارید: از جمله داشتن کارت ویزیت برجسته، ست میز کار چرمی و طلایی و لوازم التحریر فوق العاده. چرا که نه؟ با دیدی که به هدف دارید، اندکی انگیزه شما را برای مدتی طولانی مشتاق نگاه می‌دارد.

چه چیزی می‌توانید برای رسیدن به موفقیت به این دستور کار اضافه کنید؟ اعتدال.

افراد برج فلکی جدی به خاطر ساعات کار طولانی بسیار تحت خطر هستند. شما نمی‌دانید که کی باید کار را زمین بگذارید و تفریح کنید. اگر مراقب نباشید، کار می‌تواند جای خانواده، دوستان، سلامت و شادابی شما را بگیرد. از آنجایی که افراد برج فلکی جدی معمولا نان‌آور خانه هستند، مطمئن شوید که اعتدال را بین سلامت و لذت برنامه‌ی خود داشته باشید.

فال موفقیت متولدین بهمن (برج دلو)

افراد برج فلکی دلو ( ساکل الما ) استقلال و آزاد بودن را دوست دارند. شما به شغلی با فضایی برای بیان شخصیت خود نیاز دارید. کارآفرینی برای نشانه شما ساخته شده است. همزمان برج فلکی دلو نشانه گروه‌ها و تیم‌هاست. شما در محیط دفتر به خوبی کار می‌کنید، اگر چندان خشک و بی‌روح نباشد. شما تحت سلطه هر کسی که حالت رئیس یا کنترلی روی شما داشته باشد، طغیان می‌کنید. شما در محیطی که رهبری گروه را بر عهده داشته باشید و یا فضای کاری زیادی در اختیار شما قرار گیرد بهترین عملکرد را از خود نشان خواهید داد.

بیشتر افراد برج فلکی دلو فروشنده‌های خوبی هستند. با توانایی ذاتی سخنوری و بذله‌گویی خود شما می‌توانید یک یخ را به یک اسکیمو بفروشید. مانند Oprah Winfrey که یک دلویی بود، شما به صورت ذاتی فعل و انفعال با مردم را دوست دارید و شما به صورت طبیعی در مورد همه چیز کنجکاو هستید. چیز غیر طبیعی برای یک فرد از برج فلکی دلو نیست که با مشتریانش دوست صمیمی گردد.

شغل‌های کمیسیونی شما را به هم نمی‌ریزد. در واقع شما را به چالش دعوت کرده است. فروش تلفنی دیگر افراد را وحشت‌زده خواهد کرد ولی برای شما مثل یک نسیم می‌ماند. شما هیچ مشکلی در تماس با یک غریبه ندارید. برج فلکی دلو نشانه رقابت نیز هست. زمانی که سخن از پاداش در میان باشد، شما فعال خواهید شد و شروع به فروختن می‌کنید.

فکر دمدمی شما علاقه به حل مسائل یا یافتن راه برای بیرون رفتن از مشکلات سخت دارد. شما یک مبلغ عالی خواهید شد، و با تب آینده‌نگر خود می‌توانید یک دانشمند یا مخترع گردید. این برج فلکی سلطان الکترونیک می‌باشد، بنابراین می‌توانید با کامپیوتر یا ارتباطات تلفنی کار کنید. به عنوان نشان محبوبیت، دوست داشتنی بودن ذاتی شما می‌تواند شهرت برای شما به همراه داشته باشد، همانطور که برای دلوهایی مانند جنیفر انیستون، اوپراه وینفری و جاستین تیمبرلیک داشته است. ارتباط عمومی یکی دیگر از نقاط قوت شماست.

افراد برج فلکی دلو روی آینده متمرکز شده‌اند . آنکه همواره شما را به سمت کار با نسل‌های آینده سوق می‌دهد. شما بچه‌ها را دوست دارید و با روحیه کار تیمی خود، شما یک معلم یا مربی خوب خواهید شد. به عنوان نشان بشردوستانه زودیاک، شما دوست دارید که برای اطرافیان خود تا ابد متفاوت بمانید. به عنوان نشانه شورش، شما نیاز بچه‌ها را می‌فهمید و آن‌ها را تشویق به بیان آن می‌کنید.

کارآفرینی با روحیه آزادگی شما سازگار است، اما شما در برابر جزئیات می‌توانید بی‌تاب و درهم و برهم باشید. اگر کسب و کار خود را راه انداخته‌اید، با افرادی از برج‌های فلکی عذرا و جدی تیم شوید. این‌ها که نشانه زمین هستند، مسائل مربوط به وظایف دنیوی که شما از آن‌ها بیزارید را بر عهده می‌گیرند. مطمئن گردید که وکیل خوب و حساب‌دار زبردستی دارید، از آنجا که شما دوست دارید قراردادهای زیادی را با دست دادن با دیگران عقد نمایید. شما بهترین فروشنده در دید یا محصول خود هستید، پس زمان را روی چیزهای دیگر از دست ندهید. مطمئن شوید که در کار خوشحال و راضی هستید و خلاقیت خود را بیان نمایید و همه را مشغول و سرگرم نمایید. تا زمانی که مردم را بخندانید یا به فکر وادار کنید، شما در مسیر درستی از کار هستید.

فال موفقیت متولدین اسفند (برج حوت)

برج فلکی حوت با دو ماهی در حال شنا کردن در جهت‌های مختف شناخته می‌شود و این نشانه‌ی شغل مادام‌العمر می‌باشد. شما به آزادی و امنیت شغلی نیازمندید. شما در ابتدا یک یاغی و یک مرد کمپانی مطلق هستید. اگرچه زمانی که رئیس هستید خود را به درماندگی می‌زنید، تمام این کارها بخاطر کسب و کارتان است.

افراد تخیلی برج فلکی حوت، شما نهمین نشانه زودیاک هستید، رویا پرداز، خلاق و شفابخش. اگر یک هنرمند یا فردی خلاق نیستید، شما حتما دارای قدردانی ذاتی برای هنر هستید. افراد برج فلکی حوت تحت سلطه نپتون، سیاره فانتزی هستند. شماعشق آوردن مناظر زنده تصورتان به فرم مادی هستید. افراد برج فلکی حوت به ویژه سلطان عکاسی و مد هستند—همه چیز در یک کلام فریبنده است. شما ممکن است به عنوان یک عکاس، یک طراح و یا یک مدل کار کنید. Cindy Crawford به عنوان یک فرد از برج فلکی حوت به عنوان یک سوپرمدل در دنیا شناخته می‌شود. کارگردانی فیلم یکی دیگر از مسیرهای طبیعی زندگی شماست.

در انستیتوها یا کمپانی‌های بزرگ، شما خلاقیت های نادر خود را به صحنه می‌آورید و به سمت انقلاب در آن جا حرکت می‌کنید. شاید برای شخصی کار کنید، ولی هرگز او نخواهید شد. افراد برج فلکی حوت همچنین سلطان شفقت هستند، و شما با کارمندان خود مانند انسان‌ها رفتار می‌کنید، چیزی که کمتر در محیط‌های کاری دیده می‌شود. در برخی مواقع، ممکن است مرز بین زندگی شخصی و کاری را محو کنید، بنابراین تمایل به خوب بودن را محدود کنید. در غیر این صورت، کارمندان به سرعت از شما سوء استفاده می‌کنند، خشونت کمتر دیده شده از خود را بیرون آورید. شما از قدرت داشتن بیزارید.

در نهایت، افراد برج فلکی حوت رهبر مردم هستند. این مورد شما را به یک مامور یا حامی عالی بدل می‌کند. در واقع، اگر وارد کسب و کاری برای خود شده‌اید، ما پیشنهاد می‌کنیم که نماینده دیگران باشید. افراد این برج فلکی نماینده فروش محصولات هنری خوبی می‌شوند، برای مثال یک مامور با استعداد. اگرچه که چندان با خود مهربان نیستید، شما برای تغییرات خود برای یک پایان تلخ مبارزه می‌کنید.

با قلب بزرگ خود، در محیط‌های غیرانتفاعی و آموزشی شکوفا خواهید شد. تنهایی همچنین یکی از نشانه‌های مهم شماست. تعداد زیادی از افراد برج فلکی حوت خود را در اتاقی ساکت در حال حسابداری کردن می یابند. هنوز، ما تعامل با مردم را پیشنهاد می‌کنیم، به این خاطر که طبیعت گرم و مهمان‌نوازی شما، مردم را آسوده نگاه خواهد داشت. شما به عنوان نماینده فروش عالی هستید که می‌توانید مشتریان را برای صرف نهار بیرون ببرید، به این خاطر که آن‌ها در کنار شما احساس راحتی می‌کنند. آن‌ها قرارداد را بدون درنگ امضا خواهند نمود، تنها به این خاطر که شما این حس را به آن‌ها منتقل نموده‌اید!

دوازدهمین نشانه زودیاک، که اغلب وابسته به آخرین مرحله از زندگی است، در جایی که واقعیت محور می‌شود و مردم اغلب به دنبال استراحت و منزوی بودن هستند. بیمارستان‌ها، انستیتوها و اماکن خلوت تحت سلطه افراد برج فلکی حوت قرار دارند. به این خاطر، تعداد زیادی از افراد برج فلکی حوت پرستار و درمانگر هستند یا برای انستیتوهای بزرگ کار می‌کنند. شما همچنین یک شفادهنده قدرتمند و حسی هستید، و می‌توانید در کارهای درمانی شکوفا شوید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فال و طالع بینی کار و موفقیت برای متولدین ماه های مختلف" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فال و طالع بینی کار و موفقیت برای متولدین ماه های مختلف در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فال و طالع بینی کار و موفقیت برای متولدین ماه های مختلف را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فال و طالع بینی کار و موفقیت برای متولدین ماه های مختلف در فیسبوک
ارسال فال و طالع بینی کار و موفقیت برای متولدین ماه های مختلف در تویتر
ارسال فال و طالع بینی کار و موفقیت برای متولدین ماه های مختلف در واتس آپ
ارسال فال و طالع بینی کار و موفقیت برای متولدین ماه های مختلف در تلگرام
خبرخوان فال و طالع بینی کار و موفقیت برای متولدین ماه های مختلف

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.

0