برج گالاتا استانبول


برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول به عنوان یک سمبل برای استانبول به حساب می‌آید، بنایی که با بالا رفتن از آن می‌توانید به تماشای شهر استانبول و جزیره زیبای پاریم آدا بنشینید. پیشنهاد می‌کنیم حوالی غروب رفتن به برج گالاتای را انتخاب کنید، چشم‌انداز غروب خورشید و تنگه زیبای بسفر روبرویتان حس و حال بسیار لذت بخشی است.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

اگر به بالای آن رفتید دورتادور آن را بچرخید و با گرفتن عکس‌های یادگاری از آن بالا خاطره‌تان را برای همیشه زنده نگه دارید. در برج گالاتای رستورانی وجود دارد و اگر به آنجا رفتید و گرسنه شدید می‌توانید لحظاتی در بالای برج خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی را میل نمائید.

نکته جالب دیگر این برج نام آن است که تداعی کننده نام تیم فوتبال معروف ترکیه، گالاتاسرای است. علاوه بر این لازم است بدانید که برج گالاتا در استانبول تا سال ۱۷۴۹ به عنوان بلندترین ساختمان استانبول مشهور بوده است.

برج گالاتا استانبول

شهر سرزنده استانبول برای بسیاری از آدم‌ها پر از خاطره است و با لبخند و برقی در نگاهشان از آن یاد می‌کنند. در کوچه پس کوچه‌های این شهر می‌توانید به مکان‌های فوق العاده‌ای برسید، مکان‌ها و بناهایی که از دوران بسیار قدیم به جا مانده و محبوب بسیاری از گردشگران هستند.

یکی از این بناهای قدیمی برج گالاتا است که با نام گالاتا کوله سی نیز معروف است، رستورانی در بالای برج گالاتا در استانبول وجود دارد که می‌توانید بر فراز برج غذایی بخورد و مناظر اطراف را هم بنگرید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "برج گالاتا استانبول" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: برج گالاتا استانبول در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب برج گالاتا استانبول را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال برج گالاتا استانبول در فیسبوک
ارسال برج گالاتا استانبول در تویتر
ارسال برج گالاتا استانبول در واتس آپ
ارسال برج گالاتا استانبول در تلگرام
خبرخوان برج گالاتا استانبول

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0