هتل مارمارا تکسیم استانبول The Marmara Taksim


هتل مارمارا تکسیم استانبول The Marmara Taksim

هتل مارمارا تکسیم استانبول یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌های استانبول در میدان تقسیم است این هتل ۵ ستاره رو به تنگه بسفر است و چشم اندازی به آب‌های بیکران دارد. همانطور که از تعداد ستاره‌های آن هتل مشخص است، مارمارا هر آنچه که از یک اقامت لوکس و متفاوت انتظار می‌رود را به با کیفیت‌ترین شکل ممکن در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. تمام اتاق‌ها مجهز به تخت و مبلمان راحت، مینی‌بار، کمد، وای‌فای پر سرعت و تلوزیون (ماهواره‌دار) هستند.

این هتل سالن ورزشی مجهز، مرکز اسپا، استخر روباز و حمام ترکی هم دارد که فرصت ایده‌آلی برای دنج کردن و ماساژ گرفتن و رفع خستگی است. انواع رستوران‌های هتل مارمارا شامل رستوران توتی است که منوی بالا بلندی برای صبحانه، ناهار و شام دارد و همنیطور رستوران پانارومای هتل که از تراس آن می‌توانید به تماشای زیبایی‌های استانبول بنشینید و غذاهای لذیذ ترکی نوش جان کنید.

اگر عاشق شکلات هستید، این هتل یکی از بهترین هتلهای استانبول در منطقه تکسیم است که انواع شکلات دست‌ساز را دارد. علاوه بر این شکلات‌های خوش‌طعم امکان سفارش انواع دسر و نوشیدنی در کافه لابی هم وجود دارد.

هتل ۵ ستاره Hilton Istanbul Bosphorus
هتل هیلتون استانبول که یک پیاده روی ۱۰ دقیقه‌ای با میدان تقسیم فاصله دارد و رو به تنگه بسفر است یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت در استانبول است. امکانات هتل هیلتون آنقدر زیاد است که خودش به تنهایی یک مرکزی برای تفریح و دنج کردن است. اتاق‌های هتل یا رو به بسفر هستند یا رو باغ‌های سرسبز کوچک و بزرگی که داخل هتل است. در طراحی و دکوراسیون اتاق‌ها از عناصر معماری سنتی ترکی و رنگ‌های ملایم استفاده شده است.

هتل ۶ کافه و رستوران دارد که در رستوران تراسی Bosphorous غذاهای محلی ترکی، غذاهای دریایی و گوشت گریل شده سرو می‌شود. کافه Veranda Bar&Terrace رو به باغ‌های سرسبز هتل است و انواع نوشیدنی در آن سرو می‌شود. رستوران Lalezar Meyhanesi همراه با پخش موسیقی زنده از مهمانان پذیرایی می‌کند و در منوی آن غذاهای ترکی خاص و متفاوت وجود دارد. رستوران هندی Dubb هم برای کسانی که به غذاهای تند و هندی علاقه دارند مناسب است و این رستوران برای کودکان منوی اختصاصی دارد.

اگر به دنبال هتلهای میدان تقسیم استانبول هستید که امکانات ورزشی کاملی هم داشته باشد، این هتل یکی از بهترین گزینه‌های شماست؛ استخر روباز و سرپوشیده، سالن ورزشی مجهز و زمین تنیس و راکت‌بال همه آنچیزی است که یک ورزشکار در سفر استانبول به دنبال آن است. هتل مرکز سلامت و اسپا و حمام ترکی هم دارد.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "هتل مارمارا تکسیم استانبول The Marmara Taksim" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: هتل مارمارا تکسیم استانبول The Marmara Taksim در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب هتل مارمارا تکسیم استانبول The Marmara Taksim را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال هتل مارمارا تکسیم استانبول The Marmara Taksim در فیسبوک
ارسال هتل مارمارا تکسیم استانبول The Marmara Taksim در تویتر
ارسال هتل مارمارا تکسیم استانبول The Marmara Taksim در واتس آپ
ارسال هتل مارمارا تکسیم استانبول The Marmara Taksim در تلگرام
خبرخوان هتل مارمارا تکسیم استانبول The Marmara Taksim

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0