هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل‌های میدان تقسیم استانبول


هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل‌های میدان تقسیم استانبول

در قلب شهر زیبای استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم، هتل مجلل دیوان خودنمایی می‌کند.

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول به دلیل معماری مدرن، موقعیت جغرافیایی و امکاناتی که دارد، طرفداران زیادی در میان گردشگران پیدا کرده است و به عنوان یکی از بهترین هتل‌های استانبول شناخته شده.

بخشی از زیبایی و شکوه این هتل در دل معماری مدرن آن نهفته شده که کم کم با ورود به آن، دکوراسیونی دیده می‌شود که تلفیقی از معماری مدرن و عناصر فرهنگی سنتی ترکیه است که در کنار هم فضا و اتاق‌ها را چشم‌نواز می‌کند.

در کنار جذابیت ظاهری، تنوع و فراوانی امکانات هتل دیوان، آن را به یکی از بهترین هتل‌های استانبول تبدیل کرده است. در ادامه با بعضی از امکانات آن آشنا می‌شویم.

هتل دیوان استانبول میدان تقسیم استانبول
هتل دیوان استانبول میدان تقسیم استانبول

هتل دیوان استانبول میدان تقسیم استانبول

در بخش پذیرش که به صورت ۲۴ساعته کار می‌کند، خدماتی مانند صندوق امانات، انبار چمدان، آرایشگاه، خدمات ترجمه، تبدیل ارز و اینترنت وای‌فای ارائه می‌شود. همچنین برای کسانی که به صورت کاری سفر کرده‌اند، اتاق کنفرانس، دستگاه فکس و کپی هم در دسترس است.

هتل دیوان ۱۹۱ اتاق در ۱۱ طبقه دارد که همه اتاق‌ها دارای حمام، کفپوش یا فرش، تخت یک یا دو نفره و یا مبل‌های تختخواب‌شو هستند. علاوه بر این یخچال، سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و وای‌فای هم دارند. در کنار همه این موارد به سیستم گرمایش مرکزی و تهویه مطبوع هم مجهز هستند.

رستوران هتل دیوان استانبول 5ستاره
رستوران هتل دیوان استانبول 5ستاره

برخی از اتاق‌ها از امکانات ویژه‌تری دارند مثل بالکن یا تراس استاندارد به اضافه فضایی خانوادگی برای والدینی که به همراه کودکانشان سفر کرده‌اند. اما به سراغ بخش خوشمزه این هتل مجلل برویم. برای صرف صبحانه رستورانی به صورت بوفه وجود دارد که افراد می‌توانند در آن از خود پذیرایی کنند.

هتل دیوان استانبول
هتل دیوان استانبول

برای صرف ناهار و شام هم سه رستوران دیگر وجود دارد. دیوان لوکانتا مخصوص غذاهای مدیترانه‌ای، دیوان پاب مختص غذاهایی بین المللی و مارومی مخصوص پخت غذاهای ژاپنی است که گردشگران مطابق ذائقه‌شان می‌توانند برای هر وعده یکی از این رستوران‌ها را رزرو کنند و همه این امکانات اینجا را به یکی از بهترین هتل‌های استانبول تبدیل کرده است.

هتل 5 ستاره دیوان استانبول
هتل 5 ستاره دیوان استانبول

هتل دیوان با ارائه خدمات شستشویی مانند خشکشویی، اتوکشی و واکس کفش با بهترین کیفیت، دغدغه نظافت را در میان گشت و گذارها برای گردشگران از بین می‌برد.

استخر سرپوشیده و باشگاه بدنسازی، امکانات و خدمات مربوط به سونا، جکوزی، حمام بخار، آبگرم و ماساژ در هتل دیوان

از آن جایی که ورزش و سرگرمی بخش جدانشدنی سفر برای همه افراد است، در این هتل به نیاز گردشگران توجه شده و علاوه بر استخر سرپوشیده و باشگاه بدنسازی، امکانات و خدمات مربوط به سونا، جکوزی، حمام بخار، آبگرم و ماساژ هم ارائه می‌شود.

بهترین هتل 5 ستاره استانبول
بهترین هتل 5 ستاره استانبول

همچنین این هتل به پارکینگ مجهز است و با امکانات مختلف، شرایط لازم برای رفاه افراد ناتوان و کم توان را فراهم کرده است.

هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل های میدان تقسیم استانبول
هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل های میدان تقسیم استانبول

در کنار همه امکانات رفاهی مختلف این هتل، قرار گرفتن آن در بخش تجاری شهر باعث شده که دغدغه‌های مربوط به حمل و نقل، مراکز خرید و رستوران برای گردشگران وجود نداشته باشد و به راحتی و با آرامش بتوانند از شب‌گردی در میان خیابان‌های زنده این منطقه لذت ببرند.

هتل دیوان استانبول
هتل دیوان استانبول

نکته مهمی که خوب است بدانید این است که استفاده از بعضی از خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل دیوان رایگان نیست و قبل از استفاده در این مورد سوال کنید.

لوکیشن هتل دیوان استانبول روی گوگل مپ

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل‌های میدان تقسیم استانبول" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل‌های میدان تقسیم استانبول در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل‌های میدان تقسیم استانبول را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل‌های میدان تقسیم استانبول در فیسبوک
ارسال هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل‌های میدان تقسیم استانبول در تویتر
ارسال هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل‌های میدان تقسیم استانبول در واتس آپ
ارسال هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل‌های میدان تقسیم استانبول در تلگرام
خبرخوان هتل دیوان استانبول یکی از بهترین هتل‌های میدان تقسیم استانبول

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0