بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کدامند؟


بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کدامند؟

بررسی کیفیت هتل‌های ۴ ستاره استانبول بی‌شک می‌تواند برای هر خواننده‌ای که اهل سفر و گردش باشد جالب و خواندنی باشد و تا حد زیادی کمک کند تا با شناخت بیشتری از هتل‌های پنج ستاره استانبول به این شهر سفر کند. در این مطلب بهترین هتل های 4 ستاره استانبول را به شما معرفی میکنیم

در استانبول تا دلتان بخواهد هتل وجود دارد از هتل‌های دو و سه ستاره بسیار پایین تا هتل‌های ۵ ستاره بسیار زیبا که می‌تواند اقامت را برای هر مسافر دلنشین‌تر کند. هتل‌های پنج ستاره استانبول را نیز می‌توان دسته‌بندی کرد و به هتل‌های لوکس ۵ ستاره، هتل‌های ۵ ستاره خوب و هتل ۵ ستاره معمولی که در واقع ببیشتر به ۴ ستاره نزدیک‌تر است تقسیم کرد.

اگر شما هم از آن دسته مسافران علاقمند به استانبول هستید که شناخت هتل‌های ۴ ستاره برایتان بسیار مهم است خواندن این مطلب را از دست ندهید.

هتل آنتوسا دیزاین و اسپا

واقع شده در شهر قدیمی سلطان احمد، استانبول: هتل آنتوسا دیزاین و اسپا با بار، سالن مشترک و چشم‌انداز شهر، در استانبول، ۳۰۰ متری باسیلیکا سیسترن واقع شده است.

از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد.

هتل آرکادیا بلو استانبول

واقع شده در شهر قدیمی سلطان احمد، استانبول: این هتل در قلب منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است و دارای یک رستوران روی پشت بام با چشم‌انداز پانوراما از دریای مرمره است. امکانات اسپا، وای فای رایگان و اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع ارائه می‌دهد

هتل مست استانبول سیرکجی

واقع شده در شهر قدیمی سلطان احمد، استانبول: هتل مست واقع در استانبول، ۱۰۰ متر از بازار ادویه، دارای رستوران و تراس است. این ملک در ۶۰۰ متری بازار بزرگ، همچنین ۶۰۰ متر با مسجد سلیمانیه فاصله دارد.

نقاط دیدنی محلی مانند Column of Constantine و Basilica Cistern به ترتیب در فاصله ۸۰۰ متری و کمتر از ۱ کیلومتری قابل دسترسی هستند.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کدامند؟" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کدامند؟ در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کدامند؟ را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کدامند؟ در فیسبوک
ارسال بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کدامند؟ در تویتر
ارسال بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کدامند؟ در واتس آپ
ارسال بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کدامند؟ در تلگرام
خبرخوان بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کدامند؟

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0