از بین بهترین هتل های استانبول کدام مناسب‌تر است؟


از بین بهترین هتل های استانبول کدام مناسب‌تر است؟

سال‌هاست که شهر زیبا و آبی استانبول، یکی از اولین جاهایی است که به عنوان مقصد سفرهای خارجی ما ایرانی‌ها انتخاب می‌شود. اما نباید از این نکته غافل شویم که اقامت کردن در بهترین هتل‌های استانبول یکی از گزینه‌های لازم برای داشتن سفری دلپذیر و ماندگار است.

بهترین هتل های استانبول

شاید وقتی صحبت از بهترین هتل‌های استانبول می‌شود، اولین چیزی که به ذهن‌مان می‌رسد، هتل‌های لوکس و مجلل با قیمت‌های نجومی باشد که هر کسی از عهده هزینه‌های آن بر نمی‌آید. اما پیش داوری نکنید؛ چرا که ما در این مقاله قصد داریم سری به استانبول زده و شما را با برخی از بهترین هتل‌های ۳.۴ و ۵ ستاره استانبول آشنا و شما را در انتخاب هتل مناسب از بین بهترین هتل های استانبول ترکیه راهنمایی کنیم.

قیمت هتل های استانبول ترکیه

کلیه هتل ها دارای ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و هر مسافری دارای گشت شهری با نهار رایگان است.
با لیدر های کارت دار مجرب درخدمتتان هستیم.

لیست قیمت هتل در استانبول کلیک کنید!

واتس آپ: wa.me/989123833830

بهترین هتل‌های استانبول در میدان تقسیم کدامند؟

به طور خلاصه، هتل مارمارا، هیلتون، تایتانیک داون تاون بی‌اغلو، الایت ورلد، دیوان، اینتر کانتیننتال، پارما، پارک بسفرس، گراند حایات و ریکسوس پرا برخی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول هستند.

هتل‌های لوکس استانبول کدامند؟

در استانبول هتل‌های لوکس زیادی وجود دارد که هتل دیوان، هتل شانگری لابسفروس، هتل رافلز، هتل چراغان پالاس کمپینسکی، هتل پرا پالاس، هتل پارک حیات، هتل هیلتون گاردن و هتل سوهو هاوس بعضی از این موارد هستند.

بهترین هتل‌های استانبول نزدیک دریا کدامند؟

هتل‌های چراهان پالاس کمپینسکی، آجیا، سوماهان، بوتیک هاوس بسفروس، سوئیس هتل بسفروس، هتل دبلیو، فور سیزن بسفروس، لس عثمان، رنسانس و رادیسون بلو در استانبول نزدیک به دریا هستند.

با ما همراه باشید تا در کنار آشنایی با خدمات و امکانات هتل‌های مختلف، بتوانید برای سفرهای احتمالی‌تان در آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید و هتلی متناسب با شرایط خودتان را انتخاب کنید.

برای آشنایی با جاهای دیدنی استانبول نیز بخش سفر و گردشگری محشر دات کام اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار خواهد داد!.

بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول

وقتی از هتل‌های ۵ ستاره استانبول صحبت می‌کنیم، یعنی هتل‌هایی که از شرایط و امکانات ویژه و ایده‌آلی برخوردارند و تمام استانداردهای روز دنیا در آن‌ها رعایت می‌شود.

تخت‌هایی بزرگ و راحت، با تشک‌هایی با کیفیت، در اتاق‌هایی بسیار تمیز و زیبا از حداقل‌های این هتل هاست. تنوع رستوران‌ها و غذاهایی لذیذ و خوشمزه نیز از دیگر شرایطی است که مدنظر قرار می‌گیرد.

وسایل و تجهیزاتی مانند سشوار، دستگاه واکس، مینی‌بار و… هم از ملزومات اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبای هتل‌های ۵ ستاره است. امکانات تفریحی نظیر سالن ورزشی، سالن بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ از مواردی است که در تمام هتل‌های ۵ ستاره، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول

طبیعتا امکانات اتاق‌ها، پذیرایی، چیدمان و زیبایی در هتل‌های ۴ ستاره از هتل‌های ۵ ستاره ضعیف‌تر و از هتل‌های ۳ ستاره بهتر است.

در این هتل‌ها تخت‌هایی ﺑﺎ اﻧﺪازه‌های ﺑﺰرگ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺳﺎﯾﺰ ﮐﯿﻨﮓ و ﮐﻮﺋﯿﻦ و در کیفیت خیلی خوب وجود دارد. در بیشتر هتل‌های ۴ ستاره، سالن بدنسازی، استخر و سالن اسپا برای مهمانان در نظر گرفته می‌شود. وجود امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، سشوار و مینی‌بار نیز در اتاق‌ها یا سوئیت‌های آن ضروری است.

در ادامه با سه مورد از بهترین هتل‌های ۴ ستاره استانبول آشنا می‌شویم.

بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول

شاید شما به واسطه شرایط یا هدف سفرتان، نیازی به هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره استانبول نداشته باشید و یک هتل ۳ ستاره  در استانبول هم پاسخگوی نیاز شما باشد. بنابراین با دقت به انتخاب و رزرو هتل اقدام کنید تا کلاه سرتان نرود. البته باز هم بین این موارد، می‌توانید از بهترین هتل‌های استانبول در رده ۳ ستاره استفاده کنید.

اما در مورد قوانین حاکم بر هتل‌های ۳ ستاره استانبول می‌توان گفت:

  • پرسنل، در تمام ساعات شبانه روز در پذیرش حضور دارند و پاسخگوی نیاز مهمانان هستند.
  • سرویس بهداشتی و حمام به طور مستقل در اتاق‌ها وجود دارد.
  • تلویزیون، یخچال و تخت‌هایی با تشک‌های با کیفیت حتما در اتاق‌ها به چشم می‌خورد.
  • هتل‌های ۳ ستاره رستوران‌های متناسبی دارند که رعایت بهداشت در آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.
  • ارائه خدمات لباسشویی هم در این هتل‌ها اجباری است.

در ادامه با سه مورد از بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول آشنا می‌شویم.

بهترین هتل های استانبول
بهترین هتل های استانبول

خلاصه بهترین هتل‌های استانبول گفتیم در کلامی کوتاه

در این مقاله به قصد آشنایی با بهترین هتل‌های استانبول، انواع هتل‌های ۳.۴ و ۵ ستاره استانبول را به شما معرفی کردیم. در مورد خدمات و امکانات مختلفی که در هر یک از این هتل‌ها ارائه می‌شود، به گونه‌ای صحبت کردیم که شما بتوانید بدون نگرانی و با در نظر گرفتن موجودی جیبتان، متناسب با نیاز و هدف سفرتان بهترین هتل را انتخاب کنید.

همچنین شما را با قوانین و امکاناتی که در هر هتل متناسب با تعداد ستاره‌های آن باید ارائه شود، آشنا کردیم؛ تا بتوانید در صورت نیاز با آگاهی حق خود را مطالبه کرده و کلاه سرتان نرود.

خالی از لطف نیست که در پایان این نکته را به شما تذکر دهیم که بخش زیادی از خدمات و امکانات هتل‌ها رایگان نیست. بنابراین قبل از استفاده در مورد هزینه آن‌ها سوال کنید که در پایان غافلگیر نشوید.

و در آخر از شما درخواست می‌کنیم که در صورت داشتن تجربه یا اطلاعاتی در این مورد، آنرا با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "از بین بهترین هتل های استانبول کدام مناسب‌تر است؟" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: از بین بهترین هتل های استانبول کدام مناسب‌تر است؟ در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب از بین بهترین هتل های استانبول کدام مناسب‌تر است؟ را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال از بین بهترین هتل های استانبول کدام مناسب‌تر است؟ در فیسبوک
ارسال از بین بهترین هتل های استانبول کدام مناسب‌تر است؟ در تویتر
ارسال از بین بهترین هتل های استانبول کدام مناسب‌تر است؟ در واتس آپ
ارسال از بین بهترین هتل های استانبول کدام مناسب‌تر است؟ در تلگرام
خبرخوان از بین بهترین هتل های استانبول کدام مناسب‌تر است؟

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0