تجربه صمیمیتی دلپذیر با اقامت در هتل عثمان هان استانبول


تجربه صمیمیتی دلپذیر با اقامت در هتل عثمان هان استانبول

یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول هتل کوچک و صمیمی عثمان هان است که برای خیلی‌ها هزینه آن در برابر امکاناتی که ارائه می‌دهد وسوسه کننده است. این هتل منظره‌ای رو به مسجد سلطان احمد و دریای مرمره دارد و یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی استانبول است.

این هتل به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد به شدت مورد توجه افرادی که به تاریخ و فرهنگ علاقه دارند، قرار می‌گیرد؛ چرا که در منطقه سلطان احمد و در نزدیکی بناهای تاریخی و بسیار زیبایی همچون مسجد آبی، کاخ توپ کاپی و مسجد ایاصوفیه، که بخشی از تاریخ ترکیه را در دل دارند، بنا شده است.

علاوه بر این موارد ساختمان هتل، در گذشته یک خانه عثمانی بوده که بازسازی و به هتل تبدیل شده است و اقامت در اتاقی که سال‌ها پیش یک عثمانی در آن زندگی کرده هم ممکن است برای بعضی از مسافران جذاب باشد. این تجربه را در یکی از بهترین هتل‌های استانبول از دست ندهید.

همچنین نزدیکی هتل عثمان هان به اسکله باعث شده که مهمانان حین صرف صبحانه، چشم‌انداز خیره‌کننده تنگه بسفر و جزایر پرنس را در مقابل چشمانشان ببینند.

این هتل یکی از کوچک‌ترین اما بهترین هتل‌های استانبول است که ۷ اتاق دارد و ۲۰ یا حدکثر ۳۰ نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. در واقع مانند یک آپارتمان کوچک است که همسایه‌ها هر روز صبح برای صرف صبحانه دور هم جمع می‌شوند و در فضای بسیار صمیمی و دوستانه از صبحانه و طبیعت لذت می‌برند.

در اتاق‌های این هتل کوچک همه امکانات رفاهی لازم مانند تخت‌های یک یا دونفره، مبل‌های تختخواب‌شو، یخچال، ایستگاه چای یا قهوه، صندوق امانات، مینی‌بار، سشوار و وای‌فای وجود دارد.

این هتل در سایت TripAdvisor، براساس نظرات مهمانانش، از حدود ۱۱۰۰ نقد، امتیاز ۵ از ۵ را به دست آورده است. با این حساب قرار دادن آن در لیست بهترین هتل‌های ۳ ستاره استانبول دور از انتظار نیست.

به طور کلی اگر مایل به اقامت در هتلی نقلی، آرام و صمیمی با امکانات موردنیاز و هزینه پایین هستید، از هتل عثمان هان غافل نشوید.

لوکیشن هتل عثمان هان استانبول

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "تجربه صمیمیتی دلپذیر با اقامت در هتل عثمان هان استانبول" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: تجربه صمیمیتی دلپذیر با اقامت در هتل عثمان هان استانبول در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب تجربه صمیمیتی دلپذیر با اقامت در هتل عثمان هان استانبول را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال تجربه صمیمیتی دلپذیر با اقامت در هتل عثمان هان استانبول در فیسبوک
ارسال تجربه صمیمیتی دلپذیر با اقامت در هتل عثمان هان استانبول در تویتر
ارسال تجربه صمیمیتی دلپذیر با اقامت در هتل عثمان هان استانبول در واتس آپ
ارسال تجربه صمیمیتی دلپذیر با اقامت در هتل عثمان هان استانبول در تلگرام
خبرخوان تجربه صمیمیتی دلپذیر با اقامت در هتل عثمان هان استانبول

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0