هتل گلدن وی استانبول در فهرست بهترین هتل‌های استانبول


هتل گلدن وی استانبول در فهرست بهترین هتل‌های استانبول

به سراغ یکی دیگر از بهترین هتل‌های استانبول برویم که خدمات آن برازنده یک هتل ۴ ستاره است. این هتل ۱۸۰ اتاق دارد و از جمله مهمترین خدمات و امکانات آن اینترنت وای‌فای، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، سونا، ماساژ، باشگاه ورزشی، خشکشویی، اجاره خودرو، اتاق کنفرانس و یک مرکز تجاری است.

در اتاق‌های این هتل که اغلب با رنگ‌های انرژی‌بخش دیزاین شده‌اند، یک فضای نشیمن جداگانه وجود دارد به اضافه سیستم تهویه مطبوع که دمای مناسب اتاق‌ها را تنظیم می‌کند. تخت‌های یک یا دو نفره به اضافه مبل‌های تختخواب‌شو در برخی اتاق‌ها وجود دارد. صندوق امانات، مینی‌بار، یخچال مینی، استگاه چای یا قهوه، تلفن، تلویزیون، سشوار هم راحتی بیشتر مسافران را در اتاق‌ها فراهم می‌کنند.

گلدن وی یک تراس دارد که شما می‌توانید قبل از شروع گشت و گذارهای روزانه‌تان ضمن لذت بردن از چشم‌انداز و آرامش فضا در آنجا مطالعه کنید. البته قبل از آن می‌توانید از سرویس‌های ویژه هتل برای صرف صبحانه استفاده کنید و با انرژی بیشتری روزتان را شروع کنید.

برای صرف وعده‌های ناهار و شام، اگرچه مهمانان می‌توانند به رستوران‌های خارج از هتل بروند ولی رستوران گلدن وی انقدر شیک و مجلل است و غذاهای باکیفیتی ارائه می‌دهد که مسافران را از رفتن به رستوران‌های خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند؛ دیگر هر چه باشد، در یکی از بهترین هتل‌های استانبول هستید.

نکته‌ای که وجود دارد این است که این هتل به لحاظ سطح دسترسی در محل مناسبی از شهر قرار ندارد و با مرکز شهر یعنی میدان تقسیم حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. البته می‌توان با استفاده از اتوبوس خود را قلب شهر، یعنی میدان تقسیم، رساند و بعد، از آن‌جا به هر جایی از شهر رفت.

لوکیشن هتل گلدن وی استانبول

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "هتل گلدن وی استانبول در فهرست بهترین هتل‌های استانبول" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: هتل گلدن وی استانبول در فهرست بهترین هتل‌های استانبول در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب هتل گلدن وی استانبول در فهرست بهترین هتل‌های استانبول را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال هتل گلدن وی استانبول در فهرست بهترین هتل‌های استانبول در فیسبوک
ارسال هتل گلدن وی استانبول در فهرست بهترین هتل‌های استانبول در تویتر
ارسال هتل گلدن وی استانبول در فهرست بهترین هتل‌های استانبول در واتس آپ
ارسال هتل گلدن وی استانبول در فهرست بهترین هتل‌های استانبول در تلگرام
خبرخوان هتل گلدن وی استانبول در فهرست بهترین هتل‌های استانبول

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0