بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدامند؟


بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدامند؟

 محله تاکسیم استانبول که بیشتر ایرانیان آن را با نام‌های تکسیم و تقسیم می‌شناسند، در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است. هتل های تکسیم استانبول بیشتر مورد پسند مسافرانی است که به زندگی در کلانشهرها علاقه زیادی دارند و از شب های پر جنب و جوش و خیابان های سرشار از زندگی و شلوغی شهر لذت می برند.بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم را برای سفر به استانبول بشناسید و قبل از اینکه در پکیج تور یک هتل دور افتاده و بد را رزرو کنید؛ با اطلاعات مناسب، بهترین هتل را بریا سفر استانبول خود انتخاب کنید

رزرو هتل در میدان تکسیم استانبول به گردشگران این امکان را می‌دهد تا از زندگی مدرن، جاذبه ها و زندگی شبانه این شهر بهره بیشتری ببرند.

با اقامت در یکی از هتل های نزدیک میدان تکسیم استانبول، در قلب یکی از مهم‌ترین مناطق جهانگردی، تجاری، تفریحی و مراکز خرید شهر خواهید بود.

میدان تکسیم یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین مکان‌های استانبول است که بسیاری از مراکز گردشگری و مراکز خرید و دیدنی‌های استانبول در نزدیکی آن قرار دارد به همین دلیل بسیاری از مسافران تور استانبول بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

از مهم‌ترین مناطقی که در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارند می‌توان به خیابان استقلال و کاخ توپکاپی و … اشاره کرد، از طرفی با توجه به موقعیت و اهمیت این میدان دسترسی و وسایل نقلیه عمومی نیز در آن بسیار زیاد است که باعث راحتی مسافران در رفت و آمد‌های آن‌ها می‌شود.

اگر شما نیز قصد سفر به استانبول را دارید با ما همراه شوید تا شما را با هتل‌های نزدیک به میدان تکسیم آشنا نماییم.

از بهترین هتل‌های استانبول میدان تقسیم به گفته و نظر مسافران می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

هتل سی وی کی استانبول

CVK Hotel Istanbul: هتل سی وی کی استانبول این هتل ۵ ستاره محبوب در قلب تکسیم واقع شده و به آسانی به اکثر جاذبه‌های معروف شهر دسترسی دارد

هتل گزی استانبول

GEZI Hotel: این هتل در قلب تقسیم واقع شده است و در کلاس ۵ ستاره قرار دارد و به راحتی به نقاط محبوب شهر و همچنین انواع مغازه ها، بارها و رستوران‌های طراحان دسترسی دارید. اتاق‌ها دارای امکانات مدرن هستند و چشم‌انداز بسیار خوبی از بسفر دارند.

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول است که در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است. اینهتل مجموعا ۱۹۱ اتاق دارد که طراحی داخلی و دکوراسیون آن نیز بسیار چشم گیر است. اتاق‌های این هتل تمامی امکانات رفاهی از جمله تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم ضد تحریق و… دارد.

این هتل امکانات دیگری از جمله سالن ورزشی، رستوران ژاپنی، رستوان‌های ترکی، سونا، حمام ترکی و… هستند همچنین رفت و آمد از این هتل به مراکز تفریحی و گردشگری استانبول نیز بسیار راحت است حتی برخی از آن‌ها را می‌توانید پیاده بروید. این هتل همچنین تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

هتل آوانگارد میدان تکسیم استانبول

Avantgarde Hotel Taksim Square: هتل آوانگارد میدان تکسیم هتل بسیار خوبی است که بسیار نزدیک به میدان تقسیم، در فاصله ۲ دقیقه پیاده روی قرار گرفته است. مجموعه‌ای از امکانات درجه یک مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه اتاق ها، نگهبانی ۲۴ ساعته، فروشگاه رفاه، خانه داری روزانه و غیره را ارائه می‌دهد.

هتل میدتاون استانبول

Midtown Hotel: هتل میدتاون یک هتل عالی است که میهمانان می‌توانند به راحتی به همه چیزهایی که شهر پر جنب و جوش ارائه می‌دهد دسترسی داشته باشند. این هتل دارای خدمات عالی و امکانات عالی است تا آسایش و آسایش میهمانان خود را تضمین کند.

این هتل یکی از هتل‌های نزدیک میدان تکسیم استانبول که در فاصله‌ای نسبتا کم از میدان و ایستگاه متروی تکسیم قرار دارد. میدتاون ۸۰ اتاق دارد و از جمله هتل‌های خوب اطراف میدان تکسیم است. همچنین به مرکز خرید جواهد نیز نزدیک است و دسترسی به آن با مترو بسیارراحت است. از امکانات آن نیز می‌توان به وای فای، تلویزون و ماهواره، سشوار و رستوران و کافه و… اشاره کرد.

این هتل در نزدیکی جاذبه‌های تفریحی‌ای مانند برج گالاتا، دلماباغچه و… قرار دارد.

هتل تکسیم گونن

تکسیم گونن یک هتل ۴ ستاره با ۱۵۷ اتاق است که تمامی اتاق‌های آن امکاناتی همچون ماهواره، تلویزیون، سشوار، مینی بار و… را دارد و تا خیابان استقلال تنها چند قدم فاصله دارد. از دیگر امکانات آن می‌توان به استخر و سونا، رستوران و… است. صبحانه هتل نیز از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ سرو می‌شود.

از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این هتل می‌توان تنگه بسفر، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا و … اشاره کرد. از طرفی چون وسایل حمل و نقل عمومی در این میدان بسیار زیاد و کامل است رفت و آمد به سایر بخش‌های این شهر نیز راحت است. این هتل از بهترین هتل‌های حوضه میدان تکسیم است.

این هتل از جمله هتل‌های نزدیک میدان تکسیم استانبول که طرفداران بسیاری نیز دارد.

هتل مارمارا

هتل مارمارا یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول است که دید کامل به میدان تکسیم و خیابان استقلال دارد. این هتل مجموعا ۳۸۸ اتاق دارد و تمامی اتاق‌های آن تلویزیون، وای فای، کف‌پوش پارکت و…دارد. رستوران این هتل غذاهای بسیار متنوع و بین المللی دارد.

جالب است بدانید تماس تلفی از این هتل به کشورهای خاصی رایگان است و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری‌ مانند کاخ دلما باغچه و فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است.

هتل گرین پارک تکسیم

گرین پارک یکی از هتل‌های ۴ ستاره است که ۱۸۱ اتاق دارد در فاصله ۲۰ کیلومتری از فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است و از جمله هتل‌های نزدیک میدان تکسیم استانبول است. این هتل همچنین تا متروی میدان تکسیم ۳ دقیقه فاصله دارد و دسترسی آن به حمل و نقل عمومی بسیار آسان است.

از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری که در نزیکی آن قرار دارند نیز می‌توان به کاخ توپکاپی و مسجد آبی اشاره کرد.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدامند؟" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدامند؟ در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدامند؟ را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدامند؟ در فیسبوک
ارسال بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدامند؟ در تویتر
ارسال بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدامند؟ در واتس آپ
ارسال بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدامند؟ در تلگرام
خبرخوان بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدامند؟

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0