هتل ریکسوس پرا استانبول ۵ ستاره Rixos Pera Istanbul


هتل ریکسوس پرا استانبول ۵ ستاره Rixos Pera Istanbul

از دیگر هتل‌های نزدیک به میدان تقسیم استانبول، هتل پر طرفدار  ریکسوس پرا استانبول است. در تجهیز و دکوراسیون اتاق‌ها استانداردها حتی از هتل ۵ ستاره هم فراتر رفته‌اند و اینجا همه چیز برای یک اقامت ایده‌آل فراهم است. برای رفع خستگی‌های زندگی روزمره و سر حال آمدن چه چیزی بهتر از گرفتن ماساژ حرفه‌ای در مرکز سلامت و اسپای هتل یا حمام‌های ترکی آن.

اگر روی برنامه‌های ورزشی‌تان حساس هستید، با خیال راحت در سالن ورزشی مجهز هتل برنامه‌هایتان را دنبال کنید. هتل ۳ رستوران و کافه دارد. رستوران Samdan13 انواع غذاهای ترکی را سرو می‌کند. کافه Chapelle تداعی کننده حال و هوای پاریس است و این فرصت را به شما می‌دهد که حال و هوای پاریس را در دل استانبول تجربه کنید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "هتل ریکسوس پرا استانبول ۵ ستاره Rixos Pera Istanbul" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: هتل ریکسوس پرا استانبول ۵ ستاره Rixos Pera Istanbul در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب هتل ریکسوس پرا استانبول ۵ ستاره Rixos Pera Istanbul را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال هتل ریکسوس پرا استانبول ۵ ستاره Rixos Pera Istanbul در فیسبوک
ارسال هتل ریکسوس پرا استانبول ۵ ستاره Rixos Pera Istanbul در تویتر
ارسال هتل ریکسوس پرا استانبول ۵ ستاره Rixos Pera Istanbul در واتس آپ
ارسال هتل ریکسوس پرا استانبول ۵ ستاره Rixos Pera Istanbul در تلگرام
خبرخوان هتل ریکسوس پرا استانبول ۵ ستاره Rixos Pera Istanbul

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0