فیلم تاریخ عروسی / The Wedding Date


فیلم تاریخ عروسی / The Wedding Date

کت اِلیس، نگران از اینکه به‌تنهایی به عروسی خواهرش برود، مردی را استخدام می‌کند تا در طول مراسم نقش نامزدش را بازی کند.

تاریخ عروسی / The Wedding Date

تاریخ عروسی / The Wedding Date
تاریخ عروسی / The Wedding Date

درواقع نقشه‌ی او این است که نامزد سابقش را که دو سال پیش او را ترک کرد، تحت‌تأثیر قرار بدهد اما داستان جور دیگری پیش می‌رود.

خلاصه داستان فیلم سینمایی تاریخ عروسی
کت” که به تنهایی در نیویورک زندگی می کند قصد دارد برای شرکت در مراسم ازدواج خواهر کوچکش ایمی عازم لندن شود اما مشکل او اینست که جفری که برادر داماد است قبلاً نامزد کت بوده و دو سال پیش با کت قطع رابطه کرده است…

فیلم سینمایی تاریخ عروسی به‌کارگردانی Clare Kilner در  سال 1384 در گونه کمدی و عاشقانه تولید شده است.

بازیگران فیلم تاریخ عروسی

بازیگران فیلم تاریخ عروسی چه کسانی هستند؟ در تاریخ عروسی بازیگرانی چون Dermot Mulroney، Debra Messing، جک دونپورت، امی آدامز، Sarah Parish، Jeremy Sheffield و Peter Egan به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم تاریخ عروسی حدود 12 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان تاریخ عروسی را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم تاریخ عروسی باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Clare Kilner به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری تاریخ عروسی توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم تاریخ عروسی می‌توان به Holland Taylor، Jolyon James، C. Gerod Harris، Jay Simon و Danielle Lewis اشاره کرد.
متوسط سن بازیگران تاریخ عروسی براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون ثبت شده، 55 سال است که نشان می‌دهد بازیگران تاریخ عروسی عمدتا از میانسالان هستند.

داستان فیلم تاریخ عروسی

از محتوا و داستان فیلم تاریخ عروسی چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه تاریخ عروسی توسط Elizabeth Young و Dana Fox نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان تاریخ عروسی منتشر شده است، می‌خوانیم: «کت” که به تنهایی در نیویورک زندگی می کند قصد دارد برای شرکت در مراسم ازدواج خواهر کوچکش ایمی عازم لندن شود اما مشکل او اینست که جفری که برادر داماد است قبلاً نامزد کت بوده و دو سال پیش با کت قطع رابطه کرده است…»

فیلم تاریخ عروسی و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم تاریخ عروسی نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم تاریخ عروسی به طور متوسط فعالیت 7ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم تاریخ عروسی یکی از 4 اثر شاخص Debra Messing، Jeremy Sheffield و Peter Egan در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
4 تن از بازیگران تاریخ عروسی، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در تاریخ عروسی 4 فیلم اولی بوده‌اند: Sarah Parish، Jolyon James، Jay Simon و Danielle Lewis.
همچنین Clare Kilner کارگردان تاریخ عروسی اولین همکاری خود با بازیگرانی چون Dermot Mulroney، Debra Messing، جک دونپورت، امی آدامز، Jeremy Sheffield، Peter Egan، Holland Taylor و C. Gerod Harris را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران تاریخ عروسی نیز 66 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 12 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 66 همکاری برای اولین‌مرتبه در تاریخ عروسی رخ داده است. مانند: Dermot Mulroney و Debra Messing، جک دونپورت و امی آدامز، Sarah Parish و Jeremy Sheffield، Peter Egan و Holland Taylor، Jolyon James و C. Gerod Harris.

عوامل فیلم تاریخ عروسی

در مجموع بیش از 15 نفر در تولید فیلم تاریخ عروسی نقش داشته‌اند

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم تاریخ عروسی / The Wedding Date" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم تاریخ عروسی / The Wedding Date در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم تاریخ عروسی / The Wedding Date را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم تاریخ عروسی / The Wedding Date در فیسبوک
ارسال فیلم تاریخ عروسی / The Wedding Date در تویتر
ارسال فیلم تاریخ عروسی / The Wedding Date در واتس آپ
ارسال فیلم تاریخ عروسی / The Wedding Date در تلگرام
خبرخوان فیلم تاریخ عروسی / The Wedding Date

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ