فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby)


فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby)

این فیلم درباره‌ی دختری است که می‌خواهد به یک قهرمان بوکس تبدیل شود، بنابراین احتمالا نباید انتظار یک فیلم شاد را داشته باشید. مضمون فیلم نشان می‌دهد که زندگی بی‌اندازه بی‌رحم و سخت است و فقط افراد شجاع و مصمم هستند که تسلیم چالش‌های آن نخواهند شد. کلینت ایست‌وود (کارگردان فیلم) موقعیت‌های ظریف فیلم را به‌زیبایی به تصویر کشیده است و طوری از بازیگر زن خود بازی گرفته است که انگار با این نقش زندگی می‌کند.

فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby)

فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby)
فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby)

معرفی و بررسی فیلم دختر میلیون دلاری:

معرفی فیلم دختر میلیون دلاری

فیلم سینمایی دختر میلیون دلاری به‌کارگردانی کلینت ایستوود در 15 سال پیش یعنی سال 1383 در گونه درام و ورزشی تولید شده است. دختر میلیون دلاری توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون نمره 6.9 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم دختر میلیون دلاری را اثری بی‌ارزش و بسیار بد ارزیابی می‌کنند.

بازیگران فیلم دختر میلیون دلاری

بازیگران فیلم دختر میلیون دلاری چه کسانی هستند؟ در دختر میلیون دلاری بازیگرانی چون هیلاری سوانک در نقش Maggie Fitzgerald، کلینت ایستوود در نقش Frankie Dunn، مورگان فریمن در نقش Eddie Scrap-Iron Dupris، Jay Baruchel در نقش Danger Barch، Mike Colter در نقش Big Willie Little، Lucia Rijker در نقش Billie ‘The Blue Bear’ و Brían F. O’Byrne در نقش Father Horvak (as Brían O’Byrne) به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم دختر میلیون دلاری حدود 13 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان دختر میلیون دلاری را یک اثر پربازیگر عنوان کرد.

از این‌لحاظ کارگردانی فیلم دختر میلیون دلاری باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا کلینت ایستوود به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری دختر میلیون دلاری توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم دختر میلیون دلاری می‌توان به آنتونی مکی در نقش Shawrelle Berry، مارگو مارتیندال در نقش Earline Fitzgerald، Riki Lindhome در نقش Mardell Fitzgerald، مایکل پنیا در نقش Omar، Benito Martinez در نقش Billie’s Manager و Bruce MacVittie در نقش Mickey Mack اشاره کرد.
متوسط سن بازیگران دختر میلیون دلاری براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون ثبت شده، 54 سال است که نشان می‌دهد بازیگران دختر میلیون دلاری عمدتا از میانسالان هستند.

داستان فیلم دختر میلیون دلاری

از محتوا و داستان فیلم دختر میلیون دلاری چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه دختر میلیون دلاری توسط پل هگیس و F.X. Toole نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان دختر میلیون دلاری منتشر شده است، می‌خوانیم: ««فرانکي دن» (ايست وود)، صاحب يک باشگاه بوکس در لس آنجلس است. يک روز «مگي» 31 ساله (سوانک) به باشگاه «فرانکي» مي آيد و از او مي خواهد مربي اش باشد.

پافشاري هاي او سرانجام باعث مي شود «فرانکي» مربي گري او را بپذيرد. «مگي» تمام بازي هاي اوليه اش را در همان راوند اول مي برد؛ ولي «فرانکي» کما کان حاضر نيست ترتيب مسابقه اي رسمي را براي او بدهد…»

فیلم دختر میلیون دلاری از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم دختر میلیون دلاری عبارت است از: فیلم گرن تورینو، فیلم ذهن زیبا، فیلم ۱۲ سال بردگی، فیلم جایی برای پیرمردها نیست و فیلم میلیونر زاغه نشین.

فیلم دختر میلیون دلاری و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم دختر میلیون دلاری نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم دختر میلیون دلاری به طور متوسط فعالیت 11ام بازیگران این اثر است.

براساس امتیاز مردم فیلم دختر میلیون دلاری بهترین اثر Brían F. O’Byrne، مارگو مارتیندال، Riki Lindhome، Benito Martinez و Bruce MacVittie و یکی از 4 اثر شاخص Mike Colter در حرفه بازیگری محسوب می‌شود

براساس امتیاز مردم فیلم دختر میلیون دلاری بهترین اثر کلینت ایستوود در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
فیلم دختر میلیون دلاری براساس امتیاز مردم به آثار بهترین اثر پل هگیس در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.

2 تن از بازیگران دختر میلیون دلاری، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در دختر میلیون دلاری 2 فیلم اولی بوده‌اند: Mike Colter و Riki Lindhome.

همچنین کلینت ایستوود کارگردان دختر میلیون دلاری اولین همکاری خود با بازیگرانی چون هیلاری سوانک، Jay Baruchel، Lucia Rijker، Brían F. O’Byrne، آنتونی مکی، مارگو مارتیندال، مایکل پنیا، Benito Martinez و Bruce MacVittie را در این اثر تجربه کرده است.

در میان بازیگران دختر میلیون دلاری نیز 76 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 13 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 76 همکاری برای اولین‌مرتبه در دختر میلیون دلاری رخ داده است.

مانند: هیلاری سوانک و کلینت ایستوود، مورگان فریمن و Jay Baruchel، Mike Colter و Lucia Rijker، Brían F. O’Byrne و آنتونی مکی، مارگو مارتیندال و Riki Lindhome.
آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم دختر میلیون دلاری فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم دختر میلیون دلاری، 1 نفر به دیار باقی سفر کرده است و دیگر در میان ما نیست: شادروان F.X. Toole.

عوامل فیلم دختر میلیون دلاری

در مجموع بیش از 15 نفر در تولید فیلم دختر میلیون دلاری نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby) در فیسبوک
ارسال فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby) در تویتر
ارسال فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby) در واتس آپ
ارسال فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby) در تلگرام
خبرخوان فیلم دختر میلیون دلاری (Million Dollar Baby)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0