فیلم خام / Raw


فیلم خام / Raw

«خام»، فیلمی فرانسوی-بلژیکی محصول سال ۲۰۱۶ در ژانر ترسناک است. این فیلم، داستان یک دانشجوی دامپزشکی گیاهخوار را روایت می‌کند که بعد از امتحان کردن گوشت، میل و اشتیاق زیادی به آن پیدا می‌کند.

فیلم خام / Raw چرا فیلم خوبی است؟

فیلم‌هایی با موضوع آدم‌خواری یا بسیار محبوب می‌شوند یا کاملا شکست می‌خورند. ولی نویسنده و کارگردان فیلم «خام» یعنی «ژولیا دوکورنو» از ایده‌ی آدم‌خواری به‌عنوان پایه‌ای برای داستانی قوی و سرشار از خوشی، دلهره و وحشت تهوع‌آور استفاده می‌کند. فیلم «خام»، یکی از فیلم‌های هوشمندانه و فریبنده‌ای است که با صحنه‌های ترسناک و خون‌آلود، شما را به هیجان می‌آورد و با روایتی هوشمندانه و فضایی فریبنده، بیننده را میخکوب می‌کند.

فیلم خام / Raw

فیلم خام / Raw
فیلم خام / Raw

خام، یک فیلم ترسناک بلژیکی فرانسوی به نویسندگی و کارگردانی ژولیا دوکورنو است. این فیلم یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های سال 2016 در رسانه‌های خارجی بود. ماجرای بحث‌برانگیزی «خام» از جایی شروع شد که مطبوعات آنلاین شروع به تیتر زدن کردند که تماشای این فیلم باعث بالا آوردن تماشاگران در سینماها شده و به خبر کردن اورژانس و فراری شدن مردم از سالن‌های سینما منجر شده است و منتقدان تا جایی پیش رفتند که آن را حال‌به‌هم‌زن‌ترین فیلم سال معرفی کردند. گارانس ماریلیر بازیگر نقش اصلی می‌باشد. فیلم با بودجه 3 میلیون دلاری ساخته شد و موفق به فروش 35 میلیون دلاری در گیشه سینماها شد. فیلم ترکیب دقیق از هیجان و تفکر است. جاستین جوان گیاه‌خواری می باشد که به یک مدرسه دامپزشکی رفته است. او پس از اطلاع از اصول مرموز آنجا و شرکت در یک مراسم عجیب گوشت خواری، شروع به تجربه‌ی عواقبی وحشتناک و غیرمنتظره می‌کند…

دانلود فیلم خام / Raw

BluRay 720p

لينک مستقيم

دانلود زیرنویس فارسی

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم خام / Raw" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم خام / Raw در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم خام / Raw را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم خام / Raw در فیسبوک
ارسال فیلم خام / Raw در تویتر
ارسال فیلم خام / Raw در واتس آپ
ارسال فیلم خام / Raw در تلگرام
خبرخوان فیلم خام / Raw

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0