عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند


عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند

برخی افراد برای کار ۸ صبح تا ۵ عصر ساخته نشده‌اند خوشبختانه مشاغل زیادی وجود دارند که غیرعادی و در عین حال جذاب هستند و حقوق خوبی هم دارند

مثلا شغل تست‌کننده‌ی بستنی، برای کسانی‌ که عاشق شیرینی‌جات و بستنی هستند، پیشنهاد شغلی وسوسه‌کننده‌ای است.

در این مقاله شما را با عجیب‌ ترین شغل های دنیا آشنا خواهیم کرد که بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده هستند.

شاید در نگاه اول، عبارت «شغل جالب»، عبارتی متناقض به‌نظر بیاد یا مثل بعضی‌ها، شما هم معتقد باشید که کارکردن اگر جالب بود که دیگر کار حساب نمی‌شد.

عجیب ترین شغل های دنیا

حتی افرادی که شغل‌شان را دوست دارند و کار مورد علاقه‌شان را انجام می‌دهند، گاهی دل‌شان می‌خواهد که تعطیلات درست و حسابی داشته باشند؛ منظور از درست و حسابی، کمی بیشتر از بستنی خوردن یا گذراندن کل جمعه‌ها در جزیره‌ی شخصی خودتان (اسم لاکچری برای تخت‌خواب شما) است.

شاید عجیب یا حتی متوهمانه به‌نظر برسد، اما هریک از سه موردی که در جمله‌ی قبلی خواندید (بستنی خوردن، خوابیدن و زندگی در یک جزیره‌ی شخصی) به‌خودی‌خود یک شغل شریف هستند. باور کنید!

اگر دوست دارید با عجیب‌وغریب‌ترین شغل‌ها، شغل‌هایی که به‌طور غیرقابل‌باوری سرگرم‌کننده و لذت‌بخش هستند، آشنا شوید؛ این شما و این هم ادامه‌ی مقاله!

هشدار: به‌احتمال زیاد بعد از خواندن این مقاله، عباراتی مثل «راه‌های استعفا از شغل فعلی برای تبدیل شدن به یک پری دریایی» را در گوگل جست‌وجو خواهید کرد!.

۱. چشنده‌ی بستنی

چشنده‌ی بستنی یکی از عجیب ترین شغل های دنیاست، در این شغل شما برای بستنی خوردن حقوق می‌گیرید و با این حقوق به‌خوبی از پس مخارج زندگی بر‌می‌آیید. حقوقِ شغلِ دانشمندِ موادِ غذایی، یا همان چشنده‌ی بستنی به گزارش فوربس حدود ۵۶ هزار دلار در سال و به‌عبارت وطنی حدود ۱۹ میلیون تومان در ماه است. (محاسبات با دلار ۴۲۰۰ تومنی انجام شده است.)

۲. پرنسس دیزنی

این شغل با حقوق ۳۰ هزار دلار در سال چندان پردرآمد به‌حساب نمی‌آید، اما مزایای زیادی مثل ۵۰ درصد تخفیف در سفر، ۴۰ درصد تخفیف غذا و ورودیه رایگان به پارک‌ها را دارد. البته پوشیدن لباس شاهزاده‌ها و بازی در نقش پرنسس‌ها را هم به مزایای آن اضافه کنید.

پرنسس دیزنی
پرنسس دیزنی

۳. تگ کننده‌ نت فلیکس

نت فیلیکس وب‌سایت پخش فیلم و سریال است. این سازمان کارمندان نیمه‌وقتی دارد که موظف‌اند فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را تماشا کنند و هریک را با توجه به ژانر اثر تگ کنند. داشتن این شغل، کار آسانی نیست؛ تعداد تگرهای تیم نت‌فیلیکس محدود است، اما کسانی که برای این شغل انتخاب می‌شوند، بسیار خوش‌شانس هستند.

جاش گرل یکی از تگرهای نت‌فلیکس در گفت‌وگو با واشنگتن‌پست در سال ۲۰۱۵ ادعا کرده که بدون شک این شغل، بهترین شغل دنیاست. البته آقای گرل چندان بیراه هم نگفته، تماشای فیلم و گرفتن حقوق برای این کار، به‌خصوص برای افرادی که عاشق تماشای فیلم هستند، ایده‌آل به‌نظر می‌رسد.

۴. پری ‌دریایی حرفه ای

یک شغل رؤیایی دیگر با درآمدی بالا؛ درآمد پریِ دریایی‌های حرفه‌ای به‌ویژه در مراسم‌های خاص مثل مهمانی‌های تولد به ۳۰۰ دلار در ساعت نیز می‌رسد. کاری که آنها انجام می‌دهند، ایفای نقش پریِ دریایی است. آموزش شنا از دیگر کارهایی است که پریِ دریایی انجام می‌دهد.

۵. بازیگر نقش جسد

احتمالا در نظر بسیاری این شغل خیلی جالب نباشد، اما اگر بدانید که تنها برای خوابیدن مثل یک جسد ۲۰۰ دلار حقوق می‌گیرید، شاید نظرتان عوض شود؛ البته افتخار نقش‌آفرینی در یک فیلم یا سریال را هم به مزایای آن اضافه کنید! این شغل برای به‌دست آوردن پول زیاد در زمان کم، چندان هم بد نیست.

عجیبترین شغلها 3 عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند
بازیگر نقش جسد

۶. بیکار حرفه ای

این یکی نوبر است! آژانس مسافرتی TUI در سوئد، افرادی را استخدام می‌کند که به‌معنای واقعی کلمه بیکار بگردند و کاری انجام ندهند! شرایط کار به این صورت است که لباس‌های تابستانی خود را می‌پوشید، لم می‌دهید، مطالعه می‌کنید، موسیقی گوش می‌کنید و یا اینکه اطراف را نگاه می‌کنید و… (هر طور که مایلید). حتی نیاز نیست که سحرخیز باشید تا رأس ساعت معینی به کارتان برسید. ساد‌ه‌تر بگوییم، بیکار می‌چرخید و پول می‌گیرید.

۶. ساقدوش عروس حرفه ای

ساقدوش بودن شاید خیلی آسان نباشد، اما بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. جن گلنتز مؤسس شرکت اجاره‌ی ساقدوش، افرادی را به‌عنوان ساقدوش عروس در اختیار مراسم عروسی قرار می‌دهد. هویت واقعی این افراد برای مشتریان ناشناس است. دستمزد ساقدوش‌ها برای هر عروسی ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار است.

ساقدوش عروس حرفه ای
ساقدوش عروس حرفه ای

۷. نویسنده‌ شیرینی های شانس

در این شغل باید فال و جمله‌های مربوط به شانس و پیشگویی را روی کاغذ بنویسید. این کاغذ‌ها در میان شیرینی‌های شانس قرار می‌گیرند. به نوشته‌ی وب‌سایت ehow.com این افراد به‌ازای نوشتن برگه‌های فال، حدود ۴۰ هزار دلار در سال دریافت می‌کنند.

نویسنده‌ شیرینی های شانس
نویسنده‌ شیرینی های شانس

۸. کارمند خوابیدن

یکی دیگر از عجیب ترین شغل های دنیا این است که بخوابید و پول بگیرید! ناسا افرادی را برای شرکت در تحقیقات استراحت در رختخواب استخدام می‌کند. در یکی از تحقیقات ناسا، به شرکت‌کنندگان ۵ هزار دلار در ماه حقوق تعلق گرفت. (به هیچ عنوان پول کمی نیست!) این افراد باید به‌مدت ۸۷ روز، روی تخت می‌خوابیدند. امکاناتی از قبیل تلویزیون، کامپیوتر و کنسول بازی در اختیار این افراد قرار می‌گیرد و همچنین ملاقات با دوستان و خانواده نیز برای شرکت‌کنندگان آزاد است (البته در رختخواب!).

۹. تست کننده‌ ماری جوانای دارویی

درست خواندید. به‌گفته‌ی MSNBC (رسانه خبری ۲۴ ساعته در آمریکا و کانادا‌ و این نام ترکیبی از دو نام مایکروسافت نت‌ورک و ان‌بی‌سی است. دو شرکت مایکروسافت و جنرال موتورز (GE) سرمایه‌گذار اصلی MSNBC هستند) فرصت شغلی جدیدی برای کارجویان ایجاد شده تا کیفیت مواد مخدر دارویی را تست کنند. این افراد اجازه دارند تا به‌صورت قانونی ماری‌جوانای دارویی بخرند.

۱۰. محافظ جزیره‌ شخصی

بن سوسال، در مدت ۶ ماه ۱۲۰ هزار دلار برای مراقبت از یک جزیره گرمسیری در استرالیا دریافت می‌کند. (اگر چنین موردی را در فرصت‌های شغلی دیدید، ما را هم در جریان بگذارید!)

محافظ جزیره‌ شخصی
محافظ جزیره‌ شخصی

۱۱. تست‌ کننده‌ سرسر‌ه‌ آبی

بسیاری از ما حاضریم این کار را بدون دریافت حقوق انجام دهیم. اما افرادی هستند که برای تست و ارزیابی سرسره‌های آبی حدود ۲۷ هزار دلار دریافت می‌کنند. تامی لینچ کسی که که چهار سال این کار را انجام داده، معتقد است که تست سرسره‌های آبی بهترین شغل جهان است.

عجیب ترین شغل های دنیا
عجیب ترین شغل های دنیا
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند در فیسبوک
ارسال عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند در تویتر
ارسال عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند در واتس آپ
ارسال عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند در تلگرام
خبرخوان عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0