بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99


بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99

بهترین هتلی که در نوروز 1399 در شهر آنتالیا میتونید انتخاب کنید هتل افتالیا اوشن آنتالیا می باشد.
چرا هتل افتالیا اوشن آنتالیا بهترین انتخاب در بین هتل های متنوع شهر آنتالیا برای نوروز 1399 است؟

  • هتل افتالیا اوشن آنتالیا هتل 5 ستاره در شهر آنتالیا است.
  • هتل افتالیا اوشن آنتالیا یک هتل با محتوای UALL است که برنامه ها و رستوران های متنوعی برای ساعات مختلف شبانه روز می باشد و صبحانه، نهار، شام، میان وعده های مختلف مثلا ساعتی برای سرور انواع سوپ، بستنی، نان شیرینی و خوردنی های مختلف است که یک سفر و تجربه فوق العاده تو خوردن را برای شما خواهد داشت. از طرفی همه نوع نوشیدنی که اراده کنید در این هتل به صورت 24 ساعته رایگان است.
  • کلیه خدمات پذیرایی خوردنی ها و نوشیدنی ها در این هتل به صورت 24 ساعته ، سلف سرویس و بدون هیچگونه محدودیتی است.
  • هتل افتالیا اوشن آنتالیا استخرهای متنوعی با آب گرم دارد که میتوانید در تعطیلات نوروزی لذت شنا به صورت خانوادگی را تجربه کنید. البته این هتل در کنار استخرهای مختلط استخرهای ویژه بانوان نیز دارد که نه تنها ورود اقایان به آنها ممنوع است بلکه به نحوی طراحی و ساخته شده است که در کنار آفتاب گرفتن، بانوان از دیده شدن نیز کاملا محفوظ هستند.
  • هتل افتالیا اوشن آنتالیا دارای پارک آبی رایگان با سرسره ها و امکانات هیجان انگیز متنوعی میباشد.
  • هتل افتالیا اوشن آنتالیا توسط شرکت های ایرانی برای نوروز به صورت کامل گارانتی شده است و بنابراین با هدف ایجاد لحظات فوق العاده عالی برای ایرانیان برنامه های نوروزی فوق العاده ای را در نظر گرفته و با دعوت از خوانندگان و حتی بازیگران محبوب ایرانیان جنگ ها و رنامه های متنوعی را برای ایام مختلف شبانه روز شما عزیزان در نظر گرفته است.
  • هتل افتالیا اوشن آنتالیا دارای بزرگترین و مدرنترین سالن کنسرت در آنتالیا است و برنامه های ویژه ای دارد که شما در هر هتلی که اقامت داشته باشید برای هر برنامه نه تنها باید هزینه کرایه بدهید و تا هتل افتالیا اوشن تشریف ببرید بلکه برای بهره مندی از هر مورد میبایست حداقل نفری 100 دلار هزینه بلیط ورودی پرداخت کنید، در صورتی که استفاده و ورود به این برنامه ها برای اشخاصی که در هتل افتالیا اوشن آنتالیا اقامت دارند رایگان است.

هتل افتالیا اوشن – Eftalia Ocean

درباره هتل افتالیا اوشن – Eftalia Ocean آنتالیا و امکانات آن بیشتر بدانید

هتل افتالیا اوشن از هتل های 5 ستاره آنتالیا در ترکیه میباشد.

اتاق هتل افتالیا اوشن - Eftalia Ocean
اتاق هتل افتالیا اوشن – Eftalia Ocean

هتل 5 ستاره Eftalia Ocean دارای استخر شنا سرپوشیده و استخر رو باز با اوناع وسایل بازی در کنار ساحل ز دریای مدیترانه واقع شده است. خدمات U ALL و وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس می باشد. همه ی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی می باشد. مهمانان می توانند از انواع غذاهای ترکی و بین المللی و صبحانه های کامل به صورت بوفه استفاده کنند.

این اطلاعات درباره هتل افتالیا اوشن توسط شرکت مسافرتی سفر با ما تهیه و ارائه گردیده است و مورد تائید booking.com و tripadvisor.com می باشد. برای اطلاعات بیشتر با تلفن 09123833830 تماس حاصل نمائید.

آدرس و تلفن هتل افتالیا اوشن در آنتالیا ترکیه

تلفن  00904446607

آدرس  Türkler Mahallesi, 07407 Alanya/Antalya, Turkey

 

هتل افتالیا اوشن آنتالیا در نزدیکی شهر آلانیا قرار دارد . این هتل از دریا حدود 180 متر فاصله دارد و یکی از زیباترین هتل های ساحلی آنتالیا محسوب می شود . فاصله هتل افتالیا اوشن تا فرودگاه آلانیا حدود 64 کیلومتر می باشد . البته اگر پرواز شما به فرودگاه آنتالیاست بهتر است بدانید فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود 100 کیلومتر می باشد .

اتاق هتل افتالیا اوشن - Eftalia Ocean
اتاق هتل افتالیا اوشن – Eftalia Ocean

تمام اتاق های هتل افتالیا اوشن آلانیا دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، حمام با دوش و توالت هستند . در هر اتاقی ، یک گاو صندوق نیز قرار داده شده است و سیستم تهویه مطبو و خط مستقیم تلفن از دیگر امکاناتی هستند که در اختیار مسافران قرار می گیرند  . مینی بار ، تلفن مستقیم ، تخت نوزاد ، بالکن و میز تحریر از دیگر امکانات اتاق های هتل می باشد .

هتل افتالیا اوشن آلانیا 5 بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99 هتل افتالیا اوشن Eftalia Ocean 7 بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99

امکانات هتل افتالیا اوشن آلانیا شامل ساحل خصوصی ، 3 رستوران ، آبگرم تمام خدمات ، استخر داخل سالن و 2 استخر در فضای باز ، پارک آبی رایگان ، باشگاه کودکان ، مرکز تناسب اندام ، چتر ساحل ، تراس ، تهویه مطبوع و استخر کودکان می باشد . از خدمات هتل میتوان به خدمات خشکشویی ، اطلاعات 24 ساعته ، خدمات 24 ساعت اتاق ، کارکنان چند زبانه ، سالن بازی کودکان ، بار کنار استخر و بوفه اشاره کرد . هتل افتالیا اوشن آنتالیا یکی از هتل های آنتالیا با قیمت مناسب می باشد .

استخر هتل افتالیا اوشن - Eftalia Ocean
استخر هتل افتالیا اوشن – Eftalia Ocean
پارک آبی هتل افتالیا اوشن - Eftalia Ocean
پارک آبی هتل افتالیا اوشن – Eftalia Ocean

هتل افتالیا اوشن آلانیا

هتل افتالیا اوشن آلانیا ، یکی از هتل های ۵ ستاره آلانیا است که در منطقه ترکلر شهر آلانیا قرار گرفته است . هتل های افتالیا ، دارای شعبات مختلفی در ترکیه میباشند و این هتل یکی از جدیدترین شعبات این هتل است که در سال  ۲۰۱۷ افتتاح شده است و دارای امکانات بسیار مناسبی برای مسافرینی است که قصد اقامت در منطقه آلانیا را دارند . این هتل کلاٌ دارای ۶۸۲ اتاق میباشد که اغلب آنها منظره دریا را دارند و به صورت مدرن و با امکانات کامل مبله شده اند.این هتل در زمینی به مساحت  ۶۰٫۰۰۰  مترمربع ساخته شده است و کلاٌ ۵ طبقه میباشد . سیستم غذایی هتل افتالیا اوشن آلانیا به صورت آل اینکلوسیو بوده و مسافرین می توانند از رستوران ها و کافه تریاهای این هتل استفاده کنند و از طعم غذاهای ترکی و بین المللی  لذت ببرند . اگر مایل به اقامت در منطقه آلانیا میباشید ،هتل افتالیا  یکی از بهترین هتل هایی است که میتوانید برای اقامت انتخاب نمایید .

Eftalia Ocean اتاق هتل افتالیا اوشن Eftalia Ocean 1 11 بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99

امکانات عمومی هتل افتالیا اوشن آلانیا

  • استخر سرباز
  • پارک آبی
  • استخر سرپوشیده
  • استخر آب گرم
  • سونا
  • جکوزی
  • اتاق بخار
  • سالن بدنسازی
  • اتاق های ماساژ
  • ساحل اختصاصی
  • رستوران ها
  • کافه تریا ها
  • استخر کودکان
  • کلوپ ویژه کودکان

افتالیا اوشن آلانیا 13 بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99

تور آنتالیا نوروزی اقامت در هتل افتالیا اوشن آلانیا

برای ایام نوروز با پکیج های تور آنتالیا ما همراه شوید و تعطیلات به یاد ماندنی را در هتل افتالیا اوشن آلانیا همراه با خانواده خود بگذرانید .شروع قیمت ها با پروازهای ترک به شرح ذیل میباشد و برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با جزییات تور ، ساعت پرواز ها و نرخ ویژه کودکان و پروازهای ایرانی  با ما تماس بگیرید .

سرویس ویژه ما در ایام نوروز سرویس رایگان همه روزه به مراکز خرید 

با توجه به اینکه همیشه تورهای نوروزی د تاریخ و ایامی برنامه ریزی میشود که برای برخی مناسب و خوش آیند نیست، به عنوان مثال برخی دوست دارند سال تحویل در خانه خودشان باشند، برخی دوست دارن در سفر باشند برخی به دلیل محددیت های کاری مایلند از آرین روزهای اسفند برای سفر استفاده کنند و تا 4 فروردین برگردند و برخی مایلند هفته دوم تعطیلات نوروزی سفر داشته باشند.

امسال برای اولین بار توسط آژانس مسافرتی سفر با ما خدمتی نوین به شما ارایه میگردد.

این هتل افتالیا اوشن برنامه های متنوعی دارد و برای نوروز امسال بهترین سفر برای شما خواهد بود.

بنابراین برای سفر خود به صورت زمینی، هوایی و در هر تاریخی که مایل هستید برنامه ریزی کنید

برای خرید بلیط نیز میتوانید از ما استعلام بگیرید پرواز ترک و یا پرواز شرکت های هواپیمایی ایرانی

در نهایت هتل افتالیا اوشن را با قیمت عالی برای هر تاریخ و هر تعداد شب که مایل هستید به صورت از مجزا از بلیط از آژآنس مسافرتی یفر با ما تهیه کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09123833830 تماس بگیرید.

امکان رزرو انلاین این هتل به صورت 24 ساعته در وب سایت آزانس مسافرتی سفر با ما وجود دارد.

  • مجوز رسمی
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • سیستم پرداخت آنلاین بانکی

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99 در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99 را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99 در فیسبوک
ارسال بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99 در تویتر
ارسال بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99 در واتس آپ
ارسال بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99 در تلگرام
خبرخوان بهترین هتل آلانیا و آنتالیا برای نوروز 99

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0