رشد جنین در هفتۀ چهلم


رشد جنین در هفتۀ چهلم

نوزادی که در هفتۀ ۴۰ بارداری متولد می‌شود، در حالت جمع‌شده، تقریباً اندازۀ یک هندوانه است که معمولاً ۵۱ سانتی‌متر قد و ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم وزن دارد. حدود ۱۵ درصد بدن او را بافت چربی تشکیل می‌دهد. بخش زیادی از وِرنیکس یا مادۀ سفید و چربی که سطح پوست کودک را می‌پوشاند، از بین رفته است و اگر فرزند شما دیرتر از هفتۀ ۴۰ بارداری متولد شود که اتفاق شایعی است. چشم‌‌ها به طور کامل تشکیل شده‌اند، اما پس از تولد قادر به تمرکز روی اشیا نیستند. تکامل کامل چشم‌‌ها برای دیدن محیط اطراف به طور واضح به چند هفته زمان نیازمند است. ناخن‌های کودک شاید به اندازه‌ای بلند باشد که بتواند سطوح نرم را بخراشد. پیش از تولد، فرزند شما باید در وضعیت جنینی قرار بگیرد، یعنی سر او به سمت پایین باشد، پاهای او روبه‌روی شکمش جمع شده باشد و زانوها مقابل بینی قرار گرفته باشد. استخوان‌های جمجمۀ نوزاد کمی روی یکدیگر قرار می‌گیرد تا بتواند از کانال زایمان خارج شود.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "رشد جنین در هفتۀ چهلم" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: رشد جنین در هفتۀ چهلم در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب رشد جنین در هفتۀ چهلم را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال رشد جنین در هفتۀ چهلم در فیسبوک
ارسال رشد جنین در هفتۀ چهلم در تویتر
ارسال رشد جنین در هفتۀ چهلم در واتس آپ
ارسال رشد جنین در هفتۀ چهلم در تلگرام
خبرخوان رشد جنین در هفتۀ چهلم

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0