فرق ورزش با نرمش چیست ؟0 دیدگاه،،،،،،،،،،،،،،ويرايش

در عصر دیجیتال، بسیاری از ما پشت میز محل کار گرفتار شده‌ایم و در طول ساعات کاری حرکت و جنبش اندکی داریم. بیش از هشت ساعت کار در طول روز، رفتن به باشگاه‌های ورزشی را بعد از ساعت کاری بسیار طاقت‌فرسا و خسته‌کننده می‌کند؛ ولی برای انجام تمرینات بدنی همیشه به عضویت در باشگاه و پوشیدن شورت ورزشی و کتانی نیاز نیست.

در این نوشتار ۶ حرکت مناسب برای ورزش پشت میز محل کار به شما آموزش می دهیم که این نرمش های محل کار، بسیار کاربردی است.

ضمنا پیشنهاد میکنید هر چند ساعت یکبار به بخش نرمش های محل کار در سایت فرق ورزش با نرمش چیست ؟ دات کام در آدرس MAHSHAR.COM/NARMESH مراجعه کنید.

بخش نرمش های محل کار به صورت خودکار در زمانی که شما وارد میشوید یک نرمش ساده و کاربردی برای همان لحظه شما را ارایه میکند.

شده و سیستم های تنفسی را پالایش می نماید . ولی به سرعت تعریق بلا بهتر است جهت تامین آب از دست رفته و جلوگیری از اختلال در الکترولیت بدن از آب به میزان کافی استفاده نمود .
یک توضیحی هم در مورد :
سیستم های انرژی بدن
بدن برای رساندن اكسیژن و دفع دی اكسید كربن و همچنین برای رساندن مواد غذایی ودفع مواد زائد از سلول ها ضربان قلب و تعداد تنفس را افزایش می دهد . تا 30 ثانیه بعد از شروع فعالیت انرژی بدن از طریق (ATP)آدنوزین تری فسفات كه به انرژی آنی مشهور اند تامین می گردد . (ATP)انرژی ذخیره در عضلات و كبد می باشد ولی بسرعت پایان میابد .برای باز سازی این ذخایر به اكسیژن نیاز است .اكسیژنی كه می بایست برای باز سازی (ATP) به عضلات بیاید پس از چند دقیقه میرسد . بنابر این بدن از ذخایر گلیكوژنی خود استفاده كرده و با سوزاندن قندها به شكل ناقص انرژی لازم را فراهم می كند . بنا بر این از 30 ثانیه بعد از شروع فعالیت تا 3 دقیقه انرژی بدن بصورت بی هوازی تامین می گردد و مقدار زیادی اسید لاكتیك در خون تجمع می كند ویكی از عوامل خستگی در آغاز فعالیت تجمع همین اسید لاكتیك است . در صورتی كه فعالیت ادامه یابد انرژی مصرفی از طریق سیستم اكسیژن تولید می شود یعنی اكسیژن لازم برای سوزاندن قندها و چربی ها در اختیار بدن قرار می گیرد .

مطالب خواندنی فقط در فرق ورزش با نرمش چیست ؟ دات کام

۶ نرمش مناسب برای ورزش پشت میز محل کار

برای مبارزه با آثار جانبی و مخرب کارهای پشت میزی بر وزن، کمر، مچ دست، چشم‌، گردن و ماهیچه‌های‌تان و نهایت بهره‌مندی از فضای محیط کار، می‌توانید تمرینات بدنی زیر را انجام دهید که هم مناسب فضا و محل کارتان هستند و هم در زمان فشرده و پرمشغله‌ی کار، شما را فعال و بدن‌تان را متناسب نگه می‌دارند.

بیشتر بخوانید

نرمش برای تقویت چشم با حرکت دورانی

صبح زود بعد از برخاستن از رختخواب چشم ها را بطور دورانی حرکت دهید. یعنی دور تا دور خود را

بیشتر بخوانید

کاهش وزن:۵۵ راه علمی برای کاهش وزن سریع و دائمی

در این نوشتار بهترین و کامل‌ترین فهرست از نکات علمی درباره کاهش وزن دائمی و سریع که به خوبی وزن اضافی‌ را از شما دور می‌کند آمده است. با ما همراه باشید و ۵۵ راه علمی برای کاهش وزن دائمی و سریع را بدانید.

بیشتر بخوانید

محشر

  به نام آنكه پيوند دهنده ي دلهاست به محشر دات کام خوش آمدید صفحه نخست– سرگرمی و تفریحی– فال

بیشتر بخوانید