۶ راز معجزه آسا برای پسردار شدن


۶ راز معجزه آسا برای پسردار شدن

ساده ترین راه برای پسردار شدن دنبال کردن راه حل های خانگی و رژیم های غذایی  است.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

به جای اینکه روش های پزشکی که هزینه های زیاد و عوارض جانبی بسیاری دارند را امتحان کنید این روش های ساده و کاربردی را دنبال کنید.

این روش ها بسیار کم هزینه اند و فقط با تغییرات خاص در بدن خانم ها به پسردار شدن کمک می کند:

استرس کمتر برای پسردار شدن

شغل پدر بچه  به شدت در فرزند آوری زوج تاثیر دارد.  آمار ها نشان می دهند احتمال پسردار شدن در افرادی که در محیط های استرس زا  کار می کنند و در معرض آلودگی های مختلف مانند دود سیگار یا کشیدن سیگار هستند، کمتر است.

مثلا شغل هایی مانند رانندگی، تکنیسین های کارخانه های بزرگ و حتی خلبان ها که دائما در استرس اند بیشتر دختردار می شوند.

بهترین زمان داشتن رابطه

همه می دانند که باید در روز های تخمک گذاری رابطه داشته باشند تا احتمال فرزند آوری را بیشتر کنند اما داشتن رابطه در یک زمان خاص در تخمک گذاری احتمال پسر شدن فرزند شما را بیشتر می کند.

بیشترین احتمال پسردار شدن داشتن رابطه جنسی از ۲۴ ساعت قبل از تخمک گذاری تا ۱۲ ساعت بعد از آن است. برای این کار حتما باید تاریخ دقیق تخمک گذاری را بدانید.

اندازه گیری PH بدن

بدن هر انسانی PHخاصی دارد که با عوامل مختلف مانند بیماری ها، مواد غذایی و خصوصیات ژنتیکی تغییر می کند. معمولا ساختار بدن بیشتر حالت اسیدی دارد اما اسپرم ها بیشتر در محیط های قلیایی زنده می مانند.

اما سوال اینجاست که محیط بدن و به خصوص ناحیه تناسلی شما قلیایی است یا اسیدی؟ این کار با خریدن دستگاه اندازه گیری PH امکان پذیر است که در داروخانه ها قابل دسترسی است. احتمال پسردار شدن در محیط های قلیایی بیشتر است.

خوردن لیمو بیشتر

لیمو در دسته مرکبات است و همه فکر می کنند این میوه بدن را اسیدی می کند اما این باور غلط است. با خوردن لیمو محیط بدن قلیایی می شود و احتمال پسردار شدن زیاد می شود. پس اگر می خواهید پسردار شوید حتما لیمو را در رژیم غذایی خود جای دهید.

بهترین روش استفاده لیمو درست کردن لیموناد تازه بدون شکر است. هرگز لیمو را با شکر استفاده نکنید چون بدن شما اسیدی می شود و نتیجه عکس می گیرید. استفاده آبلیمو همراه با سالاد هم توصیه می شود.

بیشتر ژلاتین بخورید

یکی از روش های پسردار شدن افزایش سطح تستسترون بدن است. هر چه سطح تستسترون در بدن بیشتر باشد احتمال داشتن فرزند پسر بیشتر است.

مصرف ژلاتین را در برنامه روزانه خود جای دهید. خوردن ژلاتین باعث به وجود آمدن آمینو اسید های زیادی در بدن می شود و به هضم راحت تر غذا کمک می کند. از طرفی هم اسپرم هایی که در محیط های مغذی نگه داری می شوند احتمال پسر شدن فرزند را بیشتر می کنند.

نوشیدن چای اسطوخودوس

نوشیدن چای اسطوخودوس علاوه بر داشتن آرامش به پسردار شدن هم کمک می کند. ترکیب این چای با رزماری هم بسیار مفید است. قبل از خواب یک فنجان چای اسطوخودوس بنوشید یا پایین شکم خود را با روغن اسطوخودوس یا کرم حاوی اسطوخودوس ماساژ دهید که به قلیایی شدن بدن کمک می کند.

همه ی این روش هایی که گفته شد با هزینه بسیار کم قابل اجرا هستند و به پسردار شدن کمک می کنند و حتی اگر نتیجه ای نگیرید ضرری نکرده اید چون هیچ کدام از این توصیه ها عوارض جانبی ندارند.

 

اگر شما هم به دنبال چند روش قطعی برای دختر دار شدن هستید، راههای تضمینی دختردار شدن را مطالعه کنید. ( البته با توجه به این توضیحات و عدم رعایت این موارد قطعا فرزند شما دختر خواهد بود )

توصیه های طب سنتی در روابط جنسی

در کتاب نسل سالم؛ (راهکارهای پیش از بارداری با رویکرد طب سنتی ایرانی، طب اسلامی،طب نوین) آمده است، از دیدگاه طب سنتی، چند مسئله در پسر شدن جنین موثر است. یکی از مواردی که بهتر است رعایت شود زمان انجام رابطه زناشویی است. از روزی که زن از عادت ماهیانه پاک می شود تا هشت روز پس از آن احتمال پسر شدن بیشتر است.

فاصله بین آمیزش، چهار روز

بهتر است رابطه جنسی  را برای مدت زمان طولانی ترک نکنند، چون منی مرد در این حالت ضعیف می گردد. حداکثر فاصله بین آمیزش چهار روز باشد. دو یا سه روز یک بار رابطه جنسی داشته باشند.

چگونگی قرار گرفتن بدن در زمان رابطه جنسی برای پسر دار شدن؟

چگونگی قرار گرفتن بدن در زمان رابطه هم مهم است. بهتر است مرد به سمت راست زن برود و بعد از تمام شدن رابطه جنسی  نیز زن به سمت راست بخوابد. هنگام نزدیکی، زن بالشی در سمت چپ خود قرار دهد تا قسمت چپ بدن بالاتر آید و  منی مرد به سمت راست وی بریزد. زن در این حالت مایل به پهلوی راست باشد تا ریختن منی بیشتر به جانب راست رحم صورت گیرد.(۱)

پس از پاک شدن از عادت ماهانه

در کتاب قانون حکیم بوعلی سینا ذکر شده است که سبب پسر شدن منی مرد آن است که گرم و غلیظ باشد،رابطه بدون فاصله پس از پاک شدن زن از عادت ماهانه باشد و ریختن منی از  بیضه ی راست مرد باشد تا ترجیحاً به طرف راست رحم ریخته شود.

روش تشخیص بارداری از روی نبض را در سایت محشر جستجو و بخوانید

زن به سمت راست بخوابد

پس از تمام شدن رابطه جنسی ، مرد تا مدتی حدود هفت دقیقه از زن جدا نشود و زن هم پس از آن تا نیم ساعت به سمت راست خود بخوابد.

یک نوزاد پسر تصور کنید

حالت روانی زن هم در این زمان مهم است. بهتر است که وی آمادگی برای رابطه جنسی داشته باشد و پیش از آن تحریک جنسی شده باشد و مرد نیز با میل کامل و تحریک جنسی به انجام رابطه جنسی بپردازد. تصورات و تخیلات زن و مرد در حین رابطه هم تأثیر دارد.

اگر هر دو به نوزادی پسر فکر کنند احتمال پسر شدن آن بیشتر است، حتی ممکن است که شکل کودک در آینده به شکل آن چه که در آن لحظه می دیدند یا فکر می کردند در آید.

نگاه کردن پیش از اقدام به بارداری و هنگام رابطه به تصویر پسر در این امر موثر است. می توان گفت، نگاه کردن به عکس کودک پسر و فکر کردن به پسران در هنگام نزدیکی  می تواند موجب پسر شدن جنین گردد.

مکانی تمیز

مکان آمیزش هم مهم است. جای خواب بهتر است پاکیزه و خوشبو باشد و برای خوشبو کردن آن از گل های طبیعی استفاده شده باشد. مواد خوش بو با طبع گرم، مانند عودها و عطرهای گرم مانند عطر مسک، زعفران، عود در محل خوابیدن بگذارند.

استفاده از روغن های گرم

مالیدن روغن های گرم به زیر ناف، مثانه، کلیه ها، در مردها و در زیر شکم و پهلوها در زن ها مفید است. سه روز پیش از داشتن رابطه جنسی ،زن قسمت بیرونی دستگاه تناسلی را هر روز با روغن نارگیل، زنجبیل، روغن کوهان شتر یا پیه مرغابی چرب کند.

بهار یک فصل مناسب

فصل هم در تعیین جنسیت  نقش دارد. هنگام گرما جنین بیشتر دختر و در سرما و زمان معتدل، مانند بهار، جنین پسر می شود.(۲)

نقش تغذیه

با توجه به طول دوره ی ساخت اسپرم، که ۸۵ روز است، بهتر است رژیم های غذایی به همین اندازه ۸۵ روزه، یا اگر امکان ندارد حداقل برای ۴۰ روز رعایت شوند.(۳)

خوردن از ادویه ها و مواد غذایی که طبع آنها مایل به گرمی است نیز می تواند باعث پسر شدن جنین شود، مانند:

  • غذاهای با طبع گرم، مانند آش های سبک ساده از برنج و گوشت که در پخت آنها از تخم شبت، سبزی تره، پیاز، نخود، دارچین، فلفل، زیره استفاده شده است.
  • زرده تخم پرندگان (کیک، بلدرچین) و تخم مرغ نیم برشت
  • گوشت بره، بلدرچین، میگو
  • شیر برنج، با کمی عسل و زعفران
  • یک قاشق مرباخوری تخم یونجه با دو قاشق غذاخوری عسل صبح ها
  • حلوا که با شکر یا شیره انگور پخته شده باشد
  • مرباهایی که خاصیت گرمی دارند، مانند مربای زنجبیل، شقاقل، بالنگ
  • حلیم هایی که در آنها گندم، برنج، نخود سیاه ریخته شده باشد؛ همراه حلیم کمی دارچین و فلفل مصرف شود
  • سبزی هایی مانند کرفس، نعنا، شاهی، تره تیزک، پیاز، تره، سیر تازه و خشک
  • صیفی جات مانند جذر (هویج محلی، زردک)، بادنجان، لوبیا سبز
  • مغزها مثل پسته، حب صنوبر (چلغوزه)، گردو، فندق
  • غذاهایی که در آنها از گندم، نخود، یونجه و برنج استفاده شده است.
  • میوه هایی مانند انجیر، انگور شیرین، مویز سرخ، اترج (بالنگ)، لیمو، میوه دستنبو
  • روغن کنجد، روغن بادام شیرین، روغن گاو تازه در غذاها
  • نوشیدنی های شیرین مانند شیره خرما، شیره انگور و شربت عسل
  • از ادویه های گرم کننده در پخت غذاها یا حلواها استفاده شود، مانند: مرزنجوش، زعفران، عنبر، مشک، مصطکی، بذر کرفس، انیسون، بذر انجره، بذر شلغم، تخم نعنا و خارشتر

در زمانی که، پس از انجام دادن رژیم جنسیت، تصمیم به بارداری دارید:

موارد زیر را رعایت کنید:

  • از نخستین روز عادت ماهانه، زن و شوهر روزانه هفت عدد خرما و روزانه یک بار جوشانده ی ریشه کاسنی (به اندازه یک تکه دو سانتی متری در یک لیوان آب جوش دم کرده) بخورند.
  • زن در زمان قاعدگی نبات داغ یا زعفران، شربت عسل و زعفران با آب گرم، پسته و کاچی یا هر حلوایی با هل و زعفران مصرف کند.

در مدت زمان انجام رژیم، زن و مرد از موارد زیر پرهیز نمایند:

  • بوییدن و خوردن کافور در زن و مرد هر دو
  • پرخوری، آشامیدن زیاد آب یخ و آب سرد
  • موادی که طبع سرد دارن، مانند عدس، کشک، پنیر، باقلی، سماق، انار میخوش و ترش
  • خوردن ترشی در غذا و همراه غذا و میوه های ترش
  • خوردن خیار، گشنیز خشک و تازه، کاهو، کدو سبز
از کجا بفهمیم نوزاد ما پسر است؟

علائم بارداری پسر

درمان ناباروری و نازایی

چنانچه در نازایی مشکل دارید برای درمان ناباروری، مجهزترین بیمارستان آمریکایی در کشور گرجستان به نام ریپ روآرت ReproArt وجود داره،سفر به گرجستان ویزا نمیخواد و نزدیکه و شما میتوانید از تجهیزات و دانش آمریکایی در گرجستان بهرهمند شوید.

پی نوشت:
۱) قانون ج۳ ص ۴۲۰، فردوس الحکمه ص ۶۰٫
۲) خلاصه الحکمه ج۱ ص ۳۹۹٫
۳)اغراض الطبیه ج۲ ص ۷۷۱، معالجات ج۲ ص۷۶۹، اکسیر ج۳ ص ۷۶۹، تدابیر حبالی ص ۸۶، قانون ج۳ ص ۴۲۰-۴۲۱، ذخیره خوارزمشاهی ص ۵۵۶،الحاوی ج۳ص۱۷۴

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "۶ راز معجزه آسا برای پسردار شدن" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: ۶ راز معجزه آسا برای پسردار شدن در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب ۶ راز معجزه آسا برای پسردار شدن را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال ۶ راز معجزه آسا برای پسردار شدن در فیسبوک
ارسال ۶ راز معجزه آسا برای پسردار شدن در تویتر
ارسال ۶ راز معجزه آسا برای پسردار شدن در واتس آپ
ارسال ۶ راز معجزه آسا برای پسردار شدن در تلگرام
خبرخوان ۶ راز معجزه آسا برای پسردار شدن

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0