فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی


فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی

طالع بینی سال ۲۰۲۰ / طالع بینی سال ۱۳۹۹ / سال موش

در این مطلب می خوانید ... پنهان

وب سایت محشر دات کام قدیمی ترین وب سایت فال و طالع بینی فارسی زبانان ( وب سایت محشر امسال 19 ساله شد) به سنت هر ساله خود برای سال 1399 و 2020 میلادی نیز فال و طالع بینی جامعی را در نوزدهمین سال فعالیت خود ارایه مینماید.

فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی
فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی

لحظه تحویل سال 1399 در ایران و چند کشور همسایه

بر اساس تقویم سال ۹۹ لحظه تحویل سال آینده، ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه و ۳۷ ثانیه

روز جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ هجری شمسی

مطابق ۲۵ رجب ۱۴۴۱ هجری قمری

و ۲۰ مارس ۲۰۲۰ میلادی

زمان تحویل سال در کشور افغانستان

Friday ، March 20th 2020 ، 8:00:00 am

زمان تحویل سال در کشور تاجیکستان

Friday ، March 20th 2020 ، 8:30:00 am

لحظه تحویل سال در کشور عراق

Friday ، March 20th 2020 ، 6:30:00 am

لحظه تحویل سال در کشور آذربایجان

Friday ، March 20th 2020 ، 7:30:00 am

زمان تحویل سال در کشور بحرین

Friday ، March 20th 2020 ، 7:00:00 am

لحظه تحویل سال در کشور ترکیه

Friday ، March 20th 2020 ، 5:30:00 am

لحظه تحویل سال در کشور ترکمنستان

Friday ، March 20th 2020 ، 8:30:00 am

نماد حیوان سال ۱۳۹۹موش است.

سال ۱۳۹۹ کبیسه است.

در این سال تغییرات زیادی در شغلتان ایجاد می شود. پارسال سخت کار می کردید و صبورانه انتظار می کشیدید و امسال بالأخره پاداش دریافت خواهید کرد. به لطف خصلت بلند همتی تان قادر به مدیریت کارهای مهم خواهید بود. همچنین شما فرصتی برای اثبات بهتر خودتان در موقعیت های برجسته پیدا خواهید کرد. نزدیک نیمه سال ممکن است رکود اقتصادی پیش بیاید اگر احساس خسارت کردید از دوستتان بخواهید به شما مشاوره بدهد.

طالع بینی سال ۲۰۲۰ در زمینه شغل و کار فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی

طالع بینی سال ۲۰۲۰ برای شما در زمینه مالی و حرفه ای منفعت و رشد قطعی پیش بینی می شود. با این حال شما برای رسیدن به این رشد و منفعت لازم است تلاش زیاد و تعهد لازم را نیز داشته باشید. در این زمینه لازم است شما خیلی حساب شده انرژی خود را صرف کرده و تلاش خودتان را بکنید. در این صورت شانس و موفقیت نیز با شما یار خواهد بود و دست به هر چه بزنید طلا خواهد شد. لازم است شما در مقابل همکاران و افراد صاحب منصب برای دفاع و اثبات موقعیت خود به اندازه کافی جسور و با شهامت باشید. این تنها راهی است که در این سال شما می توانید از نردبان موفقیت بالا بروید. در نیمه دوم سال برای شما معاملات مطلوب و خوبی پیش بینی می شود. تا قبل از پایان سال اهداف مالی و حرفه ای خود را اجرایی کنید و در این زمینه هیچ چیز را به تعویق نیاندازید. اگر شما در محیط کار در همه روابط خود دچار مشکل هستید، مطمئن باشید که روابط شما با همه خوب و حسنه خواهد شد بنابراین قایق شما در عرصه شغلی با آرامش رو به جلو در حال حرکت است.

فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی
فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی

سال 2020 تجربیات و موفقیت های بسیاری هم در زندگی شخصی و هم در کار و حرفه برای مردم به ارمغان می آورد. می توانید مشتاقانه منتظر توجه کسانی که دوستشان دارید باشید، و با دوستان و شریک زندگی جدیدی ملاقات کنید. طالع بینی شغل، ارتقا یا پیشرفت وضعیت کاری شما را پیش بینی می کند. از کار سخت نترسید و سرنوشت خود را ببینید. این سال هم چنین زمان خوبی است که چیزهای تازه را، چه ورزش و برنامه های تحصیلی باشد و چه یک قرار شام، تجربه کنید. تنها کافی است از باز کردن در به روی دنیای اطراف خود نترسید.

طالع بینی 2020 به عنوان یک راهنما، مسیر شما را در این سال هموار می کند.

برای خودتان زمان بگذرانید و فشار زیادی بر خود وارد نکنید. باید آرام باشید و از خودتان لذت ببرید. برای موفقیت های خود پاداش بگیرید. این کار که گناه نیست، مستحق آن هستید! افزون بر این تلاش کنید به رشد فردی بپردازید. رویدادهای گذشته را ارزیابی کنید و شکست های قدیمی را تکرار نکنید. انقلاب زندگی شما بوسیله این حقیقت، که از اشتباهات خود درس بگیرید، حاصل می شود. کسب تجربه و استفاده از آن بسیار با ارزش است و این موضوع در این سال از اهمیتی مضاعف برخوردار می باشد.

در زمینه روابط، بسیار با اعتماد به نفس خواهید بود. اگر اختلافاتی وجود دارد، نگران نباشید، می توانید آنها را به آسانی و بطور موثر حل کنید. افزون بر این می توانید از همراهی و مصاحبت شخص محبوبتان، کسی که با او به موفقیت می رسید، لذت ببرید. طالع بینی این سال، برای کسانی که عاشق و شیدا هستند واقعا بهترین ها را آرزو می کند. کسانی که مجرد هستند، می توانند در حالی که با افراد جدید ملاقات می کنند، از یک زندگی ماجراجویانه لذت ببرند. از “شکار کردن دل ها” و عشق بازی نترسید. این کار بسیار سرگرم کننده است. ستاره ها نشان می دهند که در سال جاری با یک دوست واقعی که در زمان های سخت شما را یاری می کند ملاقات می کنید. باید مراقب این دوستانتان باشید چرا که در ادنیا تعداد کمی از آنها وجود دارد.

وقتی که بحث بر سر کسب و کار است، مطابق با طالع بینی 2020، بسیار شاد خواهید بود. کارفرماها تلاش و کار سخت شما را خواهند دید و به خوبی قدردانی می شوید. ممکن است پاداش های مالی و یا حتی ترفیع هم وجود داشته باشد. از طرف دیگر، اگر با شغل خود مشکل دارید و احساس می کنید ارزش شما دیده نشده است، از پذیرش پیشنهادهای دیگر نترسید، حتی می توانید کمی ریسک کنید. این سال، سال تغییرات است، پس اجازه ندهید تغییرات شما را بترسانند. در زمینه مالی، بهتر است به آینده و پس از انداز بیشتر پول فکر کنید. بعدها وقتی که بخواهید خانه خود را مرتب و آراسته کنید یا تصمیم به تشکیل خانواده بگیرید، پول مفید خواهد بود.

طالع بینی سال ۲۰۲۰ در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

طالع بینی سال ۲۰۲۰ در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه برای شما سالی پر هیجان و سرشار از رضایتمندی با احساساتی رمانتیک و عاشقانه پیش بینی می کند. در این سال برای تحکیم و تقویت روابط عشقانه فرصت های زیادی نصیب شما خواهد شد. همچنین در این زمینه آرزوها و خواسته های شما به واقعیت می پیوندند. در این سال سعی کنید مثبت باشید و در روابطتان با احساس و پر محبت رفتار کنید. از طرفی به طور مکرر در روابط شما مسائل و مشکلات سطحی و موقتی پیش خواهد آمد. سعی کنید کنترل احساسات و عواطف خود را از دست نداده و مطمئن شوید که در همه امور شریک زندگیتان را در نظر گرفته و او را نادیده نمی گیرید. همچنین بهتر است شما به شریک زندگیتان آزادی بیشتری در زندگی بدهید. مطمئن باشید این رفتار و جذابیت منحصر به فرد شما مجددا روابط شما را به حالت مطلوب قبل باز می گرداند. هر چند در سال نو میلادی شما فرصت ها و فراز و نشیب های زیادی را در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه خواهید داشت، اما در پایان سال باید دید آیا شما در این زمینه به روابطی پایدار و مطلوبی خواهید رسید

 

طالع بینی سال ۲۰۲۰ در زمینه مالی و اقتصادی

طالع بینی سال ۲۰۲۰ در زمینه مالی و اقتصادی: سال ۲۰۲۰ وضع مالی خوب و پر برکتی را به ارمغان می آورد. شما در تمام معاملات مالی خود با موفقیت روبه رو می شوید و پول و نقدینگی زیادی در این سال برای شما پیش بینی می شود. بنابراین شما می توانید به اندازه کافی خرج کنید زیرا پول و ثروت زیادی از طریق معاملات مالی و ارثیه نصیب شما خواهد شد. با این حال از پول و منابع مالی خود عاقلانه استفاده کنید و مقداری از آن را برای برخی از اهداف سازنده دیگر خود کنار بگذارید.

طالع بینی سال ۲۰۲۰ در زمینه سلامت

طالع بینی سال ۲۰۲۰: پیشگیری از بیماری ها را دست کم نگیرید و مراقب سلامتی تان باشید. سعی کنید در بدنتان به استقامت فیزیکی دست یابید. به منظور بهبود وضعیت جسمانی و روحی خود فعالیت های تفریحی و یا فعالیت های ورزشی انجام دهید. با این حال به شما توصیه می شود که سلامتی خود را مدیریت کرده و در هیچ چیز زیاده روی نکنید زیرا ممکن است تاثیرات منفی بر سلامت عمومی شما داشته باشد.

طالع بینی سال ۲۰۲۰ در زمینه خانواده

طالع بینی سال ۲۰۲۰: خانواده شما خواهان آن هستند که مدت زمان بیشتری را با آن ها بگذرانید. بنابراین بخشی از تعهدات کاری خود را کنار بگذارید تا خانواده آن توجه لازم را دریافت کند. پس لازم است که شما در زندگی شخصی خود یکسری تنظیماتی را انجام دهید تا رضایت خانواده را نیز بدست آورید. علارغم برنامه شلوغی که در این سال دارید، سعی کنید خانه و خانواده مرکز توجه شما باشد.

طالع بینی سال ۲۰۲۰ در زمینه تحصیلات

طالع بینی سال ۲۰۲۰: کسانی که در این سال عزم خود را جزم کرده و به سختی تلاش کنند می توانند نتایج مطلوبی را نیز دریافت کنند. کسب موفقیت در این زمینه به مکان مطالعه شما مربوط می می شود بنابراین سعی کنید در مکان و فضایی مطالعه کنید که هیچ گونه حواس پرتی نداشته باشید تا به اهداف خود در زمینه تحصیلی برسید. برای علاقه مندان به تحصیل در مدارج بالا به ویژه در خارج از کشور نیز این فرصت فراهم خواهد شد.

طالع بینی سال ۲۰۲۰ در زمینه سیر و سفر

طالع بینی سال ۲۰۲۰: در این سال فرصت های خوبی برای مسافرت به دور و نزدیک برای شما فراهم خواهد شد. فرصت را از دست ندهید اغلب چنین فرصت هایی در زندگی نصیب شما نمی شود،پس به اطراف سفر کنید و جهان را با تمام زیبایی هایش سیاحت کنید. اما اگر در برنامه های سفر شما موانع و تاخیر های موقتی پیش آمد،نگرانی به خود راه ندهید بزودی برطرف خواهد شد.

در سال 2020 می توانید یک موفقیت بزرگ در ورزش را هم تجربه کنید. از اینکه زمان بیشتری را صرف فعالیت های تفریحی و اوقات فراغت خود کنید نترسید. در حوزه سلامت، وضعیت بسیار خوبی خواهید داشت. فقط مراقب مشکلات سلامتی کوچکتر باشید و آنها را دست کم نگیرید. بعدها ممکن هزینه این سهل انگاری را بپردازید. بهتر است وضعیت سلامتی خود را بررسی کنید. سعی کنید حداکثر استفاده را از این سال ببرید. ستاره ها سالی پر از موفقیت را برای شما آماده کرده اند. از زندگی خود لذت ببرید و چیزهای جدید را تجربه کنید. اگر امکاناتش وجود دارد، صبر نکنید و رویاهای دراز مدت خود را تحقق بخشید. می توانید در سایت ما طالع بینی 2020 را بصورت جداگانه برای هر یک از صورت های فلکی در ادامه مطالعه کنید.

فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی
فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی

طالع بینی سال 1399 برای متولدین فروردین، برج حمل در فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی

کسانی که تحت این صورت فلکی متولد شده اند شخصیت جنگنده ای دارند و بیشتر تحت تاثیر سیاره مریخ هستند. طالع بینی 2020 برای متولدین برج حمل تغییرات زیادی به همراه دارد. بلاخره باید از جاه طلبی و توانایی خود در هیجان زده شدن برای چیزها، به خوبی استفاده کنید. سال گذشته صبورانه انتظار کشیدید و امسال ثمر تلاش های خود را، هم در زمینه روابط و هم در زمینه کسب و کار، می گیرید. از احساس درونیِ عدالت خواهی خود نیز بهره کامل را خواهید برد.

در آغاز این سال، انرژی مثبت را احساس خواهید کرد. طالع بینی نشان می دهد که سرسختی و پافشاری، شما را در رسیدن به اهداف کاری تان به جلو پیش می برد. با اینکه می توانید یک رهبر یا سازمان دهنده بسیار خوبی باشید، باید مراقب باشید که خیلی “سرمست” موفقیت خود نشوید و به ریاست بازی کشیده نگردید.

اگر در یک رابطه هستید، با جلو رفتن بهار، عشق شما نیز همانند طبیعت شکوفه می زند. ستاره ها برای مجردها هم طالعی دارند. یک جرقه قوی بین شما و جنس مخالف زده می شود. اما فراموش نکنید که با دوستان و خانواده خود نیز وقت بگذرانید.

در فصل دوم سال 2020، اگر می خواهید موفق بمانید باید بیشتر تلاش کنید. هنگامی که می خواهید تصمیمی بگیرید، بهتر است دوبار فکر کنید. می توانید به راحتی از یک دوست یا مشاور شایسته بخواهید که به شما مشورت دهند. از فکر کردن زیاد نپرهیزید، مخصوصا وقتی که تصمیم دارید یک قرارداد تجاری را امضا کنید. مطابق با طالع بینی، زمان مناسبی نیست که کار خود را نا تمام بگذارید. در این کار خطری وجود دارد که ممکن است به نیستی و نابودی بیانجامد.

با نزدیک شدن پاییز، باید به روابط فردی اهمیت بدهید و لجباز نباشید. می توانید مشکلات را با سازش به آسانی حل کنید. به محبوب خود توجه کافی نشان دهید. یک هدیه کوچک می تواند هر کسی را خوشحال کند. در ماه اکتبر، برف و باران سلامتی شما را به خطر نمی اندازد. زمان مناسبی برای ورزش کردن است. بدن و ایمنی شما هر دو تقویت خواهند شد.

اواخر سال، عمدتا به کار و حرفه شما تعلق دارد. واقعا خواهید درخشید بطوری که برای مافوق شما سخت خواهد بود که به شما توجه نکند. می توانید بر روی یک جایزه مناسب حساب باز کنید. با این جایزه می توانید نزدیکان خود را خوشحال کنید و رویاهای شان را به تحقق رسانید. کریسمس دوره بسیار شادی برای شما خواهد بود. بنابراین برای متولدین برج حمل بسیار سخت است که از سال سراسر موفقیت 2020 خداحافظی کنند.

شما نشانه آتش هستید که همیشه برای هر مشکلی که در زندگی تان وجود دارد آماده هستید و امسال نیز فرقی نمی کند. قدم بردارید و دنیا را فتح کنید. انرژیهای خود را از طریق سیاره قدرتمند خود، مریخ تغذیه می کنید و سال ۲۰۲۰ را با این سیاره پرخاشگر در صورت فلکی شروع می کنید که نشانه ای از دانش و ماجراجویی است.

سفر به تمام دنیا اکنون تجربه‌ای چشمگیر است سرشار از تجربه های ارزشمند و یادگیری های متفاوت. چند ماه دیگر طول خواهد کشید، یعنی تا پایان ماه ژوئن که مریخ به مکان اصلی خود در نشانه شما باز گردد. و در همان جا تا دو ماه بعد می ماند. پیروزی هدف اصلی شما است البته که، حتی می توانید یک بازنده باشید. خورشید نشانه شما را از اواسط ماه مارس تا اواسط ماه آوریل ملاقات می کند. بنابراین تولدتان مبارک، برج حملی های الهام بخش و شجاع! آیا می توانید ساختن یک چیز شگفت انگیز را پیش‌بینی کنید؟ شما اکنون در عنصر خود هستید بنابراین تا چند ماه آینده با نگرانی های خود مبارزه خواهید کرد مخصوصا اگر در یک رقابت باشید. هر مانعی که در مسیر خود دارید نابود خواهید ساخت و با اشتیاقی که دارید به سمت اهداف خود حرکت می کنید. هر کس که جرات این را دارد که در مقابل شما ایستادگی کند باید مواظب باشد، هیچ گونه بخششی در برابر این افراد نخواهید داشت. شیر خسته در نشانه شما در تمام طول سال قرار دارد. که باعث ایجاد یک بحران بزرگ هویت برای شما می شود. در واقع زحل اعتقادات شما را به چالش خواهد کشید و باعث می شود که تعجب کنید و به خود تان بگویید آیا مسیری که برای هدف خود انتخاب کرده اید درست است یا نه؟! زحل از اوایل جولای تا اواسط دسامبر عقب نشینی می کند و به شما کمک می کند که دوباره آتش برج حمل را روشن کنید در واقع از خواب بیدار شوید و متوجه می شوید که چرا برای خود به اندازه کافی ارزش قائل نشده اید. اکنون زمان آن است که از نظر روحی و معنوی خودتان را درمان کنید

طالع بینی عاشقانه سال ۲۰۲۰ مخصوص متاهلین فروردین ماه

دیگران همیشه به شما میگویند که ظرفیت خود را پایین آورید. در سال ۲۰۲۰ هیچ چیزی از روابط شما کم نخواهد شد. زمانی که صحبت از زندگی عاشقانه شما می‌شود ونوس مسئول است. او حاکم عشق در زندگی شماست و برای خوشحالی شما ضروری است. با شروع سال ۲۰۲۰ در آغوش برج حوت رویایی قرار می گیرد. این موضوع باعث می شود که برای شریک عاطفی تان بسیار جذاب باشد. الهه عشق به سمت نشانه شما حرکت می‌کند زمانی که ماه فوریه آغاز می شود بنابراین عشق برای شما هیجان خاصی به همراه خواهد داشت. از شریک احساسی خود ساده نگذرید. این موضوع کم کاری است نه یک دیکتاتوری. در آغاز ماه تا روز بیست و هشتم ونوس- مریخ باعث گرم شدن و جذاب شدن زندگی زناشویی تان خواهند شد و همچنین از این موضوع می توانید برای رفع کردن مشکلات زندگی تان استفاده کنید. یکی از چالش هایی که این دو سیاره برای شما به ارمغان می آورند این است که عمیق تر به مسائل زناشویی و همچنین نیازهای جسمانی شریک زندگی تان بپردازید. در اوایل ماه سپتامبر ونوس وارد برج اسد بازیگوش میشود دقیقا زمانی که روابط عاشقانه بسیار عالی پیش می رود باید دوباره به مسیر خود برگردید.اگر از شریک عاطفیتان انتقاد کنید همه چیز برعکس پیش خواهد رفت. به جای جدی بودن سعی کنید هر چیزی را در حیطه شوخی و خنده نگهدارید و طرف مقابل تان را روشن کنید. عشق ماندگار را در سال ۲۰۲۰ پیدا خواهید کرد

طالع بینی عاشقانه سال ۲۰۲۰ مخصوص مجردین فروردین ماه

تا پایان ماه مارس یکی از خوش شانس ترین جابجایی‌ها برای مجردین متولدین‌فروردین رخ می دهد. در واقع عبور ونوس-مشتری می باشد. این جابجایی تعریف دقیق از خوش شانسی در عشق است. خوش بینی که نسبت به روابط عاشقانه دارید برای شما کمی ناآشنا و عجیب است. از احساس خوشایندی که دارید دور نشوید. انتظار می رود که قرار ملاقات های عالی داشته باشید و افراد جدیدی را بشناسید. ونوس دوست داشتنی وارد برج سرطان عاشقانه در اوایل ماه آگوست میشود، که احساس راحتی و برقراری ارتباط در خاص ترین راه هارا در پی خواهد داشت. می توانید نتایج مثبتی از این پیوند به ویژه در زندگی عاشقانه خود مشاهده کنید و همچنین احساس انگیزه بیشتری خواهید داشت که نسبت به روابط عاشقانه تعهد و عشق بیشتری داشته باشید. (اگر محیط کافی برای بازی کردن داشته باشید از این جابجایی بسیار استقبال خواهید کرد.) ونوس رمانتیک زمان بیشتری را در برج صورت فلکی آتشین در اواسط ماه دسامبر برای ماجراجویی سپری می کند. در واقع شما باید آماده باشید تا از مخفی شدن بیرون بیاید. گاهی وقتا به گزافه گویمی بپردازید اما واقعاً در قلب شما چه می گذرد؟ ونوس در صورت فلکی این موضوع را کشف خواهد کرد. سخت است که احساس واقعی خود را در طول این جا به جایی مخفی کنید. و اگر بین انجام دادن یا انجام ندادن گرفتار شدید زمان آن است که تصمیم بگیرید و به خوبی حرکت کنید.

طالع بینی کاری و حرفه ای سال ۲۰۲۰ متولدین فروردین ماه

برای به دست اوردن چیزی که قدرت کافی در سال ۲۰۲۹ دارید بیشتر از حد توانتان در حال تلاش کردن خواهید بود. سیاره قدرتمند شما مریخ در صورت فلکی پر انرژی قرار دارد بنابراین باید بتوانید که پروژه های فعلی خود را به خوبی پیش ببرید. با این حال هنگامی که سیاره پرخاشگرانه شما برج جدی را در اواسط ماه فوریه ملاقات می کند می توانید کار خود را به اتمام برسانید. در واقع این سیاره به شما انگیزه ای می بخشندکه بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید در رویاهایتان موفق شوید و به اهداف خود دست پیدا کنید. در ماه مارس به سمت برج ثور حرکت می کند در واقع نشانه ای است که بیشتر از تمام نشانه ها پول را دوست دارد! برای شما فرصتی را فراهم می کند که پول نقد چاپ کنید. اکنون تمام فرصت های مالی را در دست دارید و وقتی که زمان مناسب آن فرا رسید، ترسید و سخت کار کنید. زحل به سمت برج دلو تا پایان ماه حرکت می کند. از شما می خواهد که مواردی که کارآمد نیستند را حذف کنید یا تغییر دهید. از اینکه وارد یک جلسه شوید نترسید و عقاید خود را با صدای بلند و افتخارآمیز بیان کنید. چشم انداز منحصر به فردی که دارید سزاوار شنیده شدن و دیده شدن میباشد این همان موارد منحصر به فردی است که می تواند باعث افزایش رتبه و ارتقا یافتن فرصت های شغلی شما شود. یکی دیگر از رویدادهای مهمی که در امسال برای شما رخ می دهداین است که ماه کامل در برج آتشین نشانه شما در ماه اکتبر قرار دارد.به عنوان اولین نشانه زودیاک، برج حمل ابتکار عمل خاصی دارد، از شما می خواهد که صبور باشید و تامل کنید. دقیقاً این موارد نقاط ضعف شما است. تسلیم شدن در برابر مشکلات شغلیکه اکنون دارید بدترین کار ممکن است که می تواند رخ دهد. خوشبختانه که شما خورشید را در برج میزان در آسمان دارید و هم چنین در یک زمان به تعادل شما کمک می کند تا از بروز یک فاجعه جلوگیری شود

طالع بینی سال 1399 برای متولدین اردیبهشت، برج ثور

مسئولیت پذیری و اهل عمل بودن شان معروف اند. این نوع رفتار برای کار وحرفه شما بسیار مهم است. پس امسال اهمیت زیادی به آن بدهید. در سال 2014 ممکن است با مشکلاتی روبرو شده باشید، یک بار به اوج رفته و سپس پایین آمده باشید، اما امسال، ستاره زهره شما را به یک مسیر آرام هدایت خواهد کرد.

از آغاز سال، در حوزه روابط به خوبی پیش خواهید رفت. به شیوه ای مسالمت آمیز، می توانید بر پیری و حتی اختلافات فراموش نشدنی چیره شوید. علاوه بر این می توانید به دیگران کمک کنید تا اختلافات خود را حل کنند. با این کار تحسین و احترام سایرین را بدست خواهید آورد. ایجاد دوستی ها و آشنایی های جدید، در این دوره ساده نیست. بعدها یک واقعیت ناخوشایند ممکن است آشکار شود.

با بهار، پشتکار شما شکوفا خواهد شد. از هیجان زده شدن از ایده همکار خود و کمک به وی نترسید. اگر به سختی کار کنید، می توانید به اهداف بزرگی برسید و برای خود یک پشتیبان اساسی، که مدت های مدیدی آرزوی آن را داشتید، ایجاد کنید. فقط مراقب باشید که در دوران موفقیت و شهرت خود، دشمن تراشی نکنید. مردم می توانند گاهی بسیار حسود باشند.

در اواسط سال، یک بحران ممکن است روی دهد. جای تعجب نیست. شما از کار زیاد خسته اید و محبوب تان نمی تواند نوسانات خلقی گاه به گاه شما را درک کند. طالع بینی به شما نصیت می کند که با آرامش صحبت کنید، بعضی قوانین را کنار بگذارید و بازگشت توازن به روابط خود را مدیریت نمایید.

در تابستان، یک تعطیلات فراموش نشدنی را تجربه می کنید. بعد از آن دیگر نیازی ندارید که نگران محبوب خود باشید. همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. به همین خاطر است که متولدین برج ثور می توانند با ذوق کار کنند. مطابق با طالع بینی، وقتی سایرین در حال لذت بردن از فصل تعطیلات هستند، به خصوص در ماه آگوست، شما می توانید از زمان خود استفاده کارآمدی داشته باشید. ممکن است حتی یک ترفیع منتظر شما باشد.

پاییز دوره بسیار با ثباتی برای شما خواهد بود و زمان مناسبی برای گرفتن تصمیمات مهم است. اگر یک رویای دراز مدت دارید، زمان اجرای آن است. به راحتی هزینه های لوکس را بپردازید و فقط راحت باشید.

در پایان سال 2020، انرژی شما کمی کم خواهد شد. به گونه ای که انگار نزدیک است به خواب زمستانی بروید. شروع به بدتر شدن در کار و حرفه خود می کنید، اما بعد از این سال شلوغ، این کار طبیعی است.

عشقی که به زندگی دارید باعث می شود که انگیزه کافی برای انجام کارهای بزرگ را داشته باشید. ونوس سیاره‌ای از عشق و پول حاکم بر نشانه شماست و امسال را در برج دلو آزمایشی (ونوس در برج حوت در روز یکم ژانویه) شروع می کند.ذهن شما در زمینه های عشق و پول بسیار فعال است و ایده های جدیدی دارد. زمانی که در اوایل مارس تا اوایل ماه آوریل ونوس وارد نشانه شما می شود و سپس مجددا در برج میزان( نشانه دیگری که ونوس حاکم آن است) در اواخر ماه اکتبر وارد نشانه شما میشود و به مدت ۳ هفته می ماند. لذت و اشتیاق به شما کمک می کند تا از جزئی ترین موضوعات در زندگی لذت ببرید. در اواسط ماه می تا اواخر ماه ژوئن ونوس در نشانه شما عقب‌نشینی می‌کند و در طول سفری که به همراه برج جوزا دارد، یک نوع دوگانگی از پول و عشق برای شما به ارمغان می آورد. برای انجام کارهایی که به اندازه کافی در آن مهارت ندارید سعی کنید از اطرافیان راهنمایی بگیرید. در اواسط ماه آوریل تا اواخر ماه می خورشید در نشانه زمین قرار دارد و آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد به همین ترتیب تولدتان مبارک اردیبهشت ماهی های عزیز. آماده هستید تا به سختی کار کنید تا بتوانید زندگی زیبایی داشته باشید. نیاز نیست که برای دوست داشتن چیزهای زیبا عذرخواهی کنید این بخشی از طبیعت شماست دقیقاً همان چیزی است که شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. آگاهی شما اکنون بیدار شده است و شما عاشق غذا های لذیذ، نوشیدنی های خوب، عطرهای گران قیمت ،لوازم های لوکس و کارهای هنری زیبا هستید. فراموش نکنید که اورانوس ( سیاره متغیر) در تمام سال در نشانه شما جا به جا می شود که باعث ایجاد تحولاتی در بسیاری از مناطق خواهد شد. گرچه فقط تا دهم فوریه عقب‌نشینی می‌کند اما دوباره این عقب نشینی در اواسط ماه آگوست تا اواخر سال تکرار خواهد شد. بنابر این به این معنی خواهد بود که اردیبهشت ماهی های عزیز با تغییراتی بسیار زیاد روبرو خواهند شد. امسال شما باید کمی بیشتر انعطاف پذیر باشید و ذهن خود را باز نگه دارید تا بتوانید از هر سختی که وجود دارد عبور کنید.

فال عشق برای متاهلین اردیبهشت ماه

از فرصت های عاشقانه عالی در این سال استفاده کنید. ونوس تمرکز خود را بر روی برج دلو دوست داشتنی در اواسط ماه ژانویه که در برج حوت قرار دارد تغییر می دهد ( ونوس سال خود را در برج حوت آغاز می‌کند) بنابراین نوعی از انرژی و الهام را تجربه خواهید کرد. گرچه در این زمان آرمانگرایی هنوز زنده است با پیوستن برج حوت به نپتون در آخر ماه این موضوع بهینه می شود. مشتاقانه منتظر هستیم تا از پیوند عمیق تر و معنوی تری که با شریک عاطفی خود دارید لذت ببرید زیرا زمان آن رسیده که با یکدیگر استراحت کنید و در رویا و آرزو ها غرق شوید. ونوس دوست داشتنی وارد برج سرطان در شروع ماه آگوست میشود زمانی که بیشتر انرژی شما بر روی خانواده و خانه متمرکز شده است. شما اکنون یک شریک بسیار محافظ هستید مطمئن خواهید شد که تمام افراد خانواده احساس خوشبختی می‌کنند و در امنیت به سر می برند. این فداکاری و محبت شما مانند یک محافظ عمل می کند و مانند یک پوسته اطراف شما را فرا می گیرد، در واقع سخت نیست اگر کسی بخواهد از این پوسته عبور کند. در آخر ماه آگوست نپتون فضای عاشقانه ای را برای شما به ارمغان می آورد در واقع این فرصت عالی است که پروژه سخاوتمندانه ای را با یکدیگر شروع کنید عشق را اشتراک بگذارید و تماشای آن را چند برابر کنید. ماه کامل در نشانه شما در آخرین روز ماه اکتبر احساس حسادت را شدت می بخشد. که واقعا در روابط شما تاثیر خواهد گذاشت. اگر اخیراً احساس شک دارید، در این ماه کاری نکنید صبر کنید زیرا که انرژی ناپایداری وجود دارد، باید زمانی فراهم شود تا نگرانی های مربوط به اعتماد و سوءظن را به سادگی ابراز شود

فال عشق برای متولدین اردیبهشت ماه مجردین

امسال عشق در فضا وجود دارد بنابراین اگر فرصتی داشتید آن را از دست ندهید. ونوس دوست داشتنی از همان آغاز سال در برج دلو دوست‌داشتنی و سرشار از عشق قراردارد. ( ونوس در برج حوت است) بنابراین این زمان خوبی است که انفرادی جلو بروید. با اینکه ونوس در آغاز ماه مارس در علامت شما تغییر مکان می دهند میخواهید که بر روی چگونگی نحوه پیدا کردن شریک عاطفی مطمئن متمرکز شوید. زیبایی ها به طور طبیعی چشمان شما را به سمت خود جذب می کند به این طریق می توانید شریک عاطفی خود را پیدا کنید. ونوس وارد یک دوره ای از عقب نشینی از اواسط ماه می تا اواخر ماه ژوئن می شود بنابراین یک دوره تجدید حیات برای شما خواهد بود. خاطرات مثبت و دوست داشتنی دوباره یادآوری خواهند شد اما ممکن است به همراه خود درد و ناراحتی را برای شما ایجاد کند. آیا واقعا می خواهید که تمام این موارد را مجدداً پشت سر بگذارید؟ دوره های عقب نشینی فرصتی است که شما استراحت کنید و در ارتباط با یک سری مسائل تجدیدنظر کنید اردیبهشت ماهی های عزیز، اما به این معنی نیست که مجددا به عقب برگردید، شاید بهتر باشد به جای اینکه به عقب برگردید و به گذشته خود نگاه کنید به آینده نگاه کنید. ماه جدید در خانه مشارکت ها در اواسط ماه اکتبر قرار دارد، فرصتی عالی است که روابط تان به تعادل و رشد برسد دقیقاً همان چیزی که شما به دنبال آن هستید. اگر سازگاری بیشتری دارید، تمایل بیشتری خواهید داشت تا کارهایتان را با یک شخص مورد اعتماد انجام دهید. عدالت در اولویت برای شما قرار دارد و مراقب باشید که تعصب چشمان شما را کور نکند. در چیزی زیاده روی نکنید زیرا مانع از موفق شدن شما خواهد شد.

طالع بینی حرفه ای اردیبهشت ماه

آیا اهداف شغلی که دارید انتظارات شما را در ارتباط با پول امسال براورده میکند؟ از یک نکته مثبت زحل زحمتکش این است که امسال مجدداً وارد نشانه شما می شود که جا طلبی را در برج جدی برجسته‌تر می‌کند به این معنی خواهد بود که به اهداف عالی که دارید خواهید رسید. و سپس در آخر ماه مارس وارد برج دلو خواهد شد که به شما کمک می کند تا موقعیت های منحصر به فرد و خارج از حد معمول را در نظر بگیرید بنابراین در این زمان ممکن است تغییر شغل رخ دهد. زحل در اوایل ماه می عقب نشینی می کند، در ارتباط با موقعیت شغلی تجدید نظر خواهید کرد و سپس در اواخر ماه سپتامبر به صورت مستقیم در برج جدی قرار خواهید گرفت. تمام این جابجایی ها باعث می شود تا جاه‌طلبی این سیاره بر روی شما اثر مثبت بگذارد که هرگز از کارهایتان دست نکشید. همچنان به دنبال اهداف خود باشید و به آنها برسید. اورانوس در نشانه شما امسال نمایانگر لرزه های مالی می باشد که احتمالا در سطح عمده رخ دهد. مطمئنا قبلاً این جابه جایی را تجربه کرده اید شاید در سال ۲۰۱۸، که شما را به چالش های مالی کشیده است. به عنوان یک نشانه ثابت که بر روی شرایط مالی متمرکز شده است این یکی از بزرگترین چالش هایی است که می توانید با آن روبه رو شوید. اما ریسک های بزرگ پادشاه بزرگ را به دنبال دارند. خوشبختانه برج ثور ۲ مرتبه عقب نشینی می کند( اولین عقب‌نشینی آن در اوایل سال شروع می‌شود و تا اواسط ماه ژانویه تمام می شود و دومین عقب‌نشینی آن از اواسط ماه آگوست شروع می‌شود و تا اواخر سال ادامه می یابد) به شما فرصتی داده خواهد شد که دوباره با همین چالش در سال ۲۰۲۱ روبرو شوید پس استراحت کنید و افکار خود را سازماندهی کنید تا چگونه در برابر آن بتوانید مقابله کنید

طالع بینی سال 1399 برای متولدین خرداد برج جوزا

گفته می شود که برج جوزا علامت دو قلو ها است. بسیاری از آنها دو شخصیت مختلف را نهفته دارند. افراد به دنیا آمده تحت علامت جوزا، بسیار حساس و روشن فکر هستند. امسال سیاره عطارد تاثیر مثبتی بر روی شما، مخصوصا در حوزه روابط، خواهد داشت. طالع بینی 2020 برای متولدین برج جوزا، لحظات عاشقانه ای با با جنس مخالف پیش بینی می کند. در مقایسه با سال پیش، امسال می توانید تغییرات بزرگ و پیشرفت شخصی را تجربه کنید.

از آغاز سال 2020، درخشش زیادی بین شما و شریک زندگی تان وجود خواهد داشت. اما هیچ چیزی را رایگان بدست نخواهید آورد. باید حداقل یک تلاش کوچک برای شاد کردن محبوب خود انجام دهید. به دلیل قدرت تخیل و مسامحه کاری شما، این کار اصلا سخت نیست. کار و حرفه راکد خواهد بود ولی کماکان مثبت اندیش باقی می مانید.

در بهار، اجازه ندهید احساساتتان شما را به پایین بکشند. طالع بینی، متولدین برج جوزا را نصیحت می کند که واقع گرا باشند. در خانواده شما ممکن است مشکلاتی رخ دهد. این مشکلات ممکن است به این دلیل باشد که یک نزاع بزرگ با بستگان خود دارید. ایده واقعا خوبی است که زمانی را جدا از سایرین بگذرانید و به تامل بنشینید. در این هنگام است که می فهمید چه چیزی مهم است و چه چیزی نیست. همچنین تلاش کنید ورزش کرده و بدن و روح خود را قوی کنید.

نیمه دوم سال با علامت توسعه نفس ادامه می یابد. انرژی جدیدی ظاهر می شود که می توانید از آن سود ببرید. اکنون زمان مناسبی برای متولدین برج جوزا است که رویدادهای گذشته را ارزیابی کرده و از آنها درس بگیرند. در ذهن خود همه مشکلات را طبقه بندی کنید. پس از آن متعادل تر خواهید بود. در تابستان پتانسیل خلاقیت بالایی دارید.

بر اساس طالع بینی، پاییز دوره خوش شانسی شما خواهد بود. اختلافات قدیمی فراموش خواهند شد و صلح و توازن به خانواده شما باز می گردد. با جنس مخالف به آسانی تماس برقرار کرده و تجربیات جدید بسیاری خواهید داشت. در کار خود “می درخشید”، اما به دنبال خائنینی در بین همکاران خود باشید. یک نفر سعی می کند ایده ها و منافع شما را بدزدد.

در پایان زمستان، باید توجه کافی به سلامت خود داشته باشید. در این دوره، سیاره عطارد ناظر خوبی نخواهد بود، بنابراین خطر آسیب دیدگی وجود دارد. تلاش کنید پایان سال 2020 را بگونه ای مدیریت کنید که آسیبی به شما نرسد.

 

در سطحی بالاتر با خود و اطرافیان تان ارتباط برقرار خواهید کرد. عطارد حاکم بر نشانه شما است (فرمانروای منطق نامیده می شود) که یکی از سریعترین سیاراتی است که در حال حرکت و ایجاد تغییرات می باشد. به نظر می رسد که هر کسی در دوره های عقب نشینی عطارد بسیار احتیاط می کند. اما اینبار عطارد حاکم بر نشانه شماست که باید بیشتر به اطرافیان خود توجه نشان دهید. ولی به آن ها اجازه ندهید که باعث کم شدن سرعت شما شوند. اما امسال سه دوره در بین ششم فوریه و نهم مارس،هفدهم ژوئن و یازدهم جولای، و همچنین سیزدهم اکتبر و دوم نوامبر، این اتفاق رخ می دهد که شما باید آگاهی کامل داشته باشید. نکته ای که همیشه حائز اهمیت است این است که همه این سه عقب نشینی ها در نشانه ثور رخ می دهد، که به شما توصیه می شود تا در هنگام مقابله با سوء استفاده ها، سوء تفاهم ها و همچنین رفت و آمد های بیش از اندازه و ناگهانی ایستادگی کنید و از سرعت خود بکاهید. این چالشی برای شما خرداد ماهی های عزیز است که حتما می توانید در برابر آن مقابله کنید. خورشید در پایان ماه می تا پایان ماه ژوئن از طریق نشانه هوا حرکت می کند، زمان هوشیاری را به شما نشان میدهد که شما قادر خواهید بود تا آزادانه با دیگران ارتباط برقرار کنید و ایده های خود را به اشتراک بگذارید. تولدتان مبارک خرداد ماهی های عزیز. در حال حاضر از بیشترین قدرت درک برخوردار خواهید بود بنابراین می توانید چیزهایی را مشاهده کنید که دیگران قادر به دیدن آنها نیستند. عطارد سیاره ای است که به روابط شما با خواهر و برادران تان مربوط است،چه زمانی بهتر خواهد بود که مجدد با برادر و یا خواهرتان ارتباط برقرار کنید؟ با افرادی ارتباط برقرار خواهید کرد که مدت زمان زیادی است آنها را ندیده اید و با این کاری که انجام می دهید ارتباط تان قوی تر خواهد شد. در اواخر ماه آگوست زمانی که خورشید وارد ارتفاعات نشانه شما می شود زمان آن است که به جزئیات توجه زیادی داشته باشید. سیاره دیگر عطارد نیز حاکم بر نشانه شما است. در حال حاضر به مسائل بهداشتی مخصوصاً مربوط به ناحیه شکم باید توجه زیادی داشته باشید. به بدن خود گوش دهید و سعی کنید ورزش کنید تا از مبتلا شدن به بیماری های جدی جلوگیری شود

فال عشقی برای متاهلین خرداد ماه

روشهای جدیدی را برای زنده نگه داشتن عشقتان در سال ۲۰۲۰ پیدا خواهید کرد. امسال در برج دلو آزاد، قرار دارد بنابراین تغییراتی که ایجاد می شود هیجان انگیز خواهد بود. آزمایش کنید و ترسی به دل راه ندهید که مسائل چگونه تغییر می کنند. ونوس وارد برج حوت رویایی در اواسط ماه ژانویه میشود که منظره عاشقانه ای را برای شما ایجاد می کند. مراقب ایده‌آل‌های شریک زندگی تان باشید مخصوصاً تا ۶ هفته بعد از آن. اصرار کردن بر روی چیز های عالی می تواند شما را به دردسر های بزرگی بیاندازد. مریخ قدرتمند تهاجمی وارد یکی از سیارتی می‌شود که حاکم بر نشانه شما می باشد.برج حمل آتشین در اواخر ماه ژوئن باعث برجسته شدن زندگی زناشویی شما خواهد شد. بسیار علاقه مند هستید که نیازهای تان تامین شود و دقیقا بدانید که شریک عاطفی تان چقدر برای شما قدم بر میدارد؟ آیا به نیازهای عمومی اهمیت می دهید؟ در این زمان عشق ورزیدن تواند بسیار رضایت بخش باشد. مریخ پرشور در ابتدایی ماه اکتبر به مدت چهار هفته وارد برج سنبله می شود، در این مدت عشق به صورت منطقی پیش می رود. احتمال کمتری وجود دارد که بر اساس احساس خود تصمیم بگیرید و بسیار بر روی تصمیمات خود متمرکز خواهید بود. اگر برای زندگی مشترکی تصمیم می گیرید اکنون زمان خوبی است

فال عشق مجردین خرداد ماه

آیا عشق خود را پیدا کرده اید یا می خواهید مجرد بمانید؟ این موضوع بستگی به شما دارد. ونوس عاشقانه سال را در برج دلو دوست‌داشتنی و آزاد شروع می کند به این معنی است که زندگی مجردی خود را دوست دارید و می خواهید همین طور ادامه دهید. آیا مواقعی وجود دارد که احساس کنید که می خواهید شخصی را به خانواده تان اضافه کنید؟ اما انرژی دوست داشتنی برج دلو به شما نشان می دهد که خیلی هم بد نیست اگر بخواهید همین طور تنهایی به زندگی خود ادامه دهید. به محض ورود ونوس به برج حوت عاشقانه در اواسط ماه ژانویه، از نظر روحی تغییر خواهید کرد. ماهی تاثیر نیازمند بودن بر روی شما خواهد گذاشت. مشکلی نیست اگر بخواهید که شریک زندگی شخصی شوید. اکنون به دنبال همسر ایده آل خود می باشید، اما پیدا کردن شخصی که کاملاً با روحیه و تصورات شما سازگار باشد دشوار است. ونوس فرمانروا وارد برج حمل آتشین در اواخر ماه ژوئن می شود مشکلی در ارتباط با ما غریبه ها نخواهید داشت و دقیقاً آنچه که به ذهنتان می‌آید را بیان می کنید. البته این موضوع می تواند باعث قبول شدن شما شود اما همچنین می تواند باعث ایجاد یک سری اتصالات شود. این انرژی که وجود دارد طوری تعریف می‌شود که هرگز تا زمانی که امتحان نکرده اید چیزی را متوجه نخواهید شد. وقتی مریخ در برج حمل قرار دارد بهتر است که بیشتر ببخشش داشته باشید تا بخواهید دستور دهید. ونوس دوست داشتنی در اواخر ماه اکتبر در برج میزان بر روی روابط شدیداً متمرکز می شود و تا شش هفته بعد از آن همه چیز در ارتباط با عشق است. اکنون زمان مناسبی برای پیدا کردن نیمه گمشده خودتان می باشد. کسانی که شما را دوست دارند بیشتر از روزهای دیگر شما را شیرین تر می بینند. در این مدت رویاپردازی نکنید و طعمه دیگران نیز نشوید. در روابط خود بهتر است که فعلاً ثبات خود را نشان دهید بعداً در ارتباط با دوگانگی خود صحبت کنید.

فال کار و حرفه برای متولدین خرداد

در ارتباط با حرفه و کاری که انجام می دهید و امور مالی بسیار جدی خواهید شد. زمانیکه زحل حاکم نشانه شما به صورت مستقیم در برج جدی قرار می گیرد و همچنین زمانی را به عقب نشینی در برج دلو اختصاص می‌دهد شما بسیار سختکوش خواهید شد. در واقع به این معنی است که مسئولیت های زیادی را در شغل خود به عهده می گیرید و در فکر این هستید که تغییراتی را ایجاد کنید که باعث بهبود زندگی تان شود. اعتدال و احتیاط همیشه با جابجایی زحل همراه می باشد. پس چشمان خود را باز نگه دارید و احتیاط کنید. ماه جدی در نشانه شما در پایان ماه می باعث به وجود آمدن ایده های شگفت انگیز در فکرتان می شود، اما آیا اگر بیش از اندازه باشد خوب است؟ از شخصی تقلید نکنید که باعث عدم موفقیت شما خواهد شد. یادگیری چیزهای جدید مخصوصاً زبان جدید یا مهارت های شغلی اکنون به نفع شماست. یکی از چالش های اصلی شما این است که انتخاب کنید و برای آن تلاش کنید. خورشید وارد برج سنبله کارآمد می شود و عطارد حاکم بر نشانه شما در اواخر ماه آگوست به شما کمک می کند تا محافظه کارانه تر و دقیق تر بر روی امور مالی خود متمرکز باشید. درآمدی را برای خود تعیین کنید و نسبت به آن برنامه‌ریزی داشته باشید. در ارتباط با آینده بسیار جدی هستید و می توانید بسیار منطقی به امور مالی خود بنگرید. قبل از اینکه قراردادهای مالی را امضا کنید مطمئن شوید که از برنامه های مالی قدیمی خود رها شده اید

همچنین بخوانید:  فال قرآنی

طالع بینی کلی متولیدین تیر ماه برج سرطان در سال 1399

این صورت آبی، مرتبط با ماه است. افراد به دنیا آمده در این برج، بسیار حساس اند و ارزش های اصلی شان به خانواده بر می گردد. یک متولد برج سرطان نیاز به جنگیدن و پیروز شدن ندارد. آنها بیشتر اوقات با توهمات زیاد خیال بافی می کنند و احساستی اند. به همین خاطر است که نمی توانند رهبر تشکیلات اقتصادی باشند. در محیط خانواده یا با دوستان نزدیک شان احساس خیلی خوبی دارند. با این حال برای نزدیک شدن به افراد جدید به زمان بیشتری نیاز دارند.

افراد متولد شده در برج سرطان، خودخواه نیستند و همواره به شدت تلاش می کنند تا به دوستانشان کمک کنند. آنها کارمندان مشتاقی محسوب نمی شوند چون تمایل به راحتی دارند. با این حال این کار را با فهم بالا و حافظه خوب شان جبران می کنند. دوست ندارند از نقشه های خود دست بکشند و به همین دلیل است که همیشه سعی می کنند آنها را محقق سازند. این کار ممکن است به بی پروایی در رفتارشان منجر شود. متولدین برج سرطان تلاش دارند از اختلافات و دردسر دوری کنند که نتیجه آن می تواند به عقب افتادن حل مشکلات بیانجامد.

بدی آنها بی ثباتی، بی قراری و تغییر مداوم آنها است. متولدین برج سرطان تغییرات را دوست دارند. نمی توانند برای یک مدت طولانی در یک نقطه بمانند و عقیده خود را بیشتر اوقات عوض می کنند. البته آنها این کار را به دلیل برخی نیاز های درونی انجام می دهند. دمدمی بودن آنها، بی ثباتی شان را نشان می دهد. می توانند نسبت به افراد خارجی بسیار خودخواه باشند. متولدین برج سرطان از بی صبری خود بسیار رنج می برند که این ممکن است باعث ناامیدی آنها شود.

در عشق و ازدواج، دمدمی بودن و اضطراب شرایط را بهتر نمی کند. نمی توانید بر وفاداری آنها حساب کنید چون آنها علاقه مند و گاهی مهربان با کسی می شوند که دلسوز و شفیق آنهاست.

به دلیل بی ثباتی که دارند، برای شغل رویایی خودشان مدت های زیادی جستجو می کنند. همیشه به انگیزه و اشتیاق زیادی نیاز دارند، هرچند بعد از مدتی ممکن است از کار خود خسته شوند. در صورتی که احساس رضایت نکنند می توانند بدون هیچ مشکلی کار خود را عوض کنند. بهترین نوع کار برای آنها جایی است که آزادی معینی داشته باشند.

امثال خودتان را در اولویت قرار دهید. نشانه شما با احساسات ارتباط برقرار می کند در واقع به این معنی است که حاکم نشانه شما ماه عاطفی است. توجه عمیق به جابجایی و حرکت های ماه به شما کمک می کند تا امسال بهتر حالات خود را درک کنید. یک ماه گرفتگی در نشانه شما در اواسط ماه ژانویه رخ خواهد داد. ممکن است اثرات بلند مدتی را بر روی شما بگذارد مخصوصاً بر روی روابطی که با خانواده و فرزندانتان دارید. پستی و بلندی هایی را در این مدت تجربه خواهید کرد باید احتیاط کنید و هوشیار باشید. خورشید گرفتگی در پایان ماه ژوئن رخ خواهد داد همزمان با شروع ماه تولدتان می باشد. به شما فرصتی می دهد تا دوباره شروع کنید( مطابق با اولویت های خود و یا افرادی که با شما در رفت و آمد هستند.) فرصتی دارید تا متوجه شوید به چه دلیل یک سری چیزها را در گذشته از دست داده اید. هر آن چیزی که برای شما موانع محسوب می شود باید با آگاهی تمام دور ریخته شوند تیر ماهی های عزیز. خورشید در نشانه شما در اواخر ماه ژوئن تا پایان ماه جولای قرار دارد که زمان عالی برای مراقبت از خود و عزیزانتان است. همانطور که می دانید مراقبت از خود در واقع ارتباط نزدیکی با توانایی های تان دارد که بدان وسیله می توانید از عزیزانتان نیز محافظت کنید بنابر این اگر در موقعیت خوبی قرار نداشته باشید و کاری برای خود نتوانید انجام دهید مطمئنا خانواده تان نیز در رنج و عذاب خواهند بود. در آخر هفته ها برای تجدید انرژی تان حمام آب گرم مناسب می باشد

فال عشق برای متاهلین تیر ماه

برای خوشبخت شدن باید اولویت های خود را مرتب کنید. در یک ابطه که سرشار از عشق واقعی است قرار دارید. از هر چیزی که در روابط تان رخ می دهد لذت زیادی خواهید برد حتی اگر موضوعات ناخوشایندی وجود داشته باشد شما تلاش می کنید که در این روابط پیشرفت کنید و آنها را بهبود بخشید. نگرشی که دارید( هرگز نگو بمیرم) توسط ونوس دوست داشتنی که در برج حمل مصمم میان ماه های فوریه تا اواسط ماه مارس قرار دارد حمایت خواهد شد. تاثیر زیادی بر روی قدم های شما خواهد گذاشت و یادآوری می کند که برای چه چیزی می‌خواهید بجنگید. ونوس رمانتیک زمان زیادی را در نشانه شما به مدت شش هفته از شروع ماه جولای سپری می کند. در این مدت عشقتان گرم و صمیمی خواهد بود. با زوج خود به بیرون خواهید رفت و زمان بسیار عالی را با یکدیگر سپری می کنید. همچنین زمان بسیار پرباری برای شما میباشد. تیر ماهی های عزیز ممکن است به دلیل بارداری هیجانزده شوند و یا خانواده شان را گسترش دهند. همچنین ممکن است برخی از شما عزیزان فرزندی را قبول کنید یا خبر خوبی در ارتباط با مادر بزرگ شدن و یا پدر بزرگ شدن دریافت کنید. برقراری ارتباط برای شما بسیار مهم است. امسال عطارد عقب‌نشینی می‌کند و باعث بیشتر شدن توانایی شما در بیان خودتان می شود. دوره عقب نشینی عطارد که بسیار مهم است برای دومین بار در طول سال رخ می دهد از اواسط ماه ژوئن تا اواسط ماه جولای. همچنین در طول ماه تولدتان از علامت عاطفی عبور می کند. حس و حالی که دارید بسیار مهم است و همچنین ممکن است در برقراری ارتباط باعث به وجود آوردن یک مانع بزرگ شود. بر روی روابط تان بیشتر وقت بگذارید و مطمئن شوید که یکدیگر را درک می کنید و سعی کنید هرگز از عصبانی نشوید

فال عشقی برای مجردین تیرماه

آیا امسال سال مناسبی برای پیدا کردن همسر ایده آل می باشد تیر ماهی های عزیز؟ بیشتر تیر ماهی های عزیز تمایل ندارند که به صورت مجرد زندگی کنند و در این مدت به افرادی که در عشق خوش شانس هستند حسادت می کنند. مشتری سیاره‌ای از خوش شانسیها در شروع سال در برج جدی قرار دارد به این معنی است در این زمان ارتباطی که مملو از عشق باشد برای شما موجود نیست. می ‌توانید با تلاش و تمرکز بر روی اهداف عاشقانه که دارید آنچه را که می خواهید دریافت کنید. فرصت های خوبی در آغاز ماه سپتامبر برای شما وجود دارد در هر صورت به همراه خورشید- مشتری رخ می دهد. در این زمان یکی از بهترین جابجایی های خورشید در تمام طول سال انجام می شود که در نگاه اول عشق را تجربه خواهید کرد. ونوس جذاب در آغاز ماه سپتامبر وارد برج اسد میشود. برای عشق ورزیدن آماده شوید. مورد توجه و احترام از سمت کسی که پنهانی این کار را انجام می‌دهد قرار می گیرید. اکنون در گردبادی از عشق به دام خواهید افتاد. اما در جهت باد پیش نروید. یک ماه جدی در برج عقرب در اواسط ماه نوامبر انرژی پنهانی برای شما به ارمغان می آورد. می خواهید همه چیز را در ارتباط با شخصی که مانند راز می ماند بدانید. شما همچنین خجالتی هستید و نشانه شما آب است. بنابراین اگر که میخواهید دیوار خود را نگه دارید می توانید در سطحی عمیق تر با شریک عاطفی خود آشنا شوید. به هر حال یکی از شما باید تسلیم شود

کسب و کار متولدین تیر در سال ۲۰۲۰

برای گرفتن حداکثر پاداش،کسب و کار خود را پیش ببرید. نشانه حاکم بر شما ونوس دوست داشتنی هم چنین به وضعیت اقتصادی شما می نگرد. همچنین در اوایل ماه مارس که زمان عالی برای مسابقات می باشد وارد برج ثور میشود و در همان جا متمرکز خواهد شد. اکنون احساس واقعی نسبت به پول دارید و هرگونه سرمایه گذاری که می خواهید انجام دهید بلندمدت خواهد گذشت و سود زیادی به همراه خواهد داشت. مطلع باشید که اورانوس سیاره ای از تغییرات است، امسال در برج ثور مسافرت میکند بنابراین در های جدیدی از فرصت ها برای شما باز خواهد شد. سیاره زحل با برج جدی شریک شده است. فرصتی خواهید داشت که به سختی کار کنید و تا پایان مارس سود زیادی را به دست خواهید آورد. در واقع از نظر حرفه‌ای به دلیل تلاش های اخیر تان سود های زیادی را کشف خواهید کرد. امسال می توانید یک یا دو قدم جلوتر بروید. تیر ماهی های عزیز بر روی روش ها و سیاست متمرکز شوید. راه هایی برای بهبود و حل مشکلات تان پیدا کنید تا بیشتر کارآمد شوید. مشتری سیاره خوش‌شانس چه چیزی را برای شما ذخیره کرده است؟ امسال زمان زیادی را مشتری در برج جدی سپری خواهد کرد به این معنی میباشد که با تلاش و فداکاری که دارید فرصت های زیادی برای شما به وجود خواهد آمد. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که باید صبور باشید. خورشید- مشتری در خلاف یکدیگر در اواسط ماه جولای قرار دارند. در واقع این نحوه قرار گیری باعث می شود که فرصت های مالی مناسب تری برای شما رقم بزند و چشم اندازهای غیرمنتظره‌ای را برای شما قابل توجه تر خواهد کرد.

فال و طالع بینی متولدین مرداد در سال ۲۰۲۰ برج اسد

متولدین این علامت، جاه طلب هستند و به دلیل قدرت طبیعی خود، رهبرانی ذاتی می باشند. دوست دارند در مرکز توجه باشند و از طرف دیگر، می توانند به راحتی ریاست بازی در بیاورند. گاهی اوقات پیش رفتن با متولدین برج شیر سخت است. این موضوع تنها با تجربه سال گذشته تایید نشده است. طالع بینی 2020 به متولدین برج شیر می گوید که این سال مانند یک الاکلنگ یا تاب خواهد بود.

شروع سال، آرام خواهد بود. خودتان را زیاد نشان نمی دهید؛ انگار در خواب به سر می برید، مثل خواب زمستانی. طالع بینی خبر می دهد که این دوره، زمان مناسبی برای شروع پروژه های جدید در کار و یا آغاز یک سرگرمی نیست. بهتر است به آنچه که به خوبی می دانید و آشنایید بچسبید. فقط بدین صورت است که هیچ چیز اشتباه پیش نخواهد رفت.

بهار 2020 فرصت خیلی خوبی برای بهبود بخشیدن حرفه شما است. انگیزه و اراده بالایی خواهید داشت. ممکن است صبر خود را از دست دهید. زیرا رسیدن به اهداف تان در ابتدا سخت خواهد بود و این موضوع ناامید کننده است. اگر جا نزنید و مثل یک شیر واقعی بجنگید، در پایان پشیمان نخواهید بود. می توانید منتظر یک جایزه جذاب برای تلاش های خود باشید. این جایزه می تواند پول یا کسب توجه از طرف فردی مورد احترام باشد.

تابستان دوره بسیار موفقی است. سیاره خورشید، یک تاثیر بسیار قوی بر روی شما خواهد داشت. انرژی و جذابیت جنسی از خود ساطع می کنید، بنابراین جای تعجب نیست که تمام شب ها را در معاشقه به سر برید. کسانی که مجرد هستند، در برقرار کردن تماس ها و ارتباطات جدید با سایرین موفق خواهند بود. در حالی که آنهایی که در رابطه به سر می برند ممکن است به شکوه و شکایت بیفتند. مراقب باشید که توجه کافی را به محبوب خود نشان دهید.

در ماه های پاییز مواظب باشید. در بین آشنایان شما کسی هست که می خواهد از شما برای پول های تان سوء استفاده کند. هیچ قراردادی امضا نکنید، و زیاد زودباور نباشید. ممکن است به آسانی آسیب ببینید. حواس شما پرت خواهد شد و نمی توانید از مشکلات در محل کار دوری کنید. خورشید در پاییز 2020 کنار شما نیست. باید به مشکلات سلامتی درازمدت، که فکر می کردید جزیی اند و نیازی به توجه ندارند، توجه کافی داشته باشید.

اواخر سال دوباره با موفقیت همراه خواهد بود. در کار نشان خواهید داد که مشکلات شما موقتی بودند. توجه خود را به خانواده معطوف کنید. نشان دهید که می توانید بردبار و آزاد منش باشید. هارمونی و توازن کریسمس را خراب نکنید.

مردادماهی های عزیز بهترین شیری که می توانید باشید در سال ۲۰۲۰ می باشد. شما دوست دارید که به مراقبت کردن بیشتر توجه کنید بنابراین این موضوع با وجود خورشید تقویت خواهد شد. زمانی که سال ۲۰۲۰ شروع میشود خورشید در زمین و برج جدی می باشد. بنابراین سعی کنید که خودتان را پیدا کنید تا بتوانید کارهای خارق العاده ای انجام دهید. تا پایان ماه جولای تغییراتی رخ می دهد،هنگامی که خورشید به نشانه شما تغییر مکان میدهد ماه تولد شما آغاز می شود. تولدتان مبارک مرداد ماهی های عزیز! حس و حال بازی گوشی دارید و به هر سمتی که باد می وزد به همان سمت خواهید رفت و از خودتان واکنش شدیدی نشان می‌دهید. تا ۴ هفته آینده زندگی مانند یک مهمانی میباشد و عشق و رنگ و بویی که با شریک عاطفیتان قبلاً داشتید و از بین رفته است دوباره بدست خواهید آورد. ماه عاطفی به همراه خورشید می باشد. یک خورشید گرفتگی در ماه جدید برج سرطان در پایان ژوئن رخ می دهد که شما را برجسته تر می کنند. زمان بسیار تامل برانگیز ی است، موضوعات عاطفی ناخوشایندی برای شما پیش می آید که نمی توانید آن را پنهان کنید. در این زمان به نظر می رسد که خود واقعی تان نیستید. شخصیت اصلی تان هیچ وقت نمی تواند مسدود شود. زیرا که خورشید اکنون به همراه ماه می باشد. از این زمان غم‌انگیزی که برای شما رخ می‌دهد سر نخ بگیرید زیرا که موقعیت جدیدی برای تشکیل رابطه عاطفی برای شما فراهم خواهد شد. زحل همچنین به سمت برج حمل سفر می کند.( برج هم نشانی از آتش است) به این معنی میباشد که در این موقعیت شما مرتب از خود می پرسید که چه کسی هستید؟ بحران هویتی که برای شما رخ می‌دهد بدترین کابوسی است که می‌توانید داشته باشید و استرس زیادی برای شما به ارمغان می آورد. خوشبختانه در ابتدای ماه جولای تا اواسط ماه دسامبر برای شما فضایی ایجاد می کنند که واقعا چه کسی هستید و دوباره خودتان را به یاد آورد.

فال عشق برای متاهلین مرداد ماه ۲۰۲۰

امسال انتظار سرگرمی و هیجان را در روابط تان داشته باشید. ونوس سیاره عشق در برج دلوسال ۲۰۲۰ را آغاز می کند، انتظار عشق را تا اواسط ماه ژانویه داشته باشید. اگر زندگی و روابط خود را با آرزوهای پیچیده ای که دارید منطبق سازید، این کار شدنی نیست و ناامید خواهید شد. عشق اکنون قابل لمس است اما کیفیتی شبیه رویا دارد که مقاومت در برابر آن دشوار است. اکنون زمان مقابله نیست. بحث ها فقط باعث خراب شدن روحیه تان خواهد شد. در ابتدای ماه ژوئن یک ماه گرفتگی رخ میدهد که صورت فلکی آتشین را دنبال می‌کند، در این شرایط انتظار یکسری تغییرات در تعامل با شریک زندگی تان داشته باشید. اگر قصد دارید در این شرایط به مسافرت بروید، خوب است و همه چیز هیجان انگیز و جالب خواهد شد. بی حوصلگی نباید ایجاد مشکل کند تجربه شگفت انگیزی را با شریک عاطفی تان خواهید داشت. ونوس دوست داشتنی تقریباً به مدت چهار هفته در نشانه شما میماند این چهار هفته از اولین هفته سپتامبر شروع می شود. زندگی عشقی شما سرشار از گرما و سخاوتمندی خواهد شد. دوست دارید که توجه شریک عاطفی تان را به خود جلب کنید و همچنین می خواهید که عشق و محبت خود را به او ابراز کنید. در این موقعیت مانند یک کودک از همه چیز لذت خواهید برد تا چیزهای ساده. از با هم بودنتان لذت ببرید حتی اگر کار خاصی انجام ندهید

فال عشق مجردین متولدین مرداد

کلمه کلیدی برای عشق در سال ۲۰۲۰ از نظر شما سرگرمی است. مریخ پرقدرت به سمت صورت فلکی جابجا می شود و یک شرایط ماجراجویانه ای را برای شما هموار می کند. اتفاقات هیجان انگیزی رخ خواهد داد. روابطی که شروع می‌کنید کوتاه مدت هستند اما بسیار داغ و صمیمی می باشند. گرچه که معیار های شما برای انتخاب شریک زندگی تان بسیار سخت است و نمی توانید کسی را پیدا کنید تا مطابق با معیارهای شما باشد. خورشید وارد نشانه شما در پایان ماه جولای خواهد شد که قسمتی از شخصیت تان که مربوط به سرگرمی هاست روشن تر و برجسته تر می کند، به همین دلیل زمان عالیست که عشق را به سادگی به سمت خود جذب کنید. وقتی استعداد های شما نمایانگر می شوند مقاومت در برابر آن دیگر غیرممکن است. از ابتدای ماه آگوست خورشید در ۹۰ درجه از اورانوس قرار می گیرد، به این معنی است که در ارتباط با ظاهر شخصی تان می خواهید چیزی را تغییر دهید. ماه جدید در اواسط ماه آگوست در قسمت خلاقانه نشانه شما قرار دارد که به شما کمک می کند تا روشهای جدیدی برای بهبود دوست یابی دست پیدا کنید. زندگی بسیار ثروتمند و رنگارنگ به نظر می رسد ممکن است بخواهید بودن یک شخص را در کنار خود تجربه کنید. اگر فرزندی دارید به شما کمک خواهد کرد که در کنار همسرتان بمانید بنابراین آنها برای شما فرصت های خوبی فراهم خواهند کرد.

زندگی تجاری متولدین مرداد ماه

در سال ۲۰۲۰ ابزاری برای موفق شدن دارید. مریخ سیاره ای از عملکردها وارد برج جدی جاه طلب در اواسط ماه فوریه میشود، بنابراین در این مدت به سختی کار خواهید کرد و به سمت اهداف شغلی خود خواهید رفت. انرژی که دارید شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. و اگر بتوانید متمرکز شوید پیشرفت زیادی خواهیدکرد. زمانی است که باید بزرگ فکر کنید. به رئیس تان نشان دهید که شغل خود را در الویت قرار داده اید و موفقیت شما تضمین شده است. یک جابجایی بزرگ رخ می دهد که تاثیر زیادی در امور مالی شما خواهد داشت، این جابجایی به دلیل حرکت اورانوس در برج ثوربه همراه دوره ای از عقب نشینی آن از اواسط ماه آگوست تا پایان سال می باشد. وجود اورانوس در برج حمل باعث آشفتگی امور مالی شما می شود اما نیازی نیست که آن را بد برداشت کنید. چه چیزی تغییر خواهد کرد؟ شما آن را نام گذاری کنید. نکته دیگری که وجود دارد این است که در این جا به جایی تغییر شغل و یا پیدا کردن شغل دوم برای شما امکان پذیر خواهد شد. ممکن است فناوری و تکنولوژی بخشی از کارهای مرداد ماهی های عزیز باشد بنابراین با تمام حواس خود اخبار ها را دنبال کنید. نپتون و مشتری اکنون با یکدیگر هستند، اما این سیاره در تمام طول سال در برج جدی سخت کوش قرار دارد. بنابراین می توانید آن را به سادگی و بی زحمت به دست آورید. مریخ -مشتری در آخر ماه اکتبر، زمان بسیار خوبی را برای شروع پروژه های کاری جدید برای شما به ارمغان می آورند اماخطر هایی را نیز در پی دارند. باید راهی را پیدا کنید که از انرژی اضافی خود بیشتر استفاده کنید و آن را هدر ندهید. گفتن یک حرف اشتباه به یک شخصی اشتباه ممکن است باعث شود تا یک فرصت بسیار بزرگی را از دست دهید

فال و طاع بینی متولدین شهریور در سال ۲۰۲۰ برج سنبله

متولدین این علامت می توانند به شدت تحت تاثیر سیاره عطارد قرار گیرد. روشنفکر و اهل عمل اند. طالع بینی 2020 نشان می دهد که اوایل امسال خوشبینانه به نظر می رسد؛ اگرچه در نیمه دوم سال یک پیچیدگی ناخوشایندی وجود خواهد داشت. سال گذشته نیز ایده آل نبود. اما زندگی اینگونه است. متولدین علامت سنبله واقع گرا هستند و کمک به دیگران را دوست دارند. به همین خاطر است که همیشه قدردانی می شوند.

آغاز سال 2020 برای شما آسان خواهد بود. به طریقی امور را مدیریت می کنید که در همه چیز عالی باشید. سعی کنید هم به خانواده و هم به دوستان توجه نمایید. نشان دهید که به آنها احترام می گذارید و می توانند بر روی شما حساب باز کنند. با این کار آنها را بسیار خوشحال می کنید. در زمینه کسب و کار نیز بسیار خوب پیش می روید. می توانید اعتماد کارفرمای خود را بدست آورید. او به شما یک کار بزرگ را محول می کند و شما به وی نشان می دهید که چه کارهایی می توانید انجام دهید. مراقب باشید تا در این ماه های زمستان، در جاده های یخی آسیب نبینید. عجله نکنید و تلاش خود را انجام دهید.

در بهار، طالع بینی نشان می دهد که دوره پر آرامشی دارید. می توانید طوری مدیریت کنید که از قدرت تفکر منطقی خود بهره ببرید. سعی کنید از این دوره برای تفکر یا کامل کردن پروژه های ناتمام خود استفاده کنید. درباره گذشته و آینده فکر کنید و سعی کنید با دشمن خود آشتی نمایید. بعدا ثابت خواهد شد که این یک گام سودمند است. سیاره عطارد برای افرادی که میل به ارتباط و همراهی با جنس مخالف دارند آرزوی موفقیت می کند. می توانید مردانه وار به شکار دل ها بروید.

در میانه سال 2020، مشکلات روی هم انباشته می شوند. در ابتدا به نظر می رسد که این مشکلات بی معنی هستند و شما آنها را به تعویق می اندازید. اما بعدها نتیجه معکوس می شود. مجبور خواهید بود به شدت تلاش کنید تا مشکلات را دور کنید. متولدین علامت سنبله بسیار زحمت کش و پر کار هستند. پس از غلبه بر دوران سخت، سعی کنید آرام باشید، بیرون بروید و خوش بگذرانید.

در پاییز و زمستان تغییرات دیگری خواهد بود. یک نفر تلاش می کند که حرفه شما را نابود کند. حتی در بین نزدیکان خود نیز مراقب باشید. سعی کنید اطلاعات و مدارک بیشتری جمع کنید و با خائن در مسیر خود مقابله کنید. در این دوران مهم ترین چیز برای شما پشتیبانی از طرف شریک زندگی تان خواهد بود. طالع بینی شما را نصیحت می کند که از محبوب خود قدردانی کنید و خودخواه نباشید. نیازی به نگرانی بیشتر در پایان سال نیست.

شهریور ماهی های عزیز امسال از روح و جسم خود مراقبت کنید. سیاره حاکم بر نشانه شما یکی از سریعترین سیاره ها در جابجایی می باشد به همین ترتیب ذهن تان بسیار سریع و هوشیار است. عطارد در سال ۲۰۲۰ بسیار کارآمد است و به سرعت بابرج جدی پیوند میخورد و با مشتری گسترش پیدا می کند به همین ترتیب لحظات خوش بینانه ای را در امسال برای شما رقم می زند. معاشرت و اجتماعی بودن بهترین راه برای شروع سال ۲۰۲۰ می باشد. سه دوره اصلی امسال برای شما شهریور ماهی های عزیز وجود دارد. دربین شانزدهم فوریه و ۹ مارس، ۱۸ ژوئن و ۱۲ جولای، و همچنین ۱۳ اکتبر و ۳ نوامبر. از آنجایی که حاکم نشانه شما میباشد افرادی که ذهن بدبینانه ای دارند تلاش می کند تا همه چیز را برای شما متوقف کند اما نباید مانند نگران باشید اقداماتی مثبتی که انجام می دهید برای شما بسیار مفید و موثر واقع خواهد شد. در تمام نشانه های احساسی آب، عطارد عقب‌نشینی می‌کند، بنابراین حس درونی تان باعث خواهد شد تا بر تمام موانع غلبه کنید. خورشید در پایان ماه آگوست تا آخر ماه سپتامبر قسمتی از نشانه شما که مربوط به عشق می باشد برجسته تر می کند. تولدتان مبارک شهریور ماهی های عزیز، بسیار سختکوش هستید. در روز آخر فصل تابستان زمان عالی برای سازماندهی کردن اهدافتان می باشد. دوستان و خانواده تان ممکن است از شما برای بخشیدن کمک بخواهند. همچنین زمان خوبی برای مراقبت کردن از سلامتی تان میباشد. بنابراین سعی کنید به صورت منظم به دکتر بروید و هر گونه آزمایشی را که انجام داده بودید پیگیری کنید

فال عشقی متاهلین شهریور ماه

آیا عشق به معنی داشتن رابطه عاشقانه است؟ در سال ۲۰۲۰ برای شما ثابت خواهد کرد که این گونه نیست. ممکن است یکی از عاشقانه ترین و رمانتیک ترین علامت در زودیاک نباشید اما شما لحظات مخصوص به خود را خواهید داشت. عشق در ابتدای سال با برج حوت شریک می شود و نشانه شما را عاشقانه تر خواهد کرد. ونوس دوست داشتنی باعث می شود که بیشتر از هر زمانی بتوانید دیگران را به سمت خود جذب کنید، و اگر طلب بخشش کنید به سرعت بخشیده خواهید شد. در اواخر ماه می، یک ماه جدید وجود دارد که در برج جوزا است که توسط عطارد فرمانروایی می شود، در این شرایط ایده های بزرگی خواهید داشت و می خواهید در ارتباط با ایده های تان با شریک زندگی خود صحبت کنید. مکالمه ها در ارتباط با آینده قدرتمند تر خواهد شد.اما ادامه دار نخواهد بود. ونوس دوست داشتنی زمان زیادی را در نشانه کاری شما در شروع ماه اکتبر سپری میکند. اما همچنان می تواند به نفع روابط شما نیز باشد. فقط شریک زندگی تان به کسی نیاز دارد تا در انجام کارها به او کمک کند، از شما درخواست می کند و این موضوع بسیار عالی است

فال مجردین عشقی متولدین شهریور

امسال موضوع عشقی در اولویت برای شما نمی باشد، اما برای پیدا شدن همچین شخصی آماده خواهید کرد. زمانی که ونوس دوست داشتنی در برج حوت امسال را آغاز می کند، مجردین شهریورماه پیشرفت آنچنان زیادی در روابط خود نخواهند کرد، در ابتدای ماه فوریه ونوس و برج حمل با یکدیگر پیوند می خورند. پر شور و اشتیاق شدن همچنان کار آسانی نیست اما از این جا به جایی زیبایی که اتفاق می‌افتد سود خواهید برد. به دیگران نشان دهید که باید برای جلب توجه شما به جنگند. یک ماه کامل در نشانه شما در شروع ماه مارس باعث می شود که شما همه چیز را بیان کنید که همیشه هم خوب نیست. آیا به دلیل یک سری جزئیات کوچک قرار ملاقات های خود را نمی پذیرید؟ آیا به دلیل بی اهمیتی به دیگران است که این قرارها را کنسل میکنید؟ خوشبختانه انرژی زیادی از طریق خورشید که در برج حوت قرار دارد دریافت می کنید اما بدانید که انتقادات تند و زننده باعث نمی شود که برای شما عشق به وجود آید. ونوس دوست داشتنی در اواخر ماه اکتبر وارد برج میزان میشود، برجی که حاکم نشانه شما است. فصل پاییز را برای شما بسیار رویایی خواهد ساخت. تعادل را در اولویت قرار دهید، اگر مشغول کار سنگینی هستید و یا با زندگی خانوادگی تان سرگرم هستید، برای خودتان نیز وقت بگذارید تا بتوانید شخص مناسب خود را پیدا کنید،مطمئناً آن شخص نیز مانند شما بی عیب و نقص است

کسب و کار متولدین شهریور

در سال ۲۰۲۰ میخواهید سخت کار کنید. زحل سخت‌کوش در برج جدی جاه طلب قرار دارد، که در آغاز سال و در اواسط ماه ژانویه به سیاره پلوتو می پیوندد. با این جابجایی تولیدات نیز شروع خواهد شد مخصوصا اگر منظم و صبور باشید. در این زمان مسئولیت اضافی به شما داده خواهد شد یا حقوقتان افزایش پیدا خواهد کرد اما خودتان را آماده کنید تا واقعا برای آن تلاش کنید. در واقع هیچ چیز به صورت رایگان به دست نمی‌آید. سیاره قدرتمند به برج حوت مالی در اواخر ماه آوریل می پیوندد. در واقع فرصت های پول سازی را برای شما هموار می کند مخصوصا اگر از برقراری ارتباط و اطلاعات و همچنین تکنولوژی بیشتر استفاده کنید. اگر در این مواردی که گفته شد تخصص خاصی دارید پس حتماً انتظار سود زیادی را داشته باشید. معمولا ساده ترین روش ها بهترین روش ها هستند و روش های سنتی از روشهای تجربی فراتر خواهند رفت. اورانوسی که عاشق تغییرات است ، از آنجایی که امسال با پول‌های زیادی سر و کار دارید و می خواهید ریسک کنید بی شک بهترین پاداش را به دست خواهید آورد( در واقع می دانید که چه زمانی باید ریسک کنید و فرصتش را خواهید داشت.) البته که برای شما همیشه آسان نیست زیرا شما ترجیح می دهید که کمتر ریسک کنید، اما این سیاره به شما یاد خواهد داد که این کار را در اغلب موارد انجام دهید. در دوره عقب نشینی آن از اواسط ماه آگوست تا اواخر سال می ‌خواهید بیشتر فکر کنید و بعد عمل کنید. برنامه های مالی را مجدداً بررسی خواهید کرد و در صورت لزوم در سال ۲۰۲۱ تغییراتی را در آنها ایجاد خواهید کرد

فال و طالع بینی متولدین مهر در سال 1399 برج میزان

متولدین این علامت لطیف، احساساتی و منطقی هستند که اشتیاق یک زندگی هارمونیک و شاد را دارند. تحت تاثیر سیاره زهره، می توانید خلاق و خردمند باشید. طالع بینی 2020 برای متولدین برج میزان اطلاعات و تغییرات جدیدی دارد. بر خلاف سال 2014 که با صلح و آرامش شناخته می شد، امسال متولدین برج میزان تجربیات خیلی زیادی خواهند داشت.

در آغاز سال در خواهید یافت که کار شما زمان زیادی خواهد گرفت و تلاش تان بی ارزش خواهد بود. کارفرمای شما نمی تواند کاملا شما را تحسین کند. از تغییرات نترسید. پیشنهاد بهتری وجود دارد، هیچ چیزی را حل و فصل نکنید و شانس خود را محک بزنید. بدین ترتیب می توانید از تعجیل و استرس زیاد، که از آن نفرت دارید، دوری کنید. طالع بینی هم چنین پیشنهاد می دهد که به خانواده خود در طی این دوران توجه کنید. در خواهید یافت که یک نفر ممکن است در حال پنهان کردن مشکلاتش از دیگران باشد.

در بهار، سیاره زهره متمایل به شما است. تحت تاثیرات آن، وجود یک شخص جذاب را احساس خواهید کرد. آن شخص می تواند همدم شما یا یک دوست جدید باشد. به هر حال واضح است که ماجراهای زیادی را با این شخص تجربه خواهید کرد و چیزهای جدیدی را امتحان می کنید. در نهایت از زندگی خود بسیار لذت می برید.

نیمه دوم سال در ابتدا بسیار نوید بخش خواهد بود. در پایان، به دلیل خلاقیت و ایده های خود، در حرفه خویش پیشرفت خواهید کرد. طالع بینی در تابستان 2020 به کسانی که در رابطه به سر می برند، نشان می دهد که روابطشان قوی تر و عمیق تر خواهد شد. از هارمونی و توازن لذت خواهید برد. مجردها نیز ماجراها و روابطه عاشقانه زیادی تجربه می کنند. شب های داغ تابستان سزاوار آن است.

پاییز با رکود اقتصادی همراه است. یک نفر نسبت به شما و خوش شانسی پیشین شما حسادت می کند و تلاش بر دزدیدن آن از شما دارد. به هم نریزید؛ از مشکلات فرار نکنید و سعی کنید با این خائن به تنهایی در بیفتید. با این کار در می یابید که بسیار قوی تر هستید و می توانید در موقعیت های سخت قاطع باشید. مراقب سلامتی خود باشید، رویداد غیر منتظره ای ممکن است رخ دهد.

پایان سال 2020، متوازن و هماهنگ خواهد بود. اگر باید تصمیمات مهمی بگیرید، نگران به تاخیر انداختن آن نباشید.هیچ اتفاق بدی در این دوره رخ نخواهد داد. از توازن در روابط و خانواده خود لذت ببرید اما دوستان خود را فراموش نکنید. حضور کوتاه شما برای کریسمس آنها را حتما خوشحال خواهد کرد.

احساس عدالتی که در سال ۲۰۲۰ دارید، شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. سیاره دوست داشتنی خانگی شما ونوس با شروع سال جدید در برج دلو قرار دارد اما به سرعت به بخش های حساس جابجا می شود و در اواسط ماه ژانویه در برج حوت دلسوز قرار میگیرد. این پیوند یک جریان عاشقانه و رویایی را برای شما به ارمغان می آورد که شما را در درک ، بخشش و محبت بیشتر کمک می کند.ونوس در پایان ماه اکتبر در نشانه شما سفر می کند روابط نزدیکی که دارید را پررنگ‌تر خواهد کرد. اجازه ندهید که مذاکرات تان با دیگران تبدیل به مشاجره شود. چرخه عقب‌نشینی قدرتمند در تمام طول سال برای شما رخ می‌دهد که از اواسط ماه می تا اواخر ماه ژوئن زمانی که در برج جزا قرار دارد شکل می گیرد. در این زمان در ارتباط با ناسازگاری های زندگی خود بیشتر فکر خواهید کرد. جابجایی شما را تغییر می کند تا دوگانگی خود را بیشتر مورد بررسی قرار دهید و بر روی عشق و نفرت کار کنید تا بتوانید تعادل را ایجاد کنید که موجب آرامش شما می شود. خورشید نشانه شما را پررنگ تر می کند و برای یک ماه همینگونه می باشد که از اواخر ماه سپتامبر شروع می‌شود. تولدتان مبارک مهر ماهی های با سیاست و یاری دهنده. زیبایی هایی که دارید در درون و بیرون شماکاملاً مشخص است اما شما در ارتباط با استانداردهایی که برای تشکیل زندگی به آن نیاز مند هستید را پیدا نکرده‌اید. در این زمان تصمیم گیری می تواند یک چالش بزرگ برای شما محسوب شود. زیرا که به دنبال راه حل های نهایی و عادلانه هستید اما بعضی وقتا همه را خوشحال نخواهید کرد

طالع بینی عشقی برای متاهلین متولد مهرماه در سال ۲۰۲۰

زمانی که شما مهرماهی باشید همه چیز حتی در عشق نیز در تعادل قرار دارد. ونوس دوست داشتنی حاکم نشانه شما وارد برج حساس خود در اواسط ماه ژانویه میشود که بهاری از عشق را به زندگی شما می آورد. واقعا عاشق خواهید شد و انرژی زیادی در شما به وجود خواهد آمد، سعی کنید ساده لوح نباشید اما نسبت به همه چیز خوش بین باشید. میخواهید همه کار برای شریک عاطفیتان انجام دهید اما متاسفانه با مشکلات پیش بینی نشده ای روبرو خواهید شد. ونوس- نپتون در اواخر ماه ژانویه به یکدیگر می پیوندند که به شما کمک می کند تا زندگی خود را در حالت عالی و مرتب پیش ببرید، اما می‌دانید که همیشه زندگی پستی و بلندی های خودش را دارد بنابراین همیشگی نیست. چه چیزهایی هستند که باید قدردان آنها باشید؟ یک ماه کامل در نشانه شما در شروع ماه آوریل قرار دارد، در این مدت شریک عاطفیتان نسبت به شما شاکی خواهد بود و مشکلات قدیمی دوباره یادآوری خواهد شد، همزمان فشار ناشی از برج حمل آتشین و خورشید باعث می شود که در تصمیم گیری عجله کنید و صبور نباشید. اگر احساس می‌کنید که تصمیمات شما عجولانه هستند دست نگه دارید مهر ماهی های عزیز مخصوصاً اگر این تصمیم گیری ها نتایج بلندمدتی برای شما داشته باشد. ونوس دوست داشتنی وارد برج سرطان در شروع ماه آگوست میشود که باعث تقویت و صمیمیت رابطه شما خواهد شد. شما کاملا به یکدیگر متعهد هستید که همین موضوع کافی است. اگر چیزی در روابط شما از بین رفته، زمان بسیار خوبی است که آن را بازگردانید و زندگی خود را گسترش دهید، گسترده کردن خانواده تان به معنی باردار شدن تنها نمی باشد، می‌توانید حیوان‌خانگی بیاورید یا حتی فرزندی را به فرزندخواندگی قبول کنید و غیره. اکنون زمان آن است که زیبایی هایی را در محیط خانوادگی تان مشاهده کنید

طالع بینی عشقی مجردین مهرماه

امسال تلاش برای عبور کردن از فراز و نشیب عشقی ارزش آن را دارد.زمانی که ونوس وارد برج حمله آتشین در شروع ماه فوریه می شود عشق تحریک آمیز و هیجان انگیز خواهد بود و منجر به برخوردهای گرم خواهد شد. چشمان شما طوری نیست که آینده بلند مدت را ببیند.اما اگر شخص مناسبی را ملاقات کردید، در برابر آن مخالفت نخواهید کرد. در تصمیم گیری های تان مردد نباشید بالاخره که باید تصمیم جدی بگیرید ممکن است استرس و افسردگی داشته باشید. شما بیشتر از هر زمانی حس رقابت دارید بنابراین به دلایلی اشتباه دیگران را دنبال نکنید. ونوس در زاویه ۹۰ درجه از پلوتو قرار دارد که در اواخر ماه باعث می شود حسادت شما برانگیخته شود. این رفتار تان جذاب نخواهد بود. این ناامنی هایی که وجود دارد مجدد در اواسط ماه جولای زمانی که خورشید در برج سرطان حساس و مخالف با پلوتو سرد قرار دارد رخ میدهد. اگر اعتماد به نفستان پایین باشد باعث می شود که رفتارهای مخرب از خود بروز دهید و همین موضوع زندگی عاطفی تان را به خطر خواهد انداخت. به خودتان اجازه ندهید که همچین رفتاری داشته باشید یا برای کسی کاری انجام دهید که لیاقت ندارد. یک ماه جدید در اواسط ماه اکتبر در بخشی از نشانه شما که مربوط به روابط تان می باشد متمرکز می شود که باعث ایجاد خوش بینی در روابط عاشقانه تان خواهد شد. فرصت های جدیدی خواهید داشت که با اشخاص متفاوتی دیدار داشته باشید. در این مدت یک رابطه عاشقانه میان شما با یکی از همکارانتان شکل می گیرد یا ممکن است با کسی که در گذشته فقط دوست بودید اکنون رابطه احساسی برقرار کنید. در طول ماه جدید فرصت‌هایی خواهید داشت که باعث می شود کسی شما را رد نکند

طالع بینی متولدین مهر ماه کسب و کار

زمان آن است که برای آن چیزی که می خواهید به سختی تلاش کنید تا آنها را بتوانید دریافت کنید. بسیاری از مردم می خواهند که خوش شانس باشند و پول زیادی را به دست آورند و شما هم فرقی با این افراد ندارید. در جستجوی مشتری( سیاره خوش شانس) ترکیبی از جابجایی سیارات در میدانی از ونوس- مشتری در اواخر ماه فوریه باعث خواهد شد که از اطرافیان خود در امور مالی سبقت بگیرید. اگر پولی برای سوزاندن دارید پس اقدام کنید اما اگر بودجه لازم را ندارید پس بی گدار به آب نزنید. خورشید- مشتری در شروع ماه سپتامبر یکی از جابجایی های خورشیدی اتفاق می افتد که برای شما فرصت های بزرگ مالی را بر سر راهتان قرار می دهد. اکنون می توانید به راحتی موقعیت مالی خودتان را بهبود بخشید. ونوس سیاره خانگی شما به طور گسترده همراه با برج ثور قرار دارد بنابراین زمانی که در ابتدا به ماه مارس با یکدیگر پیوند می خورند مجدداً فرصت های عالی در رابطه با پول برای شما به ارمغان می آورند. اگر می خواهید برای اولین بار جایی سرمایه گذاری کنید به دنبال سرمایه‌گذاری هایی باشید که طولانی مدت هستند. در این مدت سعی کنید پول های خود را به هدر ندهید اما خرید چند قطعه هنری می تواند رضایت بخش باشد. جابجایی قدرتمند مریخ در درون برج حمل در اواخر ماه ژوئن اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. یافتن کار جدید و اکنون یکی از امکانات جفت شدن آتشین آنهاست. همچنین زمان خوبی برای شروع و وکالت دادن می باشد. شما یک مدیر بزرگ هستید، رئیس و یا صاحب مشاغل مستقل که بسیار در آن تبحر دارید.

با توجه به طولانی شدن این مطلب ادامه فال و طالع بینی سال 1399 را که مربوط به فال و طالع بینی ماه های آبان، آذر، دی، بهمن، اسفند و خلاصه نهایی می باشد؛ اینجا کلیک و مشاهده بفرمایید.

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی در فیسبوک
ارسال فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی در تویتر
ارسال فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی در واتس آپ
ارسال فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی در تلگرام
خبرخوان فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

2 thoughts on “فال و طالع بینی سال 1399 فال سال 2020 میلادی

  • آوریل 14, 2020 at 9:09 ق.ظ
    Permalink

    من 10 سال پیش فال تاروت گرفتم از سایت شما همه اش درست بود 🤔 چرا دیگه فال تاروت ندارین
    ممنون میشم فعالش کنین
    مرسی 🙏

    • آوریل 14, 2020 at 12:33 ب.ظ
      Permalink

      با سلام
      متاسفانه واحد فیلترینگ به ما پیام دادند که باید بخش فال ها را حذف کنیم 🙁
      در حال حاضر برخی از فال ها غیر فعال شده است.
      لطفا برای مشاهده و بررسی فال های موجود، از لینک زیر استفاده کنید
      https://mahshar.com/Omen/

Comments are closed.


0