مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی


مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی

آشنایی با بالی

مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی : بالی یکی از شهرهای اندونزی است که با دیگر شهرهای این کشور فرق می کند. فضای لوکس و در عین حال بسیار آرام و رویاییش، آن را به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است.

بالی که یکی از جزایر کوچک اندونزی است، نقطه اتصال دو اقیانوس هند و آرام است. از این رو از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردار است. جمعیت این جزیره سه میلیون نفر است اما به دلیل تقاضای شدید برای سفر و مهاجرت به این جزیره از سوی مسافران اقصی نقاط دنیا، افراد زیادی به این جزیره مهاجرت کرده و در آنجا به زندگی و یا اشتغال پرداخته اند.

لازم اخذ ویزا بالی 4 scaled 4 مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی

روش های اخذ ویزای بالی

از دو طریق می توان برای کشور اندونزی ویزا گرفت: یک نوع آن ویزای فرودگاهی است که در این روش، مسافران هنگام وارد شدن به هر کدام از فرودگاه های کشور اندونزی این ویزا را که به صورت یک مهر بر روی پاسپورت آنها درج می شود، دریافت می کنند.

روش دیگر ویزای معمولی است. این نکته را در نظر داشته باشید که بالی برای تعدادی از کشورها از جمله ایران ویزای فرودگاهی صادر نمی کند بنابراین مسافرانی که قصد سفر به این مقصد را دارند باید از طریق سفارت و قبل از اقدام به سفر، ویزای خود را دریافت نمایند.

انواع ویزای اندونزی

اندونزی دارای ویزاهای مختلفی است که شامل ویزای توریستی، ویزای تجاری، ویزای خبرنگاری، ویزای مقامات رسمی و ویزای تحصیلی است. در ادامه ما به بررسی ویزای توریستی اندونزی و بالی می پردازیم.

این ویزا پرکاربردترین ویزا برای اندونزی و بالی به شمار می رود و برای افرادی صادر می شود که تنها قصد تفریح و بازدید از مکان های گردشگری این کشور و یا شهر را دارند. این ویزا تنها در صورتی صادر می شود که فرد متقاضی بلیط رزرو هتل که به آن واچر هتل گویند را به همراه داشته باشد. با دریافت این ویزا به هیچ عنوان اجازه اقامت و اشتغال در خاک اندونزی را ندارید.

برای آنکه این ویزا را دریافت کنید باید از حداقل ده روز قبل به سفارت اندونزی واقع در خیابان قائم مقام فراهانی تهران مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل دهید. ساعت کاری این سفارت از ۹ صبح الی ۱۲ است و در روزهای شنبه و جمعه سفارت تعطیل است.

پس از دریافت مدارک به شما فیش پیگیری خواهند داد. پرداخت هزینه های ویزای بالی به یورو و به صورت نقدی است. پس از ده روز ویزای شما آماده می شود که باید با مراجعه مجدد به سفارت آن را دریافت کنید. برای دریافت این ویزا احتیاج به انجام مصاحبه و یا حضور خود شخص متقاضی نیست.

این ویزا تنها یک ماه معتبر است و شما به محض صادر شدن آن فقط یک ماه فرصت دارید که به کشور اندونزی وارد شوید. در خصوص بالی این ویزا تنها ۱۴ روز معتبر است. یعنی هنگامی که وارد یکی از مرزهای کشور اندونزی شوید پس از آن تنها ۱۴ روز فرصت دارید که در بالی بمانید و از تفریحات جذاب اندونزی استفاده کنید. در صورتی که این زمان را رعایت نکنید مشکلات زیادی نظیر جریمه های بالای مالی در هنگام خروج از این کشور گریبان شما را می گیرد.

لازم اخذ ویزا بالی 2 6 مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی

با هر بار دریافت ویزای اندونزی تنها یک بار می توانید به این کشور وارد و خارج شوید. در صورتی که سفر شما طوری است که احتیاج دارید بارها این کار را انجام دهید باید برای هر بار سفر به این کشور ویزای جدید تهیه کنید.

نکته: این ویزا تنها برای سفر به این کشور است. با اخذ این ویزا اجازه کار و یا تحصیل در اندونزی را به دست نمی آورید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی

برای اخذ ویزای اندونزی، ۷ روز کاری زمان احتیاج دارید. مدارکی که برای دریافت ویزای توریستی برای بالی لازم دارید شامل موارد زیر هستند:

  • اصل پاسپورت به همراه کپی آن که باید به مدت ۶ ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد.
  • کپی و اصل شناسنامه، فقط صفحات اول و دوم
  • کپی و اصل کارت ملی متقاضی
  • عکس، دو قطعه با زمینه سفید. عکس ها باید جدید باشند
  • واچر هتل
  • فرم تکمیل شده سفارت
  • ترجمه موجودی حساب بانکی فرد متقاضی که به ازای هر فرد باید ۱۰ میلیون موجودی داشته باشد.

برای دریافت ویزای سفر برای فرزندانی که همراه والدین سفر می کنند، شناسنامه پدر لازم است و در صورتی که فرزند به تنهایی قصد سفر داشته باشد باید رضایت نامه محضری هم از پدر و هم از مادر خود ارائه دهد و اگر تنها با یکی از والدین قصد سفر داشته باشد باید رضایت نامه محضری والد دیگر را دریافت کند.

هزینه اخذ ویزای بالی اندونزی

هزینه دریافت این ویزا بستگی به قیمت ارز دارد. زیرا این هزینه به صورت دلار حساب می شود. بنابراین برای کسب اطلاع از آخرین قیمت آن با دفاتر خدمات مسافرتی تماس بگیرید. این هزینه برای ویزای توریستی عادی، فوری و یک ماهه متفاوت است. اخذ ویزای فوری تنها دو یا سه روز کاری زمان می برد.

سایر موارد

برای دریافت ویزاهای دیگر به غیر از ویزای توریستی مدارکی که ذکر شد به همراه مدارک تکمیلی احتیاج دارید. برای اخذ ویزای کاری تمامی مدارک به علاوه گواهی اشتغال به کار و جدیدترین فیش حقوقی فرد متقاضی نیز لازم است.

در خصوص دریافت ویزای تجاری تمام مدارک ذکر شده به علاوه جواز کسب برای کسبه و یا کارت بازرگانی آنها نیز ضروری است.

برای اخذ ویزای تحصیلی دانشجو و یا فردی که عضو هیئت علمی است باید حتماً گواهی اشتغال به تحصیل و یا حکم کارگزینی فرد نیز به همراه سایر مدارک به سفارت ارائه شود.

قوانین گمرک در کشور اندونزی

  • به هیچ عنوان اجازه ورود اسلحه، میوه و مواد مخدر به این کشور را ندارید.
  • تنها اجازه ورود ۲۰۰ نخ سیگار را دارید.
  • عطر نیز اگر از نیاز روزانه فرد بیشتر باشد در گمرک از شما گرفته خواهد شد.

وب سایت محشر دات کام اطلاعات لازم در خصوص نحوه اخذ ویزای کشورهای مختلف، روش های مهاجرت، جاذبه های گرشگری کشورهای مختلف و سایر اطلاعات مورد نیاز در مقوله سفر و گردشگری را به صورت کامل و رایگان در اختیار شما قرار میدهد، محشر دات کام را بخاطر بسپارید و به دوستان خود نیز معرفی کنید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی در فیسبوک
ارسال مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی در تویتر
ارسال مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی در واتس آپ
ارسال مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی در تلگرام
خبرخوان مدارک لازم برای اخذ ویزای بالی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0