رستوران های دیدیم


رستوران های دیدیم

در شهر دیدیم صرف شام تنها خوردن غذا نیست و جاذبه‌های زیادی به همراه دارد.

دیدیم یکی از شهر های شاد ترکیه است که تا صبح رستوران ها و کافه ها فعال و حال و هوای خاصی دارند.

مسلما شما هم تا به حال تعریف طعم لذیذ غذاهای ترکیه‌ای را شنیده‌اید و احتمالا می‌دانید که غذاهای ترکیه و علی الخصوص کباب‌هایش چقدر لذیذ و خوشمزه هستند. با هم بهترین رستوران‌های شهر دیدیم را بررسی می‌کنیم.

رستوران های دیدیم

در این شهر تعداد بسیار زیادی رستوران و کافه زیبا و هیجان‌انگیز قرار دارد که غذاهای متنوع و لذیذ را سرو می‌کنند. منو رستوران‌های دیدیم از غذاهای سنتی ترکیه تا یک سینی چینی متغیر است.

البته یکی از خاص‌ترین و معروف‌ترین خوراکی‌های شهر دیدیم، غذای دریایی است که در رستوران های دیدیم میتوانید خوشمزه ترین غذای های دریایی تازه که از آبزیان دریای اژه تهیه شده است را میل کنید. موقعیت قرار گرفتن شهر در کنار ساحل موجب شده تا در تمام طول سال ماهی‌های تازه در آن صید شوند.

آب دریای اژه در ساحل دیدیم بسیار شفاف است به نحوی که به طور میانگین می‌توان تا عمق ۲۰ یا ۳۰ متری پایین‌تر از سطح آن را مشاهده کرد.

در نواحی غربی ترکیه به شهر کوچکی به اسم دیدیم (Didim) برمی خورید که در ۱۲۳ کیلومتری شهر آیدین و در سواحل دریای اژه قرار دارد.

ویرانه های باستانی، سواحل خیره کننده و شنی و دریای آبی این شهر را به مقصد ساحلی مناسب برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است. مطمئنا یکی از جذاب ترین جنبه های سفر، رفتن به رستوران ها و امتحان غذاهای خوشمزه ی هر منطقه است

بهترین رستوران های دیدیم

پس شاید دلتان بخواهد در سواحل دیدیم سری هم به رستوران ها بزنید و مطمئنا دنبال بهترین گزینه ها هستید. در ادامه بخش سفر و گردشگری محشر دات کام را همراهی کنید تا با بهترین رستوران های دیدیم آشنا شوید.

بهترین رستوران های دیدیم
بهترین رستوران های دیدیم

بهترین رستوران‌های دیدیم در منطقه آلتینکوم

مسلما شما هم تا به حال تعریف طعم لذیذ غذاهای ترکیه‌ای را شنیده‌اید و احتمالا می‌دانید که غذاهای ترکیه و علی الخصوص کباب‌هایش چقدر لذیذ و خوشمزه هستند. به خاطر همین هم هست که اکثر توریستان خوردن غذاهای جدید و خوشمزه را به عنوان یکی از جذاب‌ترین تفریحات سفر به ترکیه می‌شناسند.

با این حساب، به شما توصیه می‌کنیم که اگر شما هم به ترکیه سفر کردید، حتما طعم اصیل غذاهای ترکیه را بچشید و فرصت را برای چشیدن طعم‌های جدید از دست ندهید. خوشبختانه باید بگوییم که طعم غذاهای همه شهرهای ترکیه لذیذ است و شما به هر شهری در ترکیه که سفر کنید، می‌توانید انتظار امتحان کردن جذاب‌ترین طعم و مزه‌های ممکن را داشته باشید.

این قاعده در مورد شهر زیبا و ساحلی دیدیم نیز صدق می‌کند و در دیدیم نیز رستوران‌های بسیار خوبی ساخته شده است که اتفاقا غذاهای بسیار لذیذ و با کیفیتی هم در آن‌ها سرو می‌شود. ما در ادامه می‌خواهیم شما را با بهترین رستوران‌های دیدیم در منطقه آلتینکوم آشنا کنیم و به شما بگوییم که هر کدام از رستوران‌های دیدیم به خاطر سرو چه غذایی است که مشهور شده اند.

ذکر این نکته لازم است که منطقه آلتینکوم یکی از مشهورترین و جذاب‌ترین مناطق توریستی شهر دیدیم است و به همین دلیل ما به سراغ معرفی رستوران‌های این منطقه از دیدیم رفته ایم.

رستوران اسینتی | Esinti Restaurant

همین که پا به این رستوران می‌گذرانید با یک محیط گرم و صمیمی روبرو می‌شوید و به خوبی مورد استقبال کارکنان قرار می‌گیرید. مطمئنا منوی متنوع شما را کاملا راضی می‌کند چون در منو لیستی از غذاهای مدیترانه ای، اروپایی، ترکی و بین المللی وجود دارد که ممکن است حتی شما را در انتخاب غذاها کمی گیج کنند! حتی اگر گیاهخوار هستید و رژیم‌های خاصی دارید می‌توانید از پیشخدمت بخواهید تا غذای مناسب برایتان بیاورد. در رستوران هم وای فای رایگان هست و هم میزهایی در بیرون چیده شه که اگر تمایل دارید غذایتان را در فضای باز میل کنید می‌توانید صندلی‌های بیرون را انتخاب کنید و از چشم اندازها لذت ببرید.

ساعت کاری: هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب.

آدرس: Akbuk Mah. ۳۰۰۱ Cad. No:91, Akbuk, Didim ۰۹۲۹۵، Turkey

رستوران توپکاپی | Topkapi Restaurant

رستوران توپکاپی دیدیم در بلوار آتاتورک یکی از بهترین رستوران‌های دیدیم در سرو صبحانه، ناهار، شام و میان وعده است. در این رستوران غذاهای ترکیه ای، اروپایی و بین المللی سرو می‌شود. طعم لذیذ غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، باعث محبوبیت رستوران توپکاپی دیدیم بین توریستان شده است.

در واقع با اینکه قیمت غذاهای رستوران توپکاپی کمی به نسبت دیگر رستوران‌های دیدیم بالا است، اما با این حال این رستوران به عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های دیدیم در منطقه آلتینکوم شناخته می‌شود و خیلی از توریستان از غذا خوردن در آن استقبال می‌کنند.

اگر رستوران‌های لب ساحل را دوست دارید رستوران توپکاپی یکی از بهترین گزینه هاست و مطمئنا همه‌ی انتظارات شما را برآورده می‌کند. غذاهای فوق العاده و خدمات درجه یک بهترین توصیف برای این رستوران است البته این که می‌توانید غذای خود را درست در روبروی ساحل بخورید هم جذابیت آن را دوچندان کرده است.

یکی از دلایلی که مردم، ساحل آلتیکوم (Altinkum) را برای گردش انتخاب می‌کنند وجود همین رستوران است. در این رستوران سرآشپز ارگین (Ergin) به همراه یک تیم حرفه‌ای در یک محیط دوستانه و سرگرم کننده بهترین غذاهای اروپایی و ترکی را برایتان آماده می‌کنند.

منوی غذایی این رستوران شامل غذاهای بین المللی می‌باشد و همچنین برای گیاه خواران هم منوهایی مناسب دارند. ایرانی‌ها هم می‌توانند با خیال راحت در این رستوران غذا بخورند زیرا دارای غذاهای حلال است.

آدرس: Main Beach Infront | Topkapi Restaurant, Altinkum, Didim ۰۹۲۷۰، Turkey

رستوران پاسا | Pasa Restaurant

رستوران پاسا در نزدیکی بندر قرار دارد و با منویی متنوع از غذاهای باکیفیت از شما پذیرایی می‌کند. در این رستوران شانس این را دارید تا با شنیدن موسیقی زنده هم لحظاتی سرگرم کننده داشته باشید و هم از شامی خوشمزه لذت ببرید. می‌توانید در فضای باز بنشید و هنگام غروب، غرق تماشای غروب خیره کننده‌ی خورشید شوید.

خیلی‌ها دوست دارند در اینجا غذاهای دریایی بخورند چون رستوران به استیک ماهی‌هایش معروف است.

رستورانی با فضای رمانتیک که می‌توانید خاطره‌ی یک شام دونفره‌ی عالی را برایتان به ارمغان بیاورد. این رستوران تمام وعده‌های غذایی را سرو می‌کند و ساعت کاری آن از ۹ صبح تا ۲ نیمه شب است. منوی غذایی رستوران نیز شامل انواع غذاهای اروپایی، ترکیه‌ای و گیاهی است.

آدرس: Cumhuriyet | ۱۰۰۱. Cd, Akbuk, Didim ۰۹۲۹۵، Turkey

رستوران مای ادن دیدیم

رستوران مای ادن دیدیم در خیابان یالی در شهر زیبای دیدیم واقع شده است. در منوی این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های دیدیم در منطقه آلتینکوم، انواع غذاهای مکزیکی، هندی، اروپایی، ترکیه‌ای و همین طور غذاهای دریایی به چشم می‌خورد.

برتری این رستوران به خاطر تنوع منو، خوب بودن طعم غذاها و همین طور مناسب بودن قیمت غذاهایش به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های دیدیم شناخته می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال غذای ارزان و باکیفیت در تور دیدیم هستید، حتما به این رستوران در منطقه آلتینکوم مراجعه کنید.

رستوران سیرکس | Circus Restaurant

اگر در دیدیم به دنبال رستوران ایتالیایی هستید به سیرکس بروید، رستورانی که در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده و غذاهای مخصوص ایتالیایی و منوی بین المللی دارد. استیک، غذاهای ایتالیایی و دسرهای خانگی اسم این رستوران را سر زبان‌ها انداخته است. فضای رستوران با نور ملایم و موسیقی لایت کاملا آرامش بخش و صمیمی شده است.

رستوران سیرک یا رستوران سیرکوس یک رستوران مشهور در دیدیم است که عمده شهرتش به خاطر سرو غذاهای ایتالیایی است. طعم غذاهای ایتالیایی رستوران سیرک دیدیم معرکه است و نحوه سرویس دهی نیز در این رستوران بسیار مناسب است.

با همه این اوصاف، می‌توان گفت که رستوران سیرک دیدیم یکی از بهترین رستوران‌های آلتینکوم دیدیم است و با اینکه غذای ارزان‌تر نیز در رستوران‌های اطراف آن پیدا می‌شود، اما به جرئت می‌توان گفت که مثال غذاهای این رستوران را در جای دیگری در دیدیم نمی‌توانید پیدا کنید.

اگر در فصل تابستان در دیدیم هستید و می‌خواهید برای شام به این رستوران بروید خوب است بدانید که بین ساعت ۸ تا ۱۰ شب، رستوران خیلی شلوغ است پس بهتر است که از قبل میز رزرو کنید.

آدرس: Ataturk Bulvari, No:221, Opposite the Sok Market. , Altinkum, Didim, Turkey

رستوران ویستا | Vista restaurant

چیزی که این رستوران را از جاهای دیگر متمایز کرده غذاهای متفاوت آن است. در منو غذاهای متفاوت و در عین حال خوشمزه‌ای می‌بینید که در رستوران‌های دیگر پیدا نمی‌شوند.

قبل از این که غذای اصلی را در این رستوران میل کنید برایتان نان و مزه‌های ترکی می‌اورند که رایگان می‌باشد و از طرف رستوران برای مهمانان اورده می‌شود. در این رستوان همیشه موسیقی پخش می‌شود

قبل از اینکه غذا را شروع کنید برایتان نان و مزه‌های مخصوص ترکی آورده می‌شود که رایگان هستند. موسیقی فضای داخلی این رستوران را سرگرم کننده کرده و یک شب رویایی را برایتان می‌سازد.

آدرس: Didum plaza, Altinkum, Didim, Turkey

رستوران آسیا مینور | Asia Minor Restaurant

باز هم یک رستوران ساحلی دیگر! می‌توانید در بیرون بنشینید و دریا را تماشا کنید. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن یک صبحانه‌ی کامل ترکی است. حتی می‌توانید فقط برای نوشیدن یک فنجان چای به اینجا بروید و دقایقی را با تماشای دریا و عطر خوش چای بگذرانید.

این رستوران در کنار ساحل قرار دارد. این رستوران سه وعده صبحانه و ناهار و شام را سرو می‌کند. همچنین می‌توانید برای نوشیدن قهوه و یا چای به این رستوران بروید. کیفیت و مزه غذاهای ان بسیار خوشمزه و با کیفیت است.

فضای دلنشین، خدمات عالی و غذاهای خوشمزه مطمئنا شما را بارها و بارها به این رستوران می‌کشاند.

آدرس: Altinkum Yali Cad. ۷۳ Stock. No2/C Didim/Turkey, Didim, Turkey

رستوران گلدن دراگون | Golden Dragon

همانطور که شاید از اسم این رستوران حدس زده باشید اینجا یک رستوران چینی است که با یک منوی آسیایی و همینطور گیاهی از شما پذیرایی می‌کند.

با رفتن به این رستوران تازه می‌فهمید که غذاهای چینی چقدر خوشمزه هستند و حتی فرصت این را دارید که غذاهای هندی را هم امتحان کنید.

گلدن دراگون یک رستوران چینی می‌باشد. منوی این رستوران غذاهای اسیایی و گیاهی را شامل می‌شود. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه است که وقتی برای اولین بار غذای چینی میل کنید می‌فهمید که غذاهای چینی بسیار خوشمزه است. همچنین می‌توانید غذاهای هندی هم سفارش دهید

آدرس: Address: Karakol Caddesi No:4/B, Altinkum, Didim ۰۹۲۷۹، Turkey

رستوران تاج محل | Taj Mahal Restaurant

رستوران بین المللی تاج محل به تازگی شعبه‌ای هم در دیدیم زده که با غذاهای هندی از شما پذیرایی می‌کند. دکوراسیون و فضای این رستوران جذاب و دوست داشتنی ست و منوی متنوع و غذاهای تازه و خوشمزه شاید شما را به این فکر بیندازد که فردا هم دوباره به اینجا برگردید!

این رستوران یک شعبه هم در این شهر دارد و منوی غذایی ان فقط شامل غذاهای هندی می‌باشد. فضا و دکوراسیون این رستوران بسیار جالب است و با وسایلی جذاب و دیدنی تزیین شده است.

منبع: Yeni Mahallesi, ۸۷۴. Sokak, Didim ۰۹۲۷۰، Turkey

رستوران پلیکان دیدیم

رستوران پلیکان دیدیم یکی از مشهورترین رستوران‌های دیدیم در منطقه آلتینکوم است. در این رستوران صبحانه، ناهار، شام و میان وعده‌های بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌شود و در منوی آن نام انواع غذاهای اروپایی، ترکیه‌ای و انگلیسی به چشم می‌خورد.

به شما توصیه می‌کنیم که در تور دیدیم حتما استیک‌های خوشمزه رستوران پلیکان دیدیم را امتحان کنید. خبر خوبی که در مورد این رستوران برایتان داریم، این است که علاوه بر اینکه غذاهای رستوران پلیکان دیدیم بسیار خوشمزه هستند، قیمت منصفانه‌ای نیز دارند.

رستوران پلیکان در شهر دیدیم یکی از بهترین رستوران‌های این شهر است و منوی غذایی آن نیز شامل انواع غذاهای ترکیه ای، اروپایی و انگلیسی می‌شود. تمام وعده‌های غذایی را شما می‌توانید در این رستوران میل کنید. همچنین نکته قابل توجه این است که این رستوران برای پذیرایی‌های بزرگ بسیار مناسب است.

آدرس: Altinkum Mahallesi. 76 Sokak. 19/1 | Didim/Aydin, Altinkum, Didim, Turkey

رستوران توی دیدیم

در رستوران توی دیدیم وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده سرو می‌شود. این رستوران جزء بهترین رستوران‌های آلتینکوم دیدیم است و آشپزان آن در سرو غذاهای اروپایی و ترکیه‌ای تبحر بسیار خاصی دارند.

در محوطه خارجی این رستوران در دیدیم، صندلی‌های چوبی چیده شده است و سایه بان‌هایی نیز بالای میزها تعبیه شده است تا مهمانان بتوانند تجربه جالب‌تری را در رستوران توی دیدیم کسب کنند و غذایشان را در محیطی دوستانه در فضای باز میل کنند.

منبع: tripadvisor. com

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "رستوران های دیدیم" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: رستوران های دیدیم در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب رستوران های دیدیم را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال رستوران های دیدیم در فیسبوک
ارسال رستوران های دیدیم در تویتر
ارسال رستوران های دیدیم در واتس آپ
ارسال رستوران های دیدیم در تلگرام
خبرخوان رستوران های دیدیم

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0