پدهاي آرايشي را هر روز بشوييد


پدهاي آرايشي را هر روز بشوييد

درحالي که محتويات درون کيف‌هاي لوازم آرايش به‌طور متوسط گران‌قيمت هستند، اما خانم‌ها بايد به مسائلي مهم‌تر از گران‌قيمت بودن اين لوازم دقت کنند. مطالعات اخير نشان مي‌دهند که کيف‌هاي لوازم آرايش به‌طور متوسط حاوي شش نوع باکتري هستند، از جمله گونه‌اي که باعث ابتلا به مننژيت و سپتي‌سمي (مسمويت خون) مي‌شوند. بنابراين اگر تا به امروز درباره پاکيزگي اين محصولات فکر نکرده‌ايد، نکات زير را با دقت بخوانيد.

نتايج يک نظرسنجي که توسط Anisa International انجام شده است، نشان مي‌دهد که ۶۱ درصد از زناني که از براش‌هاي آرايشي (پدهاي آرايشي) استفاده مي‌کنند، کم‌تر از يک بار در ماه به تميز کردن آن‌ها مي‌پردازند. اين درحالي است که ۲۲ درصد از زنان هيچ وقت براش‌هاي آرايشي را تميز نمي‌کنند.

براش‌هاي آرايشي معمولا چربي‌ها، سلول‌هاي مُرده پوستي و گردوغبار را به خودشان جذب مي‌کنند. پس عجيب نيست که اگر آن‌ها را تميز نکنيد، همه اين مواد زايد را روي صورت خودتان پخش مي‌کنيد! به همين دليل است که متخصصان توصيه مي‌کنند حتما تميز کردن براش‌هاي آرايشي را جدي بگيريد.

يکي از متخصصان مي‌گويد: «براش‌هاي آرايشي را هر روز قبل از استفاده مانند دست‌هاي خودتان بشوييد تا ميزان باکتري‌ها را به حداقل برسانيد. علاوه بر اين، از انگشت براي استعمال مواد آرايشي روي صورت استفاده کنيد، چون در اين صورت باکتري‌ها سريع‌تر روي صورت پخش مي‌شوند».

محصولات خاصي براي تميز کردن براش‌هاي آرايشي ساخته شده‌اند، اما توصيه متخصصان اين است که از شامپوي بچه براي شُستن اين لوازم استفاده کنيد. اگر واقعا نمي‌توانيد هر روز براي اين کار وقت بگذاريد، حداقل هفته‌اي يک بار اين کار را انجام دهيد.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "پدهاي آرايشي را هر روز بشوييد" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: پدهاي آرايشي را هر روز بشوييد در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب پدهاي آرايشي را هر روز بشوييد را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال پدهاي آرايشي را هر روز بشوييد در فیسبوک
ارسال پدهاي آرايشي را هر روز بشوييد در تویتر
ارسال پدهاي آرايشي را هر روز بشوييد در واتس آپ
ارسال پدهاي آرايشي را هر روز بشوييد در تلگرام
خبرخوان پدهاي آرايشي را هر روز بشوييد

فال حافظ

0