اسکالپ ریش، درمانی ماندگار، بدون جراحی ، درد و خونریزی است


اسکالپ ریش، درمانی ماندگار، بدون جراحی ، درد و خونریزی است

اسکالپ ریش

ریش ، در جذابیت ظاهر مردان نقش اصلی را ایفا میکند ، مردان با داشتن ریش های پر و یا داشتن ته ریش بسیار جذاب تر و شیک تر به نظر می رسند و این مسئله باعث اعتماد به نفس در مردان میشود ، اما برخی از مردان به صورت ژنتیک ، داشتن بیماری های خاص مانند آلوپسی و یا بر اثر سوختگی و جراحات عمیق دچار کم مو بودن در ریش و یا ایجاد ریزش های سکه ایی در صورت میشوند ، این مسئله باعث ایجاد خلل در ظاهر مردان و همینطور کاهش اعتماد به نفس در این افراد میشود ، درمان های متفاوتی برای این معضل وجود دارد ، اما بهترین روش شناخته شده برای درمان این مشکل ، میکرواسکالپ ریش می باشد که به ظاهر مردان زیبایی و جذابیت دو چندان را به راحتترین روش ممکن هدیه میدهد.

از سیر تا پیاز اسکالپ ریش

اسکالپ ریش ، درمانی ماندگار ، بدون جراحی  ، درد و خونریزی است و سریع ترین روش برای پر کردن ریش آقایان می باشد.

با توجه به  نظر متخصص و سلیقه ی مراجع تعداد تراکم موها در محل صورت ،  برای ریش طراحی میگردد .

برای اسکالپ ریش و اسکالپ سر ، در ابتدا سطح صورت را بی حسی موضعی میکنند و  محل مورد نظر را با استفاده از سوزن مخصوص  اسکالپ که بسیار ریز است  به کمک تزریق القای ریز دانه های رنگی بر سطح پوست مو ها را طراحی می کند و جلوه ایی صد در صد طبیعی در صورت مردان نمایان میکنند ، سوزن اسکالپ بسیار ریزمی باشد و نیاز به دقت و ظرافت بالایی در هنگام استفاده دارد ، و از داشتن رنگ مخصوصی برای خود برخوردار است و روشی ماندگاربرای بیماران می باشد .

اسکالپ ریش ، از طریق دستگاهی مخصوص استفاده میشود که دارای اجزای یکبار مصرف می باشد و خوشبختانه خطری بیماران را تهدید نخواهد کرد و عامل انتقال بیماری از شخصی به شخص دیگر نخواهد شد . این روشی بدون هیچگونه درد و عوارض برای متقاضیان می باشد در همین رو است که شمار مراجعین این روش هرروزه افزایش می یابند .

 

شما می توانید جهت برآورد هزینه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09123833830 تماس بگیرید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.

 مزایای اسکالپ ریش

اسکالپ ریش و اسکالپ ابرو ،  مزایای بسیاری را به خود اختصاص داده است ، به همین خصوص  برتری بالایی را نسبت به سایر روش ها ازآن خود کرده است . از مزایای این روش می توان به این نکات نام برد که :

اسکالپ ریش محدودیت سنی ندارد و افراد می توانند از اوایل جوانی از این روش استفاده کنند بدون اینکه دچار عوارض و یا آسیبی در صورت و ظاهر خود شوند ، اسکالپ به دلیل اینکه از سوزن ریزی استفاده میشود به بافت داخلی صورت آسیب وارد نمیکند زیرا امکان تزریق را فقط در سطح رویی پوست دارد ، اسکالپ ریش از رنگ های استاندارد و مخصوص استفاده میشود و به تناسب پوست و رنگ موی فرد رنگ مورد نظر ، انتخاب و طراحی میگردد .

و اما نکته ی اصلی و مهم در اسکالپ ریش ، طبیعی بودن این روش است ، این روش چنان ظریف بر صورت طراحی ظریف میشود که امکان تشخیص اسکالپ را برای خانواده شخص نیز به همراه ندارد و روشی صد در صد طبیعی می باشد .

این روش تنها در یک جلسه به اتمام می رسد و روشی بسیار سریع برای درمان زیبایی ریش می باشد بنابراین ، اسکالپ ریش به دلیل مزایای بالای خود  و کامل بودن خود توانسته است رتبه ی بالایی را در جهان و در نگاه مخاطبان به خود کسب کنند .

 

 عوارض اسکالپ ریش

این روش تا به حال هیچ گزارشی ناشی از عوارض و یا نارضایتی استفاده کنندگان به خود نداشته است و از ماندگاری بالایی از ۴ الی ۱۰ سال برخور دار می باشد  ، اما باید توجه داشت که این روش حتما نزد مرکزی معتبر و مطمئن و توسط متخصصی با تجربه و ماهر صورت گیرید ، تا با رعایت تمامی نکات استاندار این روش را کاملا  ظریف و تضمینی برای مراجعین عزیز به عمل آورند . به طور کلی عوارض اسکالپ تا به امروز گزارش نشده است.

هزینه اسکالپ ریش

هزینه اسکالپ ریش بستگی به مقدار رنگ مصرفی دارد و بر حسب مقدار مصرف شده برای بیمار محاسبه می گردد ، اما نکته قابل توجه در این مطلب این است که این روش با توجه به مزایای بسیار خود  هزینه ایی پایین تر نسبت به سایر روش به خود اختصاص داده است و به این دلیل  متقاضیان  را در  انتخاب این روش ، مصمم تر میکند.

 

شما می توانید جهت برآورد هزینه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09123833830 تماس بگیرید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "اسکالپ ریش، درمانی ماندگار، بدون جراحی ، درد و خونریزی است" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: اسکالپ ریش، درمانی ماندگار، بدون جراحی ، درد و خونریزی است در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب اسکالپ ریش، درمانی ماندگار، بدون جراحی ، درد و خونریزی است را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال اسکالپ ریش، درمانی ماندگار، بدون جراحی ، درد و خونریزی است در فیسبوک
ارسال اسکالپ ریش، درمانی ماندگار، بدون جراحی ، درد و خونریزی است در تویتر
ارسال اسکالپ ریش، درمانی ماندگار، بدون جراحی ، درد و خونریزی است در واتس آپ
ارسال اسکالپ ریش، درمانی ماندگار، بدون جراحی ، درد و خونریزی است در تلگرام
خبرخوان اسکالپ ریش، درمانی ماندگار، بدون جراحی ، درد و خونریزی است

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0