رشد مو سریع با کوتاه کردن نوک موها به صورت مرتب


رشد مو سریع با کوتاه کردن نوک موها به صورت مرتب

شما نیاز به آرایشگری دارید که موی شما را به خوبی بشناسد. برای رشد سریع مو لازم است هر ۳ ماه یک بار به آرایشگاه بروید و نوک موها و موخوره‌ها را کوتاه کنید.

شاید کوتاه کردن مو، برای کسی که می‌خواهد موهایش را بلند کند، غیرعقلانی به نظر آید، اما اگر به دنبال رشد متعادل موهایتان هستید، باید بدانید که کوتاه کردن مو بسیار مهم است.

آسیب دیدن ساقه مو و به وجود آمدن موخوره، به این دلیل که منجر به نازک شدن و شکنندگی موها می‌شود، مانعی برای رشد و سلامت مو است. به همین دلیل، کوتاه کردن مرتب نوک موها، برای افزایش قد مو و جلوگیری از گسترش موخوره ضروری است.

اگر موخوره را تجربه کرده باشید، می‌دانید که این مشکل مخصوصاً برای افرادی که موهای خشک و یا آسیب‌دیده دارند، بسیار آزاردهنده است. برای اینکه بدانید علت موخوره چیست، این مقاله را بخوانید.

پس دانستیم که کوتاه کردن مرتب نوک موها چگونه باعث افزایش رشد مو می‌شود. البته نباید در کوتاه کردن مو افراط کرده و موهای خود را با فاصله زمانی بسیار کم، کوتاه کنید.

 

 

افزایش رشد مو
افزایش رشد مو

این مطلب زیر مجموعه ای است از مطلب: رشد سریع مو: 17 راه ساده و موثر برای افزایش رشد مو، لطفا برای اطلاعات بیشتر در رابطه با 17 راه ساده و موثر برای افزایش رشد مو اینجا کلیک کنید

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "رشد مو سریع با کوتاه کردن نوک موها به صورت مرتب" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: رشد مو سریع با کوتاه کردن نوک موها به صورت مرتب در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب رشد مو سریع با کوتاه کردن نوک موها به صورت مرتب را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال رشد مو سریع با کوتاه کردن نوک موها به صورت مرتب در فیسبوک
ارسال رشد مو سریع با کوتاه کردن نوک موها به صورت مرتب در تویتر
ارسال رشد مو سریع با کوتاه کردن نوک موها به صورت مرتب در واتس آپ
ارسال رشد مو سریع با کوتاه کردن نوک موها به صورت مرتب در تلگرام
خبرخوان رشد مو سریع با کوتاه کردن نوک موها به صورت مرتب

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0